Zekers! Ik heb al vrij genomen de volgende dag. We hebben 's avonds afgesproken en 't klikt erg goed, dus best kans dat het een latertje wordt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:50 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
Ik heb altijd al gehad dat ik me teveel druk maak om bepaalde dingen, slechte eigenschap.
Dacht ergens te lezen dat je binnenkort een date hebt (correct me if i'm wrong).
Heb je er al zin in?
En dan laat je hier even weten hoe het gegaan is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:08 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Zekers! Ik heb al vrij genomen de volgende dag. We hebben 's avonds afgesproken en 't klikt erg goed, dus best kans dat het een latertje wordt.
Ik denk wel dat het kan zijn dat hij tijdens zijn studie het niet kon gebruiken dat de relatie uit zou gaan en het daarom langer heeft aangehouden. Ik denk niet dat hij nu al echt op zoek is naar iemand anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt meer alsof hij je aan het lijntje heeft gehouden voor tijdens zijn studie en daarna naar iets definitiefs op zoek is gegaan. Dat is gewoon egoïstisch en asociaal... En wat betreft dat ziek zijn, als je echt van iemand houdt tijdens een relatie en het gaat over om wat voor reden dan ook, dan ben je er altijd ziek van... Als het je niks doet stelde de relatie ook niets voor.
Het klinkt afgezaagd maar probeer eraan te denken wat er nog meer rond huppelt op deze wereld en dat er mensen zijn die je geen jaar lang aan het lijntje houden of wat dan ook!
Denk dat ik me hier eindelijk bij aan kan sluiten.Het dik gedrukte!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben er niet meer zo mee bezig. Ik ben er een tijdje heel erg mee bezig geweest, tot aan het stalkerige toe (om welke reden dan ook contact blijven zoeken), maar gebeurd is gebeurd en ik kan er weinig meer aan veranderen. Het is zonde om er nog langer stil bij te blijven staan. De fouten die ik bij haar heb gemaakt maak ik in ieder geval niet meer bij mijn volgende relatie. We hebben allebei fouten gemaakt en dat is kut en zo, maar het doet me niet meer zoveel. Het is verleden tijd. Zij is verleden tijd.
Ik heb exact hetzelfde gevoel, kan me niet voorstellen dat er iemand beter bij mij paste dan mijn ex. We zouden gaan samen wonen en kinderen krijgen, stond allemaal vast... Maar als je alles relativeert en de relatie goed reflecteert kwamen er zelfs bij mij dingen naar boven die niet zo door konden gaan. Ik heb die gevoelens gedurende de relatie uitgezet, maar nu het uit is en er goed over nadenkt was anders bij mij op den duur de boel geknapt...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het kan zijn dat hij tijdens zijn studie het niet kon gebruiken dat de relatie uit zou gaan en het daarom langer heeft aangehouden. Ik denk niet dat hij nu al echt op zoek is naar iemand anders.
Je hebt gelijk, ik weet ook wel dat er meer mannen zijn, en dat dat ook wel weer komt. Al vind ik het na deze jongen, waarbij ik echt dacht dat het wel eens de ware kon zijn, wel moeilijk om te geloven dat er mannen zijn die ook gaaf zijn, maar daarnaast ook gewoon ervoor willen gaan en me niet op de tweede/derde plaats zetten.
Ik ben het wel met je eens, sommige dingen waren uiteindelijk wel geknapt. Het gedoe met zijn ouders was zoiets dat niet veel langer door had moeten gaan. Misschien romantiseer ik de relatie nu teveel. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:20 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde gevoel, kan me niet voorstellen dat er iemand beter bij mij paste dan mijn ex. We zouden gaan samen wonen en kinderen krijgen, stond allemaal vast... Maar als je alles relativeert en de relatie goed reflecteert kwamen er zelfs bij mij dingen naar boven die niet zo door konden gaan. Ik heb die gevoelens gedurende de relatie uitgezet, maar nu het uit is en er goed over nadenkt was anders bij mij op den duur de boel geknapt...
En ik weet dat er vrouwen zijn die dat wel willen samen met mij, hoop alleen dat ik het gevoel weer krijg dat ik dat ook wil geven. Want nu heb ik 0,0 behoefte aan wat voor vrouwelijk aandacht dan ook.
Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan maar heb t wel gehad en dat laat je echt realiseren dat er nog genoeg mensen zijn waar je het misschien wel beter mee kunt vinden. En dat er genoeg mensen zijn die wel voor je willen gaan. Het is over en uit kom op freek ik weet hoe het voelt om bedriegt te worden ik denk dat ik toch nog wel erger ben bedrogen dan de meeste hier. Maar dit weet ik uiteraard niet zeker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:20 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde gevoel, kan me niet voorstellen dat er iemand beter bij mij paste dan mijn ex. We zouden gaan samen wonen en kinderen krijgen, stond allemaal vast... Maar als je alles relativeert en de relatie goed reflecteert kwamen er zelfs bij mij dingen naar boven die niet zo door konden gaan. Ik heb die gevoelens gedurende de relatie uitgezet, maar nu het uit is en er goed over nadenkt was anders bij mij op den duur de boel geknapt...
En ik weet dat er vrouwen zijn die dat wel willen samen met mij, hoop alleen dat ik het gevoel weer krijg dat ik dat ook wil geven. Want nu heb ik 0,0 behoefte aan wat voor vrouwelijk aandacht dan ook.
Precies... Probeer het niet te romantiseren maar juist te bekritiseren, dat maakt het verwerken een stukje makkelijker. En stop vooral met contact zoeken, anders worden je gevoelens constant weer opnieuw aangewakkerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, sommige dingen waren uiteindelijk wel geknapt. Het gedoe met zijn ouders was zoiets dat niet veel langer door had moeten gaan. Misschien romantiseer ik de relatie nu teveel. Ik weet het niet.
Voor mij is het precies zo, er zijn best mannen die met mij wel een fijne relatie op willen bouwen maar op dit moment kan ik het even niet opbrengen om weer te gaan investeren in zoiets. Een beetje aandacht is wel fijn maar ik heb nog even niks terug te geven.
Als dat het enige is wat je mist, dan is het maar goed dat de relatie over is. Maar inderdaad, het is zeker een belangrijk aspect van een relatie!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Male23 het volgende:
Ik begin de sex wel een beetje te missen en als je zo'n verlieft stelletje ziet denk je aiiii.
Het is nu ruim 6 maand uit. Tussentijds nog wel een maand weer geprobeerd maar dat werd niet meer wat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je mist, dan is het maar goed dat de relatie over is. Maar inderdaad, het is zeker een belangrijk aspect van een relatie!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:08 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Zekers! Ik heb al vrij genomen de volgende dag. We hebben 's avonds afgesproken en 't klikt erg goed, dus best kans dat het een latertje wordt.
Brutaal blijven, veel op meisjes afstappen en zelf het initiatief nemen. Als je net uit een relatie komt is dat zeker lastig en je zult ook wel eens een blauwtje oplopen. Toch hou je er veel nieuwe vriendinnen, scharrels en relatiemateriaal aan over.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hoe doen jullie dat toch allemaal vraag ik me dan echt af![]()
Ik heb af en toe echt het gevoel dat ik de allerslechtste vrouwenversierder ben die er op de hele aardbol rondloopt. Niet om nu een beetje stoer te gaan doen ofzo, maar ik denk zelf dat menige dame een relatie met mij wel ziet zitten. Ben groot en breed van stuk, afgetraind en zie er zeker niet slecht uit vind ik zelf ( klinkt triest om te zeggen ), maar afgezien van mijn ex heb ik echt NOOIT sms/msn/bel/date contact met meisjes.
Bij sommige mensen lijkt het echt allemaal aan te komen waaien, en bijna al mijn vrienden hebben wel minimaal 1 projectje lopen ( al is het op een laag pitje ) Ik heb nooit wat![]()
Een date hier, met een dame ff wat drinken daar etc etc. Ik heb dat gevoel een beetje naar de achtergrond kunnen drukken doordat ik een vriendin heb gehad de afgelopen periode, maar het lijkt mij nu onderhand toch ook wel weer eens een keer leuk om wat spanning op liefdesgebied te hebben, of in ieder geval een opening ergens naartoe...
Ik zou op dit moment werkelijk geen een meisje kunnen bedenken waarmee ik ook maar enigszinds in de buurt zit van daten. Mijn ex heeft mij volledig ingepakt, dus daar heb ik zelf niets voor hoeven doen dus erg veel zelfvertrouwen kan ik daar oo niet uit puttenIemand tips?
Where to start!
Op de eerste 2 zinnen na heel erg herkenbaar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef Male23 het volgende:
[..]
Het is nu ruim 6 maand uit. Tussentijds nog wel een maand weer geprobeerd maar dat werd niet meer wat.
Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden, mis op de één of andere manier nog wel iets, ook haar wel en vooral de leuke dingen die we deden maar toch als ik nu met mijn vingers kon knippen en naast haar zat op de bank zou ik het op de één of andere manier niet doen. Ze is mij teveel verandert in iemand waar ik niet verlieft op was. Als ik aan haar oude "ik" denk schieten me de tranen wel in de ogen.
Ook mis ik een bepaalt gedeelte van de schoonfamilie heel erg.
Het begon met een berichtje op haar Hyves. Ik 'ken' haar al wat langer maar we hadden nooit echt gebabbeld. Heb toen een keer haar Hyves bekeken en zag dat we toch wel aardig wat overeenkomstige interesses hebben, dus toen heb ik een lollig complimentje achtergelaten met in het achterhoofd dat ik er nooit meer wat van zou horen, maar ik kreeg een hele lange mail terug. Na ja, van het één kwam het ander en nu dus een date.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hoe doen jullie dat toch allemaal vraag ik me dan echt af
Ja zo denk ik er inderdaad ook over...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het begon met een berichtje op haar Hyves. Ik 'ken' haar al wat langer maar we hadden nooit echt gebabbeld. Heb toen een keer haar Hyves bekeken en zag dat we toch wel aardig wat overeenkomstige interesses hebben, dus toen heb ik een lollig complimentje achtergelaten met in het achterhoofd dat ik er nooit meer wat van zou horen, maar ik kreeg een hele lange mail terug. Na ja, van het één kwam het ander en nu dus een date.
Maar om een lang verhaal kort te maken: het overkomt je.
Of je straalt een bepaalde onbedoelde arrogantie uit die een beetje afschrikt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 06:41 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er inderdaad ook over...
Dat is dus het kutte want het ''overkomt'' mij dus gewoon nooit![]()
Als ik, zoals bij jou, maar ook bij vrienden inderdaad hoor hoe ''toevallig'' dat allemaal tot stand komt denk ik echt waarom heb ik dat nou nooit![]()
Ik krabbel zelf natuurlijk ook heus wel regelmatig met meiden, maar ondanks een leuk babbeltje zie ik echt nooit een opening om er ''meer'' van te maken zegmaar.
Heb heel af en toe wel eens meiden die het er heel dik bovenop leggen, maar dat zijn echt meiden waar ik in het donker nog niet mee zou willen gaan...
Vind het ook fijn als een vrouw het initiatief neemt, misschien ligt daar het probleem, dat gebeurt me heeeel soms wel eens, maar als ik daar op moet gaan zitten wachten dan ben ik weer minimaal een jaar bezig voordat ik weer enig uitzicht heb op een chick
![]()
En moet ook zeggen dat ik mijzelf nou niet zosnel ''spontaan'' een berichtje achter zie laten op de hyves van een meid, maargoed als ik hier in de omgeving kijk is het ook vaak genoeg het initiatief van een chick wanneer het op een date aankomt.
Ik wil niet arrogant overkomen ofzo, maar ik schaar mijzelf als potentiele vriend toch wel geschikter dan het overgrote deel van mijn vrienden/collega' s maar toch delf ik altijd het onderspit![]()
Misschien heb ik wel een extreem vertekend zelfbeeld
Denk dat dat nog wel komtquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:34 schreef ex het volgende:
Zucht het is nu sinds woensdag klaar, ik woon nog alleen in ons oude huis, op zich gaat het prima met me, doe ik leuke dingen (gister gegeten met een oude vriendin van me in een totaal andere stad). Toch kijk ik af en toe op me telefoon.. "heeft ze nog gesmst" "komt ze nog langs?"
Terwijl (ookal heeft zei het uit gemaakt) ik er wel klaar mee ben, ik heb leuke herinneringen maar meer vervelende, het ging gewoon niet meer. Ik ga vandaag lekker sporten heel de middag/begin avond en daarna wat biertjes doen.
Toch grappig, ik ben alleen in "ons" huis maar voel me totaal niet eenzaam.
Denk het ook jaquote:
Meh, lastige dagen zijn dat voor vrouwen denk ik.. ik ben een man.. ik weet de datums niet eensquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag zouden we 2 jaar samen zijn. Ik weet nog dat ik n tijdje geleden aan m vroeg of we er een leuke avond van zouden gaan maken en of we er nog jaaaren aan zouden plakken. Gatver. Ik heb even geen zin in vandaag. Gelukkig komen er wat vrienden mijn kant op en dat maakt het iets makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |