Dit dus.quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind het inderdaad een verwonderlijk fenomeen.
Goede topic TS
Meestal gebruiken ze de vloekwoorden ook nog eens verkeerd.quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Pokémon
Verder terechte klacht, hoor die kinderen van 8-10 ook al met van alles vloeken
Precies, die jeugd moet boomhutten bouwen enzoquote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger speelden we buiten. Nu zitten die vetzakken binnen te gamen.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef Shispeed het volgende:
als je maar niet stonk want dan was je een stinkie
Nu zijn al die ouders bang dat die pussykinderen zich bezeren.quote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Precies, die jeugd moet boomhutten bouwen enzo
Dit.quote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nu zijn al die ouders bang dat die pussykinderen zich bezeren.
Vroeger klapten we gewoon snoeihard op de bek.
Zelfde met tekenfilms, het is tegenwoordig al snel te geweldadigquote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
WTF.quote:Op zondag 12 september 2010 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
Al die kinderen met fietshelmen tegenwoordig.Kinderen zijn gemaakt om op hun bek te flikkeren.
helemaal mee eens, die ouwe tijden dat je gewoon allemaal vol uit kon slaan en dan thuiskomen hoogstens met wat blauwe plekkenquote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
verzorgde je moeder je dan wel net zo goed als ze dat nu doen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die ouwe tijden dat je gewoon allemaal vol uit kon slaan en dan thuiskomen hoogstens met wat blauwe plekken![]()
Dat kunnen mijn slachtoffers van tegenwoordig niet meer zeggen
Je timmert mensen nou echt hard in elkaar?quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die ouwe tijden dat je gewoon allemaal vol uit kon slaan en dan thuiskomen hoogstens met wat blauwe plekken![]()
Dat kunnen mijn slachtoffers van tegenwoordig niet meer zeggen
Of hebben ze 500+ vrienden op Hyves.quote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger speelden we buiten. Nu zitten die vetzakken binnen te gamen.
ja het is moeilijk, kinderen zijn hard voor elkaar, ze zullen vast niet gepest worden omdat ze een ongelooflijke rotsmoel hebben, nee als je lelijk bent neem een smartphone dan zijn al je problemen voorbijquote:Op zondag 12 september 2010 18:59 schreef ZodiaX het volgende:
Lijkt me toch moeilijk, stel als ik een kind zou hebben en die zou op de basisschool zitten.. wat moet je dan?
Merkkleding weigeren? Smartphone weigeren?
Zodat je kind buitengesloten wordt? gepest wordt?
Of toch maar toegeven?
Moeilijk.
Nu komen de dametjes van groep 6 thuis met hun bekkie en poesje vol met zaad van een of andere mooiboy uit de brugklas.quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de ouders dezelfde dag nog een smartphone kopen voor hun 'ongelukkige' kind...quote:Op zondag 12 september 2010 18:52 schreef Igen het volgende:
Terechte klacht.
En dan klasgenootjes uitlachen die geen smartphone maar 'maar' een gewone mobiel hebben.
ze wassen zich niet?quote:Op zondag 12 september 2010 19:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu komen de dametjes van groep 6 thuis met hun bekkie en poesje vol met zaad van een of andere mooiboy uit de brugklas.
Whehe toen was je echt een eindbaasquote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nog wel dat ik in Groep 7 een pocketline swing van KPN of HI had, met daarin een sim-kaart met prepaid tegoed.
Daar mocht ik alleen mee bellen in geval van nood, en het liefst na 19:00, dan was het dal uur ipv piek tarief___
daar hou je wel van zekerquote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, maar die basisschoolmeisjes man, die basisschoolmeisjes.
Nou ik wil niet opscheppen ofzo maar laat ik het zo zeggen, de mensen die mij tegenwoordig boos maken komen er niet gemakkelijk vanaf met een paar blauwe plekjesquote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je timmert mensen nou echt hard in elkaar?
Nee, is stoer om uit het fietsenhok te lopen met het zaad nog uit de bakkes sijpelend. Het is ook stoer om door zoveel mogelijk Antilliaanse brugklassertjes gegangbanged te worden.quote:
Of van die gassies van 9 die een fiets hebben die op een motor lijktquote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef Fortitude het volgende:
Terechte klacht. Vooral die 8 jarige mooiboys.![]()
![]()
wat een baasquote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik wil niet opscheppen ofzo maar laat ik het zo zeggen, de mensen die mij tegenwoordig boos maken komen er niet gemakkelijk vanaf met een paar blauwe plekjes
Idd, vroeger kon dit gewoon ongestraft nu doen die pussys aangifte.quote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik wil niet opscheppen ofzo maar laat ik het zo zeggen, de mensen die mij tegenwoordig boos maken komen er niet gemakkelijk vanaf met een paar blauwe plekjes
Nou stoer hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die met z´n afgeragde Opel Kadett aan de boort staat in de hoop wat van die sugababetemeiertjes in de auto te lokken en op de achterbank onder ´n viaduct binnen te doen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, maar die basisschoolmeisjes man, die basisschoolmeisjes.
Hij zal nu vast wel goed zijn met turvenquote:
Een echte koning doet sowieso gewoon een Pokemonkaart tussen zijn spakenquote:Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of van die gassies van 9 die een fiets hebben die op een motor lijkt
dat moet ik zien, vooral hoe hij die basisschoolkinderen aftuigt.quote:Op zondag 12 september 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij zal nu vast wel goed zijn met turvenOp de muur weliswaar
Breng mensen niet op ideeën...quote:Op zondag 12 september 2010 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil fotografische afbeeldingen van Hyves mensen!
Vroeger stak je dan gewoon een pasje ergens van tussen je wielen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of van die gassies van 9 die een fiets hebben die op een motor lijkt
Man.. in mijn tijd bestonden die dingen nog niet. Ik kom uit de Flippo tijdperkquote:Op zondag 12 september 2010 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een echte koning doet sowieso gewoon een Pokemonkaart tussen zijn spaken
Dat zal wel loslopen. Hij wordt door de basisbig-gangsta's afgetuigdquote:Op zondag 12 september 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat moet ik zien, vooral hoe hij die basisschoolkinderen aftuigt.
wat een idiotenquote:Op zondag 12 september 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1760020
Ze geven elkaar ook al tips over hoe je een mooiboy kunt worden.
Tja als nu genoeg ouders hun kinderen GEEN smartphone geven zodat het merendeel van de klas eenquote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nog wel dat ik in Groep 7 een pocketline swing van KPN of HI had, met daarin een sim-kaart met prepaid tegoed.
Daar mocht ik alleen mee bellen in geval van nood, en het liefst na 19:00, dan was het dal uur ipv piek tarief___
Wordt dat forum door de overheid financieel ondersteund?quote:Op zondag 12 september 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1760020
Ze geven elkaar ook al tips over hoe je een mooiboy kunt worden.
Zowel Flippo's als Pokemonkaarten hier man. Hier kregen we na de avondvierdaagse altijd gans een berg Flippo's van de plaatselijke Super de Boer.quote:Op zondag 12 september 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Man.. in mijn tijd bestonden die dingen nog niet. Ik kom uit de Flippo tijdperk![]()
![]()
[..]
Dat zal wel loslopen. Hij wordt door de basisbig-gangsta's afgetuigd![]()
![]()
nu zijn ze blij als ze ontmaagd worden voor ze 13 zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef alors het volgende:
Haha ergens wel terecht. Ik zie ook wel eens van die meisjes van een jaar of 11 met make up op en dure uggs aanwtf, toen ik die leeftijd had maakten we ons druk over waar we fikje konden stoken en hoe ruig we door de bossen konden crossen op onze fietsen...
En zo´n phone staat dan al gauw vol met histige smsjes, zelfgemaakte foto´s van d´r ´tieten´ en poes en filmpjes waar ze gegangbanged wordt door 9 Antilliaanse jongens uit de buurt.quote:Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn nichtje is 9 en heeft een BlackBerry Bold 9700__
Ik heb sowieso een hekel aan mooiboys, maar nog erger zijn de wannabe-mooiboys. Dat soort mensen zou je echt preventief moeten steriliseren.quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt dat forum door de overheid financieel ondersteund?
Zo ja, burgerinitiatief starten, vraag de Tweede Kamer inloodsen en de minister dwingen om de financiële steun stop te zetten.
hebben ze op hun 9e al tietenquote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
En zo´n phone staat dan al gauw vol met histige smsjes, zelfgemaakte foto´s van d´r ´tieten´ en poes en filmpjes waar ze gegangbanged wordt door 9 Antilliaanse jongens uit de buurt.
Wat een tijd.. wat een tijd. Maar mensen.. zijn wij nu eigenlijk geen notoire oude zeiklullen?quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zowel Flippo's als Pokemonkaarten hier man. Hier kregen we na de avondvierdaagse altijd gans een berg Flippo's van de plaatselijke Super de Boer.
Ik moet een 4-jarige met zo een apparaat zien en ik spring van het hoogste gebouw ter wereld. Gezien de zorgelijke ontwikkelingen mag ik me nu voorbereiden...quote:Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn nichtje is 9 en heeft een BlackBerry Bold 9700__
Het is al heel wat als ze het maagdenvliesje meenemen naar de brugklas.quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu zijn ze blij als ze ontmaagd worden voor ze 13 zijn.
Sommigen zijn er vroeg bij.quote:Op zondag 12 september 2010 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hebben ze op hun 9e al tieten
dat dus.quote:Op zondag 12 september 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is al heel wat als ze het maagdenvliesje meenemen naar de brugklas.
Ze beginnen toch al in groep 5 met doktertje spelen?quote:Op zondag 12 september 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is al heel wat als ze het maagdenvliesje meenemen naar de brugklas.
jij ook??quote:Op zondag 12 september 2010 19:12 schreef Halcon het volgende:
Denk overigens wel dat veel posters in dit topic achteraf graag hadden gezien dat de dametjes bij het kamp van groep 8 wat meer interesse hadden in palen, zaad en gangbang dan in barbiepoppen en pokemonkaartjes.
Volgens mij groep 2.quote:Op zondag 12 september 2010 19:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze beginnen toch al in groep 5 met doktertje spelen?
tuurlijk, tuurlijk, die verkleden zich als justin bieber zodat de meisjes opgewonden rakenquote:Op zondag 12 september 2010 19:14 schreef Ploertendoder het volgende:
Maar die loverboys zullen er toch ook een aandeel in hebben?
Dit soort hoeren vragen er gewoon om om achter het raam te belanden. Het enige wat zo´n loverboy doet tegenwoordig is zorgen dat er nog wat geldstromen ontstaan naar aanleiding van activiteiten die sowieso al op regelmatige basis werden verricht.quote:Op zondag 12 september 2010 19:14 schreef Ploertendoder het volgende:
Nee, dat is de onschuldige magie van het jong zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 19:12 schreef Halcon het volgende:
Denk overigens wel dat veel posters in dit topic achteraf graag hadden gezien dat de dametjes bij het kamp van groep 8 wat meer interesse hadden in palen, zaad en gangbang dan in barbiepoppen en pokemonkaartjes.
Yep.quote:Op zondag 12 september 2010 19:14 schreef Ploertendoder het volgende:
daarom speelde ik altijd doktertje, ik vroeg me al af wat ik deedquote:Op zondag 12 september 2010 19:16 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Nee, dat is de onschuldige magie van het jong zijn.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind het inderdaad een verwonderlijk fenomeen.
Goede topic TS
Tijdens het schoolkamp van groep 8 waren er wel meisjes die hun shirtje omhoog probeerden te trekken, maar in zo'n situatie spring je gewoon onder het bed met je handen voor je ogen omdat meisjes stom zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 19:12 schreef Halcon het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tijdens het schoolkamp van groep 8 waren er wel meisjes die hun shirtje omhoog probeerden te trekken, maar in zo'n situatie spring je gewoon onder het bed met je handen voor je ogen omdat meisjes stom zijn.
wacht maar tot ik een x verkleed als JB snachts je kamer binnelkom en je maagdelijkheid eruit ramquote:Op zondag 12 september 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk, tuurlijk, die verkleden zich als justin bieber zodat de meisjes opgewonden raken
Maar dat pleit ouders niet vrij om hun handen van hun dochters af te trekken.quote:Op zondag 12 september 2010 19:16 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Nee, dat is de onschuldige magie van het jong zijn.
mag het ook als jezelf?quote:Op zondag 12 september 2010 19:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wacht maar tot ik een x verkleed als JB snachts je kamer binnelkom en je maagdelijkheid eruit ram
Rusland legt een nieuw conferentiecentrum in het verre oosten, kunnen we met Medvedev een overeenkomst afsluiten om lastige jongeren daarnaartoe te sturen.quote:
Wat is precies jouw hele moederneukende probleem, man?quote:Op zondag 12 september 2010 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rusland legt een nieuw conferentiecentrum in het verre oosten, kunnen we met Medvedev een overeenkomst afsluiten om lastige jongeren daarnaartoe te sturen.
hij wil de toekomst weg hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 19:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is precies jouw hele moederneukende probleem, man?
Ik wil geen toekomst weg hebben, ik wil alleen dat jongetjes en meisjes het verschil moeten zien tussen goed en kwaad, zedelijk en onzedelijk, ethisch en onethisch...quote:Op zondag 12 september 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij wil de toekomst weg hebben
en dan ga je ze verbieden om doktertje te spelen?quote:Op zondag 12 september 2010 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil geen toekomst weg hebben, ik wil alleen dat jongetjes en meisjes het verschil moeten zien tussen goed en kwaad, zedelijk en onzedelijk, ethisch en onethisch...
Haha inderdaadquote:Op zondag 12 september 2010 19:25 schreef FOKkű het volgende:
Ik herinner me nog heel goed dat ik meisjes vies/eng/taboe vond!
IEUWL! MEISJESBACILLEN!
Doktertje spelen vind ik best kunnen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan ga je ze verbieden om doktertje te spelen?
Ik heb liever dat ze dokertje spelen dan een gangbang.quote:Op zondag 12 september 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan ga je ze verbieden om doktertje te spelen?
En ik kan niet zonderquote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en nu deel je je bed ermee,
en doktertje Met de gangbang?quote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dokertje spelen dan een gangbang.
Is het geen goed idee om de minimumleeftijd voor GTST te verhogen naar 16 jaar?quote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dokertje spelen dan een gangbang.
Ze zouden dat gewoon moeten verbiedenquote:Op zondag 12 september 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het geen goed idee om de minimumleeftijd voor GTST te verhogen naar 16 jaar?
Niks anders dan een "quote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en doktertje Met de gangbang?
Dat is nog beter.quote:Op zondag 12 september 2010 19:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze zouden dat gewoon moeten verbieden
Juist. GTST is tegenwoordig ook alleen maar seks. Die neukt die en er komt een kotertje en de vader is dan pleitosquote:Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is nog beter.
Die 1000-en-1 verhalen uit Meerdijk zijn nog schadelijker voor de gezondheid dan vijf pakjes Marlboro leegpaffen...
leeftijdsgrens voor tv series is nutteloos, ik keek het ook toen ik 8 of 9 was.quote:Op zondag 12 september 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het geen goed idee om de minimumleeftijd voor GTST te verhogen naar 16 jaar?
En daarom zit je nu op FOK!.quote:Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leeftijdsgrens voor tv series is nutteloos, ik keek het ook toen ik 8 of 9 was.
Maar toen werd er nog niet zo veel genueckqsext dan nuquote:Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom dat was.quote:
Daarvoor blijf ik nog wel 10 jaar op fok.quote:Op zondag 12 september 2010 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom dat was.
Over 10 jaar zitten die basisschoolkinderen ook op FOK! en zitten dan te jammeren dat de kinderen seks hebben terwijl ze 5 zijn?
om tegen hun te zeggen dat ze niet moeten zeiken en dat het zelf sletten waren op 9 jarige leeftijd?quote:Op zondag 12 september 2010 19:35 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Daarvoor blijf ik nog wel 10 jaar op fok.
Is het echt zo erg tegenwoordig?quote:Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Juist. GTST is tegenwoordig ook alleen maar seks. Die neukt die en er komt een kotertje en de vader is dan pleitos
joh heb je onder een steen gelegen. alles draait om sex anno 2010quote:Op zondag 12 september 2010 19:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het echt zo erg tegenwoordig?
Vroeger toen ik nog wel eens GTST keek ging het niet verder dan dinges die bij dinges de BH niet los kreeg en dan maar uit paniek wegrende...
Ja op een gegeven moment kreeg ik door dat je als jongen geen GTST hoort te kijken, dus ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh heb je onder een steen gelegen. alles draait om sex anno 2010
je kan het wel kijken je moet alleen je smoel houden dat je het kijkt.quote:Op zondag 12 september 2010 19:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment kreeg ik door dat je als jongen geen GTST hoort te kijken, dus ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Gedwongen?quote:Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had zowel flippo's als pokémonkaarten...quote:Op zondag 12 september 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Man.. in mijn tijd bestonden die dingen nog niet. Ik kom uit de Flippo tijdperk![]()
![]()
Jij bent niet alleen, ik troost je alvast.quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Vroeger kon je nog kind zijn
Schandalig trouwens dat ik op m'n 19e al moet praten over 'vroeger'.
wat een aardigheid hier opeens. en dat allemaal door grut wat al neukbaar is als ze 9 zijnquote:Op zondag 12 september 2010 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent niet alleen, ik troost je alvast.
ik ga nog liever dood dan dat ik daar lid van ga wordenquote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef FOKkű het volgende:
Volgens mij moet iedereen in dit topic lid worden van de ChristenUrine.
We klinken anders wel als een stel Gristelijke moraalridders.quote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga nog liever dood dan dat ik daar lid van ga worden
vroeger was het normaal als je werd ontmaagd op je 18e ongeveer, het wordt met de jaren vroeger.quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef FOKkű het volgende:
[..]
We klinken anders wel als een stel Gristelijke moraalridders.
Toen ik 8 was vroeg ik dat oowk?quote:Op zondag 12 september 2010 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vroeger was het normaal als je werd ontmaagd op je 18e ongeveer, het wordt met de jaren vroeger.
9 jaar en dan al ontmaagd..
kan je nou niet echt normaal meer noemen.
en van die jongens van 10 die aan me vragen of ze mn meloenen mogen zien, dat spoort toch niet meer
daarom zit je nu op FOK!quote:Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik 8 was vroeg ik dat oowk?
Kan wel..quote:
o en je mot wel huilen en zeggen dat je pijn hebt..quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan wel..
Maar het was best leuk hoor..
Gewoon vragen of ze je willen optillen en dan voelen![]()
Geniaal hoor
dat deed een ander al. ik ben nu getraumatiseerd voor kinderen van 8quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan wel..
Maar het was best leuk hoor..
Gewoon vragen of ze je willen optillen en dan voelen![]()
Geniaal hoor
Wil je erover praten?quote:Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat deed een ander al. ik ben nu getraumatiseerd voor kinderen van 8
Voor jou altijdquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja is goed, wanneer heb je tijd?
ik weet iniedergeval dat ik niet meer ga babysitten op 2 kinderen van 8quote:
Is dit niet een beetje genetisch surrealistisch?quote:Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Over 50 jaar worden babies al zwanger geboren
In 'mijn tijd' was het na zessen al goedkoper bellen, maar de tikken van dat bakelieten draaischijfding op de gang waren toen al mythisch. Je kon toch al geen persoonlijk geheim gesprek voeren want Ma kwam om de minuut kijken of je al klaar was, want bellen was boven alles duur.quote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ouwe taartquote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef trabant het volgende:
[..]
In 'mijn tijd' was het na zessen al goedkoper bellen, maar de tikken van dat bakelieten draaischijfding op de gang waren toen al mythisch. Je kon toch al geen persoonlijk geheim gesprek voeren want Ma kwam om de minuut kijken of je al klaar was, want bellen was boven alles duur.
Niet dat het wat uitmaakte, want je moest toch voor het eten cq. donker thuis zijn. Wat nog een hele toer was, want als je hutten ging bouwen in het bos liet je zekerheidshalve het horloge dat je voor de communie had gekregen maar thuis. Pa sloeg je immers verrot als het door onnodige roekeloosheid kapot zou gaan. En Ma schold je verrot als je je kleren openhaalde. Heerlijke tijd. [ afbeelding ]
Kom maar met je tips,quote:Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef CRBeetje het volgende:
Nog opvoedkundige tips hier? Ik ben me rot geschrokken van dit topic.
mijn ouders klaagden over jou omdat je steeds aan mn deur kwam om doktertje te spelenquote:Op zondag 12 september 2010 20:39 schreef FOKkű het volgende:
Werd er eigenlijk net zo over onze generatie geklaagd?Ik ben geboren in 1991.
Zullen we dan maar afspreken om nu eens de volwassen versie te "spelen"?quote:Op zondag 12 september 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn ouders klaagden over jou omdat je steeds aan mn deur kwam om doktertje te spelen
wel vertellen aan de kinderen van 9 dat het zo hoort te gaan dan hequote:Op zondag 12 september 2010 20:43 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Zullen we dan maar afspreken om nu eens de volwassen versie te "spelen"?
Hell yeah.quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel vertellen aan de kinderen van 9 dat het zo hoort te gaan dan he
Maar serieus kan je hier niet opzoeken topics uit (je geboortejaar) en dan zoeken of er toen ook gezeurd werd over jou generatie?quote:
FOK! bestaat pas sinds 1999.quote:Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar serieus kan je hier niet opzoeken topics uit (je geboortejaar) en dan zoeken of er toen ook gezeurd werd over jou generatie?
quote:
Picsquote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef CRBeetje het volgende:
Ik heb geen tips, wel een dochtertje op de basisschool en G-star jeansjes staan haar leuk. Eh, het meeste in dit topic daar mag een pak zout bij hoop ik toch?
Dit is meer iets voor jou: Ouder(s)quote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef CRBeetje het volgende:
Ik heb geen tips, wel een dochtertje op de basisschool en G-star jeansjes staan haar leuk. Eh, het meeste in dit topic daar mag een pak zout bij hoop ik toch?
g star dat is toch gewoon hetzelfde als zeemanquote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef CRBeetje het volgende:
Als dat het geval is, werd er ook over jou geklaagd.quote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dan kan het niet.
maar over jou werd zeker weten geklaagd
ik hoop het ook van harte voor jequote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef CRBeetje het volgende:
pics van je dochterquote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef CRBeetje het volgende:
Ik was heel lief en schattig toen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Als dat het geval is, werd er ook over jou geklaagd.
Ze worden allemaal steeds kleiner manquote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Guitar93 het volgende:
de basisscholieren van tegenwoordig lijken 15/16. en ze gedragen zich ASOCIAAL. kleine kut kinderen
Oh daarom worden het breezers, door mensen op FOK!quote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
jullie vinden het gek dat die meisjes zo worden met van die pedoberen op FOK! ?
qua gedrag lieve schatquote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze worden allemaal steeds kleiner man
het worden breezers daarom gedragen ze zich als 15/16 jarigequote:Op zondag 12 september 2010 21:02 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
nee zeker niet, (gedrag word wel achtelijker)
Agree!quote:Op zondag 12 september 2010 21:09 schreef Raqualad het volgende:
Zeer terechte klacht. Zeer fucking terecht.
hihaheihih jy bent verpauperd !quote:Op zondag 12 september 2010 21:10 schreef Gezicht het volgende:
Terechte klacht, de jeugd tegenwoordig is enorm verpauperd. En daar hoor ik zelf helaasch dus ook bij.
jij hoorde bij de mooiboys die op kamp alles *neukt* wat los en vast zat?quote:Op zondag 12 september 2010 21:10 schreef Gezicht het volgende:
Terechte klacht, de jeugd tegenwoordig is enorm verpauperd. En daar hoor ik zelf helaasch dus ook bij.
Doe dr wat aan!!! kom met pokemon kaarten op school.quote:Op zondag 12 september 2010 21:10 schreef Gezicht het volgende:
Wat heb jij met doktertje spelen?quote:Op zondag 12 september 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
en in die hutten speelde je doktertje?
ik hield ervanquote:Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Wat heb jij met doktertje spelen?
Ik heb wel een doktertje gespeeld met een meisje wat uitliep op 'droogneuken' ik was 10 zij 12 ofzo dus ik denk dat ik een soort van misbruikt benquote:Op zondag 12 september 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
en in die hutten speelde je doktertje?
Ga naar de huisarts vanwege deze psychische aandoeningquote:Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik heb wel een doktertje gespeeld met een meisje wat uitliep op 'droogneuken' ik was 10 zij 12 ofzo dus ik denk dat ik een soort van misbruikt ben
Doe er aangifte van en vraag er een schadevergoeding van minimaal E50000 voor.quote:Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik heb wel een doktertje gespeeld met een meisje wat uitliep op 'droogneuken' ik was 10 zij 12 ofzo dus ik denk dat ik een soort van misbruikt ben
Ik heb er geen last van ofzoquote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts vanwege deze psychische aandoening
Maar ze is niet van de kerk denk ik en ze is nu out of my league dus dan zeggen ze allemaal NICEquote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Doe er aangifte van en vraag er een schadevergoeding van minimaal E50000 voor.
Een Audi A5 is ook NICE.quote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Maar ze is niet van de kerk denk ik en ze is nu out of my league dus dan zeggen ze allemaal NICE
ja dat speelde ik nou eenmaal, en met dgz en pokemon natuurlijk en met knikkersquote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik zeur toch niet jij begint over doktertjes
mensen kunnen niet zo over mij gedacht hebben, ik was heel liefquote:Op zondag 12 september 2010 21:26 schreef trolololo het volgende:
Dit is een van de meest terechte klachten in de afgelopen 2 dagen![]()
Ik irriteer me er zelf ook dood aan; ik ben zelf pas 16.
Maarja toen jij en ik op de basisschool dachten de mensen op de middelbare school ook zoiets over ons...
De mensen die toen op de middelbare school zaten:
[ afbeelding ]
Eindelijk UIquote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mensen kunnen niet zo over mij gedacht hebben, ik was heel lief
Gast jij had toch al een vriendin?quote:Op zondag 12 september 2010 21:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Eindelijk UI![]()
Wat voor kleren droeg je dan![]()
ik heb hier nog een spijkerrokje liggen van die tijd, geenidee waarom ik hem nog steeds hebquote:Op zondag 12 september 2010 21:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Eindelijk UI![]()
Wat voor kleren droeg je dan![]()
Nope heb ik iets meer dan een week geleden uit gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Gast jij had toch al een vriendin?
8 jaar geleden droegen de meeste mensen normale dingen van normale merken.quote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb hier nog een spijkerrokje liggen van die tijd, geenidee waarom ik hem nog steeds heb![]()
en gewone shirtjes, weetikveel het is al 8 jaar geleden
ik droeg ook gewone kleren.quote:Op zondag 12 september 2010 21:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nope heb ik iets meer dan een week geleden uit gemaakt.
[..]
8 jaar geleden droegen de meeste mensen normale dingen van normale merken.
16 jaar geleden droeg men fluorkleurtjes en ŕ la kinderen voor kinderen kleding.
Nu dragen basisbiggen vooral merkkleding want ze zijn stoer en van de straat dus moet je er goed uit zien; alcohol drinken is een pré voor iedere aankomende coole brugger / breezerslet / mooiboy
Tuurlijk. En met dat ik bij die jeugd hoor wil ik dus niet zeggen dat ik een van die ruige 10-jarigen ben.quote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hoorde bij de mooiboys die op kamp alles *neukt* wat los en vast zat?
* wat je in groep 8 al neuken kan noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
okquote:Op zondag 12 september 2010 21:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nope heb ik iets meer dan een week geleden uit gemaakt.
[..]
8 jaar geleden droegen de meeste mensen normale dingen van normale merken.
16 jaar geleden droeg men fluorkleurtjes en ŕ la kinderen voor kinderen kleding.
Nu dragen basisbiggen vooral merkkleding want ze zijn stoer en van de straat dus moet je er goed uit zien; alcohol drinken is een pré voor iedere aankomende coole brugger / breezerslet / mooiboy
C&A, V&D, Hemaquote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik droeg ook gewone kleren.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tuurlijk. En met dat ik bij die jeugd hoor wil ik dus niet zeggen dat ik een van die ruige 10-jarigen ben.
wauw man, bijna even oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je hoorde wel degelijk bij de ruige 10 jarigeIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Toen wel.quote:Op zondag 12 september 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wauw man, bijna even oud![]()
en je hoorde wel degelijk bij de ruige 10 jarige
Jij had het over nu.quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou dan, zeg dan niet van niet.
ja over kinderen van nu jij hoort bij de lieve en normale kinderen van vroegerquote:
Wajoow, de Belastingdienst komt zometeen langs. Dat wordt dokken...quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef ecktebaas het volgende:
wolla billa heute al die haters hier faka, jij bent gewoon arm mijn ouders hebben flat in marokko en bmw en jou ouders rijden opel hahaha bezem ik ben van de strat jullie niet
duh anders worden ze niet gegevenquote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Chule het volgende:
M'n nichtjes van 7, 8 en 10 hadden op die leeftijd allemaal een eigen Nintendo DS, eigen laptop of computer en die oudste had ook nog eens een iPhone.
Het ging over het fysiek, daar heb je niks aan om een harde hand te hebben..quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
het gaat ook bergafwaarts omdat ouders te soft zijn. we moeten me harde hand optreden om dit te voorkomen
DIENSTPLICHT!!!!!!111!!!!11!!quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
het gaat ook bergafwaarts omdat ouders te soft zijn. we moeten me harde hand optreden om dit te voorkomen
Slecht voor de economie, kan je geeneens je studie afmaken....quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef Thomashorst het volgende:
[..]
DIENSTPLICHT!!!!!!111!!!!11!!
in feite zei ik hetzelfde.quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het ging over het fysiek, daar heb je niks aan om een harde hand te hebben..
Kinderen nemen de slechte levensstijl over van hun ouders, ouders zijn de oorzaak.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef trolololo het volgende:
Ik werk keihard voor mijn geld. En dan heb je ook wat.
Elke morgen om half 6 opstaan voor kranten; en dan naar school gemiddeld 7,5 lesuren per dag en dan 's avonds nog andere dingen; en ik het weekend particuliere klussen; dan verdien je wel wat.
Dan kan je je een Iphone, DS, laptop en PS3 makkelijk veroorloven
Ja maar de goede dingen moet je belonen dat werkt veel beter.quote:Op zondag 12 september 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in feite zei ik hetzelfde.
ouders moeten gewoon verbieden dat ze op 9 jarige leeftijd sex hebben of een BB
goede conclusie, vertel het nu aan de ouders die hun kinderen verneukt hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja maar de goede dingen moet je belonen dat werkt veel beter.
Ze moeten hun motivatie uit zichzelf kunnen halen.
Bijv. sporten heeft geen enkele zin wanneer iemand dit niet wilt want dan ga je niet voluit...
Dan kan je wel straf gaan geven, maar de motivatie word dan alleen maar lager.
Voor Penisbaard welquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet blij zijn dat je profiteert?
oke oke maar het is irritant als er op een bepaalde manier naar je gekeken wordt door een kind van 8 en daarna opeens in de tieten knijpt.quote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Hondenbrokken het volgende:
Mijn ouders klaagden vroeger ook altijd over onze generatie. Ik heb ook het idee dat er steeds vroeger begonnen wordt met klagen. Of mensen op hun 8de of hun 12de ineens cool gaan zitten doen, zou me persoonlijk een worst wezen, zolang ze het maar ontgroeien.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:09 schreef Hondenbrokken het volgende:
Mijn ouders klaagden vroeger ook altijd over onze generatie. Ik heb ook het idee dat er steeds vroeger begonnen wordt met klagen. Of mensen op hun 8de of hun 12de ineens cool gaan zitten doen, zou me persoonlijk een worst wezen, zolang ze het maar ontgroeien.
De generatie is gewoon slechter, en de volgende zal niets anders zijn.quote:De conditie van de jongens en meisjes van 9-12 jaar is huiveringwekkend slecht. Dat ontdekten gezondheidwetenschappers van de Amsterdamse VU die de fitheid van kinderen van nu vergeleken met die van kinderen uit 1980. Inderdaad, de patatgeneratie van 1980 was een schande voor Nederland. Maar de lichting Xbox is nog veel, veel erger.
quote:De Nederlanders waren zo'n veelbelovend volk. Ze bouwden dijken, fokten tulpen, ontwikkelden houten schoenen waarin geraniums zich uitstekend in thuisvoelen en speelden eeuwenlang de baas in overzeese gebieden waar ze niks te zoeken hadden. En uiteindelijk degeneren ze tot meelijwekkende wezens die over pakweg vijftien jaar niet meer in staat zijn om nog langer dan 100 m rechtop te lopen.
dat heet toch zaaien en oogsten in de bloemenwereld?quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook gewoon seks hoor![]()
Nee joh, die kinderen hebben geen iphone; die hebben vooral een Blackberry en de jongens dragen Yankee's petten en grote glimmende oorbellen; zodat ze kunnen shinen op hun hyves' profielfoto en de meisjes hebben adidas vestjes in het blauw en het roze met een joggingbroek.quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef LXIV het volgende:
Zeer terechte klacht.
De vraag is vooral of de kinderen er beter mee af zijn dat je tegenwoordig merkkleding 'moet' dragen en een iphone moet hebben. Ik denk het niet.
Laat die kinderen toch kind zijn in plaats van ze al van jongsaf-aan in de commercie te betrekken.
aan jou de eerquote:Op zondag 12 september 2010 22:18 schreef FOKkű het volgende:
Stormloop-topic!
Verdient naar mijn mening een deel 2 als ie vol is.
ze gedragen zich met technologie en kleding en troepies iig wel naar hun leeftijdquote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef DeRakker. het volgende:
Ach en volwassene zijn tegenwoordig ook niks meer.
Volwassene: kinderen met geld schulden
Ik weet daar niks vanaf omdat ik gelukkig in een dorp woon waar de kinderen hier nog niet zo aan meedoen. Meisjes van 12 spelen hier nog gewoon met poppen in de speeltuin en een kind met een mobieltje kom ik eigenlijk nooit tegen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee joh, die kinderen hebben geen iphone; die hebben vooral een Blackberry en de jongens dragen Yankee's petten en grote glimmende oorbellen; zodat ze kunnen shinen op hun hyves' profielfoto en de meisjes hebben adidas vestjes in het blauw en het roze met een joggingbroek.
Echt stoer zijn ze
jazeker, heerlijk dit soort topicsquote:Op zondag 12 september 2010 22:22 schreef FOKkű het volgende:
[..]
Jij post wel veel in dit topic.Heb je 'm als startpagina ofzo?
Ik woon ook in een dorp...quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet daar niks vanaf omdat ik gelukkig in een dorp woon waar de kinderen hier nog niet zo aan meedoen. Meisjes van 12 spelen hier nog gewoon met poppen in de speeltuin en een kind met een mobieltje kom ik eigenlijk nooit tegen.
Maar ze kunnen als ze 4 zijn wel gewoon lekker, zonder schoenen aan, naar de speeltuin gaan en daar de hele middag spelen zonder dat er iemand naar om kijkt. Hopelijk blijft het hier nog even zo, totdat mijn kinderen groot zijn.
Naam woonplaats?quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet daar niks vanaf omdat ik gelukkig in een dorp woon waar de kinderen hier nog niet zo aan meedoen. Meisjes van 12 spelen hier nog gewoon met poppen in de speeltuin en een kind met een mobieltje kom ik eigenlijk nooit tegen.
Maar ze kunnen als ze 4 zijn wel gewoon lekker, zonder schoenen aan, naar de speeltuin gaan en daar de hele middag spelen zonder dat er iemand naar om kijkt. Hopelijk blijft het hier nog even zo, totdat mijn kinderen groot zijn.
Dit dus.quote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Belle_Elle het volgende:
Hoe jij nu denkt over de basisschoolkinderen van nu, zo dacht ik over de Pokemon generatie 7 jaar geleden ( nog steeds, ik bedoel Pokemon). Altijd zo geweest en zal ook wel zo blijven. Conclusie: iedere generatie vindt de generatie onder hem/haar dikke fail.
hee niks mis 15,16,17 jarigenquote:Op zondag 12 september 2010 22:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat hebben wij ( degene die geboren is in de jaren ' 70 ' 80 met huidige 15,16 17 jarigen. Iets met generatiekloof enzo.
16 jarigenquote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hee niks mis 15,16,17 jarigen
Dat komt wel erg cynisch over.quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef DeRakker. het volgende:
Ach en volwassene zijn tegenwoordig ook niks meer.
Volwassene: kinderen met geld schulden
dan komen we toch weer bij te softe ouders die alles maar toegeven omdat kindlief anders gaat gillen en krijsenquote:Op zondag 12 september 2010 22:39 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat komt wel erg cynisch over.
