abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86099363
De kunst van het loslaten van je ex #120

Hier verder :P

Laaste post

quote:
Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
SHIT zeg...

Ik ken vandaag echt het grootste dieptepunt sinds het uit is. 3 (!!) maanden zijn we inmiddels verder, na een relatie van ''slechts'' 8 maanden, houdt het dan nooit op!!

Voor die 8 maanden had ik het prima als vrijgezel, maar heb me sinds het uit is nooit meer hetzelfde zoals toen gevoeld.
Gisteren was het feest hier in het dorp, en mijn ex was daar ook. Ik merk aan haar dat ze zich geen houding kan geven wanneer ik in de buurt ben, of ze wel of niet naar me toe wil gaan en hoelang ze dan bij me blijft staan zegmaar...

Gisteren kwam ze ff vluchtig gedag zeggen, en vertrok weer naar haar eigen groepje. Savonds in de kroeg gaf ik haar even een aai over dr bol ( ;) ), en daarnaa duurde het ook maar een minuut voordat ze bij me stond om een praatje te maken... Dat vond ik echt wel leuk ( een beetje te leuk misschien ) ...

Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86099615
Fuck my ex ^O^
I am changing..
pi_86106883
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
Dit laatste stukje komt mij bekend voor. Ik had deze twijfels ook in mijn vorige relatie. Op den duur gingen deze weg (toen waren we een heel stuk verder) maar ik ging nooit echt bij mijzelf na of ik de rest van mijn leven bij haar wou blijven. Ik denk dat hier opgaat dat men pas weet wat hij mist als het te laat is..
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  zondag 5 september 2010 @ 23:00:56 #4
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86109462
Tvp :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86110549
Vandaag moeilijk dagje gehad. Maar nu is het echt ik-spreek-helemaal-niet-meer-met-hem-af-over.
  zondag 5 september 2010 @ 23:28:48 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86110696
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:25 schreef Tegan het volgende:
Vandaag moeilijk dagje gehad. Maar nu is het echt ik-spreek-helemaal-niet-meer-met-hem-af-over.
Nou ja, beter dat dat laat doordringt dan nooit he. :P
pi_86110759
Het probleem is gewoon dat ik niet klaar met hem ben, en hij zegt van wel. We zijn al eerder uit elkaaar gegaan en dat voelde veel definitiever dan deze keer. En dat maakt het in mijn hoofd heel moeilijk om te beseffen dat het klaar is.
  zondag 5 september 2010 @ 23:31:59 #8
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86110824
Sja, je kan je nu wel wanhopig blijven vasthouden aan dingen die er niet meer zijn, maar daar beperk je alleen maar jezelf mee. En wie weet wat de toekomst brengt. :)
pi_86110961
Ik kan niets verzinnen op TVP wat met je ex te maken heeft :D
dus bij deze.

Hoi alweer.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86110996
Ik weet het. Het is gewoon een stukje gecompliceerder dan dit verhaal wat ik hier typ. Maar het is dus nu tijd om verder te gaan. Ik wil iig niet gaan wachten tot hij een ander heeft ofzo.
  zondag 5 september 2010 @ 23:37:38 #11
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86111006
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik kan niets verzinnen op TVP wat met je ex te maken heeft :D
dus bij deze.

Hoi alweer.
TerugVindProbleemrelatie?
pi_86111023
Of je gebruikt gewoon de volg-topic-knop.
  zondag 5 september 2010 @ 23:39:27 #13
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86111066
Waar zit die knop in de Fok!Silver layout?
pi_86111094
Gebruik een nieuwere layout.
  zondag 5 september 2010 @ 23:46:10 #15
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86111294
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

TerugVindProbleemrelatie?
Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werkt :+

quote:
Op zondag 5 september 2010 23:38 schreef Tegan het volgende:
Of je gebruikt gewoon de volg-topic-knop.
Die werkt niet :')
heb ik al wel eens gedaan en toen werd hij ineens verwijderd en kreeg ik het topic niet meer gevonden :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86111344
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werkt :+
[..]

Die werkt niet :')
heb ik al wel eens gedaan en toen werd hij ineens verwijderd en kreeg ik het topic niet meer gevonden :')
Dan deed je vast iets fout.
  zondag 5 september 2010 @ 23:53:52 #17
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86111526
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dan deed je vast iets fout.
Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te melden :')
  zondag 5 september 2010 @ 23:55:05 #18
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86111558
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:40 schreef Tegan het volgende:
Gebruik een nieuwere layout.
Fok!Silver FTW! }:|
pi_86111700
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te melden :')
Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zei :).
pi_86111841
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zei :).
Heb er al wel eens eerder probleempjes mee gezien bij anderen hoor ;)
  maandag 6 september 2010 @ 09:09:19 #21
307093 Fellows
Never again.
pi_86116949
Even OT.
Denk dat ze nu begint te realiseren wat ze kwijt is. Gisteravond laat nog een sms'je van haar gehad. T spijt me etc. etc. Heb niks terug gestuurd.
Ik hou van die spijt sms'jes O+.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 6 september 2010 @ 12:02:23 #22
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_86121425
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef Boefje. het volgende:
Fuck my ex ^O^
Dat kun je op twee manieren opvatten :)
  maandag 6 september 2010 @ 12:12:20 #23
307093 Fellows
Never again.
pi_86121782
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:02 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Dat kun je op twee manieren opvatten :)
In dit topic is er toch egt maar 1 manier. :9
pi_86122090
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef Fellows het volgende:
Even OT.
Denk dat ze nu begint te realiseren wat ze kwijt is. Gisteravond laat nog een sms'je van haar gehad. T spijt me etc. etc. Heb niks terug gestuurd.
Ik hou van die spijt sms'jes O+.
haha ik kreeg ook te horen dat als ik meer moeite gedaan zou hebben dat hij het dan misschien nog wel gewild zou hebben.

Ja wat moet ik daar mee :{ Het is nu toch over voorgoed. Ik had voor hem nog een cadeautje , afscheidsbrief, ik wilde nog leuke dingen doen maar HIJ HIJ was gvd degene die het niet meer wilde en me niet meer wilde zien. Nou oke best weet je. Heb ik hem nog gesmst over vrienden blijven maar reageerde hij niet op en toen ik tegen hem praatte paar tellen aan de foon hing die op. Naja dan niet denk ik dan. Ik kan wel moeite blijven doen maar als ik GEEN moeite mag doen kan ik ook vrij weinig nog.

Kijk maybe als hij het nog wil wil ik het ook gewoon nog, maar hij wilde het niet en daar heb ik me toen gewoon bij neergelegd omdat ik niet wil dat dat mij opvreet.

En heb hem ook gezegd mochten we bij elkaar horen komt het echt nog wel goed en anders is dit ons lot.
  maandag 6 september 2010 @ 12:37:30 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86122491
Waarom denk je nog dat het goed komt als jullie weer bij elkaar komen? De signalen die hij afgeeft zeggen heel wat anders namelijk.
pi_86122847
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom denk je nog dat het goed komt als jullie weer bij elkaar komen? De signalen die hij afgeeft zeggen heel wat anders namelijk.
Ik zeg dat totaal niet :P ?
Ik zeg alleen dat stel hij het zou willen, maar ik weet dat die tijd niet komt en dat ik me er bij neer legt. En zo wel zie ik hem voor de deur staan of geeft hij een belletje.
pi_86124564
Jeej, weer een topic vol met ex-ellende.

Ik moet zeggen, afgelopen weekend erg leuk weekend gehad, ook qua vrouwelijk gezelschap. Dit werk heel goed om het oude zeer te verwerken. Ondanks dat ik nog regelmatig aan haar denk, weet ik dat ze lang niet de enige leuke meid op de wereld is.

Voel me stuk energieker en blijer nu. Echt een aanrader!
pi_86126224
Ben nieuw op dit forum en zou hier ook graag mijn verhaal doen.
Sinds 3 maanden loop ik stage in het buitenland, net als mijn (ex)vriend. We zitten 1300km van elkaar verwijdert. Vantevoren was ik er al bang voor dat het op stage niet goed zou gaan; hij was mijn eerste relatie en ik ben nog erg jong en bang dat ik van de vrijheid in het buitenland te veel zou genieten.
Die angst is ook uitgekomen want heb een maand geleden een jongen leren kennen waar ik mee vreemd gegaan ben. Dom dom dom en nu is het sinds zaterdag uit met mijn vriend. Hij is enorm pissed, begrijpelijk, en lijkt er meer mee te zitten als mij...
Maar ik weet gewoon niet wat ik wil. Weet gewoon dat tussen de relatie van mij en mijn vriend niet veel fout zat en dat het dus weer goed zou kunnen komen! Vind het alleen moeilijk om me nu al te binden voor de rest van mijn leven. Hij wil me misschien wel terug als we over 3 maanden weer in NL zijn, maar niet als ik hier vrolijk andere jongens uit probeer.
Ik twijfel heel erg wat ik moet doen; genieten van mijn leven hier en wel zien wat er gebeurd, of toch voor mijn ex kiezen en me hier netjes gedragen. Die laatste optie geeft mij al een naar gevoel, maar het is zo veilig en fijn om naar hem terug te gaan...
De ene dag mis ik mijn ex enorm en de andere dag loop ik weer fluitend op straat omdat ik het zo onderduk door het hier leuk te hebben met vrienden.

Ik hoop dat ik hier een beetje aan het goede adres ben om dit te plaatsen.
  maandag 6 september 2010 @ 14:28:06 #29
307093 Fellows
Never again.
pi_86126463
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef feellikeflying het volgende:
Sinds 3 maanden loop ik stage in het buitenland, net als mijn (ex)vriend. We zitten 1300km van elkaar verwijdert. Vantevoren was ik er al bang voor dat het op stage niet goed zou gaan; hij was mijn eerste relatie en ik ben nog erg jong en bang dat ik van de vrijheid in het buitenland te veel zou genieten.
Die angst is ook uitgekomen want heb een maand geleden een jongen leren kennen waar ik mee vreemd gegaan ben. Dom dom dom en nu is het sinds zaterdag uit met mijn vriend. Hij is enorm pissed, begrijpelijk, en lijkt er meer mee te zitten als mij...
Maar ik weet gewoon niet wat ik wil. Weet gewoon dat tussen de relatie van mij en mijn vriend niet veel fout zat en dat het dus weer goed zou kunnen komen! Vind het alleen moeilijk om me nu al te binden voor de rest van mijn leven. Hij wil me misschien wel terug als we over 3 maanden weer in NL zijn, maar niet als ik hier vrolijk andere jongens uit probeer.
Ik twijfel heel erg wat ik moet doen; genieten van mijn leven hier en wel zien wat er gebeurd, of toch voor mijn ex kiezen en me hier netjes gedragen. Die laatste optie geeft mij al een naar gevoel, maar het is zo veilig en fijn om naar hem terug te gaan...
De ene dag mis ik mijn ex enorm en de andere dag loop ik weer fluitend op straat omdat ik het zo onderduk door het hier leuk te hebben met vrienden.

Geniet gewoon! :9
pi_86126552
OMG..

Mooi weer, dus net even een stuk met de hond gaan lopen. Bos zo' n 2 km van mn huis naartoe gegaan, dat had ik beter niet kunnen doen :X

Dat bos is dus echt een begraafplaats van herinneringen aan mijn ex. We gingen er vaak samen op zondag samen, of met de honden lopen. Afgelopen winter heel romantisch in de sneeuw gerollebold, en het deed echt wat met me toen ik er weer liep ( voor het eerst alleen ) .
Ergste was nog, dat we vorig jaar eind oktober een klein knuffeltje ergens in een boom hadden gehangen, gewoon voor de grap, om later nog eens te kijken of ie er nog hangt.
Ik was het eigenlijk alweer vergeten, maar toen ik toevallig dat pad inliep dacht ik er opeens weer aan en moest ik toch ff gaan kijken, en jaa hoor het hing er nog. Dat deed toch wel ff flink zeer op de een of andere manier...

Meteen tijdens het lopen al onze sms' jes tot een jaar geleden terug gelezen. Niet slim maar stiekem vind ik het toch leuk/mooi om te lezen. Raar om te zien hoe erg ze toen haar best deed om mij de hare te maken en nu te bedenken dat ze op liefdesgebied niets meer van me wil hebben :(
pi_86126784
quote:

Gewoon niet vreemdgaan. Denken dat hij zomaar bij je terug komt :') Ga er eerst maar even vanuit dat je dat niet verdient.
pi_86126829
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef Fellows het volgende:

[..]

Geniet gewoon! :9
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan :P
Ben me nu al helemaal op de jongen van hier aan het storten terwijl ik hem amper ken. Ben super nieuwsgierig maar misschien was het maar eenmalig voor hem! Tegelijkertijd wil ik mijn ex terug omdat het zo fijn met hem was.
Ik ben gewoon heel erg verward door wat een paar maanden stage in het buitenland zonder vriendlief met je kan doen... :{
pi_86127428
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:39 schreef feellikeflying het volgende:

[..]

Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan :P
Ben me nu al helemaal op de jongen van hier aan het storten terwijl ik hem amper ken. Ben super nieuwsgierig maar misschien was het maar eenmalig voor hem! Tegelijkertijd wil ik mijn ex terug omdat het zo fijn met hem was.
Ik ben gewoon heel erg verward door wat een paar maanden stage in het buitenland zonder vriendlief met je kan doen... :{
Als dat zoveel met je doet om vreemd te gaan dan is het antwoord toch wel duidelijk? Was je ook zo verward toen plots zn lul in je kut zat?
  maandag 6 september 2010 @ 14:56:56 #34
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86127473
De ene keer gaat het beter dan de andere keer, voornamelijk net na het op staan is het even lastig en weet ik niet wat ik moet doen. Ze was hier sowieso al langer mee bezig, en het gevoel bekruipt mij dat ze al lang een ander op het oog heeft, of nu al heeft. En dat is wel jammer als je dat denkt over een persoon die je nooit zo had ingeschat, en die persoon ook nog zegt dat ze geen behoefte heeft aan een relatie op het moment.

Als ze echt van me zou houden dan zou ze het volgens mij nooit hebben uit gemaakt om de redenen die ze me heeft gegeven, ik heb gevraagd welke reden er dan nog meer waren maar voor het antwoord kwam maar gezegd dat ik het niet hoef te weten ook, het zal allemaal wel. Als ze denkt zo gelukkiger te zijn, als ze werkelijk een ander heeft en denkt dat het gras ergens anders groener is, als ze denkt dat ze voor altijd verliefdheid kan voelen bij 1 persoon, dan wens ik haar nog veel afgebroken relaties toe..

Sommige quotes zeggen het beter hoe ik er over denk:
quote:
Dat zijn gewoon domme idiote naïeve meiden
quote:
En na 3 jaar met een andere jongen krijg je dit gevoel weer. Dingen worden normaal.
Echt struisvogel gedrag om als het een beetje tegen zit de makkelijke weg te kiezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Catkiller op 06-09-2010 15:45:48 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86127945
quote:

Goh, verrassend zeg.
  maandag 6 september 2010 @ 15:14:53 #36
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86128035
Het blijft een beetje vervelend om te moeten zien dat je ex nu lol heeft met iemand anders. Vooral omdat het me herinnert aan de tijd dat wij elkaar beter leerden kennen en ik nog niemand heb waar ik hetzelfde mee kan doen.

Jammer genoeg 'zie' ik haar elke dag en haar nieuwe slachtoffer op het forum waar we elkaar hebben ontmoet. Ik ben niet bereid om dat op te geven om haar te ontlopen. Ik moet er maar gewoon aan wennen denk ik.

Voor de rest gaat het prima. Hoef haar ook niet terug ofzo en ik begin me werkelijk waar af te vragen wat ik ooit heb gezien in die muts. Het is iemand die van het moment dat ze wakker is totdat ze gaat slapen op een forum hangt en bij iedereen in een goed daglicht wil staan, terwijl ze in het echt zo pessimistisch als de neten is. :')
  maandag 6 september 2010 @ 15:49:07 #37
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86129120
Zou het vreemd overkomen als ik de ex die voor mij was een berichtje of een pm zou sturen?

Ik heb tijdens onze relatie zoveel over die gozer gehoord dat je de duivel in eigen persoon zou verwachten, maar ik vraag me dus echt af wat zijn kant van het verhaal is... Kweenie, aan de ene kant is het natuurlijk een gedane zaak, maar aan de andere kant wil ik ook mijn nieuwsgierigheid bevredigen. Gewoon om van iemand anders te horen dat ik niet gek ben en het allemaal aan mij lag en of er overeenkomsten zijn te leggen tussen haar gedrag naar ons toe tijdens de relatie. Het zou het voor mij wel beter verklaren, alles wat er is gebeurd tussen ons.
pi_86129259
Ik zou het doen. Maar wel heel vrijblijvend vragen. Dan kan hij zelf bepalen of hij daar behoefte aan heeft.
  maandag 6 september 2010 @ 16:02:10 #39
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86129546
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het doen. Maar wel heel vrijblijvend vragen. Dan kan hij zelf bepalen of hij daar behoefte aan heeft.
Uiteraard. Als ik dat zou doen dan zou ik hem eerst vragen of 'ie er wel op zit te wachten en zo nee, dan kan ie mijn pm/mail als niet verzonden beschouwen.
pi_86129905
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
Zou het vreemd overkomen als ik de ex die voor mij was een berichtje of een pm zou sturen?

Ik heb tijdens onze relatie zoveel over die gozer gehoord dat je de duivel in eigen persoon zou verwachten, maar ik vraag me dus echt af wat zijn kant van het verhaal is... Kweenie, aan de ene kant is het natuurlijk een gedane zaak, maar aan de andere kant wil ik ook mijn nieuwsgierigheid bevredigen. Gewoon om van iemand anders te horen dat ik niet gek ben en het allemaal aan mij lag en of er overeenkomsten zijn te leggen tussen haar gedrag naar ons toe tijdens de relatie. Het zou het voor mij wel beter verklaren, alles wat er is gebeurd tussen ons.
Echt, waarom zou je dat doen? In mijn ogen wil je dan de zekerheid van die kerel hebben dat je helemaal niet zo slecht bent als je ex je wilt doen geloven. Haal je zelfvertrouwen gewoon uit jezelf, en ga niet aan anderen vragen of je daadwerkelijk zo slecht bent als je ex zegt....
pi_86130432
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef goofy_goober het volgende:

Ik zeg gewoon doen. Toen ik dingen wilde weten en mijn ex niets wilde zeggen heb ik gewoon dat wijf gemaild :D
  maandag 6 september 2010 @ 16:48:19 #42
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86131133
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Echt, waarom zou je dat doen? In mijn ogen wil je dan de zekerheid van die kerel hebben dat je helemaal niet zo slecht bent als je ex je wilt doen geloven. Haal je zelfvertrouwen gewoon uit jezelf, en ga niet aan anderen vragen of je daadwerkelijk zo slecht bent als je ex zegt....
Ik vraag me gewoon af of hij hetzelfde heeft meegemaakt, of er een patroon in zit. Als hij er niet op zit te wachten kan ie me dat gewoon zeggen, dan laat ik m verder met rust.

Ik heb zulke nare dingen gehoord over hem waarvan ik me afvraag of ze niet gewoon de boel bij elkaar heeft zitten liegen. Het is helemaal niet gezegd dat ie ook op mijn mail in zal gaan, maar het zou fijn zijn als ik een soort van bevestiging had. Voor mezelf vooral. En ik moet erbij vermelden dat ik de situatie ook wel interessant vind, omdat deze break-up zoveel meer impact lijkt te hebben op mij dan mijn voorgaande relaties deden.

quote:
Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon doen. Toen ik dingen wilde weten en mijn ex niets wilde zeggen heb ik gewoon dat wijf gemaild :D
En heb je er iets van opgestoken?
  maandag 6 september 2010 @ 16:55:08 #43
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86131418
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:31 schreef Bartinhoo het volgende:
Raar om te zien hoe erg ze toen haar best deed om mij de hare te maken en nu te bedenken dat ze op liefdesgebied niets meer van me wil hebben :(
Tsja zo zijn veel vrouwen, als ze je helemaal hebben veroverd ben je niet echt interessant meer. Dan moddert het maar aan totdat ze verliefd worden op een ander.

Voortaan zorgen dat je ze een stapje voor bent en hun dumpen als je merkt dat je relatie niet 'lekker loopt'.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 6 september 2010 @ 17:18:07 #44
307093 Fellows
Never again.
pi_86132271
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Tsja zo zijn veel vrouwen, als ze je helemaal hebben veroverd ben je niet echt interessant meer. Dan moddert het maar aan totdat ze verliefd worden op een ander.

Voortaan zorgen dat je ze een stapje voor bent en hun dumpen als je merkt dat je relatie niet 'lekker loopt'.
Wat een herkenning haal ik hieruit. :')
pi_86132296
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet het geval geweest in ons geval... Zij is 8 maanden lang vol voor mij gegaan, maar ik was helemaal nog niet klaar voor een relatie.

Ik lijk nu pas te beseffen wat een relatie daadwerkelijk inhoudt. Ik was vaak lomp en arrogant naar haar.
Dingen die mijn fout waren altijd zo praten dat zij uiteinderlijk haar excuses aanbood. Ik kon vaak ook lief voor haar zijn, en hield ( en houd ) ook daadwerkelijk van haar, maar heb haar ook vaak aan het huilen gemaakt en ook verdriet gedaan.

De verhoudingen binnen onze relatie waren gewoon compleet verkeerd. Ik heb net zoals iedereen natuurlijk wel eens vaker de aandacht van meisjes gehad, maar hoe zij haar best voor me deed had ik echt nog nooit meegemaakt. Ik kon daar niet mee omgaan, en ik had echt een instelling van: jij wilt zo graag met mij zijn, doe dan ook maar lekker je best voor me. Maar diep van binnen was ze mn alles. Als ik haar nu nog zie lopen krijg ik een warm gevoel van binnen.

8 Maanden heeft ze dat volgehouden, maar bij het uitmaken gaf ze aan dat ze het idee had dat ze niet zoveel voor mij betekende als ik voor haar, en dat ze haar best had gedaan maar niet het idee had dat ze mij ooit nog tevreden zou kunnen maken...

Mensen mensen wat voel ik me kut daardoor, enorm schuldgevoel en terecht.
  maandag 6 september 2010 @ 17:21:08 #46
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86132390
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet het geval geweest in ons geval... Zij is 8 maanden lang vol voor mij gegaan, maar ik was helemaal nog niet klaar voor een relatie.

Ik lijk nu pas te beseffen wat een relatie daadwerkelijk inhoudt. Ik was vaak lomp en arrogant naar haar.
Dingen die mijn fout waren altijd zo praten dat zij uiteinderlijk haar excuses aanbood. Ik kon vaak ook lief voor haar zijn, en hield ( en houd ) ook daadwerkelijk van haar, maar heb haar ook vaak aan het huilen gemaakt en ook verdriet gedaan.

De verhoudingen binnen onze relatie waren gewoon compleet verkeerd. Ik heb net zoals iedereen natuurlijk wel eens vaker de aandacht van meisjes gehad, maar hoe zij haar best voor me deed had ik echt nog nooit meegemaakt. Ik kon daar niet mee omgaan, en ik had echt een instelling van: jij wilt zo graag met mij zijn, doe dan ook maar lekker je best voor me. Maar diep van binnen was ze mn alles. Als ik haar nu nog zie lopen krijg ik een warm gevoel van binnen.

8 Maanden heeft ze dat volgehouden, maar bij het uitmaken gaf ze aan dat ze het idee had dat ze niet zoveel voor mij betekende als ik voor haar, en dat ze haar best had gedaan maar niet het idee had dat ze mij ooit nog tevreden zou kunnen maken...

Mensen mensen wat voel ik me kut daardoor, enorm schuldgevoel en terecht.
Meiden die in het begin hun 'stinkende best' doen voor je, daar moet je voor oppassen kerel. ;)
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_86132699
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af of hij hetzelfde heeft meegemaakt, of er een patroon in zit. Als hij er niet op zit te wachten kan ie me dat gewoon zeggen, dan laat ik m verder met rust.

Ik heb zulke nare dingen gehoord over hem waarvan ik me afvraag of ze niet gewoon de boel bij elkaar heeft zitten liegen. Het is helemaal niet gezegd dat ie ook op mijn mail in zal gaan, maar het zou fijn zijn als ik een soort van bevestiging had. Voor mezelf vooral. En ik moet erbij vermelden dat ik de situatie ook wel interessant vind, omdat deze break-up zoveel meer impact lijkt te hebben op mij dan mijn voorgaande relaties deden.
[..]

Jep :Y ik kwam eindelijk achter de waarheid enzo.
en o ver dingen wat er gebeurd was voor hem en mij. Maar sommige exen van hem zijn ook "vriendinnen" van mij dus dat kwam ook gemakkelijk uit en dan was het best grappig om sommige dingen te horen :P
pi_86133083
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat jij en je ex beiden op dezelfde manier bezig zijn. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar zoals ik het hier lees wijzen jullie beiden met de schuldige vinger naar elkaar. Je ex probeert jou op je plaats te zetten door te zeggen hoe verkeerd je bent, en jij probeert dit nu af te reageren door aan haar ex te gaan vragen of dit niet gewoon een naar karaktertrekje van haar is.

Wat schiet je er allemaal mee op? Ga ervanuit dat wanneer ze de boel bij elkaar liegt, dan gewoon erg onzeker over zichzelf is. Mocht het waarheid geweest zijn, dan moet jij niet eens in contact met hem willen komen.

De grootste fout die ik heb gemaakt toen het net uit was, is ook het vragen van bevestigingen op alles. Of haar gevoelens echt waren, of de reden tot uitmaken die zij opgaf ook daadwerkelijk de reden was etc etc. Nu kan ik je er naar mijn ervaringen het volgende over vertellen: Het komt erg onzeker over, en dat is het in feite ook.
pi_86133162
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Meiden die in het begin hun 'stinkende best' doen voor je, daar moet je voor oppassen kerel. ;)
En waarom ?:P Niet alleen in het begin overigens, tot de laatste dag heeft ze tot huilens aan toe geprobeerd de gevoelens uit me te krijgen die ze ook aan mij gaf...

:(
  maandag 6 september 2010 @ 17:56:06 #50
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86133617
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:42 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

En waarom ?:P Niet alleen in het begin overigens, tot de laatste dag heeft ze tot huilens aan toe geprobeerd de gevoelens uit me te krijgen die ze ook aan mij gaf...

:(
Omdat hardlopers doodlopers zijn en die gevoelens die ze zogenaamd 'tot de laatste dag uit jou probeerde te krijgen', was dat nadat ze jou het bloed onder de nagels vandaan had gehaald? Ja he? ;)

Ga voor een stabielere meid joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')