abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 15:07:35 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_86462118
De kunst van het loslaten van je ex #121

Hier verder.

quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:56 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben nu 3,5 maanden verder en, hoewel ik soms nog denk aan haar, doet ze me niks meer. Ik vraag me serieus af wat ik ooit in haar heb gezien. Niet dat we geen leuke momenten hadden ofzo, maar we hadden gewoon totaal geen overeenkomsten of gelijkwaardige interesses. Bovendien zat ze ook met dingen waar ik haar duidelijk niet bij kon helpen, ook al heb ik dat wel geprobeerd. Dat kan niemand trouwens, behalve zijzelf.

Heb wel spijt van sommige dingen die ik tegen haar heb gezegd in verhitte en chaotische momenten tijdens en na de relatie, maar gebeurd is gebeurd en daar kan ik niets meer aan veranderen. Ik heb mijn excuses gemaakt en voor mij is het nu echt klaar. Wat zij ermee doet interesseert me verder ook niks. Ik weet nu weer dat het gras veel groener kan zijn dan dat het ooit is geweest tussen ons.

Ik riep altijd tijdens (en kort na) de relatie dat we zo'n grote klik hadden, maar nu ik er zo over heb nagedacht... dat viel best wel tegen. Vooral na het eerste telefoongesprek wat ik gister met een ander meisje heb gehad. Daarbij vergeleken is de klik tussen mij en m'n 'ex' kattenpis. Heb nog nooit zo goed kunnen lullen met iemand over allerlei zaken. Het was ook gelijk alsof ik die persoon al jaren kende (wat ook wel een beetje zo is).

Ach ja, dat ze maar gelukkig mag worden met iemand anders. Ben sowieso geen type om lang boos te blijven op iemand. Dat levert alleen maar extra frustratie op en dat heb ik de laatste maanden al genoeg gehad.
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef GasTurbine het volgende:
Je kan twee kanten op.

Je kan een moeilijke kant kiezen. Je kan jezelf constant dingen afvragen, je kan je zelfcontrole verliezen en bellen om toch maar weer even iets te vragen 'hoe het nou zat' om toch maar even een paar lieve woordjes te horen. Om misschien af te kunnen leiden dat een kleine pauze bij de mogelijkheden hoort en zodoende groeit je hoop per dag, en dringt de realiteit door en breek je elke dag dat kleine stukje hoop weer af met huilbuien en emotionele 'besefbuien'. Je speurt sociale kringen af op internet om haar bezigheden te kunnen zien. Je maakt je zorgen om met wie ze 'nu al flirt'. Je kan jezelf helemaal gek maken. Maar de telefoontjes 'om nog even dingen te vragen' eindigen altijd hetzelfde. Je merkt dat ze rust wilt. Ze heeft er genoeg van. Ze klinkt niet meer als het verliefde meisje waar je het voor het eerst mee hebt gedaan. Degene die je anderhalf jaar lang alles deelde. Degene die je bij je vrienden introduceerde als het leukste meisje wat er was, om gelijk jaloers te worden dat ze 'misschien toch wel heel erg goed kan opschieten met een paar gasten'. Degene die je nogsteeds het achtbaangevoel geeft als je d'r ziet. Degene die je mist omdat ze niet meer hetzelfde is. Omdat het over is.

Je kan de makkelijke kant kiezen door boos te worden, te gaan schreeuwen. Elkaar zelfs lelijke namen geven, waarna je een kutgedachte hebt over elkaar en elkaar eigenlijk nooit meer herinnert. Vooral de goede dingen niet meer. Het lekkere liggen in de zon, genietend van elkaars lichaam. De innige vrijpartijen, de stomme grapjes die uitmondden in het gezelligste gesprek van de dag. De momenten dat je 'snachts wakker werd, en een smsje wilde sturen hoeveel je van diegene houdt; om te beseffen dat ze je een half uur eerder voor is geweest.

Had ik dit, had ik dat. Het is een constant gevecht met vadertje tijd. Hij mag dood. Vadertje Tijd is een homo. Was alles maar weer zoals vroeger.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 15 september 2010 @ 15:08:00 #2
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_86462133
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:39 schreef Bartinhoo het volgende:
Nou het weekje is nog niet voorbij, maar dat doet er eigenlijk niet zoveel toe...

Even 2 dagen van huis geweest en constant tussen mijn vrienden geweest. Dan vallen er toch wel een aantal dingen op, waarvan het voornaamste is, dat ik nog lang niet de ''oude'' ben.

Ik dwaal snel af tijdens gesprekken, kreeg gister ook de vraag of er wat aan de hand was... Zin om dan over mijn ex te beginnen heb ik niet omdat ik hen al tot in vervelens toe mijn verhalen heb verteld, en zij denken dat ik er nu wel overheen ben. Eigenlijk wil ik dat ook graag zo houden :)

Toch merk ik dan, dat wanneer ik gisteren thuis kom, ik mezelf meteen weer onrustig voel. Ik loop mezelf constant te pushen om sociale activiteiten te ondernemen, ik wil daarin niet onder doen voor mijn ex. Maar je kan nou eenmaal niet elke avond uitgaan of 24/7 met vrienden iets ondernemen. Ook die jalourzie vind ik klote. Qua sociaal leven heb ik niets van mijn vriendin te verliezen, en andersom ook niet. Toch heb ik het idee dat we het beiden op het spits aan het drijven zijn....

Ik zou zo graag gewoon weer de oude zijn. Die straks gewoon lekker naar school ging, een beetje lulde met zijn klasgenoten, zin had in de wedstrijd Real madrid - ajax vanavond, ff ging sporten, en dan tevreden en voldaan weer in slaap viel.
Nu zit ik het succes van mijn dag af te meten aan hoeveel sms' jes ik heb gehad, hoeveel contact met vrienden ik heb gehad, '' als dat in ieder geval maar niet minder is dan bij mijn ex''.

Ja inderdaad, het klinkt echt ziekelijk jalours, en ik word echt gek van mezelf. Maar dit komt denk ik vooral door het spelletje dat juist mijn ex speelt. Zij loopt zich in het openbaar ( hyves ) zo te profileren, doet er alles aan om aan mij te laten zien hoe druk ze nu is met haar vriendinnen. Ik wil hier gewoon niet aan meedoen, en in het openbaar doe ik dat ook niet maar in mijn eigen hoofd wel :'(
Ik zit in m'n tweede weekje en ik merk dat het al een stuk makkelijker wordt om jezelf terug te vinden. Het is ook iets goeds, omdat ik bijvoorbeeld m'n eigen intresses etc verwaarloosde. Zulke dingen zie je na een tijdje. En het klinkt absurd, maar over een maand is ze er ook nog.

Die continue outstream van sociale prikkels van je ex is geen spelletje en niet meer dan natuurlijk, omdat zij zich ook moet aanpassen aan de situatie. Zij heeft ook sociale offers gemaakt die ze nu in aan het halen is, net als jij.

En nee. Het is niet ziekelijk jaloers. Haar hyves, facebook, noem het maar op checken is niet ziekelijk. Je moet er echter niet in blijven hangen omdat na een tijdje, de drang om het 4x per dag te zien verandert in een drang om het 1 keertje per dag te bekijken. Geloof me. Ik zit in hetzelfde schuitje.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_86462208
Oeps ik had er 1 minuut eerder 1 geopend.

Sorry! :')
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86463108
hello :W

Het gaat echt goed met me. Ik heb aan de ene kant wel zo iets "Ik mis iets in mijn leven". Maar dan heb ik iemand die wel een relatie zou willen maar daar wil ik me dan gewoon niet aan binden.

Ik wil nu denk lekker genieten en doen wat ik zelf wil zonder rekening te moeten houden met de relatie.
Best raar, ik mis iets, maar ik wil mezelf ook niet binden meer aan iemand.

Tussen mijn ex en ik is helemaal niets meer, geen vriendschap of iets. Naja dan maar niet.
Van alles leer je , vaak achteraf maar dat is goed.

Ik red me wel :)
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86464772
Het is nu 3 weken uit met mijn eerste serieuze vriendin (ik ben nu 20), we hebben bijna 9 maanden gehad en dat was echt een extreem leuke tijd. Dat het opeens uitging kwam dan ook rauw op mijn dak, ook omdat ik het eigenlijk niet zag aankomen.
Ik moet zeggen dat ik me in dat stukje van GasTurbine in het vorige topic erg goed kan herkennen. Aan de ene kant is er nog altijd de hoop dat het weer goed gaat komen, maar hier heb ik steeds minder last van. Ik begin ook steeds vaker te zien dat wij eigenlijk heel verschillend waren qua ideeën en levensstijl.

Natuurlijk helpt het ook als je vriendin de dag nadat het uit is met een ander loopt te batsen :{ Daardoor domineert nu boosheid. Toen ik erachter kwam dat ze gelijk een ander had genomen was ik in eerste instantie niet boos op haar. Waarschijnlijk omdat ik nog zo verliefd op haar was, dat ik het haar niet kwalijk kon nemen. Pas afgelopen week besef ik me steeds meer dat ze me hiermee echt een naaistreek (letterlijk en figuurlijk) heeft geleverd. Hoewel ze geestelijk behoorlijk labiel was/is (depressie enzo) heeft ze me hiermee aan het twijfelen gebracht of onze relatie uberhaupt wel ooit iets heeft voorgesteld of dat het alleen maar bedoeld was als tijdsverdrijf en seksuele uitlaatklep.

De eerste twee weken waren enorm kut, zeker om te weten dat je vriendin gelijk een ander heeft en wel regelmatig seks heeft en ik inmiddels al een maand droog sta (je begint haar na een redelijk lange relatie ook een beetje als je 'bezit' te zien natuurlijk).
Nu zie ik er ergens ook wel het voordeel van in, want het sterkt mij in mijn idee dat het niet meer goed gaat komen tussen ons (hoe kut het ook is om dat te moeten beseffen). Het helpt ook dat ik nu inmiddels al een week geen contact meer met haar heb gehad. Als je contact blijft houden, word je telkens geconfronteerd met de leuke herinneringen aan de ander en dan wil je de ander alleen maar meer terug. Mijn tip aan mensen als Bartinoo is dan ook om dat contact echt even te laten voor wat het is en je eigen leven op poten zetten.
pi_86465373
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:17 schreef Stefka het volgende:

Nu zie ik er ergens ook wel het voordeel van in, want het sterkt mij in mijn idee dat het niet meer goed gaat komen tussen ons (hoe kut het ook is om dat te moeten beseffen). Het helpt ook dat ik nu inmiddels al een week geen contact meer met haar heb gehad. Als je contact blijft houden, word je telkens geconfronteerd met de leuke herinneringen aan de ander en dan wil je de ander alleen maar meer terug. Mijn tip aan mensen als Bartinoo is dan ook om dat contact echt even te laten voor wat het is en je eigen leven op poten zetten.
Dat contact houden vind ik zelf egt heel erg moeilijk. Zij niet!
Ik vind het egt vreselijk moeilijk om die stap te maken en hou mezelf dan ook constant voor de gek om te denken dat we misschien nog vrienden kunnen worden en dan nog altijd kunnen kijken. Terwijl zij vreemd is gegaan zij het uit heeft gemaakt en mij niet meer terug wil. Terwijl ik haar altijd heel goed heb behandelt!
:{
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86465457
@ Stefka => sterkte man!

En wat betreft die laatste zin heb je gelijk...
Ik ga geen contact meer met haar zoeken, en zoekt zij het nog met mij zal ik daar gewoon, al is het terughoudend, op reageren...
Zou het wel leuk vinden als de vriendschap blijft, al ga ik er niet meer mijn best voor doen...

Het lijkt me inderdaad klote als het uitgaat en je ex deelt snel alweer het bed met anderen. Al ging mijn ex 3 weken nadat het uit was naar Lloret, en ik weet voor 99% zeker dat ze daar ook het een en ander gedaan heeft. Dat doet me op de een of andere manier eigenlijk niets, al geef ik nog wel om haar....

In vergelijking met een maand of 2.5 terug gaat het wel beter, al ben ik totaal nog niet stabiel. Zie ook best een beetje op tegen de komende maanden/winter. Dit is een beetje de periode waarop het vorig jaar allemaal begon. De afgelopen maanden heb ik mezelf nog redelijk kunnen troosten met de gedachte dat ik vorig jaar rond die tijd het ook super leuk had, en nog geeneens contact met haar had...

Maar over 3 weken ben ik echt bang dat ik de hele tijd terug ga denken aan een jaar terug. Oh toen zat ik een weekendje in brussel met haar oid :{
pi_86466986
Ugh heb een heel koetjes en kalfjes gesprek met me ex via MSN en voel al meteen dat het eigenlijk geen contact veel beter is. :X
pi_86467187
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:17 schreef Fellows het volgende:
Ugh heb een heel koetjes en kalfjes gesprek met me ex via MSN en voel al meteen dat het eigenlijk geen contact veel beter is. :X
Wie zei het je :D
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 15 september 2010 @ 18:02:09 #10
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86468357
Iedereen? :P

Dat is gewoon een gouden regel: no contact.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86468780
Ja deze dagen heb ik me veel beter gevoelt dan nu :9.
Niet dat ik me nu reuze kut voel maar bah ik wil egt niet meer aan haar denken. :r
pi_86469735
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:02 schreef goofy_goober het volgende:
Iedereen? :P

Dat is gewoon een gouden regel: no contact.
Haha idd, al heb ik nu een soort van contact maar niet positief. In ieder geval ik doe niet ineens helemaal vrolijk tegen hem, maar daar heb ik ook geen reden voor want dat verdient hij niet. ;)

Ik vind het niet erg meer.
pi_86472172
quote:
Aah fellows, kap er nou is mee. Nu zeg je dat geen contact beter is, terwijl je morgen weer met haar praat op msn. Wees is sterk en richt je is op jezelf, dat heb je blijkbaar hard nodig.
Je bent nog zo enorm bezig met haar dat je je eigen proces in de weg staat.
pi_86474830
Zo, ik heb mijn zaterdag alvast volgepland. Zaterdag zouden we 2 jaar samen zijn. :S
Maar overdag ga ik met een vriend de stad in en 's avonds met een andere vriend lekker naar de bioscoop een keiharde foute actiefilm kijken. :D Lang leve de afleiding.
pi_86474977
Ik ben nu sinds een maand weer vrijgezel. Nu is bij mij het voordeel wel dat mijn ex zich echt als een enorme hufter heeft gedragen en het me eigenlijk sinds vandaag echt helemaal niks meer kan boeien. Hiervoor miste ik af en toe de vriendschappelijke dingen nog wel, maar nu niet meer. Geen contact is idd het beste maar wel vreselijk moeilijk. Advies: zoek een rebound persoontje (wees wel eerlijk tegen diegene). Vooral bij vrouwen werkt dit erg goed! Misschien wel erg slecht advies maar om die eerste weken door te komen zeker wel effectief. Mannen worden daar vaak boos over dat hun ex vriendin nu alweer een ander heeft maar alles is geoordloofd in liefde en oorlog toch:P

Succes!
pi_86475128
Ik heb niet echt behoefte aan een rebound, eigenlijk helemaal niet aan een relatie of wat dan ook. Nee ik wil ff geen polonaise aan mijn lijf. Voor mij werkt dat helemaal niet. Ik ga liever met vrienden leuke dingen doen en af en toe ff op een schouder uithuilen. En t gaat vanzelf wel weer over.

Ik heb gelukkig ook geen oorlog met mijn ex wat dat betreft.
pi_86475318
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Aah fellows, kap er nou is mee. Nu zeg je dat geen contact beter is, terwijl je morgen weer met haar praat op msn. Wees is sterk en richt je is op jezelf, dat heb je blijkbaar hard nodig.
Je bent nog zo enorm bezig met haar dat je je eigen proces in de weg staat.
Ineens krijg ik geen PM's meer terug van jou :o ?
pi_86476372
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ineens krijg ik geen PM's meer terug van jou :o ?
Ik wacht nog op jouw PM :P
pi_86476427
Tsjah het is voor iedereen ook anders. Mijn ex dacht dat ik het overlijden van een vriendin had verzonnen om aandacht zodat ik hem terug zou krijgen. Erna ben ik ook heel naar geworden voor hem en nu gewoon heel erg klaar met hem.
pi_86477157
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Ik wacht nog op jouw PM :P
ik heb jou pm terug beantwoord en ben zo lang er mee bezig geweest ;(
pi_86477702
quote:
It will get you someday;)

Stop nou gewoon met het contact zoeken/onderhouden!! :P

Nogmaals, ik durf het je met 99 % zekerheid te zeggen: Je gaat van dit gedrag spijt krijgen vroeg of laat, ookal maak je jezelf wijs dat het voor jou nu juist ''goed'' voelt dat ze je maar blijft afwijzen omdat jij dan weet waar je aan toebent :D

Ik vond het de eerste weken/eigenlijk de eerste 1.5 maand leuk om mijn ex te zien. Ik ging soms wel eens expres om half 6 naar de supermarkt, omdat ik wist dat zij daar na het werk vaak boodschappen deed. Reed ' s ochtends om naar de sportschool, omdat ik hoopte haar in de auto tegen te komen ;(
Ik kon echt uitkijken naar een avondje afspreken/lullen met haar..

Nu, 3 maanden verder heb is dat helemaal veranderd. Ondanks dat er geen ruzie is/rare dingen zijn, voorgevallen, ik haar niet haat/zij mij niet haat, en we eigenlijk gewoon nog ''vrienden'' zijn, zie ik haar liever niet, nergens. Niet in de supermarkt, niet toevallig op straat, en al helemaal niet op vrijdag of zaterdag avond in de dorpskroeg. Het weten dat zij aanwezig is zou voor mij nu gewoon een reden zijn om ergens anders uit te gaan op zo' n avond...

Als ik vorige maand of de maand hiervoor haar autotje hier het pad op zou zien komen rijden dan sloeg mijn hart over van blijdschap. Als het nu het geval zou zijn zou ik denken '' oh nee he moet dat''. Niet dat ik niet meer om haar geef, absoluut niet. Maar ik merk gewoon dat ik niet meer afhankelijk ben van het contact met haar, positief dan wel negatief.
Als ik zo vrij mag zijn: ik denk dat dit bij jou nog niet het geval is fellows. Op mij kom je over als iemand die nog desperate contact met zijn ex blijft zoeken. Kan het niet op een positieve manier, dan maar negatief lijk je te denken.
Ik kan er natuurlijk naastzitten, maar probeer wel eerlijk tegen jezelf te zijn,...
pi_86480748
Ik heb nu echt een downmoment. Wat zou ik nu graag willen dat m'n ex hier was en lekker in z'n armen liggen.. Ook al weet ik dat het gewoon beter is zonder hem. Ik ga zo maar vast slapen want dit trek ik niet.
Morgen gaat het vast beter.

Sorry voor dit nutteloze bericht.
pi_86480926
Ik las dit topic en kreeg spontaan zin in seks met mijn ex ;( .

Verder nog steeds geen contact met hem gehad, en gaat het wel goed. Mis hem niet echt. Ik kan er eigenlijk een stuk beter tegen nu we op een goede manier uit elkaar zijn gegaan itt met ruzie. Ookal wil ik nog dat het niet zo was.
pi_86481133
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb nu echt een downmoment. Wat zou ik nu graag willen dat m'n ex hier was en lekker in z'n armen liggen.. Ook al weet ik dat het gewoon beter is zonder hem. Ik ga zo maar vast slapen want dit trek ik niet.
Morgen gaat het vast beter.

Sorry voor dit nutteloze bericht.
Dat heb ik soms ook wel, maar dan juist als ik al in bed lig. Dat is een van de momenten bij uitstek waar ik aan heel veel dingen ga denken (ben niet het type om als een blok in slaap te vallen). In ieder geval succes ermee, deze bui zal ook wel weer overgaan :)

quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ik las dit topic en kreeg spontaan zin in seks met mijn ex ;( .[
Hehe, had ik pas ook heel erg toen ik in het Seksualiteit-subforum wat topics zat te lezen. Maargoed, daar is porno voor gemaakt :+
  donderdag 16 september 2010 @ 00:49:26 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86484695
Ik heb volgende week een heuse date met een meid waar ik gisteren 3 uur mee heb zitten bellen. Zou het klikken denk je? :D

Om een beetje on-topic te blijven: die muts waar ik het de laatste paar maanden veelvuldig over heb gehad hoef ik in ieder geval niet meer te zien of horen. Ik wens haar alle geluk, zolang ze mij er maar niet mee lastig valt. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')