Zoeen van lindberg (http://www.lindberg.com/) (lijkt op de eerste uit het filmpje, maar dan met paarse pootjes)quote:
En daar ga jij mee akkoord?quote:
Geweldigquote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef Estrys het volgende:
![]()
![]()
We hebben waarschijnlijk een tijdelijke woning voor de komende zes maanden. In het centrum, op loopafstand van mijn werk
Vanaf 15 oktober. Een jaren 30 woning met 3 slaapkamers en een diepe tuin
![]()
We mogen alleen geen wiet telen![]()
dattumquote:Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Geweldig
Vick wat gaat er ook alweer in die pastasalade van jou? Ik kom een eind maar vergeet geloof ik wat;
kipfilet, tomaatjes, pasta, rucola, kruiden, zeezout, olijfolie, pijnboompitjes.....
kan ik allebei nietquote:Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef Saffier het volgende:
Ah, de kaas was ff verdwenen.
Morgen of overmorgen![]()
Je kan altijd nog crystal meth koken in de keuken... Kan Seb ook best bij helpen, zag bij dr. Phil, maanden geleden, dat dat heeeeeeeeeeeeeel normaal is. Doet die jongen ook nog eens wat.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is
quote:
ja maar met temperaturen van rond het vriespunt is dat idyllische ook een stuk minder. En zo'n vakantiehuisje is klein en op dat park mocht je niet zomaar bezoek ontvangen. Moest je aanmelden en zo. Dit is gewoon een volwaardig huisquote:Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Waaaaa Estrys wat een súpergoed nieuws!!
Je boshuisje klinkt heel idyllisch hoor maar ik kan me voorstellen dat het toch een hoog 't moet dan maar' gehalte had. Dit klinkt echt super!
Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is
Ja psies dat bedoel ik, het lijkt allemaal heel leuk op het eerste gezicht, maar zeker vanuit practisch oogpunt maar ook qua comfort is zo'n 'echt' huis zoveel fijner voor jullie. Ik hoop het niet voor je, maar stel dat de bouw vertraagd, dan is het daar toch prettiger iets langer zitten dan op zo'n park lijkt me.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja maar met temperaturen van rond het vriespunt is dat idyllische ook een stuk minder. En zo'n vakantiehuisje is klein en op dat park mocht je niet zomaar bezoek ontvangen. Moest je aanmelden en zo. Dit is gewoon een volwaardig huis
Nee we gaan eerst nog maar even kijken. Eerst vond ik het lullig voor mijn ouders maar dat stadium ben ik inmiddels voorbij.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys wat een goed nieuws![]()
En wat lekker snel al. Heb je het je moeder al verteld??
mefke, dat is nog eens leuk "shoppen"
Ik denk dat het voor jullie verstandhouding ook veel beter is. Ze zal misschien eerst even wat bozig/teleurgesteld zijn... Wanneer gaan jullie kijken?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee we gaan eerst nog maar even kijken. Eerst vond ik het lullig voor mijn ouders maar dat stadium ben ik inmiddels voorbij.
Ach, misschien even teleurgesteld maar dat gaat wel overquote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jullie verstandhouding ook veel beter is. Ze zal misschien eerst even wat bozig/teleurgesteld zijn... Wanneer gaan jullie kijken?
Ook niet 1 of 2 plantjes vroeg hier iemandquote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef Nijna het volgende:
Estrys, dat ziet er goed uit! (dan maar geen wiet telen...). Heerlijk jullie eigen stekkie!
Lady, misschien past die lens toch niet helemaal lekker?
Ik heb wel eens als ik ze (bij gebrek aan beter) afspoel onder de kraan dat het net is of ze aan mn oog blijven plakken zeg maar... Maar met regen nog nooit gehad.
om je kind met zn handjes aan elkaar te binden?quote:
Past goed bij mn grote tietenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar bij jou staat dat ook heel goed.
Ik ben ook bij zo' n klein winkeltje geweestquote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Stiemie het volgende:
We hebben hier een klein brillenwinkeltje in de buurt en die mensen die er werken zijn zo goed. Dan pas ik eerst een kwartier alles wat ik leuk vind, maar niks is het helemaal... En dan pakt die man ergens uit een kastje een bril en dat is 'm meteen. Nu al 2x gehad daar.
