abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86471741
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar is het niet veel te klein voor zo'n ding en zie jij hem op de andere beelden net na de explosie?
Volgens mij vliegt de helicopter van de explosie af, nee ik zeg het verkeerd: Hij vliegt waar het object NIET naar binnen gaat, de goede kant dus.

Hij zou 'm moeten aan zien komen en dat is er dus niet, in een van mijn posts zie je een filmpje en daarin dat er helemaal niks is en "opeens" een zwart vliegtuig.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86471782
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Stel dat dat zo is, moeten de twintowers en overige gebouwen dan ook niet van positie veranderen?
Ik maak je in de war sorry, ik gaf antwoord op je vraag en daarna ging in op het beeldmateriaal van Ticker....
pi_86471889
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar is het niet veel te klein voor zo'n ding en zie jij hem op de andere beelden net na de explosie?
Nee lijkt me niet dat hij veel te klein is.

Ik zie hem niet op de andere beelden, maar hij vliegt ook voorbij met een redelijk grote snelheid.

Als je nog eens na 4.45 kijkt zie je dat er in geknipt is en ze over gaan naar andere beelden.
pi_86471907
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[quote]

Lijkt me dat de rook recht wegvalt tegen de achtergrond die dezelfde kleur heeft.
Maar de explosie heeft een andere kleur dan de achtergrond dat kan je duidelijk zien aan de voorkant dus je argument klopt niet.

quote:
Die streep rook zie ik links ook als je goed kijkt. Dit heeft gewoon met kleurverschil te maken.
Nee hoor kijk maar naar de punt van WTC 1 rechtsvoor, links niet in de rook, rechts wel. Dus opnames uit andere positie.

quote:
Ook hier kan ik nagenoeg geen verschil ontdekken. Mogelijk verschil in calibratie tussen onze monitoren?
Nik calibratie ik denk dat je gewoon geen argumenten meer hebt. Ik heb er nog wel een, ga naar de top van de antenne en dan in een rhorizontale lijn naar links tot je de rook raakt, in het linker filmpje komt je op een vlak en zwart gedeelte terechtI in het rechter filmpje is dat totaal niet te zien en kom je veel verder naar links terecht voordat je de rook raakt. De vorm van de rook is ook heel anders wat logisch is want het rechter filmpje is van een veel lagere positie opgenomen.

quote:
De rest moet ik nog ff bekijken.
Ik ben benieuwd.
pi_86472078
*gaat weer photoshoppen :')
pi_86472132
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Dat ziet er toch onwijs fake uit? :')
Dan maar de originele opnames van die dag, check dit maar eens na 1 minuut.. en vooral vanaf 2:40 tot de impact waar men tussen de twee camera's schakelt.. Het rechter filmpje is dus gewoon een vaste camera van NBC..

pi_86472341
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is dit nu weer? Er vliegt een object tussen de torens door. Lijkt wel op een AUV (drone) o.i.d.:

[ afbeelding ]

@ 4:45: Lijkt wel of redactie het ook ziet en dan snel ruis toepast en uitzoomt.

Het wordt steeds lijper! 8)7
Vooral je gebrek aan inzicht wordt steeds lijper, het is gewoon een helicopter en men spoelt op dat moment terug om de impact van flight 175 nog eens te laten zien welke zojuist live had plaatsgevonden.

Zie vanaf 4:28 in
pi_86472533
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:54 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dan maar de originele opnames van die dag, check dit maar eens na 1 minuut.. en vooral vanaf 2:40 tot de impact waar men tussen de twee camera's schakelt.. Het rechter filmpje is dus gewoon een vaste camera van NBC..

Ja, de camera staat waarschijnlijk hoog op het Rockefeller Centre...

Maar als je verder kijkt op dat filmpje wat je zelf gepost hebt op 4:34 zou je zeggen dat je een zwart vliegtuig ergens aan moeten zien komen, toch?
Waarom zie ik dat niet dan? We zien alleen een explosie...?
pi_86472537
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, zo zie ik het:
[ afbeelding ]
Twee camera's de één iets hoger dan de ander (400 om 200 meter bijvoorbeeld). Eén in een helikopter, licht naar beneden gedraaid (de doorgetrokken lijnen), de ander op een gebouw, iets omhoog gedraaid (stippellijnen).
Van een grote afstand krijg je bijna hetzelfde beeld, de borstwering van het dak (die je in beide gevallen prima kunt zien, net als de antenne) wordt onterecht aangezien voor dak.
Grote verschil in de beelden is inderdaad de achtergrond, vanuit de helikopter zul je achtergrond zien, vanuit het lagere standpunt niet.
Beter en simpeler kan ik het niet uitleggen.
^O^

Ben benieuwd of jij op beide beelden de voet van de antenne kunt zien, die witte pijpen toch ?
Dat is volgens mij de witte vlek aan de voet. Deze zie je op beide beelden, op de camera van NBC zie je hem zelfs duidelijker, terwijl je die vanuit dat standpunt volgens mij niet kon zien.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86472620

Bij de linker toren zie je inderdaad aan de rechterkant rook.

Maar desondanks dat zijn het toch echt de zelfde beelden, dat kan gewoon niet anders.

Hoe ik de andere achtergrond dan verklaar?

Ge-video-edit, een andere achtergrond erachter gezet, daarom is ook op de rechterafbeelding de kleine rookpluim niet te zien.

Welke achtergrond lijkt jullie aannemelijker?
De kale blauwe lucht, of de horizon met gebouwen op de achtergrond?
  woensdag 15 september 2010 @ 20:07:56 #111
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86472656
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:54 schreef mouzzer het volgende:

[..]

:) En waar zou die 'vaste' camera zich dan bevinden? Er zijn namelijk geen gebouwen hoger dan het WTC..
Je kunt dus onmogelijk zoveel van het dak filmen. Ja.. vanuit een helikopter

Nogmaals, er is al een overlay van BEIDE torens gedaan. Het bleek dat toren op het rechter plaatje, iets gedraaid moest worden om exact te passen.

Maar een perfect match hadden we wel!

De enige logische verklaring die ik heb voor het feit dat hij iets moest worden aangepast, is als ik het volgende filmpje, geplaatst door jouzelf, bekijk.
Hier schommeld het beeld.. waarvan we bewezen hebben dat ze exact hetzelfde aanzicht van de torens bevatten (zijkant of niet, de bovenkant is op beide net zo nadrukkelijk aanwezig) zogenaamd heel de tijd heen en weer omdat het uit een helicopter is genomen.
Begin maar vanaf 3:50 dan moet de camera worden gedraaid om zich aan te passen.. vreemd.. toevallig.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86472914
Doe mijn filmpjes ook eens bekijken, Ticker...
pi_86473029
Met die mouzzer ga ik niet eens in discussie als ie op zo'n manier praat. :{

Waar gaat dit uberhaupt nog over.. we praten over minimale verschillen die blijkbaar de afwezigheid van een stad op de achtergrond zouden verklaren? 8)7

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 20:17:16 ]
pi_86473241
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef Ticker het volgende:

[..]

:) En waar zou die 'vaste' camera zich dan bevinden? Er zijn namelijk geen gebouwen hoger dan het WTC..
Je kunt dus onmogelijk zoveel van het dak filmen. Ja.. vanuit een helikopter

Nogmaals, er is al een overlay van BEIDE torens gedaan. Het bleek dat toren op het rechter plaatje, iets gedraaid moest worden om exact te passen.
[ afbeelding ]

Maar een perfect match hadden we wel!

De enige logische verklaring die ik heb voor het feit dat hij iets moest worden aangepast, is als ik het volgende filmpje, geplaatst door jouzelf, bekijk.
Hier schommeld het beeld.. waarvan we bewezen hebben dat ze exact hetzelfde aanzicht van de torens bevatten (zijkant of niet, de bovenkant is op beide net zo nadrukkelijk aanwezig) zogenaamd heel de tijd heen en weer omdat het uit een helicopter is genomen.
Begin maar vanaf 3:50 dan moet de camera worden gedraaid om zich aan te passen.. vreemd.. toevallig.
Ik denk dat het logische feit om ze op elkaar te laten passen anders is.

De linkerafbeelding heeft aan de bovenkant een schuine rand. ( van link naar rechts aflopend. )

Ook de rechterlijn van deze afbeelding loop naar boven iets meer uit.

Betekent dat er dus aan "getrokken" is om de toren recht te laten staan.
En waarom die rookpluim aan de rechterkant weg is, is omdat er volgens mij een andere achtergrond geplaatst is.

Dus wat ik beweer is dat rechts de originele is en links het gemanipuleerde beeld.

Of is het andersom? 8)7
pi_86473303
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uthutte.....je hebt er zelf ook een handje van, vele die hier posten, dus... :+
quote:
Waar gaat dit uberhaupt nog over.. we praten over minimale verschillen die blijkbaar de afwezigheid van een stad op de achtergrond zouden verklaren? 8)7
Gaan we toch verder met uitzoeken?
Vind het machtig interessant!
Zeker met dat verhaal van de new world order ergens op de voor achtergrond... :P
pi_86473309
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, de camera staat waarschijnlijk hoog op het Rockefeller Centre...

Maar als je verder kijkt op dat filmpje wat je zelf gepost hebt op 4:34 zou je zeggen dat je een zwart vliegtuig ergens aan moeten zien komen, toch?
Waarom zie ik dat niet dan? We zien alleen een explosie...?
Omdat de kwaliteit te slecht is, kijk in hetzelfde filmpje vanaf 3:02 dan komt het vliegtuig live rechtsboven in beeld maar verdwijnt door de slechte kwaliteit van het beeld. In dezelfde beelden maar dan betere kwaliteit is het vliegtuig wel gewoon te zien:
pi_86473551
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:21 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Omdat de kwaliteit te slecht is, kijk in hetzelfde filmpje vanaf 3:02 dan komt het vliegtuig live rechtsboven in beeld maar verdwijnt door de slechte kwaliteit van het beeld. In dezelfde beelden maar dan betere kwaliteit is het vliegtuig wel gewoon te zien:
En dat mijn beste man gaat er bij mij niet in...
Althans niet zoals ze het verhaal met passagiers verkopen.
Waarom is er NIET 1 foto/film van een jet-liner?
Duidelijk, met ramen en alles wat een commercial vliegtuig zou moeten hebben....
Alles is vaag, blur of van zeer slechte kwaliteit....
Terwijl de hele wereld toekeek!
pi_86473728
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

Deze reactie was te verwachten, is zo ongeveer de standaard reactie als mensen klem zitten maar hun ongelijk niet willen of kunnen toegeven. En dan zelf de namen van slachtoffers gebruiken om gelijk proberen te krijgen maar als er een beetje weerwoord is wordt op deze manier de discussie proberen te vermijden. Kom op zeg wil je de waarheid nou wel of niet weten?

Ik heb met een post bewezen dat het twee verschillende filmpjes zijn en ook zelfs aangegeven hoe je de horizon kan laten verdwijnen door in te zoemen op een bepaald shot, iets waar men hier al dagen mee bezig is...
  woensdag 15 september 2010 @ 20:31:43 #119
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86473745
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmm, dat komt wel erg dichtbij....

Oh.. Oh NBC w/
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86473847
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

En dat mijn beste man gaat er bij mij niet in...
Althans niet zoals ze het verhaal met passagiers verkopen.
Waarom is er NIET 1 foto/film van een jet-liner?
Duidelijk, met ramen en alles wat een commercial vliegtuig zou moeten hebben....
Alles is vaag, blur of van zeer slechte kwaliteit....
Terwijl de hele wereld toekeek!

Dit dus. :)
pi_86474108
En deze nog:

woensdag 15 september 2010 @ 20:42:25 #122
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86474218

Deze is ook leuk.. genomen ter hoogte van het WTC dak. En wat zie je?
- bovenkant van het dak echt minimaal
- New York

Maar wacht even dan hou ik me nu even dom sceptisch..
Uhh deze foto (2) is genomen van een afstand en lager dan de helicopter op foto 1 (links)
Je kan de horizon, new york, of welk ander object dan ook, niet zien, omdat de hoek natuurlijk zo is gedraaid dat deze hoger is dan de horizon.

:')
Ok nu speel ik dan ook even mezelf..
Uhh.. hallo sceptici, maar waarom zou je dan op de foto geplaatst door Ticker minder van het dak zien dan op Foto2 van de vergelijkingen.. en ook geen horizon? Dat klopt toch niet? Een horizon is namelijk alleen niet zichtbaar als je lager dan het dak bent, zoals op de trucage foto hieronder te zien is:

Oftewel.. wat wil je nou precies sceptici?
  woensdag 15 september 2010 @ 20:44:13 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86474310
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
En deze nog:

[ afbeelding ]
Geweldig he.
Zouden we ondertussen ook al op de lijst van 'rebellen' staan? :D
pi_86474430
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef Ticker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oh.. Oh NBC w/
Nee, nee.....ik zie wat ik zelf zie...
En als ik kijk op youtube, filmpjes vanaf rockefeller en empire is het mogelijk...

Bekijk deze eens.... Kan iemand deze plaatjes op het plaatje leggen van ticker? (ik zeg het maar even zo voor de duidelijkheid)
pi_86474571
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Geweldig he.
Zouden we ondertussen ook al op de lijst van 'rebellen' staan? :D
Denk op de zwarte lijst van de black ops inmiddels :P

Hier had ook niemand nog iets over gezegd:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo