Brand maar los!quote:Wat mij de laatste tijd nou zo opvalt en irriteert zijn die overmatig hippe basisschool kinderen. Tegenwoordig lopen al die 10-jarigen met merkkleding, waar is de tijd dat je nog gewoon in de de kleren liep die je moeder had gekocht bij de C&A in plaats van G(ay)-star en Nike's
Dan hebben al die koters Voortaan ook nog gewoon een smartphone, kom op zeg ik kom regelmatig van die 10-jarige met een Iphone, Blackberry of HTC tegen, wij mochten vroeger nog geen eens een mobieltje van onze ouders, laat staan er een mee naar school nemen, dan kreeg je straf![]()
en dan als absolute bonusklacht: 10-jarige met een Justin Bieber look, wat een faalhaasjes
TS is zelf pas 17, maar 7 jaar geleden speelden wij nog gewoon met Pokemonkaarten en intresseerde het ons geen fuck wat je aan had, als je maar niet stonk want dan was je een stinkie, en nou zijn alle 10-jarigen moiboy's of breezah's
Wij hadden PC's met Windows 3.11 op onze basisschool staanquote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Net op tijd geboren om nog zonder computers en internet de basisschool te doorlopen.
Sinds die poel van verderf is de kwaliteit van het basisonderwijs waardeloos.
Mede daarom nu allemaal van die kutkoters die denken het op hun waveboard wel allemaal te halen.
Eens.quote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. Net op tijd geboren om nog zonder computers en internet de basisschool te doorlopen.
Mede daarom nu allemaal van die kutkoters die denken het op hun waveboard wel allemaal te halen.
Ondanks dat jij met je 1983 van de patatgeneratie bent en ik niet, ben ik het zeker met je eens Sociosquote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
komt door jou omdat jij tot die generatie behoortquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef trolololo het volgende:
mwah bij #1 was meer kwaliteit
Dit wordt bagger; ik voel het.
Niet te snel roepen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef trolololo het volgende:
mwah bij #1 was meer kwaliteit
Dit wordt bagger; ik voel het.
nee man die band eruit trekken en dan vroeg naar bed gestuurd worden door een boze vaderquote:Op zondag 12 september 2010 23:02 schreef cvboer het volgende:
Vroeger hadden wij nog cassettebandjes die we met een potlood terug gingen spoelen om zo de batterijen van de walkman te sparen................
Dat heb ik een keer gedaan met de VHS band, werd niet gewaardeerd door die ouwe........quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee man die band eruit trekken en dan vroeg naar bed gestuurd worden door een boze vader
Je bent nog geen eens een jaar ouderquote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt door jou omdat jij tot die generatie behoort
Snap ik ook niet. Tot hun 15e kunnen ze best zonder die dingen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Appelknaller het volgende:
Snap sowieso niet wat een kind van 10 met een smartphone moet ofzo
quote:Op zondag 12 september 2010 23:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Tot hun 15e 21e kunnen ze best zonder die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |