abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86566975
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef ex het volgende:

[..]

Meh, lastige dagen zijn dat voor vrouwen denk ik.. ik ben een man.. ik weet de datums niet eens :@ ik heb net voor het eerst echt is alleen boodschappen gedaan.. echt alles wat ik wou en hoe ik wil eten de komende week, en ik was 2x zo goedkoop klaar als normaal. Toch wel fijn, of mag je dat nog niet denken?
Ja, het is echt een vrouwending, die data.
Had ik ook, maar ook met het doen van de was en opruimen. 1 draai minder in de week en eens niet op maandag de puinzooi die hij achtergelaten heeft op hoeven ruimen.
pi_86568069
Bah! Kwam een liedje tegen die ze altijd zong voor mij =/.
Kreeg toch wel even traantjes maar nu doet het me ook niet echt meer iets.
Zulke dingen zullen linke aan haar bij mij. Jammer liefst stak ik alles in de brand.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86568403
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef Fellows het volgende:
Bah! Kwam een liedje tegen die ze altijd zong voor mij =/.
Kreeg toch wel even traantjes maar nu doet het me ook niet echt meer iets.
Zulke dingen zullen linke aan haar bij mij. Jammer liefst stak ik alles in de brand.
Ik ken t gevoel. Ik heb het nog steeds bij een liedje van Christina Aguilera, bij n vorige ex.
pi_86568734
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik ken t gevoel. Ik heb het nog steeds bij een liedje van Christina Aguilera, bij n vorige ex.
Ja zulke dingen blijven je altijd bij. Net zoals geurtjes en dat soort dingen!
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  zaterdag 18 september 2010 @ 13:31:56 #180
189961 ex
aperture science
pi_86568787
Pff fuck, ze was hier net, spullen halen, zodat ze ergens anders kan blijven slapen.. Ik kon me niet in houden om toch maar nog even een keer voor mezelf te zeggen hoe ik er over dacht. Mooi gegeven ook is dat ze gister avond bij vrienden van mij heeft gezeten heel de avond, die er geen moeite mee hadden dat ze daar was, en niet mij even zijn komen ondersteunen..

Tja lief doen naar de buiten wereld en het mijn schuld laten lijken was ze tijdens de relatie al goed in.
The cake is a lie!
pi_86568801
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:30 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ja zulke dingen blijven je altijd bij. Net zoals geurtjes en dat soort dingen!
Ik heb dat ook bij een of andere Axe variant. :S en veel mannen dragen die. Het doet me niet veel meer maar ik moet nog wel steeds aan die ene ex denken als ik het ruik.
pi_86571043
Het gevoel dat het voor haar al 4 jaar lang een leugen is geweest en voor mij nu pas 3 weken.
Doet toch even pijn. Maar dat gaat wel over. *O*
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:16:44 #183
189961 ex
aperture science
pi_86571277
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:06 schreef Fellows het volgende:
Het gevoel dat het voor haar al 4 jaar lang een leugen is geweest en voor mij nu pas 3 weken.
Doet toch even pijn. Maar dat gaat wel over. *O*
Pff wat zuur zeg :), daar ben ik nog steeds bang voor.. dat er nu nog van alles boven komt drijven :')
The cake is a lie!
pi_86571551
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:16 schreef ex het volgende:

[..]

Pff wat zuur zeg :), daar ben ik nog steeds bang voor.. dat er nu nog van alles boven komt drijven :')
Ja, had dit ook nooit verwacht ze is zo lief zo klein zo onschuldig!
Nee het is een vies goedkoop sletje die zich uitkleed voor de cam! :P
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:28:46 #185
189961 ex
aperture science
pi_86571565
Zoiets zou het voor mij wel in 1 klap makkelijker maken om er overheen te komen.. dat dan weer wel :D.
The cake is a lie!
pi_86571598
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef ex het volgende:
Zoiets zou het voor mij wel in 1 klap makkelijker maken om er overheen te komen.. dat dan weer wel :D.
Dat denk je maar, is absoluut niet zo. Je bent alleen maar het vertrouwen kwijt, niet alleen in je ex maar in alles. Het is alleen maar moeilijker!
pi_86571641
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Dat denk je maar, is absoluut niet zo. Je bent alleen maar het vertrouwen kwijt, niet alleen in je ex maar in alles. Het is alleen maar moeilijker!
Inderdaad, je voelt je zo vies bedrogen en je vertrouwen...
Mijn vertrouwen in alles is compleet weggenomen.
pi_86572815
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef ex het volgende:
Lijkt mij dus totaal niet ! Liever een relatie die 4 jaar lang eerlijk en oprecht is geweest, dan er achteraf achter te komen dat het misschien allemaal toch niet zo puur was ;)

sterkte!
pi_86572932
Ik moet zeggen het maakt je wel stukken harder. Dit meisje heb ik mijn hart en al mijn liefde gegeven ik was er altijd voor haar altijd en verwachte nooit wat terug. Jammer dat ze me zo heeft bedriegt ze vind het zelf geen bedriegen en elke keer toen ik erom vroeg kreeg ik als antwoord rot op?

Terwijl ze altijd jankend zat dat ze me nooit kwijt zou willen en dat ik alles voor haar beteken.
Hoe kan zoiets zomaar over gaan? Dat is iets wat ik dus nooit zou begrijpen.. -O-
pi_86573283
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 07:40 schreef Male23 het volgende:

[..]

Of je straalt een bepaalde onbedoelde arrogantie uit die een beetje afschrikt?

Ben zelf ook absoluut niet van de projectjes en dergelijke. Heb daar denk ik op dit moment ook nog geen behoefte aan. Voor mijn gevoel zijn ook alle leuke dames al bezet, maar goed dat gaat ook vast nog wel een keer weer uit.
Mja, ik denk wel dat ik vrij ontoegankelijk ben voor mensen die mij niet zo goed kennen inderdaad..
Arrogant stel ik mijzelf volgens mij niet op, maar denk wel dat ik vaak ongeinteresseerd probeer te doen terwijl ik de dame in kwestie toch wel redelijk de moeite waard vind... ( of is dat arrogant?)

Maargoed binnenkort maar eens voorzichtig gaan proberen op dames af te stappen, eens even kijken of dat allemaal nog een beetje wil lukken.
Vind het altijd zo lastig om te bepalen wie er in en out of my league liggen, blauwtjes lopen houd ik niet zo van -O-

Maargoed dames en heren, houd dat in ieder geval in het achterhoofd, genoeg kansen op nieuwe spanning in het liefdesleven :P
pi_86573351
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:29 schreef Fellows het volgende:
Ik moet zeggen het maakt je wel stukken harder. Dit meisje heb ik mijn hart en al mijn liefde gegeven ik was er altijd voor haar altijd en verwachte nooit wat terug. Jammer dat ze me zo heeft bedriegt ze vind het zelf geen bedriegen en elke keer toen ik erom vroeg kreeg ik als antwoord rot op?

Terwijl ze altijd jankend zat dat ze me nooit kwijt zou willen en dat ik alles voor haar beteken.
Hoe kan zoiets zomaar over gaan? Dat is iets wat ik dus nooit zou begrijpen.. -O-
Tja lijkt me lastig inderdaad! Kan me voorstellen dat je er harder van wordt, en op bepaalde vlakken heb je daar in het leven veel aan. Hoop alleen dat je je nu niet in de toekomst harder tegenover eventuele geinteresseerde dames op gaat stellen.... Dat het je op negatieve manier beinvloedt zeg maar :)

Dat jankend zeggen dat ze je niet kwijt wilt herken ik inderdaad, maargoed verschil in ons geval is dat ik dondersgoed weet dat ik het anders aan had moeten pakken, lijkt me vervelend om niet precies te weten wat de reden nou is..
pi_86573652
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Tja lijkt me lastig inderdaad! Kan me voorstellen dat je er harder van wordt, en op bepaalde vlakken heb je daar in het leven veel aan. Hoop alleen dat je je nu niet in de toekomst harder tegenover eventuele geinteresseerde dames op gaat stellen.... Dat het je op negatieve manier beinvloedt zeg maar :)

Dat jankend zeggen dat ze je niet kwijt wilt herken ik inderdaad, maargoed verschil in ons geval is dat ik dondersgoed weet dat ik het anders aan had moeten pakken, lijkt me vervelend om niet precies te weten wat de reden nou is..
Naja ik denk dat ik me sowieso harder tegen eventuele geïnteresseerde dames op stellen, of ik nou wil of niet.
Ik denk dat het na zo iets wel automatisch gaat.

Jij hebt t geluk dat je tenminste weet wat je fout hebt gedaan en wat je niet en wel had moeten doen.
Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan. En vooral als je denkt dat je iemand zo goed kent.
Ze vertelde me altijd hoe gelukkig ze met me was zelfs na de break up. Want toen is ze nog een paar nachtjes blijven slapen...

Achja ik wil er ook niet meer over typen want straks ga ik me er ook nog kut over voelen ook! :@
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:12:56 #193
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86574185
Bestaat er wel een reden dan die goed genoeg is om je kutje te mogen laten zien aan internetvriendjes op de cam dan? :+
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86574491
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef Catkiller het volgende:
Bestaat er wel een reden dan die goed genoeg is om je kutje te mogen laten zien aan internetvriendjes op de cam dan? :+
Nee daarom is t ook over O+
pi_86574693
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef Fellows het volgende:

[..]

Naja ik denk dat ik me sowieso harder tegen eventuele geïnteresseerde dames op stellen, of ik nou wil of niet.
Ik denk dat het na zo iets wel automatisch gaat.

Jij hebt t geluk dat je tenminste weet wat je fout hebt gedaan en wat je niet en wel had moeten doen.
Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan. En vooral als je denkt dat je iemand zo goed kent.
Ze vertelde me altijd hoe gelukkig ze met me was zelfs na de break up. Want toen is ze nog een paar nachtjes blijven slapen...

Achja ik wil er ook niet meer over typen want straks ga ik me er ook nog kut over voelen ook! :@
Kan me wel voorstellen dat je na zoiets inderdaad wantrouwiger wordt richting vrouwen inderdaad, maar niet elke meid is hetzelfde he, probeer wel iemand een eerlijke kans te geven :)

Ik heb me ook over zoiets heen moeten zetten hoor. Mijn ex bleef ook tot in de laatste dag zeggen dat ze enorm veel van me hield, terwijl ik heus wel weet dat ze de laatste weken sowiezo heeft zitten twijfelen. De volgende keer als een meisje zegt dat ze van me houdt denk ik ook wel 2 keer na, eigenlijk niet eerlijk maar zo werkt het uiteindelijk toch!

Bij mij ging het de afgelopen dagen echt super, kan het allemaal lekker accepteren. Alleen nu merk ik dat ik toch nog wel erg zit met wat ze doet/onderneemt etc. Ze trekt nu helemaal toe naar de vriendengroep van de vriend van haar zusje die ergens in een andere provincie wonen. Op de een of andere manier maakt dit mij toch wel jaloers :X

Aan de ene kant moet ik beter weten, want ze maakt zichzelf nu afhankelijk van mensen die ze ook elk moment weer kwijt kan raken wanneer het uitgaat tussen haar zus en haar vriend, maar aan de andere kant weet ik dat het daar een hele leuke gezellige vriendengroep is. Ik denk stiekem dat ze daar de laatste tijd telkens heengaat omdat ze hoopt ook haar nieuwe vriend ergens in die groep te vinden. Dat stoort me toch wel heel erg...
Kreeg laatst het verwijt dat onze weekendjes samen zo standaard/huizelijk waren. Maarja ik en mijn vrienden zijn studenten, en gaan door de weeks vaak uit. In het weekend heeft dan vrijwel niemand zin om nog echt iets te gaan ondernemen, dus is iedereen bij zijn ouders thuis school aan het bijwerken enzo...
Toch vind ik het een enorm kut idee als ze strax denkt dat het met mij ''saaier'' was dan met die nieuwe groep oid :D
pi_86574718
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:07:30 #197
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86577783
ik schiet mijn ex eerdaags af :( :{w
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_86577958
Nu het weekend is begin ik me toch wel weer te realiseren dat ze lekker zo uit gaat waarschijnlijk?
Geen idee en het gezellig gaat hebben en waarschijnlijk ook wel weer is de slet uit te hangen.
Terwijl ik zometeen met een kut smoelwerk dat ik haar toch wel mis. =/
Achja ik sla me zelf er heus wel doorheen hopelijk!
pi_86578333
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Fellows het volgende:
Nu het weekend is begin ik me toch wel weer te realiseren dat ze lekker zo uit gaat waarschijnlijk?
Geen idee en het gezellig gaat hebben en waarschijnlijk ook wel weer is de slet uit te hangen.
Terwijl ik zometeen met een kut smoelwerk dat ik haar toch wel mis. =/
Achja ik sla me zelf er heus wel doorheen hopelijk!
Kut is dat he;) Herken het wel !

Al ga ik 6 dagen in de week uit, en is zij net uit die ene avond dat ik thuis zit, kan ik me alsnog kut voelen over het feit dat zij een leukere avond heeft dan ik...
pi_86579884
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Kut is dat he;) Herken het wel !

Al ga ik 6 dagen in de week uit, en is zij net uit die ene avond dat ik thuis zit, kan ik me alsnog kut voelen over het feit dat zij een leukere avond heeft dan ik...
afgunst jongens.

Ik blijf vanavond ook lekker thuis. Drukke week voor de boeg op het werk en nog druk met studie. Baalde daar meer van toen we nog wel wat hadden.

Zat net tv te kijken en zie dan mooie dames (so you think you can dance dat meisje uit breda:P, heb het nu alweer af gezet) dan heb ik wel zoiets van hey die zijn de moeite toch ook wel waard. Komende tijd maar weer eens naar de sportschool en wat gezonder eten. Beetje aan m'n zelfvertrouwen werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')