Zoeen van lindberg (http://www.lindberg.com/) (lijkt op de eerste uit het filmpje, maar dan met paarse pootjes)quote:
En daar ga jij mee akkoord?quote:
Geweldigquote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef Estrys het volgende:
![]()
![]()
We hebben waarschijnlijk een tijdelijke woning voor de komende zes maanden. In het centrum, op loopafstand van mijn werk
Vanaf 15 oktober. Een jaren 30 woning met 3 slaapkamers en een diepe tuin
![]()
We mogen alleen geen wiet telen![]()
dattumquote:Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Geweldig
Vick wat gaat er ook alweer in die pastasalade van jou? Ik kom een eind maar vergeet geloof ik wat;
kipfilet, tomaatjes, pasta, rucola, kruiden, zeezout, olijfolie, pijnboompitjes.....
kan ik allebei nietquote:Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef Saffier het volgende:
Ah, de kaas was ff verdwenen.
Morgen of overmorgen![]()
Je kan altijd nog crystal meth koken in de keuken... Kan Seb ook best bij helpen, zag bij dr. Phil, maanden geleden, dat dat heeeeeeeeeeeeeel normaal is. Doet die jongen ook nog eens wat.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is
quote:
ja maar met temperaturen van rond het vriespunt is dat idyllische ook een stuk minder. En zo'n vakantiehuisje is klein en op dat park mocht je niet zomaar bezoek ontvangen. Moest je aanmelden en zo. Dit is gewoon een volwaardig huisquote:Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Waaaaa Estrys wat een súpergoed nieuws!!
Je boshuisje klinkt heel idyllisch hoor maar ik kan me voorstellen dat het toch een hoog 't moet dan maar' gehalte had. Dit klinkt echt super!
Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |