Dit dus.quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik vind het inderdaad een verwonderlijk fenomeen.
Goede topic TS
Meestal gebruiken ze de vloekwoorden ook nog eens verkeerd.quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Pokémon
Verder terechte klacht, hoor die kinderen van 8-10 ook al met van alles vloeken
Precies, die jeugd moet boomhutten bouwen enzoquote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger speelden we buiten. Nu zitten die vetzakken binnen te gamen.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef Shispeed het volgende:
als je maar niet stonk want dan was je een stinkie
Nu zijn al die ouders bang dat die pussykinderen zich bezeren.quote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Precies, die jeugd moet boomhutten bouwen enzo
Dit.quote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nu zijn al die ouders bang dat die pussykinderen zich bezeren.
Vroeger klapten we gewoon snoeihard op de bek.
Zelfde met tekenfilms, het is tegenwoordig al snel te geweldadigquote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
WTF.quote:Op zondag 12 september 2010 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
Al die kinderen met fietshelmen tegenwoordig.Kinderen zijn gemaakt om op hun bek te flikkeren.
helemaal mee eens, die ouwe tijden dat je gewoon allemaal vol uit kon slaan en dan thuiskomen hoogstens met wat blauwe plekkenquote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
verzorgde je moeder je dan wel net zo goed als ze dat nu doen?quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die ouwe tijden dat je gewoon allemaal vol uit kon slaan en dan thuiskomen hoogstens met wat blauwe plekken![]()
Dat kunnen mijn slachtoffers van tegenwoordig niet meer zeggen
Je timmert mensen nou echt hard in elkaar?quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die ouwe tijden dat je gewoon allemaal vol uit kon slaan en dan thuiskomen hoogstens met wat blauwe plekken![]()
Dat kunnen mijn slachtoffers van tegenwoordig niet meer zeggen
Of hebben ze 500+ vrienden op Hyves.quote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Vroeger speelden we buiten. Nu zitten die vetzakken binnen te gamen.
ja het is moeilijk, kinderen zijn hard voor elkaar, ze zullen vast niet gepest worden omdat ze een ongelooflijke rotsmoel hebben, nee als je lelijk bent neem een smartphone dan zijn al je problemen voorbijquote:Op zondag 12 september 2010 18:59 schreef ZodiaX het volgende:
Lijkt me toch moeilijk, stel als ik een kind zou hebben en die zou op de basisschool zitten.. wat moet je dan?
Merkkleding weigeren? Smartphone weigeren?
Zodat je kind buitengesloten wordt? gepest wordt?
Of toch maar toegeven?
Moeilijk.
Nu komen de dametjes van groep 6 thuis met hun bekkie en poesje vol met zaad van een of andere mooiboy uit de brugklas.quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de ouders dezelfde dag nog een smartphone kopen voor hun 'ongelukkige' kind...quote:Op zondag 12 september 2010 18:52 schreef Igen het volgende:
Terechte klacht.
En dan klasgenootjes uitlachen die geen smartphone maar 'maar' een gewone mobiel hebben.
ze wassen zich niet?quote:Op zondag 12 september 2010 19:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu komen de dametjes van groep 6 thuis met hun bekkie en poesje vol met zaad van een of andere mooiboy uit de brugklas.
Whehe toen was je echt een eindbaasquote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nog wel dat ik in Groep 7 een pocketline swing van KPN of HI had, met daarin een sim-kaart met prepaid tegoed.
Daar mocht ik alleen mee bellen in geval van nood, en het liefst na 19:00, dan was het dal uur ipv piek tarief___
daar hou je wel van zekerquote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, maar die basisschoolmeisjes man, die basisschoolmeisjes.
Nou ik wil niet opscheppen ofzo maar laat ik het zo zeggen, de mensen die mij tegenwoordig boos maken komen er niet gemakkelijk vanaf met een paar blauwe plekjesquote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Je timmert mensen nou echt hard in elkaar?
Nee, is stoer om uit het fietsenhok te lopen met het zaad nog uit de bakkes sijpelend. Het is ook stoer om door zoveel mogelijk Antilliaanse brugklassertjes gegangbanged te worden.quote:
Of van die gassies van 9 die een fiets hebben die op een motor lijktquote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef Fortitude het volgende:
Terechte klacht. Vooral die 8 jarige mooiboys.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |