abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86408424
Een paar dagen geleden heb ik samen met een groep vriendinnen een blind-date diner gehad. De kerel die ze voor me hadden uitgezocht ken ik al een aantal jaren oppervlakkig, maar bleek tijdens de avond heel wat leuker dan verwacht. Toen we na het eten de kroeg in gingen heeft hij me gezoend, waarna het allemaal nog een heel stuk gezelliger werd ;) enfin, long story short, ik ben met hem naar huis gegaan.

Nu zit ik een beetje in dubio. Ik ben niet op zoek naar een relatie (ga namelijk over een paar weken voor langere periode naar het buitenland), maar vond afgelopen keer wel voor herhaling vatbaar. Ik heb alleen contact met hem via Facebook. Heb alleen niet het idee dat hij overduidelijk en/of actief contact zoekt. Dus misschien zit hij er wel niet op te wachten... Kan ik op een normale manier duidelijk maken dat ik het wel zie zitten een paar weken te scharrelen? :@ Ik heb uiteraard liever dat het contact zoeken van zijn kant afkomt, maar dat is momenteel dus niet zo.
pi_86408545
Vraag aan hem of hij geïnteresseerd is in een vriendschapsrelatie waarbij jij hem af en toe zijn leuter in jou laat hangen.
gr gr
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:36:33 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86408553
Ze hebben er ooit een film over gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86408577
je wilt gewoon neuken dus?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_86408721
Ja kijk, hij is wel potentieel date-materiaal, maar over 4 weken vertrek ik dus erg veel zin heeft het niet om nog serieus te gaan daten. Maar niks mis mee om het nog een paar weken leuk te hebben ;)

Ik snap dat ik het direct op die manier kan vragen, maar dat vind ik wat stom overkomen...
pi_86408762
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ja kijk, hij is wel potentieel date-materiaal, maar over 4 weken vertrek ik dus erg veel zin heeft het niet om nog serieus te gaan daten. Maar niks mis mee om het nog een paar weken leuk te hebben ;)

Ik snap dat ik het direct op die manier kan vragen, maar dat vind ik wat stom overkomen...
ik denk dat die jongen een gat in de lucht zal springen bij het horen van die vraag.

sterker nog, ik weet het. tenzij je slecht bevallen bent, natuurlijk.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:45:09 #7
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_86408770
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:

Weinig mannen die daar problemen mee hebben hoor. :)
pi_86408806
Wat een held.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86408837
Neem 'm paar weken op proef.
pi_86408924
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ik denk dat die jongen een gat in de lucht zal springen bij het horen van die vraag.

sterker nog, ik weet het. tenzij je slecht bevallen bent, natuurlijk.
Tja, de seks was goed, dat was wel duidelijk...

Maar hij laat verder niet echt iets van zich horen momenteel, en dan komt toch de vrouwelijke onzekerheid weer bovendrijven he... :X
pi_86408939
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:52 schreef cappufrappuccino het volgende:

[..]

Tja, de seks was goed, dat was wel duidelijk...

Maar hij laat verder niet echt iets van zich horen momenteel, en dan komt toch de vrouwelijke onzekerheid weer bovendrijven he... :X
omdat hij dacht dat het een one night stand was natuurlijk. of sms jij altijd de dag erna met de scharrel?
pi_86409136
Stuur hem een berichtje op facebook. Zeg dat het gezellig was en wel voor herhaling vatbaar. Maar alleen dat, wees meteen duidelijk. Welke man zegt daar nou 'nee' tegen? :D Wil hij niet, jammer. Dan duikel je vast in het buitenland wel iemand op. ;)
pi_86409142
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

omdat hij dacht dat het een one night stand was natuurlijk. of sms jij altijd de dag erna met de scharrel?
Nope... Dus, wat vinden jullie? Berichtje sturen in duidelijke taal? ;) of quasi-toevallig in de kroeg tegenkomen :9
  dinsdag 14 september 2010 @ 01:38:22 #14
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_86409652
Gewoon quasi toevallig vragen of je bij hem een ''filmpje'' kan komen kijken. Hij weet dan gelijk hoe laat het is endaarbij heb jij je vrouwelijke subtiliteit behouden. Als hij je dan het bed in krijgt heeft hij nog het gevoel je voor die avond veroverd te hebben waardoor het voor hem de keren erop ook een soort van uitdaging blijft, waardoor hij een volgende keer eerder contact met je opneemt onder het mom om samen een film te kijken. Of draai ik er nu iets teveel omheen?
  dinsdag 14 september 2010 @ 01:40:07 #15
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_86409681
Oh en als bovenstaande te wazig klinkt, ligt het aan mijn Otrivin neusdruppels menthol.
  dinsdag 14 september 2010 @ 01:42:34 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_86409711
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 01:02 schreef cappufrappuccino het volgende:

[..]

Nope... Dus, wat vinden jullie? Berichtje sturen in duidelijke taal? ;) of quasi-toevallig in de kroeg tegenkomen :9
Dan staat hij misschien met een andere cappufrappuccino te tongen, dus je zou een berichtje in semi-duidelijke taal kunnen sturen om te peilen hoe hij het vond. :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86409715
Typ gewoon een SMS, 'Neuken?'
  dinsdag 14 september 2010 @ 02:03:09 #18
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_86409907
Duidelijkheid tegen mannen werkt het best, iedere man zou het geweldig vinden, wat jij van plan bent te zeggen. Dus ja: "wil je geile nueckseks 4 weken met mij waarbij jij initiatief neemt?"
pi_86410234
vrouwen kunnen makkelijk een scharrel krijgen, gewoon uitnodigen en zeggen dat je iets leuks wilt doen :') als het goed is staat ie dezelfde dag nog op je stoep :')
pi_86411152
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 02:52 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen kunnen makkelijk een scharrel krijgen, gewoon uitnodigen en zeggen dat je iets leuks wilt doen :') als het goed is staat ie dezelfde dag nog op je stoep :')
dit dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:41:08 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86411466
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 02:52 schreef Synthesist het volgende:
Zo simpel is het inderdaad. Doen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86411664
is de scharrel van TS jarig ofzo?! :(
Doe eens lief!
pi_86412108
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:32 schreef cappufrappuccino het volgende:
:@ Ik heb uiteraard liever dat het contact zoeken van zijn kant afkomt, maar dat is momenteel dus niet zo.
Selectieve emancipatie :')
Lambo of Rekt
pi_86414358
Ben blij dat de meningen gelijkgestemd zijn ;) dat wordt ff een paar uurtjes moed verzamelen en dan maar eens een berichtje sturen... En toch heb ik nog het gevoel dat ik iets te verliezen heb -O- terwijl dat feitelijk allemaal wel meevalt natuurlijk.
pi_86414649
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ben blij dat de meningen gelijkgestemd zijn ;) dat wordt ff een paar uurtjes moed verzamelen en dan maar eens een berichtje sturen... En toch heb ik nog het gevoel dat ik iets te verliezen heb -O- terwijl dat feitelijk allemaal wel meevalt natuurlijk.
Berichtje sturen met de melding dat je niet op zoek bent naar een relatie, maar dat je het wel leuk zou vinden hem wat vaker te zien. Zou na zijn reacties pas concreet iets voorstellen. En wat iedereen hierboven al zegt: het is een vent he... die gaat daar echt geen probleem van maken ;)
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')