Als volwassene heb je toch veel meer verantwoordelijkheden dan als kind en als je die verantwoordelijkheden niet aan kan is dat te wijten aan een slechte opvoeding.
njah hier valt het ook wel mee, mijn neefjes bijvoorbeeld spelen nog steeds altijd buiten en gaan dan kikkers vangen, hutten bouwen in het bos, etc.quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
ze dronken zeker breezers met de mooiboysquote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Shispeed het volgende:
[..]
njah hier valt het ook wel mee, mijn neefjes bijvoorbeeld spelen nog steeds altijd buiten en gaan dan kikkers vangen, hutten bouwen in het bos, etc.
maar ik was vandaag op een verjaardag in de stad, en daar waren veel koters in de leeftijd 6-12 en daar viel het me dus weer eens op
Sorry, kon het niet in een samenvatting kwijtquote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een lap tekst...hou het ff simpel ja
nee, maar er kwam een jongetje van 9 langs mij staan om vervoglens de volledige naam van mijn telefoon op te ratelen en zijn samsung Omnia uit zijn zak te toveren, en later zat ie met een of ander meisje op schoot en ze droegen allemaal nike´s, bjorn borg´s, en adidas vestjes en hadden van die plastic pauper glim oorbellenquote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze dronken zeker breezers met de mooiboys
IIG bedankt voor de moeitequote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet in een samenvatting kwijt
Is gewoon een copy-paste, precies dat riedeltje is in wel meer van dit soort topics gepost.quote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Klopt,quote:Op zondag 12 september 2010 22:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Is gewoon een copy-paste, precies dat riedeltje is in wel meer van dit soort topics gepost.
Oude kopieerpasta, en iets met superioriteitsgevoel.quote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef cvboer het volgende:
vroeger..........
om even over na te denken en bij stil te staan....
terugblik naar vroeger.....
vroeger, ja vroeger...... dit is voor iedereen die voor of in 1980 geboren is.
als je na 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken.
kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. ben jij als kind opgegroeid in de 60er, 70er of 80er jaren, dan is het, terugkijkend, onvoorstelbaar, dat je zo lang hebt kunnen overleven!
als kind zaten we in de auto zonder gordel en zonder airbags….
onze bedjes waren geschilderd in prachtige kleuren met verf vol met lood en cadmium.
de medicijnflesjes uit de apotheek konden we gewoon open krijgen, net als overigens de fles met bleekmiddel, die gewoon onderin het keukenkastje stond.
deuren en ramen bedreigden continue onze vingertjes.
op de fiets hadden we nooit een helm op.
we dronken water met de mond aan de kraan in plaats van uit een fles.
we bouwden zeepkisten en kwamen er pas op de eerste, bergafwaarts, achter, dat we geen rem hadden.
na enige ongelukken konden we daar prima mee omgaan.
's morgens gingen we naar buiten om te spelen. we bleven de hele dag weg en moesten pas thuis zijn als de straatlantaarns aangingen.
niemand wist waar we waren en we hadden geen mobiele telefoon mee.
we sneden ons, braken onze botten en tanden en er werd niemand voor aangeklaagd. het waren gewoon ongelukken en de enige die schuld had waren we zelf. kan jij je nog zgn. "ongelukken" herinneren?
we hadden vechtpartijen en sloegen elkaar een blauw oog. daar moesten we mee leven. volwassenen interesseerden zich daar niet voor.
we aten koekjes, brood met dik boter, dronken cola en werden evengoed niet te dik.
we dronken met vrienden uit dezelfde fles en niemand ging daar dood van.
we hadden geen: playstation, nintendo, X-box, videogames, 64 tv-zenders, videofilms, surround-sound, eigen tv, computer en internetchatrooms.
wat wij hadden waren VRIENDEN.
we gingen gewoon naar buiten en daar kwamen we elkaar tegen.
we gingen naar hun huis en belden aan, of we gingen soms gewoon achterom naar binnen zonder aan te bellen. en dat zonder van te voren af te spreken en zonder dat onze ouders dat wisten.
niemand bracht ons naar school en niemand haalde ons weer op. gewoon zelf lopen of op de fiets…
hoe was het in godsnaam mogelijk?
we bedachten zelf spelletjes met stokken en tennisballen; tikkertje en verstoppertje kon je gewoon op straat doen zonder gevaar voor auto's en scooters.
met voetballen op straat mocht je alleen meedoen als je goed genoeg was. als je niet goed genoeg was, moest je met teleurstellingen om leren gaan.
sommige kinderen waren niet zo goed op school als anderen.
ze haalden onvoldoendes en bleven zitten. dat leidde niet tot emotionele ouderavonden of zelfs tot veranderde prestatienormen.
soms hadden onze daden consequenties. huisarrest of 2 weken geen zondagsgeld… dat was logisch en daar kon zich niemand voor verstoppen.
als iemand van ons iets verbodens had gedaan, was het normaal, dat de ouders je er niet uithaalden. integendeel, ze waren het met de politie eens! stel je voor! onze generatie heeft vele probleemoplossers en uitvinders, die bereid zijn risico's te nemen, voortgebracht.
we hadden vrijheid, we verzaakten, we hadden succes en namen verantwoording. met al die dingen konden we zeer goed omgaan.
bij die generatie hoor jij (en ik) ook…..
wees blij dat je er toen bij was. het leven was toen mooi en simpel! of niet?
Sorry, dat kan niet.quote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Graag volgende keer bron + plaatsingsdatum aangeven; plagiaatplegerquote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt,maar ik vind mooi en toepasselijk voor dit topic.
nee, de tekst is dan ook grappig bedoeld, met een knipoog dusquote:Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Oude kopieerpasta, en iets met superioriteitsgevoel.
Oke, ik zal er om denken de volgende keerquote:Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef trolololo het volgende:
[..]
Graag volgende keer bron + plaatsingsdatum aangeven; plagiaatpleger
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
nee, de tekst is dan ook grappig bedoeld, met een knipoog dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |