Dit heb ik dus ook bij alles! In me kamer buiten muziek plaatsen waar we heen gingen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:35 schreef Bartinhoo het volgende:
Klote dat soort dingen he! Vooral als je lang samen bent geweest, of een ''hechte'' relatie hebt gehad, is er elke dag weer vanalles dat je aan je ex doet herrinneren!
Ik liep laatst in het bos ff de hond uitlaten, en bedacht me opeens dat we van de winter een knuffeltje in de boom hadden gehangen van een sleutelhanger. Om te kijken of ie er volgende winter nog steeds zou hangen, want dan waren we natuuuurlijk nog samen!
Ik was het eigenlijk alweer vergeten maar toen ik langs dat paadje liep bedacht ik het me opeens, en ik moest echt even gaan kijken. En ja hoor het hing er nog![]()
Zoiets stoms, maar ik kreeg er echt een enorme steek door. Net zoals wanneer iemand nu de stad ''Brussel'' noemt, krijg ik nogal veel mee te maken met mijn rechten studie. Elke keer als ik de naam hoor dwaal ik weer 5 minuten af, was 1 van de 2 steden waar we een weekendje zijn geweest tijdens onze 8 maanden...
Had echt verwacht dat dit wel over zou zijn na 3 maanden maar niet dus. Ik vind het aan de ene kant echt klote, aan de andere kant vind ik het stiekem misschien ook wel een beetje leuk om er weemoedig en sentimenteel aan terug te denken. ( Niet te vaak natuurlijk)
Verder gun ik haar best een leuke avond hoor zoals nu! Ik merk alleen dat ik mezelf op een avond zoals dit, waarop ik gewoon met een maatje thuis ga chillen, meteen een loser vind als mijn ex wel tot diep in de nacht aan het partyen is en ik niet. Moet echt stoppen met dat vergelijken...
een schop in de reet geven en optyfen met dat wijf om eerlijk te zijn. Ik zeg niet wat jij moet doen maar wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:54 schreef Fellows het volgende:
Pff dude je maakt mij ook depri met dat samen in bed liggen en die leuke uitjes haha!![]()
Ik mis dat ook zo vreselijk vooral nu het al kouder begint te worden. En met de gedachte dat zij nu lekker aan het partyen is. En ik thuis My name is aan het kijken ben.![]()
Achja, het is klaar het is over. Ik krijg trouwens het gevoel dat ik overdrijf over de situatie?
Wat zouden jullie hebben gedaan als je erachter komt dat je vriendin aan het camsexen is met allerlei gasten en ''geile talks'' over MSN heeft? Al 4 jaar lang..
Ja zo denk ik dus ook. Maar het is moeilijker dan je denkt hoor als je zoveel van iemand houd ik snap niet dat ik het haar eerst wou vergeven toen wist ik niet dat ze het de hele relatie al deed... Maar ik bedoel ze wilt mij niet eens terug dus ja! Stom als je zo gekwetst bent ben je zo in de war en ben je bereid haar alles te vergeven maar als je er dan even helder over na denkt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:58 schreef Male23 het volgende:
[..]
een schop in de reet geven en optyfen met dat wijf om eerlijk te zijn. Ik zeg niet wat jij moet doen maar wat ik zou doen.
Of het nu vier jaar, vier maand of vier weken heeft geduurd. Ze heeft je gebruikt en hangt de temeijer uit met haar kut op de webcam. Er is echt wel iemand die het heeft opgenomen. Over een paar jaar woon je samen of iets dergelijks, komt er zo'n filmpje tevoorschijn. Haar behoeftes waren schijnbaar groter dan wat jij kon bieden. Ik zou het niet leuk vinden / accepteren als mijn vriendin het zou doen en zou me er zelf ook schuldig over voelen indien ik het zou doen. Vergeet haar, je bent ook nog jong.
Het leeftijdsverschil tussen mijn ex en mij was ook te groot. Die fout ga ik ook niet meer maken. Ze moet zichzelf nog teveel ontwikkelen.
Hmm dat doen pijn. Snel proberen te vergeten. Blijkbaar denkt die dus nog wel aan je anders voert die die onzin niet uit. Misschien z'n nieuwe vlam mee confronteren?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef zwartedoos het volgende:
ik zag die van mij gister zoenend met zn nieuwe vriendin voor me zitten op t terras. En dat terwijl ik er net achter was dat hij mn ww gekraakt heeft en op mn fokaccount oa heeft ingelogd in de laatste weken. Heb me na de nodige wijntjes dan ook niet meer in weten te houden en zn huid volgescholden via sms. Stom van me..maar emotioneel werd t me teveel allemaal....waarom blijft ie nog steeds bezig met die onzin??
hij lult zich toch overal uit. En hij gaat ook al vreemd iedereen weet t maar zij...tja oogkleppen, heb ik ook heel lang gehadquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:06 schreef Male23 het volgende:
[..]
Hmm dat doen pijn. Snel proberen te vergeten. Blijkbaar denkt die dus nog wel aan je anders voert die die onzin niet uit. Misschien z'n nieuwe vlam mee confronteren?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:14 schreef Fellows het volgende:
[..]
Denk dat ik me hier eindelijk bij aan kan sluiten.Het dik gedrukte!
Dus niet gelijk roepen dat je eroverheen bent wanneer je een goed moment hebt. In jouw geval zal 't wel wat langer duren voordat het je niks meer doet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Fellows het volgende:
Nu het weekend is begin ik me toch wel weer te realiseren dat ze lekker zo uit gaat waarschijnlijk?
Geen idee en het gezellig gaat hebben en waarschijnlijk ook wel weer is de slet uit te hangen.
Terwijl ik zometeen met een kut smoelwerk dat ik haar toch wel mis. =/
Achja ik sla me zelf er heus wel doorheen hopelijk!
gister ging ie idd ook weer naar een feest waarvan hij kon zien dat ik daar naartoe zou gaan, ben maar niet gegaan want ik ben bang dat ik m echt ga confronteren met die onzin ook al staat zn vriendin ernaast. Maar dan zal hij toch wel zeggen dat ik zn labiele ex ben die liegt ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 00:52 schreef Catkiller het volgende:
Sommige mensen beleven er plezier aan als ze (weten dat ze) het leven van een ander zuur kunnen maken of enigszins minder prettig op momenten. Waarom is iets wat alleen hij kan beantwoorden, maar als hij je op zoekt wat je al eerder zei en nu zoiets uit haalt dan zal het geen toeval meer zijn toch?
Als je eerlijk tegen jezelf bent zie je wel dat je jezelf tegen spreekt toch wat betreft dat uitgaanquote:Op zondag 19 september 2010 09:24 schreef ex het volgende:
Nou, leuke middag/avond gehad met een maat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |