Bij mij klopt het anders wel enigzins.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:47 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ze zijn veel gepolariseerder dan bij ons.
Nederland:
[ afbeelding ]
Zweden:
[ afbeelding ]
Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:46 schreef Lekiamh het volgende:
Ik kom op Sverigedemokraterna uit.
Gohquote:Op donderdag 16 september 2010 18:46 schreef Lekiamh het volgende:
Ik kom op Sverigedemokraterna uit.
Misschien komt het omdat je minder bekend bent met de hele politieke situatie in Zweden? Als Nederlander kijk je toch anders tegen dingen aan. Veel niet-Zweden beseffen bijv. niet dat het alcoholmonopolie een belangrijk onderdeel is van de Zweedse maatschappij en kunnen ook de gevolgen niet overzien van het opheffen van het monopolie.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:04 schreef du_ke het volgende:
Ik kom bij de piratenpartij uit. Geen optie dus, maar ik scoor hier ook 'rechtser' en vooral minder progressief dan in Nederland.
Er is zoveel door sociaal kapotgemaakt dat het heel veel ver moet om het conservatisme wat jij aanhangt iets anders nog verder kapot kan maken, maar geef het tijd. Iets wat kapot is, kan altijd nog stukker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
De voor mij vertrouwde sociaaleconomisch rechtse positie, doch niet conservatief of progressief. Ik hoop trouwens dat de 'rechtse' partijen samen met de piraten een klinkende overwinning gaan boeken op links.
Sinds wanneer hang ik conservatisme aan?quote:Op zondag 19 september 2010 02:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Er is zoveel door sociaal kapotgemaakt dat het heel veel ver moet om het conservatisme wat jij aanhangt iets anders nog verder kapot kan maken, maar geef het tijd. Iets wat kapot is, kan altijd nog stukker.
quote:Op zondag 19 september 2010 02:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is zoveel door sociaal kapotgemaakt
Lees verderquote:Sweden's government came under heavy fire this week for its sick leave reforms after a 55-year-old woman suffering from a rare disfigurement syndrome had her sickness benefits withdrawn.
(...)
Annica Holmquist suffers from acromegaly, a syndrome brought on by an excess of growth hormones. The former dental hygienist said she was forced to stop working after parts of body like her facial features, fingers and feet began growing again, often leaving her in intense pain.
Despite having several medical statements confirming that she is unable to work, the insurance agency ruled to remove her from its system and withdraw her disability benefits.
gezellige uitslag zou dat zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
-5 procent voor Socialdemokraterna
Geen meerderheid voor Alliansen
Ik las het ja, maar hoe vinden de Miljöpartiet stemmers dat? Gaat ze dat stemmen kosten over vier jaar?quote:Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ligt ook aan Miljöpartiet, die sluiten een overgang niet direct uit
Niet per se, er bestaat de kans dat de Groene partij Alliansen zal steunen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef karton het volgende:
[..]
gezellige uitslag zou dat zijn.
Indien alliansen de grootste wordt hebben ze alsnog sverigedemokraterna nodig
Piratpartiet 0,7 en Fi 0,8quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar hoe vinden de Miljöpartiet stemmers dat? Gaat ze dat stemmen kosten over vier jaar?
En hoe zit het met Piratpartiet volgens de prognose? En Feministiskt Initiativ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |