quote:Op woensdag 15 september 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Creatieve opdracht:
Maak een zo natuurgetrouw mogelijke paint van het mannetjesmelkpak uit de videoclip van 'Coffee & TV' van Blur. Om 21.30 ga ik beoordelen, de maker van de beste paint krijgt het punt.
quote:
Toch ook niet De Groene Negers?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:08 schreef cafca het volgende:
Moeilijk?
Het zijn in ieder geval geen bruine negers....
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch ook niet De Groene Negers?
De groene negerinnen toch niet dusquote:
Duh...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:07 schreef cafca het volgende:
[..]
De groene negerinnen dus.
gambolputty +1
Die bestaan al een poosje toch? er staat nergens dat het een recente foto isquote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
En weet je heel zeker dat dit Les Negresses Vertes zijn? Die zijn m.i. rijper qua leeftijd...
Ik herkende niemand van de foto, terwijl ik een aantal albums van ze heb en ze in het verleden ook met een foto bevraagd heb hier.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Die bestaan al een poosje toch? er staat nergens dat het een recente foto is
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Even gecheckt en het zijn dus niet Les Negresses Vertes, maar een band met de naam 'Spook And The Guay'...
Klik maar op de link die ik geplaatst heb en je ziet de foto wel en diverse andere foto's van hen ook...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef ranja het volgende:
Tja als ik op google zoek op les negresses verte dan kom ik die foto ook niet tegen.
Ze maken muziek van ongeveer dezelfde stijl als Les Negresses Vertes (folk/ska-achtig), denk dat ze er mee vergeleken worden...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:25 schreef ranja het volgende:
oh als ik zoek op les negresses vertes staan ze er wel bij... misschien een keer een voorprogramma geweest ofzo?
Oeps.... Foutje dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Even gecheckt en het zijn dus niet Les Negresses Vertes, maar een band met de naam 'Spook And The Guay'...
het is Noobie nietquote:Op donderdag 16 september 2010 14:29 schreef Grobbel het volgende:
Vast iemand die Sleater of Kinney heet...
Motorgeluiden in het nummer...?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef Berkery het volgende:
ff kijken of deze te doen is:
Wat hebben deze nummers gemeen?
• I want candy
• My girl (Madness)
• The leader of the pack
Er is een coverversie waarbij de sekse omgedraaid is.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef Berkery het volgende:
ff kijken of deze te doen is:
Wat hebben deze nummers gemeen?
• I want candy
• My girl (Madness)
• The leader of the pack
hoe draai je I want Candy om? Candy wants mequote:Op donderdag 16 september 2010 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is een coverversie waarbij de sekse omgedraaid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |