SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
ik denk dat die jongen een gat in de lucht zal springen bij het horen van die vraag.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ja kijk, hij is wel potentieel date-materiaal, maar over 4 weken vertrek ik dus erg veel zin heeft het niet om nog serieus te gaan daten. Maar niks mis mee om het nog een paar weken leuk te hebben![]()
Ik snap dat ik het direct op die manier kan vragen, maar dat vind ik wat stom overkomen...
Weinig mannen die daar problemen mee hebben hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ja kijk, hij is wel potentieel date-materiaal, maar over 4 weken vertrek ik dus erg veel zin heeft het niet om nog serieus te gaan daten. Maar niks mis mee om het nog een paar weken leuk te hebben![]()
Ik snap dat ik het direct op die manier kan vragen, maar dat vind ik wat stom overkomen...
Tja, de seks was goed, dat was wel duidelijk...quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik denk dat die jongen een gat in de lucht zal springen bij het horen van die vraag.
sterker nog, ik weet het. tenzij je slecht bevallen bent, natuurlijk.
omdat hij dacht dat het een one night stand was natuurlijk. of sms jij altijd de dag erna met de scharrel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:52 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Tja, de seks was goed, dat was wel duidelijk...
Maar hij laat verder niet echt iets van zich horen momenteel, en dan komt toch de vrouwelijke onzekerheid weer bovendrijven he...
Nope... Dus, wat vinden jullie? Berichtje sturen in duidelijke taal?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat hij dacht dat het een one night stand was natuurlijk. of sms jij altijd de dag erna met de scharrel?
Dan staat hij misschien met een andere cappufrappuccino te tongen, dus je zou een berichtje in semi-duidelijke taal kunnen sturen om te peilen hoe hij het vond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:02 schreef cappufrappuccino het volgende:
[..]
Nope... Dus, wat vinden jullie? Berichtje sturen in duidelijke taal?of quasi-toevallig in de kroeg tegenkomen
dit dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:52 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen kunnen makkelijk een scharrel krijgen, gewoon uitnodigen en zeggen dat je iets leuks wilt doenals het goed is staat ie dezelfde dag nog op je stoep
Zo simpel is het inderdaad. Doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:52 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen kunnen makkelijk een scharrel krijgen, gewoon uitnodigen en zeggen dat je iets leuks wilt doenals het goed is staat ie dezelfde dag nog op je stoep
Selectieve emancipatiequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:32 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ik heb uiteraard liever dat het contact zoeken van zijn kant afkomt, maar dat is momenteel dus niet zo.
Berichtje sturen met de melding dat je niet op zoek bent naar een relatie, maar dat je het wel leuk zou vinden hem wat vaker te zien. Zou na zijn reacties pas concreet iets voorstellen. En wat iedereen hierboven al zegt: het is een vent he... die gaat daar echt geen probleem van makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef cappufrappuccino het volgende:
Ben blij dat de meningen gelijkgestemd zijndat wordt ff een paar uurtjes moed verzamelen en dan maar eens een berichtje sturen... En toch heb ik nog het gevoel dat ik iets te verliezen heb
terwijl dat feitelijk allemaal wel meevalt natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |