abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86579938
Jeuj, ik heb n reactie op mijn mailtje. Hij zegt dat het hem spijt dat hij me zo heeft behandeld. Eindelijk een stukje menselijkheid. Het lucht me enorm op dat hij nu gewoon laat weten dat het hem wel iets doet in plaats van het gevoelloze wat hij eerder heeft laten zien. Het is geen gevoelloze rotzak die me gebruikt heeft maar het spijt hem dus ook en dat maakt hem weer menselijk en dat is fijn want dan heb ik een relatie gehad met een mens en niet een rotzak. Ben best opgelucht dus. :)

Verder schreef hij nog een hoop andere dingen waarmee hij eigenlijk laat zien er nog steeds weinig van te snappen maar dat maakt niet uit. Ik kan nu echt afstand nemen. Denkik
pi_86581215
och nou is wall-e er weer op. Hebben we samen in scheveningen gezien. Denk je dat je eindelijk een beetje uit dat gat bent gekropen word je weer keihard terug getrapt.
pi_86583001
Klote dat soort dingen he! Vooral als je lang samen bent geweest, of een ''hechte'' relatie hebt gehad, is er elke dag weer vanalles dat je aan je ex doet herrinneren!

Ik liep laatst in het bos ff de hond uitlaten, en bedacht me opeens dat we van de winter een knuffeltje in de boom hadden gehangen van een sleutelhanger. Om te kijken of ie er volgende winter nog steeds zou hangen, want dan waren we natuuuurlijk nog samen!
Ik was het eigenlijk alweer vergeten maar toen ik langs dat paadje liep bedacht ik het me opeens, en ik moest echt even gaan kijken. En ja hoor het hing er nog :+

Zoiets stoms, maar ik kreeg er echt een enorme steek door. Net zoals wanneer iemand nu de stad ''Brussel'' noemt, krijg ik nogal veel mee te maken met mijn rechten studie. Elke keer als ik de naam hoor dwaal ik weer 5 minuten af, was 1 van de 2 steden waar we een weekendje zijn geweest tijdens onze 8 maanden...

Had echt verwacht dat dit wel over zou zijn na 3 maanden maar niet dus. Ik vind het aan de ene kant echt klote, aan de andere kant vind ik het stiekem misschien ook wel een beetje leuk om er weemoedig en sentimenteel aan terug te denken. ( Niet te vaak natuurlijk :9 )

Verder gun ik haar best een leuke avond hoor zoals nu! Ik merk alleen dat ik mezelf op een avond zoals dit, waarop ik gewoon met een maatje thuis ga chillen, meteen een loser vind als mijn ex wel tot diep in de nacht aan het partyen is en ik niet. Moet echt stoppen met dat vergelijken...
pi_86583274
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:35 schreef Bartinhoo het volgende:
Klote dat soort dingen he! Vooral als je lang samen bent geweest, of een ''hechte'' relatie hebt gehad, is er elke dag weer vanalles dat je aan je ex doet herrinneren!

Ik liep laatst in het bos ff de hond uitlaten, en bedacht me opeens dat we van de winter een knuffeltje in de boom hadden gehangen van een sleutelhanger. Om te kijken of ie er volgende winter nog steeds zou hangen, want dan waren we natuuuurlijk nog samen!
Ik was het eigenlijk alweer vergeten maar toen ik langs dat paadje liep bedacht ik het me opeens, en ik moest echt even gaan kijken. En ja hoor het hing er nog :+

Zoiets stoms, maar ik kreeg er echt een enorme steek door. Net zoals wanneer iemand nu de stad ''Brussel'' noemt, krijg ik nogal veel mee te maken met mijn rechten studie. Elke keer als ik de naam hoor dwaal ik weer 5 minuten af, was 1 van de 2 steden waar we een weekendje zijn geweest tijdens onze 8 maanden...

Had echt verwacht dat dit wel over zou zijn na 3 maanden maar niet dus. Ik vind het aan de ene kant echt klote, aan de andere kant vind ik het stiekem misschien ook wel een beetje leuk om er weemoedig en sentimenteel aan terug te denken. ( Niet te vaak natuurlijk :9 )

Verder gun ik haar best een leuke avond hoor zoals nu! Ik merk alleen dat ik mezelf op een avond zoals dit, waarop ik gewoon met een maatje thuis ga chillen, meteen een loser vind als mijn ex wel tot diep in de nacht aan het partyen is en ik niet. Moet echt stoppen met dat vergelijken...
Dit heb ik dus ook bij alles! In me kamer buiten muziek plaatsen waar we heen gingen.
Van alles zelfs een soort shampoo en dat soort shit! Geurtjes...
Heb toch net wel even een down momentje gehad maar dat is hopelijk zo weer over als ik lekker vroeg in me nest kruip. Mijn onbegrip is gewoon deels zo groot dat ik me er naar door voel!
Ik dacht dat ze gelukkig was ik dacht dat ze zo vreselijk blij was met mij. Niet dus
Achja, ik ben pas 20 dus denk dat er nog genoeg voor mij rond loopt. ^O^
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86583457
Ja idd. Zijn 3 jaar samen geweest. Heb het ook met heel veel en vooral ook alleen maar leuke dingen eigenlijk. Zijn ook paar keer in brussel geweest inderdaad. Weekendje voor de kerst. Mega gezellig. Lekker winkelen, glühwein drinken met amaretto samen uiteten en 's avonds lekker tegen elkaar aan liggen in bed. Ondanks dat ik heel veel leuke weekenden, vakanties speciale dingen heb gedaan was de laatste keer voor mij toch één van de leukste weekenden van m'n leven. Gewoon echt romantiek zoals het hoort te zijn.
Zal ook nooit meer met iemand naar brussel gaan voor een weekend dat was iets tussen haar en mij.

Achja en zo nog honderden van die herinneringen die pijn doen. Daarmee besef ik wel dat ik nog lang niet toe ben aan iemand anders. Ondanks dat ik net zei dat ik bij andere meisjes toch ook wel weer leuke gedachten krijg, maar dat is vooral fysiek.

Ben nu 24, heb genoeg dingen om me nog op te storten en me mee bezig te houden maar vond het altijd een extra stimulans als je dit ook voor iemand anders kon doen en helemaal voor iemand die je altijd steunde.

Godver wat ben ik ook een sukkel -O-
pi_86583734
Pff dude je maakt mij ook depri met dat samen in bed liggen en die leuke uitjes haha! :P
Ik mis dat ook zo vreselijk vooral nu het al kouder begint te worden. En met de gedachte dat zij nu lekker aan het partyen is. En ik thuis My name is aan het kijken ben. :')

Achja, het is klaar het is over. Ik krijg trouwens het gevoel dat ik overdrijf over de situatie?
Wat zouden jullie hebben gedaan als je erachter komt dat je vriendin aan het camsexen is met allerlei gasten en ''geile talks'' over MSN heeft? Al 4 jaar lang..
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86583935
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:54 schreef Fellows het volgende:
Pff dude je maakt mij ook depri met dat samen in bed liggen en die leuke uitjes haha! :P
Ik mis dat ook zo vreselijk vooral nu het al kouder begint te worden. En met de gedachte dat zij nu lekker aan het partyen is. En ik thuis My name is aan het kijken ben. :')

Achja, het is klaar het is over. Ik krijg trouwens het gevoel dat ik overdrijf over de situatie?
Wat zouden jullie hebben gedaan als je erachter komt dat je vriendin aan het camsexen is met allerlei gasten en ''geile talks'' over MSN heeft? Al 4 jaar lang..
een schop in de reet geven en optyfen met dat wijf om eerlijk te zijn. Ik zeg niet wat jij moet doen maar wat ik zou doen.
Of het nu vier jaar, vier maand of vier weken heeft geduurd. Ze heeft je gebruikt en hangt de temeijer uit met haar kut op de webcam. Er is echt wel iemand die het heeft opgenomen. Over een paar jaar woon je samen of iets dergelijks, komt er zo'n filmpje tevoorschijn. Haar behoeftes waren schijnbaar groter dan wat jij kon bieden. Ik zou het niet leuk vinden / accepteren als mijn vriendin het zou doen en zou me er zelf ook schuldig over voelen indien ik het zou doen. Vergeet haar, je bent ook nog jong.

Het leeftijdsverschil tussen mijn ex en mij was ook te groot. Die fout ga ik ook niet meer maken. Ze moet zichzelf nog teveel ontwikkelen.

edit:over my name is gesproken. Die cher ziet er nog wel goed uit voor de leeftijd. Bocelli heeft een afschuwelijk lelijke pruik.
pi_86584167
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:58 schreef Male23 het volgende:

[..]

een schop in de reet geven en optyfen met dat wijf om eerlijk te zijn. Ik zeg niet wat jij moet doen maar wat ik zou doen.
Of het nu vier jaar, vier maand of vier weken heeft geduurd. Ze heeft je gebruikt en hangt de temeijer uit met haar kut op de webcam. Er is echt wel iemand die het heeft opgenomen. Over een paar jaar woon je samen of iets dergelijks, komt er zo'n filmpje tevoorschijn. Haar behoeftes waren schijnbaar groter dan wat jij kon bieden. Ik zou het niet leuk vinden / accepteren als mijn vriendin het zou doen en zou me er zelf ook schuldig over voelen indien ik het zou doen. Vergeet haar, je bent ook nog jong.

Het leeftijdsverschil tussen mijn ex en mij was ook te groot. Die fout ga ik ook niet meer maken. Ze moet zichzelf nog teveel ontwikkelen.
Ja zo denk ik dus ook. Maar het is moeilijker dan je denkt hoor als je zoveel van iemand houd ik snap niet dat ik het haar eerst wou vergeven toen wist ik niet dat ze het de hele relatie al deed... Maar ik bedoel ze wilt mij niet eens terug dus ja! Stom als je zo gekwetst bent ben je zo in de war en ben je bereid haar alles te vergeven maar als je er dan even helder over na denkt.

Dit is nooit goed te praten mijn vertrouwen zijn compleet de grond in getrapt en ik zou haar nooit meer kunnen vertrouwen. Maar toen ze met haar ex had ging ze min of meer vreemd met mij dus het zit denk ik in haar gene. Fijn om te horen dat ik niet overdrijf haha ik dacht echt dat ik dat deed. :9
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:00:24 #209
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86586010
ik zag die van mij gister zoenend met zn nieuwe vriendin voor me zitten op t terras. En dat terwijl ik er net achter was dat hij mn ww gekraakt heeft en op mn fokaccount oa heeft ingelogd in de laatste weken. Heb me na de nodige wijntjes dan ook niet meer in weten te houden en zn huid volgescholden via sms. Stom van me..maar emotioneel werd t me teveel allemaal....waarom blijft ie nog steeds bezig met die onzin??
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_86586210
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef zwartedoos het volgende:
ik zag die van mij gister zoenend met zn nieuwe vriendin voor me zitten op t terras. En dat terwijl ik er net achter was dat hij mn ww gekraakt heeft en op mn fokaccount oa heeft ingelogd in de laatste weken. Heb me na de nodige wijntjes dan ook niet meer in weten te houden en zn huid volgescholden via sms. Stom van me..maar emotioneel werd t me teveel allemaal....waarom blijft ie nog steeds bezig met die onzin??
Hmm dat doen pijn. Snel proberen te vergeten. Blijkbaar denkt die dus nog wel aan je anders voert die die onzin niet uit. Misschien z'n nieuwe vlam mee confronteren?
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:49:26 #211
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86587341
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:06 schreef Male23 het volgende:

[..]

Hmm dat doen pijn. Snel proberen te vergeten. Blijkbaar denkt die dus nog wel aan je anders voert die die onzin niet uit. Misschien z'n nieuwe vlam mee confronteren?
hij lult zich toch overal uit. En hij gaat ook al vreemd iedereen weet t maar zij...tja oogkleppen, heb ik ook heel lang gehad
  zondag 19 september 2010 @ 00:31:11 #212
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86588514
Tjah als hij zeker mee heeft gekeken dan weet hij sowieso hoe hij je kwaad moet krijgen en kan hij nu nog mee lezen en er weer achter komen dat het hem is gelukt als je het post :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 19 september 2010 @ 00:37:01 #213
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86588672
waarom zou hij me nog kwaad willen krijgen?wat schiet hij er in godsnaam mee op??
  zondag 19 september 2010 @ 00:52:45 #214
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86589072
Sommige mensen beleven er plezier aan als ze (weten dat ze) het leven van een ander zuur kunnen maken of enigszins minder prettig op momenten. Waarom is iets wat alleen hij kan beantwoorden, maar als hij je op zoekt wat je al eerder zei en nu zoiets uit haalt dan zal het geen toeval meer zijn toch? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 19 september 2010 @ 01:05:25 #215
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86589392
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:14 schreef Fellows het volgende:

[..]

Denk dat ik me hier eindelijk bij aan kan sluiten.Het dik gedrukte! ^O^
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Fellows het volgende:
Nu het weekend is begin ik me toch wel weer te realiseren dat ze lekker zo uit gaat waarschijnlijk?
Geen idee en het gezellig gaat hebben en waarschijnlijk ook wel weer is de slet uit te hangen.
Terwijl ik zometeen met een kut smoelwerk dat ik haar toch wel mis. =/
Achja ik sla me zelf er heus wel doorheen hopelijk!
Dus niet gelijk roepen dat je eroverheen bent wanneer je een goed moment hebt. In jouw geval zal 't wel wat langer duren voordat het je niks meer doet. ;) Wat overigens redelijk normaal is. Zoiets duurt gewoon effe. Bij mij duurde het ook drie maanden voordat 't me allemaal gestolen kon worden.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86591120
Zeauu ook hier een chill avondje gehad met 2 maatjes...

Merk ook dat ik eigenlijk niet meer bezig ben met wat zij aan het doen is/ vergelijk onze levens en avondactiviteiten niet meer met elkaar, waardoor ik nog wel eens een slecht gevoel kreeg wanneer ik thuis saai zat te doen en zij niet!

Eigenlijk is alles goed zo, en dat meen ik oprecht. Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik nog wel eens sentimenteel/emotioneel word wanneer ik terug denk aan de mooie tijden in onze relatie. Dan zie ik haar gewoon in slowmotion beeld in mijn hoofd lachen/huilen dansen etc etc...

Om het volgende ben ik ook blij. Ik heb voor het eerst echt van een meisje gehouden. Ik was wel eens bang dat ik zoiets niet kon, dat de liefde waarvan ik altijd dacht dat het aanstellerig/aandachtvragend gedrag was van anderen, voor mij niet bestond, en uberhaupt niet bestond...

Wat ik nu nog precies voor haar voel kan ik totaal niet achter komen. Ik weet dat we niet bij elkaar passen, en dat wanneer wij ons leven samen zouden gaan delen, we elkaar alleen maar ongelukkig zouden maken. Ik het hare, en zij zeker ook het mijne. Maar als ik haar lieve stem weer in mijn hoofd hoor, of haar in gedachten zie lachen dan krijg ik wel een heel warm gevoel van binnen. Het voelt een beetje als een romantische film waarin een ''onmogelijke liefde'' ontstaat :P

Verder heb ik er eindelijk vrede mee hoe alles gaat zoals het gaat. Het enige waar ik nog op hoop is dat ze me toch vroeg of laat eens een sms stuurt. Gewoon puur uit interesse hoe het met me gaat, of misschien gewoon gezellig iets afspreken, wie weet. Op deze manier onze relatie afsluiten leek me 3 maanden geleden verschrikkelijk en ondenkbaar, maar inmiddels heb ik het geaccepteerd. Hoor ik niets meer van haar dan zal ik het waarschijnlijk wel verdiend hebben :)
pi_86591292
Nou omdat ik toch nog niet kan slapen nog maar even een kort berichtje erachter aan :P

Nu mijn eerste relatie achter de rug is, komt er ook een probleem achteraan zetten.
Waar ik tot een jaar geleden altijd zij absoluut voorlopig nog geen relatie te willen, weet ik nu hoe leuk en mooi het kan zijn... Ben bang om weer jaren single te blijven :X

Nu weet ik wat ik miste!
  zondag 19 september 2010 @ 02:33:41 #218
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86591394
Ligt er maar net aan wat je ermee doet.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 19 september 2010 @ 09:24:56 #219
189961 ex
aperture science
pi_86592909
Nou, leuke middag/avond gehad met een maat, altijd goed.. vanaf uurtje of 11 alleen en toen kwam ik er achter dat ze waarschijnlijk uit was met een paar oude vrienden van ons, en 1 echte vriend van mij.. die gast kan het dus ook shaken.. verder niks van hem gehoord ofzo maar wel met haar mee uit gaan :') heb ik ook lekker veel aan dus.

Verder merkte ik niet echt dat ik baalde dat ze uit was ofzo.. vond het wel prima.. nog even een uurtje achter de xbox gezeten, wat gesmst met een oude vriendin van me wat me erg goed deed :) zo van.. er is meer, het leven houd niet op nu (al voelt het wel zo :D).

Ik ga vandaag maar is het hele land door reizen.. langs bij me ouders/overige familie die aan de andere kant van NL wonen.. En beginnen met me zoektocht naar een nieuw huis daar.. in Zuid-Holland, weg van deze zooi, ik zit nu in "ons" oude huis en het is toch vervelend om steeds dingen tegen te komen, en herinneringen. Zoiets als haar tandenborstel kan je al een kut gevoel geven en dat heb ik gewoon niet verdiend, zij heeft het uit gemaakt, en nog voor een suffe reden ook, tijd om is echt voor mezelf te kiezen dus :).
The cake is a lie!
  zondag 19 september 2010 @ 09:49:39 #220
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86593145
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:52 schreef Catkiller het volgende:
Sommige mensen beleven er plezier aan als ze (weten dat ze) het leven van een ander zuur kunnen maken of enigszins minder prettig op momenten. Waarom is iets wat alleen hij kan beantwoorden, maar als hij je op zoekt wat je al eerder zei en nu zoiets uit haalt dan zal het geen toeval meer zijn toch? :P
gister ging ie idd ook weer naar een feest waarvan hij kon zien dat ik daar naartoe zou gaan, ben maar niet gegaan want ik ben bang dat ik m echt ga confronteren met die onzin ook al staat zn vriendin ernaast. Maar dan zal hij toch wel zeggen dat ik zn labiele ex ben die liegt ofzo.
  zondag 19 september 2010 @ 10:03:38 #221
307093 Fellows
Never again.
pi_86593342
Ik heb echt rare dromen! Dat ik met een van haar vriendinnen een relatie begon. :D
Elke ochtend word ik met dezelfde gedachten wakker haar met hem. Gewoon dan ga ik me bedenken van hoe die gesprekken gingen en dat gaat er gewoon niet uit krijg dan ongelooflijke steken door me maag heen.

Heb soms nog wel een neiging om haar weer toe te voegen of iets maar dan ga ik snel wat anders doen.
Ik wil het echt niet weer zo ver laten komen. Het moet is afgelopen zijn. :N
pi_86593400
quote:
Op zondag 19 september 2010 09:24 schreef ex het volgende:
Nou, leuke middag/avond gehad met een maat...
Als je eerlijk tegen jezelf bent zie je wel dat je jezelf tegen spreekt toch wat betreft dat uitgaan :9 Kan het mis hebben hoor!
Natuurlijk is er meer, en in de meeste gevallen zelfs beter, het duurt alleen zo verrekte lang om het daar zelf ook mee eens te zijn helaas!

@ Goofy , mja dat is inderdaad waar. Wat dat betreft hoop ik nog wat van mijn ex geleerd te hebben. Die is zo open voor alles.
Wij waren al een jaar of 3 collega' s, en afgezien van een kort babbeltje op zijn tijd nooit echt speciaal contact of iets dergelijks. Vervolgens ging ik een half jaar reizen, en bij terugkomst gingen we sloepvaren met verschillendje bootjes als personeelsuitje. Zij zat in de personeelsvereniging, en raad eens bij wie ze zichzelf in de sloep had ingedeeld :D

Vervolgens tijdens het varen de hele tijd dicht tegen me aanstaan/zitten etc, ze legde het er zo dik bovenop dat het bijna beschamend was. Bij het avondeten kreeg ik een sms van der, had ze mn nummer even via via geregeld oid. En daar is het balletje gaan rollen..

Zo zie je maar dat je met lef een end komt. Wanneer zij niets had ondernomen hadden we nooit een relatie gehad. Zie hierdoor zelf ook wel in dat ik waarschijnlijk een hoop misloop, maar makkelijk is het ook niet :)
  zondag 19 september 2010 @ 11:26:10 #223
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86594743
Ik heb gister een moment gehad dat ik niet meer wist wie ik was.
Verdrong ik alles, of ben ik er klaar mee.

Ik kan niet beginnen aan een nieuwe relatie, ik durf het aan de ene kant niet meer.
Ik heb de persoon gesmst dat ik bang was me anders voor te doen dan wie ik was, dat ik gewoon niet meer weet hoe ik me echt voel.

Klinkt raar maar goed, vanavond even praten en misschien dat ik me dan weer fijner voel. Mijn ex spreek ik niet meer, is denk ook beter om dat nooit meer te doen, want aan zijn afspraken dan houd hij zich toch niet.

maar de reden dat ik me zo voel heeft ook met meer factoren te maken jammer genoeg.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86594823
Ik heb een hekel aan zondagen.. Dat was sowieso altijd de dag dat we samen waren. Maar zo moet ik ook niet blijven denken. Dan kom ik er nooit overheen. Ik probeer positief te denken en dat gaat ook steeds beter :)
  zondag 19 september 2010 @ 12:20:43 #225
307093 Fellows
Never again.
pi_86596096
Net heerlijk gedoucht en nu heb ik weer het gevoel van ja het had eigenlijk nooit wat kunnen worden!
En ik kan het prima zonder haar uithouden. Ik heb echt vreselijke stemming wisselingen.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')