Hopelijk kun je nu stoppen met dingen over mij verzinnen? Het wordt een beetje vermoeiend.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ja voordat ik ging werken?
Je conclusies in deze hele thread over mij zijn keer op keer verkeerd...
Zouden we dat kunnen extrapoleren?
Dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
Bekijk dit filmpje eens
Als je goed kijkt zie je dat het voorwerp wat erin vliegt geen vleugels heeft
Of zie ik dat verkeerd?
Ik zie ook geen vleugels, behalve vlak voor impact.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
Bekijk dit filmpje eens
Of zie ik dat verkeerd?
Nee je hebt het goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
Bekijk dit filmpje eens
Of zie ik dat verkeerd?
Dat zegt oompa nog steeds, daarnaast daagt ze je uit te laten zien waarom zij het volgens jou fout heeft. Laat maar eens zien waar mijn mooie paints niet kloppen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oompa beweerd dat het dak van het WTC, schuin loopt, of in feite een punt dak is.
Vervolgens komt ze met een dak aan zoals een kerk dak, wat schuin loopt.
Omdat je zo'n dak van de grond kan bekijken, vind ze het niet vreemd dat je het WTC dak ook vanaf een niveau kunt bekijken, lager dan het dak zelf zit.
Of dit allemaal klopt? Ik zou zeggen bekijk het zelf, hier beide daken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dus zoals ze zei OPNE je ogen!!!![]()
Nee, je hebt gelijk! We zijn er eindelijk uit!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
Bekijk dit filmpje eens
Of zie ik dat verkeerd?
Het is natuurlijk altijd de kwaliteit van het beeld... zodra iets raar is.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie ook geen vleugels, behalve vlak voor impact.
Zal ook wel met de kwaliteit van het beeld te maken hebben.
Dan zie je het nog verkeerd, want je de kerosine zit rondom de vleugels en bij de impact brandt dat kort heel fel. Alle kerosine verbrandt ineens.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flapdrol![]()
Ik bedoelde in het filmpje.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk! We zijn er eindelijk uit!
Is it a plane? Is it an orb? Is it controlled demolitian? NO! It's SUPERPLANE without wings
Waarom kan het vliegtuig als een warm mes dat door de boter gaat het gebouw zo makkelijk penetreren zonder dat het deels al uit elkaar spat en het puin alle kanten op vliegt? Aluminium vs staal.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zie je het nog verkeerd, want je de kerosine zit rondom de vleugels en bij de impact brandt dat kort heel fel. Alle kerosine verbrandt ineens.
Nee, het is heel vaak altijd de kwaliteit van het beeld, ook zodra het niet raar is.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is natuurlijk altijd de kwaliteit van het beeld... zodra iets raar is.
glas, weet je nog van een paar threads geleden? Volgens mij zelfs in de vorige nog een keer door a tuin hek gepost.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom kan het vliegtuig als een warm mes dat door de boter gaat het gebouw zo makkelijk penetreren zonder dat het deels al uit elkaar spat en het puin alle kanten op vliegt? Aluminium vs staal.
Het zal je misschien verbazen, maar een deel van de buitenwanden van de Twin Towers bestonden uit glas.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom kan het vliegtuig als een warm mes dat door de boter gaat het gebouw zo makkelijk penetreren zonder dat het deels al uit elkaar spat en het puin alle kanten op vliegt? Aluminium vs staal.
Ja... klopt maar ook een deel niet:quote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar een deel van de buitenwanden van de Twin Towers bestonden uit glas.
Het was geen massief stalen gebouw.Het waren pilaren en als een vliegtuig met zo'n snelheid ertegen aan klapt, dan vind ik het niet raar dat het erdoorheen gaat.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
zie je die grond onderaan je foto?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... klopt maar ook een deel niet:
[ afbeelding ]
Gaan vleugeltjes daar zo makkelijk doorheen? Denk je dat echt?![]()
maar ze zeggen dat het missiles waren....quote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was geen massief stalen gebouw.Het waren pilaren en als een vliegtuig met zo'n snelheid ertegen aan klapt, dan vind ik het niet raar dat het erdoorheen gaat.
Hehe alsof er een geheel kantoor buiten die balken bevond.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... klopt maar ook een deel niet:
[ afbeelding ]
Gaan vleugeltjes daar zo makkelijk doorheen? Denk je dat echt?![]()
Ah.. dus het staal bovenin is zacht?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zie je die grond onderaan je foto?
Denk je echt dat het vliegtuig door dat stuk is gevlogen?
Hoe weet jij zo zeker dat de stalen balken allemaal hetzelfde waren? Misschien moesten deze balken wel 2x zo dik zijn?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. dus het staal bovenin is zacht?
nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. dus het staal bovenin is zacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |