quote:
Biertje ?quote:
jij lust geen bierquote:
quote:
Nee ik sla even over vandaagquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee ik sla even over vandaag
Oh ik dacht dat je vrouw vanavond kwam?quote:
lolquote:
Wat nou misluktquote:
Wat ben je aan het maken? waarvoor....en voor wie?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kan hem niet draaien met deze computer.
De foto lijkt minder erg, maar in het echt is het hoofd echt heel groot. Of het komt door het haar. Maar het ziet er raar uit.quote:
ik had het over hem niet haarquote:Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je vrouw vanavond kwam?
Oh
Ben moequote:
quote:
der haar hangt voor der tieten maar voor de rest heb ik er geen commentaar opquote:
ik dacht nog, ik zeg het nietquote:Op woensdag 15 september 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
der haar hangt voor der tieten maar voor de rest heb ik er geen commentaar op
ja en, ik ook maar moet toch even relaxen anders slaap ik nietquote:
Ik wou net zeggen valt mee tochquote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
De foto lijkt minder erg, maar in het echt is het hoofd echt heel groot. Of het komt door het haar. Maar het ziet er raar uit.
Ik verveel me een beetje met de hele tijd thuis zitten, dus ik ben weer gaan tekenen. Gewoon om de tijd door te komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken? waarvoor....en voor wie?
Ik ben straks zo weg denk ikquote:Op woensdag 15 september 2010 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
ja en, ik ook maar moet toch even relaxen anders slaap ik niet
Hoewel slapen zal vannacht wel niet veel van komen![]()
ik vind van welquote:
waar ga je heen ?quote:
Oeh ging jij naar de bios vanaaf?quote:
Laten we het maar zo houden ja, anders is het weer een klotewijfquote:
Aha....ik vind het er eik best oke uizienquote:Op woensdag 15 september 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verveel me een beetje met de hele tijd thuis zitten, dus ik ben weer gaan tekenen. Gewoon om de tijd door te komen.
sinds wanneer houd jij je inquote:Op woensdag 15 september 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht nog, ik zeg het niet
en neus ogen en tandenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Zo istie gedraaid, er is weinig mis mee hoor. Alleen mist ze enkele handen.
In bedoel in slaap vallenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we het maar zo houden ja, anders is het weer een klotewijf
oooooowwwwquote:
Nee mop ik heb de jongens thuisquote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh ging jij naar de bios vanaaf?
Oh, ik dacht nog aan de smsquote:
Wegquote:Op woensdag 15 september 2010 20:21 schreef crv het volgende:
[..]
oooooowwww
hoe is het eigenlijk met je hangwang?
Ja ik denk over week of 2, dan is mijn ex klaar met in Belgie werken en dan gaan de jongens op woensdag bij hem slapenquote:
Stofzuigen?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:22 schreef crv het volgende:
ik ga nog ff een beetje opruimen voor de sjef komt
Nee Peent maar gewoon verderquote:Op woensdag 15 september 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
*daar maar geen smiley van gaat maken
Nee nee nee, andersomquote:Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ http://home.planet.nl/~laan0054/stofzuigen.gif&t=1]afbeelding ]
Dus je kunt weer volop bekkenquote:
afwassen en verder eigenlijk niks, ben best een nette jongen hoorquote:
Kom ik je wel bezoekenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ze zoeken trouwens menselijke proefpersonen. Vrouwen. Die de pil slikken. Ik zit te twijfelen of ik me zal aanmelden.het is 3500 euro. Maar wel een maand in Groningen in een kliniek zitten.
dus jij vindt mij een dikke mammoetquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
erwtensoep, it's what's for dinner
volgens mij welquote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is al een half jaar oud, dat is toch niet de nieuwste?
quote:
van te voren wel even vragen of je niet ineens baardgroei krijgt ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Zal ik me aanmelden?Like 3500.. Dat is veel geld voor mij.
Men, dan heb ik ook meteen een inkomstenbrom voor de toekomst!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van te voren wel even vragen of je niet ineens baardgroei krijgt ofzo
er is een reden waarom die ongein zoveel betaalt
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, dan heb ik ook meteen een inkomstenbrom voor de toekomst!Wil je aan mijn baard zitten? 3 euro.
maar, je ging toch weer naar school? of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, dan heb ik ook meteen een inkomstenbrom voor de toekomst!Wil je aan mijn baard zitten? 3 euro.
De nieuwe generatie basisschoolkinderen #2quote:Op woensdag 15 september 2010 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaasde me vanavond over het feit dat een meisje dat in groep 4 zit een mobiele telefoon bij zich had. Is dat normaal tegenwoordig?
quote:
Volgend jaar ja. Tot die tijd moet ik werken. Maar ik zoek werk, maar krijg nooit reacties.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar, je ging toch weer naar school? of heb ik wat gemist?
nee maar anderen wel (van jou)quote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar heb k nou nooit last van
Whehe. Later vandaag eens bijlezen. Nu Ajaks.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
De nieuwe generatie basisschoolkinderen #2
Ben je niet toegelaten tot dat grafische gedoequote:Op woensdag 15 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend jaar ja. Tot die tijd moet ik werken. Maar ik zoek werk, maar krijg nooit reacties.Als ik dan toch zit te nietsen, dan net zo goed in een ziekenhuisbed terwijl ik betaald krijg toch.
Je bent aan het stofzuigen, je ruimt op en je klaagt over je dikke lijf, je bent echt net het vrouwtjequote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
dus jij vindt mij een dikke mammoet
Kally vertelde over groep 6, dus dan is groep 4 niet ver weg.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb dat nog nooit gezien Vaduz! Wel in groep 7/8.
persoonlijk zou ik iets anders zoekenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend jaar ja. Tot die tijd moet ik werken. Maar ik zoek werk, maar krijg nooit reacties.Als ik dan toch zit te nietsen, dan net zo goed in een ziekenhuisbed terwijl ik betaald krijg toch.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van te voren wel even vragen of je niet ineens baardgroei krijgt ofzo
er is een reden waarom die ongein zoveel betaalt
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je niet toegelaten tot dat grafische gedoe?
Je gaat die medicijndingen toch neit echt doen he?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf nog niet, maar ik ga er wel overna denken.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik iets anders zoeken
wat studeer jij? "oh, ik studeer grafisch gedoe"quote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je niet toegelaten tot dat grafische gedoe?
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat studeer jij? "oh, ik studeer grafische vormgeving"
ik klaag niet over mijn dikke lijfquote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent aan het stofzuigen, je ruimt op en je klaagt over je dikke lijf, je bent echt net het vrouwtje
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
dus jij vindt mij een dikke mammoet
trusten Kallyquote:
Tukze Kallyquote:
Ik meen het hequote:
Handig.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
*parkiet springt van de rand van m'n monitor op m'n toetsenbord*
*browser F5't*
ik heb een F5-parkiet
Handigquote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
*browser F5't*
ik heb een F5-parkiet
beter dat dan dat ie erop schijtquote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
*browser F5't*
ik heb een F5-parkiet
Ja gewoon doenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Zal ik me aanmelden?Like 3500.. Dat is veel geld voor mij.
Als je een snelle parkiet had, was het een F1 parkietquote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
*browser F5't*
ik heb een F5-parkiet
grillenquote:
Ik had een vogel die op de cd-speler ging zittenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
*browser F5't*
ik heb een F5-parkiet
Heeeejjjjj halloquote:
Jouw plek?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeeejjjjj hallo![]()
Je zit op mijn plek
Zo flauw hequote:Op woensdag 15 september 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in het afvoerputje er mee!
[ afbeelding ]
*laat nr op ticket zien*quote:
Haaaaaaiquote:
quote:
zoiets ?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
Zwabber zou jij een smilie(in de style van FOK!) met een microfoon kunnen maken?![]()
Misschien zoek ik verkeerd, maar ik heb nog nie zoiets kunnen vinden..
Zelfs z'n buik hobbelt meequote:
Nietesquote:
Ik zie dat ik hetzelfde nummer heb, maar kennelijk de voorstelling hiernaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*laat nr op ticket zien*
Kijk, datte, ff voorlangs D.
Hallo? Janet kassa 5, Janet kassa 5!quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
Zwabber zou jij een smilie(in de style van FOK!) met een microfoon kunnen maken?![]()
Nou dan heb je een probleem D.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie dat ik hetzelfde nummer heb, maar kennelijk de voorstelling hierna
In bikiniquote:
Sounds good to mequote:Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan heb je een probleem D., want we vliegen al, maar we kunnen ook gaan loungen in de bizznezzklas
Oke, wel ff gordijntje dicht doenquote:
Te weinig tieten [/LL]quote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is heul geen lillik ding![]()
[ afbeelding ]
kan verder ook niets vinden (nog)quote:
Ja mevrouwquote:Op woensdag 15 september 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, wel ff gordijntje dicht doen
Naaistreek!!quote:
Oke Myrquote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Zullen we stoppen met al die plaatjes.
Kijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ligt eraan wie mijn mede acteurs zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Speel jij ook mee?![]()
Dan verdien je wel meer dan een maan de pil slikken
Mee eensquote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Toch nog even deze, Bennymaisjus voor Benny, terwijl we wachten op de smiley van Zwabbertquote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wie wil jij dat er mee speelt?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan wie mijn mede acteurs zijn natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Weet je niet wat het is?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mee eens
Maar eerst nog ff mevrouwen met emmers op hun hoofd, kijkend naar een..... ehm, ja.. wat is het eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch nog even deze, Bennymaisjus voor Benny, terwijl we wachten op de smiley van Zwabbert
wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom in Aziëquote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mee eens
Maar eerst nog ff mevrouwen met emmers op hun hoofd, kijkend naar een..... ehm, ja.. wat is het eigenlijk
[ afbeelding ]
Lekkere mannen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie wil jij dat er mee speelt?
Nja, als het is wat ik denk dat het is... dan ben ik toch wel benieuwd naar de achterliggende gedachte hiervanquote:
Kerels, eh travo's, die leren lopen met zuignaptieten?quote:
Volgens mij is iedereen van Popstars over op TheVoice, dus dan switch ik meequote:
Oh, ik zeg ook niet dat ik het snapquote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, als het is wat ik denk dat het is... dan ben ik toch wel benieuwd naar de achterliggende gedachte hiervan
quote:
Wat een eikel danquote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook niet dat ik het snap
Maar wel dat ik zie wat het is...
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 15 september 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen van Popstars over op TheVoice, dus dan switch ik mee
Jij gaat door voor de wasmachinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF?!![]()
![]()
Trusten Tomboquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de wasmachine![]()
Ik ga richting bed
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ohw, blijkbaar is het van een hele rare filmUhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF?!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat iedereen The Voice kijken.
trusten tomboquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de wasmachine![]()
Ik ga richting bed
Ja wat denk jij dat we Vrijdag doen? Das gezelligquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik zit niet in deze SC's voor die ***** programma's.
Ik zit hier voor de gezelligheid
Ik verveelde me dus ging ik van die foto's een gifje maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan
Een gezamenlijke orgie beleven?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dat we Vrijdag doen? Das gezellig
Oh. dan is het ook een neppiemelhoofd zag ik in het stukje film. Ik vond het er al zo nep uitzien.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://anxietyneurosis.wo(...)0/the-wayward-cloud/
Ohw ben jij datquote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan
Hoop dat de tijd snel gaat! Veel plezierquote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef crv het volgende:
ik ga nog even wat doen en dan vrouwtje ophalen tot morgen
Op een of ander manier wil ik deze film nu gewoon zienquote:Op woensdag 15 september 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. dan is het ook een neppiemelhoofd zag ik in het stukje film. Ik vond het er al zo nep uitzien.
Ik denk dat ik qua geld net de TAL-meet nog red. Met crew wacht ik nog wel een jaartje ofzo, daar kennen ze me toch niet echt.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
myr, ga jij ook weer voor 2 weken meet achter elkaar?
Gaafquote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik verveelde me dus ging ik van die foto's een gifje maken.
Dan is dat ook geregeldquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij ook wel afhangt van de TALmeet... op zich is gourmetten met de hele club wel gezelligquote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Of het moet de TAL meet weer zo gezellig zijn dat ik wel ga. En als jij ook gaat. Anders voel ik me zo jong.
ik voelde me zaterdag best oud, maar ik heb wel alle jonkies onder tafel gezopenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Of het moet de TAL meet weer zo gezellig zijn dat ik wel ga. En als jij ook gaat. Anders voel ik me zo jong.
ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ouwe lul een alchoholist zijn is toch niet echt iets om trots op te zijn?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voelde me zaterdag best oud, maar ik heb wel alle jonkies onder tafel gezopen
Mij heb je niet onder tafel gezopen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voelde me zaterdag best oud, maar ik heb wel alle jonkies onder tafel gezopen
whehehequote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ouwe lul een alchoholist zijn is toch niet echt iets om trots op te zijn?
Jij ging op een gegeven moment nog weg, en we waren om een uur of 4 nog met z'n drieën over. Toen werd het ook koud en vond ik het mooi geweest. Maar de rest lag al te ronkenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij heb je niet onder tafel gezopen.
2 wijntjes, 1 fles pisang, 5 goldstrike/cola een halve onzmix, een half glas passoa, en nog wat dingen die ik gewoon van mensen meegedronken heb.
zoiets?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
Wij hebben bij boterhamzakje nog even buiten gezeten. Maar toen heb ik verstandig niets meer gedronken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij ging op een gegeven moment nog weg, en we waren om een uur of 4 nog met z'n drieën over. Toen werd het ook koud en vond ik het mooi geweest. Maar de rest lag al te ronken
Knutsel zequote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef D. het volgende:
Ik zwaai even naar iedereen die weggaat, en ga zelf even wat 'knutselen'
half negenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
Hoelaat stond je eigenlijk op? Want ik zeg mensen rond 8/9 uur alweer posten.
Is goedquote:Op woensdag 15 september 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan de mic misschien nog iets duidelijker maken
En dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Nog maar een maandje
nja, iets meer dan...
Vooral het overnachten was geweldig.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef Myraela het volgende:
Die wierden meet was wel echt de tofste meet so far voor mij. Hoewel ik wel van een paar dingetjes spijt heb. Maar over-all was het wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ff kijken wat nou precies het verschil was, maar hij is wel beter.quote:
I know.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef Graseter het volgende:
Myraela wij staan samen op de foto.
met vier pixels ter beschikking is een microfoon tekenen iets moeilijker dan je denktquote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zie dat ie een Snickers eet, ik heb liever een KitKat eigenlijk.
Ah, zo'n Mega KitKat zit er helemaal niet in dusquote:Op woensdag 15 september 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met vier pixels ter beschikking is een microfoon tekenen iets moeilijker dan je denkt
. Nog maar een paar vrijdagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Nog maar een maandje
nja, iets meer dan...
En dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
. Nog maar een paar vrijdagen.
Mja, precies als toen in 1996 dus eigenlijkquote:
Ohw gedeeld 3equote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed voor het doelsaldo dit, voor een 3e plek in de poule. Auxerre kan daar harder afgaan.
Ik kijk al een heel stuk vooruit.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw gedeeld 3e
Ik las je post en dacht dat ze met grote cijfers hadden verloren
Het is opvallend jaquote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel druktemakers afwezig.
achzo.. ik ben er ook zo weer vandoor.. Ben kapot!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken...
Tot morgen
Ik ben er.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan ga je slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |