Zoeen van lindberg (http://www.lindberg.com/) (lijkt op de eerste uit het filmpje, maar dan met paarse pootjes)quote:
En daar ga jij mee akkoord?quote:
Geweldigquote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef Estrys het volgende:
![]()
![]()
We hebben waarschijnlijk een tijdelijke woning voor de komende zes maanden. In het centrum, op loopafstand van mijn werk
Vanaf 15 oktober. Een jaren 30 woning met 3 slaapkamers en een diepe tuin
![]()
We mogen alleen geen wiet telen![]()
dattumquote:Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Geweldig
Vick wat gaat er ook alweer in die pastasalade van jou? Ik kom een eind maar vergeet geloof ik wat;
kipfilet, tomaatjes, pasta, rucola, kruiden, zeezout, olijfolie, pijnboompitjes.....
kan ik allebei nietquote:Op woensdag 15 september 2010 20:31 schreef Saffier het volgende:
Ah, de kaas was ff verdwenen.
Morgen of overmorgen![]()
Je kan altijd nog crystal meth koken in de keuken... Kan Seb ook best bij helpen, zag bij dr. Phil, maanden geleden, dat dat heeeeeeeeeeeeeel normaal is. Doet die jongen ook nog eens wat.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is
quote:
ja maar met temperaturen van rond het vriespunt is dat idyllische ook een stuk minder. En zo'n vakantiehuisje is klein en op dat park mocht je niet zomaar bezoek ontvangen. Moest je aanmelden en zo. Dit is gewoon een volwaardig huisquote:Op woensdag 15 september 2010 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Waaaaa Estrys wat een súpergoed nieuws!!
Je boshuisje klinkt heel idyllisch hoor maar ik kan me voorstellen dat het toch een hoog 't moet dan maar' gehalte had. Dit klinkt echt super!
Jammer van die wiet wel, maar die inkomstenverlies vang je wel weer op door wat er van de huurprijs af is
Ja psies dat bedoel ik, het lijkt allemaal heel leuk op het eerste gezicht, maar zeker vanuit practisch oogpunt maar ook qua comfort is zo'n 'echt' huis zoveel fijner voor jullie. Ik hoop het niet voor je, maar stel dat de bouw vertraagd, dan is het daar toch prettiger iets langer zitten dan op zo'n park lijkt me.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja maar met temperaturen van rond het vriespunt is dat idyllische ook een stuk minder. En zo'n vakantiehuisje is klein en op dat park mocht je niet zomaar bezoek ontvangen. Moest je aanmelden en zo. Dit is gewoon een volwaardig huis
Nee we gaan eerst nog maar even kijken. Eerst vond ik het lullig voor mijn ouders maar dat stadium ben ik inmiddels voorbij.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys wat een goed nieuws![]()
En wat lekker snel al. Heb je het je moeder al verteld??
mefke, dat is nog eens leuk "shoppen"
Ik denk dat het voor jullie verstandhouding ook veel beter is. Ze zal misschien eerst even wat bozig/teleurgesteld zijn... Wanneer gaan jullie kijken?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee we gaan eerst nog maar even kijken. Eerst vond ik het lullig voor mijn ouders maar dat stadium ben ik inmiddels voorbij.
Ach, misschien even teleurgesteld maar dat gaat wel overquote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jullie verstandhouding ook veel beter is. Ze zal misschien eerst even wat bozig/teleurgesteld zijn... Wanneer gaan jullie kijken?
Ook niet 1 of 2 plantjes vroeg hier iemandquote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef Nijna het volgende:
Estrys, dat ziet er goed uit! (dan maar geen wiet telen...). Heerlijk jullie eigen stekkie!
Lady, misschien past die lens toch niet helemaal lekker?
Ik heb wel eens als ik ze (bij gebrek aan beter) afspoel onder de kraan dat het net is of ze aan mn oog blijven plakken zeg maar... Maar met regen nog nooit gehad.
om je kind met zn handjes aan elkaar te binden?quote:
Past goed bij mn grote tietenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar bij jou staat dat ook heel goed.
Ik ben ook bij zo' n klein winkeltje geweestquote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Stiemie het volgende:
We hebben hier een klein brillenwinkeltje in de buurt en die mensen die er werken zijn zo goed. Dan pas ik eerst een kwartier alles wat ik leuk vind, maar niks is het helemaal... En dan pakt die man ergens uit een kastje een bril en dat is 'm meteen. Nu al 2x gehad daar.
Oh huuu jaquote:Op donderdag 16 september 2010 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik haat kinki kappers... Dat gaat bij mij onder het mom kort pittig kapsel... En het liefste rood...
Datis nu juist Kinki aan Kinki, dat ze alles "kunst" noemen. Ook al is het perongeluk expres misluktquote:Op donderdag 16 september 2010 11:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh huuu ja. Die hier kenne ook nie knippe
.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:50 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Datis nu juist Kinki aan Kinki, dat ze alles "kunst" noemen. Ook al is het perongeluk expres mislukt
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 11:53 schreef trui het volgende:
leuke foto's oxy, maar allemaal zonder bril!
Dat is waar... maar het stickertje is er al af... nou ja, ik ga gewoon... ik zie wel hoe ze reageren.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zou ik wel doen hoor Diaan!Anders kan je hem toch niet gebruiken?
En ik ben blij dat ik nu eindelijk eens ga. Ik ben bijna nooit tevreden bij de kapper en ben ik dat een keertje wel dan ga ik er naar terug en valt het altijd weer tegen, ik weet niet wat dat is.
Dus nu maar eens iets anders proberen.
mij werd geadviseerd om tot 9 maanden na de bevalling te wachten voordat er een oogmeting plaats mocht vinden.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:51 schreef DJMO het volgende:
aangetrokken tot de TT van dit topic kom ik maar even advies vragenik heb een proforma nota op laten maken voor 'n nieuwe bril, oogmeting wordt pas gedaan als de nota is goedgekeurd door de gemeente (aangezien dat even kan duren vond ik het nutter om dan pas te meten en niet nu al vast, wie weet wat er nog kan veranderen in de tussentijd). Mijn vraag is nu eigenlijk, is er een bepaalde garantie tijd op glazen (de sterkte) aangezien ik zwanger ben is het mogelijk dat die (weer) verandert gedurende de zwangerschap/na de bevalling toch?
kan altijd, alleen is een los montuur vaak duurder dan een complete brilquote:Op donderdag 16 september 2010 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
djmo, kan je niet je glazen in een goedkoop montuurtje over laten zetten voor tijdelijk?
foto?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Zit ik hier net te vertellen dat ik naar de kapper ga, krijg ik van 2 collega's te horen dat ze juist mijn haar zo leuk vinden nu. Heel classy!![]()
Nu twijfel ik weer over rigoreus...
http://twitpic.com/2ozclfquote:Op donderdag 16 september 2010 17:19 schreef Raissa het volgende:
Ja hey Innepin, dat vraagt natuurlijk om een foto van je nieuwe haarkleur!
volgens mij gaat dat jou onwijs leuk staan!! Ben benieuwd zaterdag!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is eind augustus: http://img.photobucket.co(...)yes/BEaanhetwerk.jpg
Op goeie dagen is het wel ok, maar als het ook maar een beetje vettig wordt...
En de kleur is heel flets etc. etc. En het is zo saaaaaaaai zeg maar...
Zoiets vind ik heel tof bijvoorbeeld. Sorry Tico, rood idd...
En vlgs mij kan dat ook wel eens op een dag dat je geen zin hebt in heftig in een iets meer bescheidener warboek gedropt worden.
Kort haar is meer werk dan lang in ieder geval. Mijn ervaring hoe korter hoe minder werk, dat wel. Als ik het zo laat knippen als dat plaatje van BE (wat niet kan, want dan moeten ze er een stuk aan knippenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar be, volgens mij zijn dat soort kapsels best veel werk... Het lijtk heel simpel, maar voor je het weet moet je een half uur eerder op voor het fohnen en waxen van je haar...
Daarom lang haar -> staart erin en klaar. En als ik tijd over heb doe ik het fohnen enzo.
Whoehoe ook in de metamorfose! Spannend!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zaterdag naar de kapper.Kinki Kappers!
Met de vraag: "ik wil van die truttenkop af, leef je uit".
(Niet verven trouwens, dat zit er even niet in),
Ik ben heel benieuwd!![]()
Spannend wel!
Klei ken ik al een paar jaar, maar gum?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kort haar is meer werk dan lang in ieder geval. Mijn ervaring hoe korter hoe minder werk, dat wel. Als ik het zo laat knippen als dat plaatje van BE (wat niet kan, want dan moeten ze er een stuk aan knippen) dan zit het alleen leuk wanneer ik van de kapper kom.
Ik moet mijn haar altijd föhnen na het wassen. Anders ben ik net een verzopen musjeMijn haar blijft alleen in model met klei en gum samen, en alleen die van de kapper a 12 euro per potje. Ik heb heel veel haar waardoor mijn kapsel snel inzakt.
Deze:quote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Fannie het volgende:
[..]
Klei ken ik al een paar jaar, maar gum?![]()
Is waarschijnlijk ook te zwaar voor mijn haar, net zoals klei, maar valt te proberen een keer![]()
Ook te koop bij de etos of iets dergelijks?
Nope. Beste vriendin van stiefdochter zit op de kappersschool, die heeft 't gedaan. Die heeft ook (gratis!) mijn bruidskapsel gedaan drie maanden geledenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Ticootje het volgende:
innepin, je hebt het zeker laten kleuren bij de kapper? Mooie kleur!
Wel kappersverf dus... Niet in de winkel verkrijgbaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:48 schreef innepin het volgende:
Goedemorgen!
Welkom terug op het internet IncantrixJe wordt er idd wel productief van zeg!
[..]
Nope. Beste vriendin van stiefdochter zit op de kappersschool, die heeft 't gedaan. Die heeft ook (gratis!) mijn bruidskapsel gedaan drie maanden geleden
jawel, bij van die tokootjes oa.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel kappersverf dus... Niet in de winkel verkrijgbaar
Ja, komt van de groothandel idd. Ze gaat er vaak genoeg heen, als je ook een kleurtje wil, moet je 't maar laten weten. Dan kom ik het brengen onder het mom van kraamvisite, k?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel kappersverf dus... Niet in de winkel verkrijgbaar
Ooooh die Osis spullen zijn zo fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Ik combineer deze met de klei, en dan krijg je een soort behangplak![]()
Ze zijn ook online te bestellen hè!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef Estrys het volgende:
Ja alleen bij de kapper 16 euro per potjeen ik gebruik er dus twee tegelijkertijd. Ik doe er ongeveer 3 maanden mee. Maar het is het enige wat de hele dag blijft zitten bij mij
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:26 schreef Estrys het volgende:bestellen gaat.
We moeten een beetje op de centjes lettenScheelt me inclusief verzendkosten toch bijna 8 euro
totaal met verzendkosten. Het scheelt ongeveer 6,50 euro per potje. Maar als ik er vier van elk tegelijkertijd bestel dan betaal je geen verzendkosten. Dat spul gaat toch niet echt over de datum wel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
per potje of totaal?
Nouja hoe dan ook, ik weet niet meer van welke site ik bestelde, het is alweer een jaar of 2 of 3 geleden, maar er zijn best veel online shops te vinden die kappersspul aanbieden voor een stuk minder dan waarvoor je het bij de kapper zelf koopt. En als je er 4 potjes per jaar doorheen jaagt dan kan het best wel schelen om het online te kopen.
Volgens mij als je het niet opent kan het een hele tijd mee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
totaal met verzendkosten. Het scheelt ongeveer 6,50 euro per potje. Maar als ik er vier van elk tegelijkertijd bestel dan betaal je geen verzendkosten. Dat spul gaat toch niet echt over de datum wel?
Je eet het toch niet op?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
totaal met verzendkosten. Het scheelt ongeveer 6,50 euro per potje. Maar als ik er vier van elk tegelijkertijd bestel dan betaal je geen verzendkosten. Dat spul gaat toch niet echt over de datum wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |