Volgens mij vliegt de helicopter van de explosie af, nee ik zeg het verkeerd: Hij vliegt waar het object NIET naar binnen gaat, de goede kant dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar is het niet veel te klein voor zo'n ding en zie jij hem op de andere beelden net na de explosie?
Ik maak je in de war sorry, ik gaf antwoord op je vraag en daarna ging in op het beeldmateriaal van Ticker....quote:Op woensdag 15 september 2010 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stel dat dat zo is, moeten de twintowers en overige gebouwen dan ook niet van positie veranderen?
Nee lijkt me niet dat hij veel te klein is.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar is het niet veel te klein voor zo'n ding en zie jij hem op de andere beelden net na de explosie?
Maar de explosie heeft een andere kleur dan de achtergrond dat kan je duidelijk zien aan de voorkant dus je argument klopt niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[quote]
Lijkt me dat de rook recht wegvalt tegen de achtergrond die dezelfde kleur heeft.
Nee hoor kijk maar naar de punt van WTC 1 rechtsvoor, links niet in de rook, rechts wel. Dus opnames uit andere positie.quote:Die streep rook zie ik links ook als je goed kijkt. Dit heeft gewoon met kleurverschil te maken.
Nik calibratie ik denk dat je gewoon geen argumenten meer hebt. Ik heb er nog wel een, ga naar de top van de antenne en dan in een rhorizontale lijn naar links tot je de rook raakt, in het linker filmpje komt je op een vlak en zwart gedeelte terechtI in het rechter filmpje is dat totaal niet te zien en kom je veel verder naar links terecht voordat je de rook raakt. De vorm van de rook is ook heel anders wat logisch is want het rechter filmpje is van een veel lagere positie opgenomen.quote:Ook hier kan ik nagenoeg geen verschil ontdekken. Mogelijk verschil in calibratie tussen onze monitoren?
Ik ben benieuwd.quote:De rest moet ik nog ff bekijken.
Dan maar de originele opnames van die dag, check dit maar eens na 1 minuut.. en vooral vanaf 2:40 tot de impact waar men tussen de twee camera's schakelt.. Het rechter filmpje is dus gewoon een vaste camera van NBC..quote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat ziet er toch onwijs fake uit?
Vooral je gebrek aan inzicht wordt steeds lijper, het is gewoon een helicopter en men spoelt op dat moment terug om de impact van flight 175 nog eens te laten zien welke zojuist live had plaatsgevonden.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is dit nu weer? Er vliegt een object tussen de torens door. Lijkt wel op een AUV (drone) o.i.d.:
[ afbeelding ]
@ 4:45: Lijkt wel of redactie het ook ziet en dan snel ruis toepast en uitzoomt.
Het wordt steeds lijper!
Ja, de camera staat waarschijnlijk hoog op het Rockefeller Centre...quote:Op woensdag 15 september 2010 19:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dan maar de originele opnames van die dag, check dit maar eens na 1 minuut.. en vooral vanaf 2:40 tot de impact waar men tussen de twee camera's schakelt.. Het rechter filmpje is dus gewoon een vaste camera van NBC..
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, zo zie ik het:
[ afbeelding ]
Twee camera's de één iets hoger dan de ander (400 om 200 meter bijvoorbeeld). Eén in een helikopter, licht naar beneden gedraaid (de doorgetrokken lijnen), de ander op een gebouw, iets omhoog gedraaid (stippellijnen).
Van een grote afstand krijg je bijna hetzelfde beeld, de borstwering van het dak (die je in beide gevallen prima kunt zien, net als de antenne) wordt onterecht aangezien voor dak.
Grote verschil in de beelden is inderdaad de achtergrond, vanuit de helikopter zul je achtergrond zien, vanuit het lagere standpunt niet.
Beter en simpeler kan ik het niet uitleggen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dan maar de originele opnames van die dag, check dit maar eens na 1 minuut.. en vooral vanaf 2:40 tot de impact waar men tussen de twee camera's schakelt.. Het rechter filmpje is dus gewoon een vaste camera van NBC..
Ik denk dat het logische feit om ze op elkaar te laten passen anders is.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef Ticker het volgende:
[..]En waar zou die 'vaste' camera zich dan bevinden? Er zijn namelijk geen gebouwen hoger dan het WTC..
Je kunt dus onmogelijk zoveel van het dak filmen. Ja.. vanuit een helikopter
Nogmaals, er is al een overlay van BEIDE torens gedaan. Het bleek dat toren op het rechter plaatje, iets gedraaid moest worden om exact te passen.
[ afbeelding ]
Maar een perfect match hadden we wel!
De enige logische verklaring die ik heb voor het feit dat hij iets moest worden aangepast, is als ik het volgende filmpje, geplaatst door jouzelf, bekijk.
Hier schommeld het beeld.. waarvan we bewezen hebben dat ze exact hetzelfde aanzicht van de torens bevatten (zijkant of niet, de bovenkant is op beide net zo nadrukkelijk aanwezig) zogenaamd heel de tijd heen en weer omdat het uit een helicopter is genomen.
Begin maar vanaf 3:50 dan moet de camera worden gedraaid om zich aan te passen.. vreemd.. toevallig.
Uthutte.....je hebt er zelf ook een handje van, vele die hier posten, dus...quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Met die mouzzer ga ik niet eens in discussie als ie op zo'n manier praat.
Gaan we toch verder met uitzoeken?quote:Waar gaat dit uberhaupt nog over.. we praten over minimale verschillen die blijkbaar de afwezigheid van een stad op de achtergrond zouden verklaren?![]()
Omdat de kwaliteit te slecht is, kijk in hetzelfde filmpje vanaf 3:02 dan komt het vliegtuig live rechtsboven in beeld maar verdwijnt door de slechte kwaliteit van het beeld. In dezelfde beelden maar dan betere kwaliteit is het vliegtuig wel gewoon te zien:quote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, de camera staat waarschijnlijk hoog op het Rockefeller Centre...
Maar als je verder kijkt op dat filmpje wat je zelf gepost hebt op 4:34 zou je zeggen dat je een zwart vliegtuig ergens aan moeten zien komen, toch?
Waarom zie ik dat niet dan? We zien alleen een explosie...?
En dat mijn beste man gaat er bij mij niet in...quote:Op woensdag 15 september 2010 20:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Omdat de kwaliteit te slecht is, kijk in hetzelfde filmpje vanaf 3:02 dan komt het vliegtuig live rechtsboven in beeld maar verdwijnt door de slechte kwaliteit van het beeld. In dezelfde beelden maar dan betere kwaliteit is het vliegtuig wel gewoon te zien:
Deze reactie was te verwachten, is zo ongeveer de standaard reactie als mensen klem zitten maar hun ongelijk niet willen of kunnen toegeven. En dan zelf de namen van slachtoffers gebruiken om gelijk proberen te krijgen maar als er een beetje weerwoord is wordt op deze manier de discussie proberen te vermijden. Kom op zeg wil je de waarheid nou wel of niet weten?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Met die mouzzer ga ik niet eens in discussie als ie op zo'n manier praat.
Waar gaat dit uberhaupt nog over.. we praten over minimale verschillen die blijkbaar de afwezigheid van een stad op de achtergrond zouden verklaren?![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, dat komt wel erg dichtbij....
Dit dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dat mijn beste man gaat er bij mij niet in...
Althans niet zoals ze het verhaal met passagiers verkopen.
Waarom is er NIET 1 foto/film van een jet-liner?
Duidelijk, met ramen en alles wat een commercial vliegtuig zou moeten hebben....
Alles is vaag, blur of van zeer slechte kwaliteit....
Terwijl de hele wereld toekeek!
Geweldig he.quote:
Nee, nee.....ik zie wat ik zelf zie...quote:
Denk op de zwarte lijst van de black ops inmiddelsquote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geweldig he.
Zouden we ondertussen ook al op de lijst van 'rebellen' staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |