abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86464631
Hier weer verder..

Ik zei dus dat ik lenzen geprobeerd heb maar niet tegen iets in mijn ogen kan. Lenzen waren dus gauw weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:16:45 #2
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86464743
Oh -O- Da's minder Vicks..

Ghi, Stef is nu zó lief aan het spelen met mijn festivalportemonneetje O+ Hij stopt 'm in zijn mond en kruipt dan de hele kamer door.. Net een hondje O+
3!
pi_86464794
Ik heb vorige week ook een nieuwe bril gekocht en nu is het GROTE WACHTEN tot ie binnen is *O* Lenzen zijn ook niks voor mij. Heel snel ontstoken ogen en dan zie ik helemaal niks meer -O-
  woensdag 15 september 2010 @ 16:21:42 #4
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86464919
Stiemie, leuk! Wat voor één?
3!
pi_86464987
ik heb lenzen
zachte lenzen, en waarom, omdat dat goed zit :)
k heb ze echt maar een maand in. Anders is dat ook terug te zien in mijn ogen. Dan zijn ze wat geirriteerder
pi_86465038
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Incantrix het volgende:
Stiemie, leuk! Wat voor één?
Zoeen van lindberg (http://www.lindberg.com/) (lijkt op de eerste uit het filmpje, maar dan met paarse pootjes)
pi_86465345
Leuke Bril Stiemie! Ik heb een heel smal gezicht (blijkbaar) dus eigenlijk passen alleen de brillen van het merk Kinto mij goed, al het andere is al snel veel te breed :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86465502
We hebben hier een klein brillenwinkeltje in de buurt en die mensen die er werken zijn zo goed. Dan pas ik eerst een kwartier alles wat ik leuk vind, maar niks is het helemaal... En dan pakt die man ergens uit een kastje een bril en dat is 'm meteen. Nu al 2x gehad daar.
pi_86465762
Oh wat goed Stiemie! :D
Ik vind het een ramp, brillen kopen :X Ik heb eigenlijk weer een nieuwe nodig maar qua sterkte en zwanger zijn enzo moet ik gewoon nog even wachten met een nieuwe halen maar mijn oude valt na 10 jaar pakweg nu toch wel écht uit elkaar. Letterlijk :')
Brillen passen vind k stom want ik vind alles te opvallend of te aanwezig. Ik wil helemaal geen statementbril, ik wil gewoon een normaal smal ding ofzo maar alles wat er op het rek okay-ish uitziet is op mn hoofd nog steeds erg groot.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 september 2010 @ 19:19:42 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86470865
Vicky, ik heb jou toch nog nooit met een bril gezien?

Ik vind brillen passen ook een ramp :{ En van m'n zorgverzekering krijg ik bij Pearle extra korting die de moeite is, dus ik ben te krenterig om naar een ander te gaan :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86471902
Klopt ET.. ik heb ook helemaal niks :D
ik vind oten op laten meten een regelrecht drama. Het blijkt dat ik 1 lui oog heb dus elke keer komt er een andere sterkte uit. Ik ben er vroeger al voor naar de oogarts geweest maar daar ben ik ook geen bal opgeschoten... Ach, ik doe voorlopig nog wel zonder :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 20:02:49 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86472443
die zachte lens doet met regen en wind trouwens wel raar op mijn oog. lijkt wel of hij schuift ofzo.
weet één van de zachte lensdragers hier of dat normaal is of hoe ik dat oplos? want nu loop en fiets ik maar met 1 oog dicht, dat is natuurlijk een debiel gezicht maar ik weet echt geen andere oplossing.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:21:19 #13
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86473291
Oh ik herken dat niet lady! Ik ben/was een fervent lensdraagster, zachte lens, en had dat nooit, totdat mijn maandlenzen opwaren, 3 jaar geleden, ik vervolgens met een oude bril verder ben gesukkeld. Tot vandaag zo'n beetje, want montuur valt uit elkaar bijna. En met -7 kan ik echt niet een dagje zonder.

Misschien is de pasvorm toch niet perfect ofzo?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86473373
*O* *O* *O* We hebben waarschijnlijk een tijdelijke woning voor de komende zes maanden. In het centrum, op loopafstand van mijn werk *O* Vanaf 15 oktober. Een jaren 30 woning met 3 slaapkamers en een diepe tuin *O*
We mogen alleen geen wiet telen :P
pi_86473397
oehhh wat heerlijk Estrys!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 15 september 2010 @ 20:25:42 #16
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86473477
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef Estrys het volgende:

En daar ga jij mee akkoord?

Gefeliciteerd!
pi_86473526
en ik heb 125 euro per maand van de prijs afgekregen :D
  woensdag 15 september 2010 @ 20:29:07 #18
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86473636
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef Estrys het volgende:
*O* *O* *O* We hebben waarschijnlijk een tijdelijke woning voor de komende zes maanden. In het centrum, op loopafstand van mijn werk *O* Vanaf 15 oktober. Een jaren 30 woning met 3 slaapkamers en een diepe tuin *O*
Geweldig *O*

Vick wat gaat er ook alweer in die pastasalade van jou? Ik kom een eind maar vergeet geloof ik wat;
kipfilet, tomaatjes, pasta, rucola, kruiden, zeezout :9 , olijfolie, pijnboompitjes.....

Ik ga naar bed, nachtje half half overslaan en overdag nauwelijks kunnen bijslapen zorgen ervoor dat mijn bedje me roept ;)
:W
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86473679
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef Saffier het volgende:

[..]

Geweldig *O*

Vick wat gaat er ook alweer in die pastasalade van jou? Ik kom een eind maar vergeet geloof ik wat;
kipfilet, tomaatjes, pasta, rucola, kruiden, zeezout :9 , olijfolie, pijnboompitjes.....
dattum :D
http://www.bertolli.com/be-nl/recipe.aspx?id=403

wanneer kan ik aanschuiven ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 15 september 2010 @ 20:31:48 #20
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86473750
Ah, de kaas was ff verdwenen *O*.
Morgen of overmorgen ;) :9~
Ylana
pi_86473764
Waaaaa Estrys wat een súpergoed nieuws!!
Je boshuisje klinkt heel idyllisch hoor maar ik kan me voorstellen dat het toch een hoog 't moet dan maar' gehalte had. Dit klinkt echt super! *O*

Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86473782
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef Saffier het volgende:
Ah, de kaas was ff verdwenen *O*.
Morgen of overmorgen ;) :9~
kan ik allebei niet :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 15 september 2010 @ 20:35:23 #23
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86473928
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:

Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is :P
Je kan altijd nog crystal meth koken in de keuken... Kan Seb ook best bij helpen, zag bij dr. Phil, maanden geleden, dat dat heeeeeeeeeeeeeel normaal is. Doet die jongen ook nog eens wat.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:42:19 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86474212
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

kan ik allebei niet :(
-O-
Ylana
pi_86474362
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Waaaaa Estrys wat een súpergoed nieuws!!
Je boshuisje klinkt heel idyllisch hoor maar ik kan me voorstellen dat het toch een hoog 't moet dan maar' gehalte had. Dit klinkt echt super! *O*

ja maar met temperaturen van rond het vriespunt is dat idyllische ook een stuk minder. En zo'n vakantiehuisje is klein en op dat park mocht je niet zomaar bezoek ontvangen. Moest je aanmelden en zo. Dit is gewoon een volwaardig huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')