Oh huuu jaquote:Op donderdag 16 september 2010 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik haat kinki kappers... Dat gaat bij mij onder het mom kort pittig kapsel... En het liefste rood...
Datis nu juist Kinki aan Kinki, dat ze alles "kunst" noemen. Ook al is het perongeluk expres misluktquote:Op donderdag 16 september 2010 11:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh huuu ja. Die hier kenne ook nie knippe
.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:50 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Datis nu juist Kinki aan Kinki, dat ze alles "kunst" noemen. Ook al is het perongeluk expres mislukt
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 11:53 schreef trui het volgende:
leuke foto's oxy, maar allemaal zonder bril!
Dat is waar... maar het stickertje is er al af... nou ja, ik ga gewoon... ik zie wel hoe ze reageren.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zou ik wel doen hoor Diaan!Anders kan je hem toch niet gebruiken?
En ik ben blij dat ik nu eindelijk eens ga. Ik ben bijna nooit tevreden bij de kapper en ben ik dat een keertje wel dan ga ik er naar terug en valt het altijd weer tegen, ik weet niet wat dat is.
Dus nu maar eens iets anders proberen.
mij werd geadviseerd om tot 9 maanden na de bevalling te wachten voordat er een oogmeting plaats mocht vinden.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:51 schreef DJMO het volgende:
aangetrokken tot de TT van dit topic kom ik maar even advies vragenik heb een proforma nota op laten maken voor 'n nieuwe bril, oogmeting wordt pas gedaan als de nota is goedgekeurd door de gemeente (aangezien dat even kan duren vond ik het nutter om dan pas te meten en niet nu al vast, wie weet wat er nog kan veranderen in de tussentijd). Mijn vraag is nu eigenlijk, is er een bepaalde garantie tijd op glazen (de sterkte) aangezien ik zwanger ben is het mogelijk dat die (weer) verandert gedurende de zwangerschap/na de bevalling toch?
kan altijd, alleen is een los montuur vaak duurder dan een complete brilquote:Op donderdag 16 september 2010 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
djmo, kan je niet je glazen in een goedkoop montuurtje over laten zetten voor tijdelijk?
foto?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Zit ik hier net te vertellen dat ik naar de kapper ga, krijg ik van 2 collega's te horen dat ze juist mijn haar zo leuk vinden nu. Heel classy!![]()
Nu twijfel ik weer over rigoreus...
http://twitpic.com/2ozclfquote:Op donderdag 16 september 2010 17:19 schreef Raissa het volgende:
Ja hey Innepin, dat vraagt natuurlijk om een foto van je nieuwe haarkleur!
volgens mij gaat dat jou onwijs leuk staan!! Ben benieuwd zaterdag!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is eind augustus: http://img.photobucket.co(...)yes/BEaanhetwerk.jpg
Op goeie dagen is het wel ok, maar als het ook maar een beetje vettig wordt...
En de kleur is heel flets etc. etc. En het is zo saaaaaaaai zeg maar...
Zoiets vind ik heel tof bijvoorbeeld. Sorry Tico, rood idd...
En vlgs mij kan dat ook wel eens op een dag dat je geen zin hebt in heftig in een iets meer bescheidener warboek gedropt worden.
Kort haar is meer werk dan lang in ieder geval. Mijn ervaring hoe korter hoe minder werk, dat wel. Als ik het zo laat knippen als dat plaatje van BE (wat niet kan, want dan moeten ze er een stuk aan knippenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar be, volgens mij zijn dat soort kapsels best veel werk... Het lijtk heel simpel, maar voor je het weet moet je een half uur eerder op voor het fohnen en waxen van je haar...
Daarom lang haar -> staart erin en klaar. En als ik tijd over heb doe ik het fohnen enzo.
Whoehoe ook in de metamorfose! Spannend!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zaterdag naar de kapper.Kinki Kappers!
Met de vraag: "ik wil van die truttenkop af, leef je uit".
(Niet verven trouwens, dat zit er even niet in),
Ik ben heel benieuwd!![]()
Spannend wel!
Klei ken ik al een paar jaar, maar gum?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kort haar is meer werk dan lang in ieder geval. Mijn ervaring hoe korter hoe minder werk, dat wel. Als ik het zo laat knippen als dat plaatje van BE (wat niet kan, want dan moeten ze er een stuk aan knippen) dan zit het alleen leuk wanneer ik van de kapper kom.
Ik moet mijn haar altijd föhnen na het wassen. Anders ben ik net een verzopen musjeMijn haar blijft alleen in model met klei en gum samen, en alleen die van de kapper a 12 euro per potje. Ik heb heel veel haar waardoor mijn kapsel snel inzakt.
Deze:quote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Fannie het volgende:
[..]
Klei ken ik al een paar jaar, maar gum?![]()
Is waarschijnlijk ook te zwaar voor mijn haar, net zoals klei, maar valt te proberen een keer![]()
Ook te koop bij de etos of iets dergelijks?
Nope. Beste vriendin van stiefdochter zit op de kappersschool, die heeft 't gedaan. Die heeft ook (gratis!) mijn bruidskapsel gedaan drie maanden geledenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Ticootje het volgende:
innepin, je hebt het zeker laten kleuren bij de kapper? Mooie kleur!
Wel kappersverf dus... Niet in de winkel verkrijgbaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:48 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
Welkom terug op het internet IncantrixJe wordt er idd wel productief van zeg!
[..]
Nope. Beste vriendin van stiefdochter zit op de kappersschool, die heeft 't gedaan. Die heeft ook (gratis!) mijn bruidskapsel gedaan drie maanden geleden
jawel, bij van die tokootjes oa.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel kappersverf dus... Niet in de winkel verkrijgbaar
Ja, komt van de groothandel idd. Ze gaat er vaak genoeg heen, als je ook een kleurtje wil, moet je 't maar laten weten. Dan kom ik het brengen onder het mom van kraamvisite, k?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel kappersverf dus... Niet in de winkel verkrijgbaar
Ooooh die Osis spullen zijn zo fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Ik combineer deze met de klei, en dan krijg je een soort behangplak![]()
Ze zijn ook online te bestellen hè!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef Estrys het volgende:
Ja alleen bij de kapper 16 euro per potjeen ik gebruik er dus twee tegelijkertijd. Ik doe er ongeveer 3 maanden mee. Maar het is het enige wat de hele dag blijft zitten bij mij
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:26 schreef Estrys het volgende:bestellen gaat.
We moeten een beetje op de centjes lettenScheelt me inclusief verzendkosten toch bijna 8 euro
totaal met verzendkosten. Het scheelt ongeveer 6,50 euro per potje. Maar als ik er vier van elk tegelijkertijd bestel dan betaal je geen verzendkosten. Dat spul gaat toch niet echt over de datum wel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
per potje of totaal?
Nouja hoe dan ook, ik weet niet meer van welke site ik bestelde, het is alweer een jaar of 2 of 3 geleden, maar er zijn best veel online shops te vinden die kappersspul aanbieden voor een stuk minder dan waarvoor je het bij de kapper zelf koopt. En als je er 4 potjes per jaar doorheen jaagt dan kan het best wel schelen om het online te kopen.
Volgens mij als je het niet opent kan het een hele tijd mee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
totaal met verzendkosten. Het scheelt ongeveer 6,50 euro per potje. Maar als ik er vier van elk tegelijkertijd bestel dan betaal je geen verzendkosten. Dat spul gaat toch niet echt over de datum wel?
Je eet het toch niet op?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
totaal met verzendkosten. Het scheelt ongeveer 6,50 euro per potje. Maar als ik er vier van elk tegelijkertijd bestel dan betaal je geen verzendkosten. Dat spul gaat toch niet echt over de datum wel?
Ja maar dat zegt TF toch ook?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
nou, ik ben heel voorzichtig met oogmake up. ik ben nogal gevoelig voor ontstekingen en bij iedere ontsteking mik ik alles de prullenbak in om maar te voorkomen dat ik mezelf herbesmet.
bovendien moet ik er niet aan denken om make-up uit te lenen.ranzig
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn haar zo lang is bewerkelijker dan toen het nog kort was hoorToen hoefde ik alleen de platgeslapen plekken op te fluffen. Nu zie ik er na een nachtje woelen uit als Madam Mikmak
Woehhahaha ik had dezelfde mental imagequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, incl persoonlijkheid!
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef innepin het volgende:
Ik vind Doc Martens echt zó lelijkMaar goed. Smaken verschillen
Die tweede vind ik wel erg mooi Diaan!
Precies... en daar zijn ze ook veel te duur voor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Die 2e vind ik ook echt zo mooi, maar dat gaat nooit lukken. En we hebben wel een schoenmaker hier in Gouda die heel mooi laarzen wijder maakt, maar dan moet ik wel echt weten dat ik de schoen ook pas.En als ik er om te beginnen al niet in kom...
Wat ik begrepen heb van mijn beperkte retailervaring is het dus een kwaliteitsgarantie tot die datum. Niet dat gel meteen beschimmeld ofzo, maar kan zijn dat de kleur, het plakvermogen etc. wel wordt aangetast. Vaak kun je het gewoon dus nog wel gebruiken, maar het kan dus iets anders gaan aanvoelen, misschien wat uitdrogen of de kleur verandert ietwat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij gaat dat spul niet over de datum. Ik bestel altijd speciale shampoo voor Peace in Engeland via internet, dat is ook nog goedkoper dan hier incl. verzenden.
Niet schrikkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef Lois het volgende:
Eh Estrys, was dat niet slimmer om dat vooraf te doen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, incl persoonlijkheid!
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:33 schreef Saffier het volgende:
[..]
Woehhahaha ik had dezelfde mental image![]()
![]()
Sorry TF, ik wéét nl dat het niet zo is
Ja, ik denk er ook over om te smsen dat het niet zo goed uitkomt....quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Estrys het volgende:
Lastig DiaanGewoon maar eerlijk zeggen?
Wij gaan vanavond even het financiele plaatje doorekenen voor het huren van een huis. Ik vrees dat het op een houtje bijten gaat worden het komende half jaar. Maar beter op een houtje bijten dan op mijn tenen moeten lopen toch?
Ah op zo'n manier, gelukkig! Ik was al even bang dat zou blijken dat het niet zou kunnen en dat je dan toch bij je moeder moet blijven....quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Niet schrikkenWe hebben dat wel al eens gedaan, in januari. We kunnen het wel betalen alleen moeten we even wat (nou ja veel) minder geld uit gaan geven. Dat moeten we even gaan bekijken. We geven nu nogal makkelijk geld uit zeg maar.
Das niet duidelijk genoeg als iemand echt iets graag wil, nee kan niet,of oké is goed!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik denk er ook over om te smsen dat het niet zo goed uitkomt....
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Das niet duidelijk genoeg als iemand echt iets graag wil, nee kan niet,of oké is goed!
Ik beaam dat even heul hard. Ook onlangs gezien, en het was zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben ongetwijfeld een enorme spuit elf hoor
maar voor wie hem nog niet gezien heeft, Mary and Max is echt een enorme aanraderGeweldige stop-motion film met een lief verhaal
*aai*quote:
K heb er nog maar 1 in de aanbieding, een groene!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, ik wil je linkjes ook wel, ben nog op zoek naar een nieuwe winterjas, ik zwem in de mijne.![]()
Ik ben uiteraard nog "piep"quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:21 schreef Oxymoron het volgende:
Huup, ik vind dit wel wat voor jou
didi jurkje, spijkerstof
Of
didi rokje, spijkerstof
En of het iets voor de buuf is, dat weet ik nietik weet niet hoe "oud" je bent
Staat die kleur wel op je waaier BE?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Handig, zo kon ik meteen doorklikken!
Ik twijfel even over de groene jas.![]()
Ik hád laarzen van 180 euro in mijn hoofd, die ik niet kon vergeten. Hád. Want deze vind ik leuker, en ze zitten lekkerder, en zijn meer dan 100 euro gedkoper!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuke laarzen ook Oxy! ik heb laatst zulke leuke aquakleurige zijden sleehak-schoenen aangehad. Maar ik was met zuchtend kind en heb ze dus niet gekocht (14,95uitverkoop) en nu kan ik ze niet vergeten.
![]()
Bluh.
en dan nu maar laarzen sparen voor de winter. Helaas kwam de belastingdienst eerst.![]()
Dat rokje is heeeel makkelijk in te nemen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard nog "piep"36 ben ik.
![]()
DAt grijze rokje is leuk zeg! met die roeseltjes. alleen ff vergeten dat ik óók ben afgevallen.
Jij bent buiten taalvirtuoos ook commercieel begaafd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Dat rokje is heeeel makkelijk in te nemen!
Hahahaha lol lol lolquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij bent buiten taalvirtuoos ook commercieel begaafd.
Heb je ook een foto van het ipad tasje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:33 schreef Oxymoron het volgende:
Leuk, nieuwe schoenen, Diaan!
Ik heb vandaag deze:
[ afbeelding ]
gekocht bij V&D.
![]()
En ook een heel kek schoudertasje voor mijn iPad, bij Action!Maar 5,40 euro, en een ''echte merk'' kost 25 euro!
Staat hier:quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:33 schreef bibi het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van het ipad tasje?
Sita sings the blues...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:49 schreef Macka66 het volgende:
Dit plaatje wilde Basboussa laten zien
ik krijg 'm niet meer te zien![]()
Maar goed, wel een hele gave film! Je kunt 'm online bekijken of downloaden.
Dat dus. Dat eerste. Pffff. Hoe vaak ik die niet gehoord heb van klasgenoten etcetera. Mensen die het kinderopvangsysteem enkel kennen van horen zeggen dus. Of mensen die roepen dat je dan maar niet 4 keer per jaar op vakantie moet en 2 auto's en en en. Tsjaquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:03 schreef Incantrix het volgende:
En ja, ik vind het echt suf dat ze aan de ene kant heel hard lopen te gillen dat vrouwen hun opleidingen verkwanselen door minder te gaan werken/te stoppen met werken, maar aan de andere kant de kinderopvang duur is en er wachtlijsten zijn om van te huilen.
Ik was eigenlijk net aan het heroverwegen of ik niet tóch wat meer zou willen gaan werken na mijn ouderschapsverlof, Stef toch op de wachtlijst te zetten voor een ochtendje opvang extra, maar de vraag is dus of dat nog wel loont. Tja.
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
in de tijd dat ik kinderopvang nodig had, was dat best aan de prijs (en mijn werkgever weigerde bij te leggen) maar toen waren de huizen niet zo achterlijk duur en de vaste lasten en de kosten van het (toen nog) ziekenfonds waren niet zo achterlijk hoog als nu
nu is gewoon alles net op het randje
Ja, zó verschrikkelijk vind ik dat! Aan de ene kant dát commentaar, maar als het dan gaat over full-time werkende moeders gaan gillen dat je dan maar geen kinderen moet krijgen, want je hoort thuis te zijn voor ze en blabla. Pissig word ik daarvan, zéker als je dan ook nog eens bedenkt dat jouw lief waarschijnlijk nooit zulke opmerkingen krijgt. En ohja, haha, die las ik net ook veel bij het artikel van de telegraafquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat dus. Dat eerste. Pffff. Hoe vaak ik die niet gehoord heb van klasgenoten etcetera. Mensen die het kinderopvangsysteem enkel kennen van horen zeggen dus. Of mensen die roepen dat je dan maar niet 4 keer per jaar op vakantie moet en 2 auto's en en en. Tsja![]()
Nu zit ik op dit moment sowieso in een vrij benarde situatie om uberhaupt aan werk te komen dus de keus is hier snel gemaakt denk ik. Voorlopig blijf ik nog even thuis dus.
en mocht je met Stef straks ineens enorm omhoog zitten ben je met alle liefde welkom om hem hier dat ochtendje te brengen hè! Kunnen ze elkaar fijn de harses inslaan enzo![]()
![]()
Dat. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er zo'n mixed message wordt uitgezonden naar (met name) vrouwen. Je moet fulltime werken, want anders is het zonde van de opleiding. Je betaalt je blauw aan opvang -als je die al kan vinden, want inderdaad, wachtlijsten- en krijgt ondertussen ook nog de boodschap mee dat je een slechte moeder bent als je full-time werkt. Enne, of je tussendoor ook nog even naastenliefde wil tonen op grond van de WMO. En als ik dan m'n nichtje spreek dat in een land woont dat hier bijna als ontwikkelingsland wordt gezien en hoor wat daar aan betaalbare, goede opvang beschikbaar is, vraag ik me toch af hoe dat kan en waar het geld hier in Nederland blijft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:03 schreef Incantrix het volgende:
En ja, ik vind het echt suf dat ze aan de ene kant heel hard lopen te gillen dat vrouwen hun opleidingen verkwanselen door minder te gaan werken/te stoppen met werken, maar aan de andere kant de kinderopvang duur is en er wachtlijsten zijn om van te huilen.
P. zei vroeger dat hij dat echt heel graag zou willen, beetje rotzooien bij huis en koffieleuten helpen op school, hij wilde zelfs de ouderwerkgroep wel inquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik steek mijn kop even in het zand vwb het opvangverhaal.
In theorie zou ik full time hetzelfde verdienen als nu ik part time en F. full time, maar ten eerste is het maar de vraag of mijn werkgever voor mij full time invulling heeft, en of ik dat wel zou willen en ik geloof niet dat F. full time thuis zou willen zitten, but if all else fails zou dat mss een optie zijn. Mss...
ik zou dat ook wel raar vinden, maar ik vrees dat dat de nieuwe mentaliteit is van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
Wat een bedragen he.. ik betaalde 375 en wat centen voor 1 middagje BSO, 2 dagdelen.
De dagdelen lopen van 12 tot 15 en van 15 tot 18, omdat de kinderen om 14:15 uit waren 2 dagdelen dus, maar das over, we hebben geen BSO meer nodig!
Vorige week waren ze voor het laatst, geen handje, geen tot ziens, geen succes of weet ik veel wat, nee de opvangmedewerker bleef bij de tv zitten en zei doeiik vond dat wel raar eigenlijk
ik maak wel een foto van jequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Haar... Ik weet het niet zo goed.
Het is niet 'niet leuk' zeg maar, maar ik ben er ook niet echt kapot van.
Niks heftigs verder, alleen erg kort zeg maar.
Nou ja goed, het is maar haar... Het groeit wel weer aan.
Foto's later, vandaag vieren we Oscar's verjaardag, ik sta aan het eind van de dag vast wel op een foto ergens.
hier en ik had het niet verwacht, dus mn badkamer ligt nog vol wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
waar is trouwens dat mooie droge weer, dat ons voor vandaag beloofd was? mijn was hangt buiten en het regent
En hier...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
waar is trouwens dat mooie droge weer, dat ons voor vandaag beloofd was? mijn was hangt buiten en het regent
Geef dat kind een maatkan voor dr verjaardag!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef Fannie het volgende:
Das leuk mefke, zo'n speelhoekje![]()
Hihi, dochterlief sms-t net weer naar hubby....
Dochterlief: Hoe meet je af, als je 1,5 deciliter vocht nodig hebt en je hebt alleen maar een literpak van iets?![]()
Ik lag gelijk in een deuk, en ben als een razende gaan zoeken op internet en kwam uit op
1 deciliter is 8 eetlepels of een theekopje.
Nou theekopjes hebben ze niet dus hubby heeft maar trug ge-smst: 12 tot 13 eetlepels.
Ok, thank you, smst ze trug.![]()
Zo leuk hé, pseudo samenwonen en dan dat soort smsjes af en toe krijgen![]()
Een pakket samenstellen bij de ikea en een kookboek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:44 schreef Fannie het volgende:
Ja die verjaardag duurt nog ff voor dr(Juli) en hij is in december jarig, ze krijgen dr wel eerder 1 hoor
![]()
Deed mijn mams en paps ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Fannie het volgende:
ja ik blijf pakketten samenstellen, toen hij net het huisje had had ik al een aardig pakket gefabriceerd met allerhande spul, afwasborstel, emmer, afwasmiddel, allesreiniger, plakband, vuilniszakken, toiletpapier
etc etc...
Pannenset hebben ze ook al gehad, onze ouwe magnetron, en zo tussen neus en lippen door krijgen ze ook nog wat voedsel van ons mee.... t'is wel goed zo zaggies an
Ja het gaat zeker snelquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Ticootje het volgende:
T gaat wel snel... Priscil wordt in mei ook al 16.. Raar hoor... Nog 2 jaar en dan is ze gewoon volwassen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ja het gaat zeker snel![]()
![]()
Ze woont er nog niet voor vast, eerst moet ze dr opleiding klaar hebben, maar ja, vanaf donderdags of vrijdags zit ze er wel natuurlijk. En dat is best wennen voor ons.
Daarom "geniet" ik er ook aan de ene kant van als ze met dit soort sms-jes komt, heeft ze ons toch nog een beetje nodig![]()
Heeft Cil nog steeds haar vriendje?
Die heeft laaaaaang de tijd gehad om te bedenken hoe ze het wil doen en is nu misschien een beetje doorgeslagen. Geef het wat tijd, het trekt vast wel weer bij. Of niet, maar dan nog moet ze het zelf wetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon even in de slowchat ipv er een nieuw topic over te openen maar ik heb toch een vraag.
Nichtje van mijn vriendin is bevallen afgelopen dinsdag (na al 5 jaar bezig te zijn met zwanger worden is ze 1 week voor haar 1e IVF behandeling op de natuurlijke manier zwanger geworden)
Ze wil dus niemand op bezoek hebben voordat er telefonisch een afspraak is gemaakt, ook wil ze niet meer dan 4 mensen op 1 avond op bezoek hebben en zijn kleine kinderen die niet luisteren niet welkom () Ook zegt ze op voorhand dat ze haar zoontje per avond 5 minuten naar beneden haalt om te showen maar dat niemand hem mag aanraken of vasthouden (
)
Nu heb ik het sowieso al niet op haar maar door dit soort gedoe WIL ik niet eens hun kindje komen bekijken en heb het eigenlijk wel gehad ermee, alsof ik moet smeken om langs te komen, alsof het een geschenk is om hun kindje te mogen zien
Moet ik gewoon niet zeuren en is dit normaal? Ben ik dan zo gemakkelijk dat toen onze zoon geboren was ik iedereen vertelde dat als ze langs wilde komen ze enkel even moesten bellen zodat we alvast koffie konden zetten
Hier staat ook op het kaartje dat mensen even moeten bellen. Das wel handig voor het geval dat ik even bij wil slapen. Ik hou ook niet van drukte dus ik zal ook niet zitten te wachten op een huiskamer vol, iedere dag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon even in de slowchat ipv er een nieuw topic over te openen maar ik heb toch een vraag.
Nichtje van mijn vriendin is bevallen afgelopen dinsdag (na al 5 jaar bezig te zijn met zwanger worden is ze 1 week voor haar 1e IVF behandeling op de natuurlijke manier zwanger geworden)
Ze wil dus niemand op bezoek hebben voordat er telefonisch een afspraak is gemaakt, ook wil ze niet meer dan 4 mensen op 1 avond op bezoek hebben en zijn kleine kinderen die niet luisteren niet welkom () Ook zegt ze op voorhand dat ze haar zoontje per avond 5 minuten naar beneden haalt om te showen maar dat niemand hem mag aanraken of vasthouden (
)
Nu heb ik het sowieso al niet op haar maar door dit soort gedoe WIL ik niet eens hun kindje komen bekijken en heb het eigenlijk wel gehad ermee, alsof ik moet smeken om langs te komen, alsof het een geschenk is om hun kindje te mogen zien
Moet ik gewoon niet zeuren en is dit normaal? Ben ik dan zo gemakkelijk dat toen onze zoon geboren was ik iedereen vertelde dat als ze langs wilde komen ze enkel even moesten bellen zodat we alvast koffie konden zetten
Dat dat van te voren zo breed uitgemeten wordt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef Fannie het volgende:
Ik kreeg na m'n keizersnee in het ziekenhuis soms 8 man/vrouw aan m'n bed, allemaal op kraamvisite, leuk.
Nou, NOT!![]()
En toen ik thuis was na een week kreeg ik af en toe visite, om de dag ongeveer, en vooral s'avonds, in overleg.
Heerlijk.
Dus wat daar nou neurotisch aan is?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
)
Beetje moeilijk te zien zonder gezichtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ah fuck it...
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Img_5453-k.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Img_5448-k.jpg
Dan moeten we maar snel weer een lak-avondje plannen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah BE kort!Gewaagd!
Ik moet je gezicht er wel bijzien hoor om te zien of het echt leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |