Ja, het is echt een vrouwending, die data.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef ex het volgende:
[..]
Meh, lastige dagen zijn dat voor vrouwen denk ik.. ik ben een man.. ik weet de datums niet eensik heb net voor het eerst echt is alleen boodschappen gedaan.. echt alles wat ik wou en hoe ik wil eten de komende week, en ik was 2x zo goedkoop klaar als normaal. Toch wel fijn, of mag je dat nog niet denken?
Ik ken t gevoel. Ik heb het nog steeds bij een liedje van Christina Aguilera, bij n vorige ex.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef Fellows het volgende:
Bah! Kwam een liedje tegen die ze altijd zong voor mij =/.
Kreeg toch wel even traantjes maar nu doet het me ook niet echt meer iets.
Zulke dingen zullen linke aan haar bij mij. Jammer liefst stak ik alles in de brand.
Ja zulke dingen blijven je altijd bij. Net zoals geurtjes en dat soort dingen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ken t gevoel. Ik heb het nog steeds bij een liedje van Christina Aguilera, bij n vorige ex.
Ik heb dat ook bij een of andere Axe variant. :S en veel mannen dragen die. Het doet me niet veel meer maar ik moet nog wel steeds aan die ene ex denken als ik het ruik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:30 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja zulke dingen blijven je altijd bij. Net zoals geurtjes en dat soort dingen!
Pff wat zuur zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:06 schreef Fellows het volgende:
Het gevoel dat het voor haar al 4 jaar lang een leugen is geweest en voor mij nu pas 3 weken.
Doet toch even pijn. Maar dat gaat wel over.
Ja, had dit ook nooit verwacht ze is zo lief zo klein zo onschuldig!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:16 schreef ex het volgende:
[..]
Pff wat zuur zeg, daar ben ik nog steeds bang voor.. dat er nu nog van alles boven komt drijven
Dat denk je maar, is absoluut niet zo. Je bent alleen maar het vertrouwen kwijt, niet alleen in je ex maar in alles. Het is alleen maar moeilijker!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef ex het volgende:
Zoiets zou het voor mij wel in 1 klap makkelijker maken om er overheen te komen.. dat dan weer wel.
Inderdaad, je voelt je zo vies bedrogen en je vertrouwen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Dat denk je maar, is absoluut niet zo. Je bent alleen maar het vertrouwen kwijt, niet alleen in je ex maar in alles. Het is alleen maar moeilijker!
Lijkt mij dus totaal niet ! Liever een relatie die 4 jaar lang eerlijk en oprecht is geweest, dan er achteraf achter te komen dat het misschien allemaal toch niet zo puur wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef ex het volgende:
Zoiets zou het voor mij wel in 1 klap makkelijker maken om er overheen te komen.. dat dan weer wel.
Mja, ik denk wel dat ik vrij ontoegankelijk ben voor mensen die mij niet zo goed kennen inderdaad..quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:40 schreef Male23 het volgende:
[..]
Of je straalt een bepaalde onbedoelde arrogantie uit die een beetje afschrikt?
Ben zelf ook absoluut niet van de projectjes en dergelijke. Heb daar denk ik op dit moment ook nog geen behoefte aan. Voor mijn gevoel zijn ook alle leuke dames al bezet, maar goed dat gaat ook vast nog wel een keer weer uit.
Tja lijkt me lastig inderdaad! Kan me voorstellen dat je er harder van wordt, en op bepaalde vlakken heb je daar in het leven veel aan. Hoop alleen dat je je nu niet in de toekomst harder tegenover eventuele geinteresseerde dames op gaat stellen.... Dat het je op negatieve manier beinvloedt zeg maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:29 schreef Fellows het volgende:
Ik moet zeggen het maakt je wel stukken harder. Dit meisje heb ik mijn hart en al mijn liefde gegeven ik was er altijd voor haar altijd en verwachte nooit wat terug. Jammer dat ze me zo heeft bedriegt ze vind het zelf geen bedriegen en elke keer toen ik erom vroeg kreeg ik als antwoord rot op?
Terwijl ze altijd jankend zat dat ze me nooit kwijt zou willen en dat ik alles voor haar beteken.
Hoe kan zoiets zomaar over gaan? Dat is iets wat ik dus nooit zou begrijpen..
Naja ik denk dat ik me sowieso harder tegen eventuele geïnteresseerde dames op stellen, of ik nou wil of niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Tja lijkt me lastig inderdaad! Kan me voorstellen dat je er harder van wordt, en op bepaalde vlakken heb je daar in het leven veel aan. Hoop alleen dat je je nu niet in de toekomst harder tegenover eventuele geinteresseerde dames op gaat stellen.... Dat het je op negatieve manier beinvloedt zeg maar![]()
Dat jankend zeggen dat ze je niet kwijt wilt herken ik inderdaad, maargoed verschil in ons geval is dat ik dondersgoed weet dat ik het anders aan had moeten pakken, lijkt me vervelend om niet precies te weten wat de reden nou is..
Nee daarom is t ook overquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef Catkiller het volgende:
Bestaat er wel een reden dan die goed genoeg is om je kutje te mogen laten zien aan internetvriendjes op de cam dan?
Kan me wel voorstellen dat je na zoiets inderdaad wantrouwiger wordt richting vrouwen inderdaad, maar niet elke meid is hetzelfde he, probeer wel iemand een eerlijke kans te gevenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef Fellows het volgende:
[..]
Naja ik denk dat ik me sowieso harder tegen eventuele geïnteresseerde dames op stellen, of ik nou wil of niet.
Ik denk dat het na zo iets wel automatisch gaat.
Jij hebt t geluk dat je tenminste weet wat je fout hebt gedaan en wat je niet en wel had moeten doen.
Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan. En vooral als je denkt dat je iemand zo goed kent.
Ze vertelde me altijd hoe gelukkig ze met me was zelfs na de break up. Want toen is ze nog een paar nachtjes blijven slapen...
Achja ik wil er ook niet meer over typen want straks ga ik me er ook nog kut over voelen ook!
Kut is dat he;) Herken het wel !quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Fellows het volgende:
Nu het weekend is begin ik me toch wel weer te realiseren dat ze lekker zo uit gaat waarschijnlijk?
Geen idee en het gezellig gaat hebben en waarschijnlijk ook wel weer is de slet uit te hangen.
Terwijl ik zometeen met een kut smoelwerk dat ik haar toch wel mis. =/
Achja ik sla me zelf er heus wel doorheen hopelijk!
afgunst jongens.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Kut is dat he;) Herken het wel !
Al ga ik 6 dagen in de week uit, en is zij net uit die ene avond dat ik thuis zit, kan ik me alsnog kut voelen over het feit dat zij een leukere avond heeft dan ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |