quote:Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
SHIT zeg...
Ik ken vandaag echt het grootste dieptepunt sinds het uit is. 3 (!!) maanden zijn we inmiddels verder, na een relatie van ''slechts'' 8 maanden, houdt het dan nooit op!!
Voor die 8 maanden had ik het prima als vrijgezel, maar heb me sinds het uit is nooit meer hetzelfde zoals toen gevoeld.
Gisteren was het feest hier in het dorp, en mijn ex was daar ook. Ik merk aan haar dat ze zich geen houding kan geven wanneer ik in de buurt ben, of ze wel of niet naar me toe wil gaan en hoelang ze dan bij me blijft staan zegmaar...
Gisteren kwam ze ff vluchtig gedag zeggen, en vertrok weer naar haar eigen groepje. Savonds in de kroeg gaf ik haar even een aai over dr bol (), en daarnaa duurde het ook maar een minuut voordat ze bij me stond om een praatje te maken... Dat vond ik echt wel leuk ( een beetje te leuk misschien ) ...
Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
Dit laatste stukje komt mij bekend voor. Ik had deze twijfels ook in mijn vorige relatie. Op den duur gingen deze weg (toen waren we een heel stuk verder) maar ik ging nooit echt bij mijzelf na of ik de rest van mijn leven bij haar wou blijven. Ik denk dat hier opgaat dat men pas weet wat hij mist als het te laat is..quote:Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
Nou ja, beter dat dat laat doordringt dan nooit he.quote:Op zondag 5 september 2010 23:25 schreef Tegan het volgende:
Vandaag moeilijk dagje gehad. Maar nu is het echt ik-spreek-helemaal-niet-meer-met-hem-af-over.
TerugVindProbleemrelatie?quote:Op zondag 5 september 2010 23:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik kan niets verzinnen op TVP wat met je ex te maken heeft
dus bij deze.
Hoi alweer.
Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werktquote:
Die werkt nietquote:Op zondag 5 september 2010 23:38 schreef Tegan het volgende:
Of je gebruikt gewoon de volg-topic-knop.
Dan deed je vast iets fout.quote:Op zondag 5 september 2010 23:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werkt
[..]
Die werkt niet
heb ik al wel eens gedaan en toen werd hij ineens verwijderd en kreeg ik het topic niet meer gevonden
Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te meldenquote:
Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zeiquote:Op zondag 5 september 2010 23:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te melden
Heb er al wel eens eerder probleempjes mee gezien bij anderen hoorquote:Op maandag 6 september 2010 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zei.
In dit topic is er toch egt maar 1 manier.quote:Op maandag 6 september 2010 12:02 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren opvatten
haha ik kreeg ook te horen dat als ik meer moeite gedaan zou hebben dat hij het dan misschien nog wel gewild zou hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef Fellows het volgende:
Even OT.
Denk dat ze nu begint te realiseren wat ze kwijt is. Gisteravond laat nog een sms'je van haar gehad. T spijt me etc. etc. Heb niks terug gestuurd.
Ik hou van die spijt sms'jes.
Ik zeg dat totaal nietquote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom denk je nog dat het goed komt als jullie weer bij elkaar komen? De signalen die hij afgeeft zeggen heel wat anders namelijk.
Geniet gewoon!quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef feellikeflying het volgende:
Ben nieuw op dit forum en zou hier ook graag mijn verhaal doen.
Sinds 3 maanden loop ik stage in het buitenland, net als mijn (ex)vriend. We zitten 1300km van elkaar verwijdert. Vantevoren was ik er al bang voor dat het op stage niet goed zou gaan; hij was mijn eerste relatie en ik ben nog erg jong en bang dat ik van de vrijheid in het buitenland te veel zou genieten.
Die angst is ook uitgekomen want heb een maand geleden een jongen leren kennen waar ik mee vreemd gegaan ben. Dom dom dom en nu is het sinds zaterdag uit met mijn vriend. Hij is enorm pissed, begrijpelijk, en lijkt er meer mee te zitten als mij...
Maar ik weet gewoon niet wat ik wil. Weet gewoon dat tussen de relatie van mij en mijn vriend niet veel fout zat en dat het dus weer goed zou kunnen komen! Vind het alleen moeilijk om me nu al te binden voor de rest van mijn leven. Hij wil me misschien wel terug als we over 3 maanden weer in NL zijn, maar niet als ik hier vrolijk andere jongens uit probeer.
Ik twijfel heel erg wat ik moet doen; genieten van mijn leven hier en wel zien wat er gebeurd, of toch voor mijn ex kiezen en me hier netjes gedragen. Die laatste optie geeft mij al een naar gevoel, maar het is zo veilig en fijn om naar hem terug te gaan...
De ene dag mis ik mijn ex enorm en de andere dag loop ik weer fluitend op straat omdat ik het zo onderduk door het hier leuk te hebben met vrienden.
Ik hoop dat ik hier een beetje aan het goede adres ben om dit te plaatsen.
Gewoon niet vreemdgaan. Denken dat hij zomaar bij je terug komtquote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef feellikeflying het volgende:
Sinds 3 maanden loop ik stage in het buitenland, net als mijn (ex)vriend. We zitten 1300km van elkaar verwijdert. Vantevoren was ik er al bang voor dat het op stage niet goed zou gaan; hij was mijn eerste relatie en ik ben nog erg jong en bang dat ik van de vrijheid in het buitenland te veel zou genieten.
Die angst is ook uitgekomen want heb een maand geleden een jongen leren kennen waar ik mee vreemd gegaan ben. Dom dom dom en nu is het sinds zaterdag uit met mijn vriend. Hij is enorm pissed, begrijpelijk, en lijkt er meer mee te zitten als mij...
Maar ik weet gewoon niet wat ik wil. Weet gewoon dat tussen de relatie van mij en mijn vriend niet veel fout zat en dat het dus weer goed zou kunnen komen! Vind het alleen moeilijk om me nu al te binden voor de rest van mijn leven. Hij wil me misschien wel terug als we over 3 maanden weer in NL zijn, maar niet als ik hier vrolijk andere jongens uit probeer.
Ik twijfel heel erg wat ik moet doen; genieten van mijn leven hier en wel zien wat er gebeurd, of toch voor mijn ex kiezen en me hier netjes gedragen. Die laatste optie geeft mij al een naar gevoel, maar het is zo veilig en fijn om naar hem terug te gaan...
De ene dag mis ik mijn ex enorm en de andere dag loop ik weer fluitend op straat omdat ik het zo onderduk door het hier leuk te hebben met vrienden.
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Als dat zoveel met je doet om vreemd te gaan dan is het antwoord toch wel duidelijk? Was je ook zo verward toen plots zn lul in je kut zat?quote:Op maandag 6 september 2010 14:39 schreef feellikeflying het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Ben me nu al helemaal op de jongen van hier aan het storten terwijl ik hem amper ken. Ben super nieuwsgierig maar misschien was het maar eenmalig voor hem! Tegelijkertijd wil ik mijn ex terug omdat het zo fijn met hem was.
Ik ben gewoon heel erg verward door wat een paar maanden stage in het buitenland zonder vriendlief met je kan doen...
quote:Dat zijn gewoon domme idiote naïeve meiden
quote:En na 3 jaar met een andere jongen krijg je dit gevoel weer. Dingen worden normaal.
Echt struisvogel gedrag om als het een beetje tegen zit de makkelijke weg te kiezen.
Goh, verrassend zeg.quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef feellikeflying het volgende:
Uiteraard. Als ik dat zou doen dan zou ik hem eerst vragen of 'ie er wel op zit te wachten en zo nee, dan kan ie mijn pm/mail als niet verzonden beschouwen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het doen. Maar wel heel vrijblijvend vragen. Dan kan hij zelf bepalen of hij daar behoefte aan heeft.
Echt, waarom zou je dat doen? In mijn ogen wil je dan de zekerheid van die kerel hebben dat je helemaal niet zo slecht bent als je ex je wilt doen geloven. Haal je zelfvertrouwen gewoon uit jezelf, en ga niet aan anderen vragen of je daadwerkelijk zo slecht bent als je ex zegt....quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
Zou het vreemd overkomen als ik de ex die voor mij was een berichtje of een pm zou sturen?
Ik heb tijdens onze relatie zoveel over die gozer gehoord dat je de duivel in eigen persoon zou verwachten, maar ik vraag me dus echt af wat zijn kant van het verhaal is... Kweenie, aan de ene kant is het natuurlijk een gedane zaak, maar aan de andere kant wil ik ook mijn nieuwsgierigheid bevredigen. Gewoon om van iemand anders te horen dat ik niet gek ben en het allemaal aan mij lag en of er overeenkomsten zijn te leggen tussen haar gedrag naar ons toe tijdens de relatie. Het zou het voor mij wel beter verklaren, alles wat er is gebeurd tussen ons.
Ik zeg gewoon doen. Toen ik dingen wilde weten en mijn ex niets wilde zeggen heb ik gewoon dat wijf gemaildquote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
Zou het vreemd overkomen als ik de ex die voor mij was een berichtje of een pm zou sturen?
Ik heb tijdens onze relatie zoveel over die gozer gehoord dat je de duivel in eigen persoon zou verwachten, maar ik vraag me dus echt af wat zijn kant van het verhaal is... Kweenie, aan de ene kant is het natuurlijk een gedane zaak, maar aan de andere kant wil ik ook mijn nieuwsgierigheid bevredigen. Gewoon om van iemand anders te horen dat ik niet gek ben en het allemaal aan mij lag en of er overeenkomsten zijn te leggen tussen haar gedrag naar ons toe tijdens de relatie. Het zou het voor mij wel beter verklaren, alles wat er is gebeurd tussen ons.
Ik vraag me gewoon af of hij hetzelfde heeft meegemaakt, of er een patroon in zit. Als hij er niet op zit te wachten kan ie me dat gewoon zeggen, dan laat ik m verder met rust.quote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je dat doen? In mijn ogen wil je dan de zekerheid van die kerel hebben dat je helemaal niet zo slecht bent als je ex je wilt doen geloven. Haal je zelfvertrouwen gewoon uit jezelf, en ga niet aan anderen vragen of je daadwerkelijk zo slecht bent als je ex zegt....
En heb je er iets van opgestoken?quote:Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon doen. Toen ik dingen wilde weten en mijn ex niets wilde zeggen heb ik gewoon dat wijf gemaild
Tsja zo zijn veel vrouwen, als ze je helemaal hebben veroverd ben je niet echt interessant meer. Dan moddert het maar aan totdat ze verliefd worden op een ander.quote:Op maandag 6 september 2010 14:31 schreef Bartinhoo het volgende:
Raar om te zien hoe erg ze toen haar best deed om mij de hare te maken en nu te bedenken dat ze op liefdesgebied niets meer van me wil hebben
Wat een herkenning haal ik hieruit.quote:Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja zo zijn veel vrouwen, als ze je helemaal hebben veroverd ben je niet echt interessant meer. Dan moddert het maar aan totdat ze verliefd worden op een ander.
Voortaan zorgen dat je ze een stapje voor bent en hun dumpen als je merkt dat je relatie niet 'lekker loopt'.
Dat is absoluut niet het geval geweest in ons geval... Zij is 8 maanden lang vol voor mij gegaan, maar ik was helemaal nog niet klaar voor een relatie.quote:Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja zo zijn veel vrouwen, als ze je helemaal hebben veroverd ben je niet echt interessant meer. Dan moddert het maar aan totdat ze verliefd worden op een ander.
Voortaan zorgen dat je ze een stapje voor bent en hun dumpen als je merkt dat je relatie niet 'lekker loopt'.
Meiden die in het begin hun 'stinkende best' doen voor je, daar moet je voor oppassen kerel.quote:Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet het geval geweest in ons geval... Zij is 8 maanden lang vol voor mij gegaan, maar ik was helemaal nog niet klaar voor een relatie.
Ik lijk nu pas te beseffen wat een relatie daadwerkelijk inhoudt. Ik was vaak lomp en arrogant naar haar.
Dingen die mijn fout waren altijd zo praten dat zij uiteinderlijk haar excuses aanbood. Ik kon vaak ook lief voor haar zijn, en hield ( en houd ) ook daadwerkelijk van haar, maar heb haar ook vaak aan het huilen gemaakt en ook verdriet gedaan.
De verhoudingen binnen onze relatie waren gewoon compleet verkeerd. Ik heb net zoals iedereen natuurlijk wel eens vaker de aandacht van meisjes gehad, maar hoe zij haar best voor me deed had ik echt nog nooit meegemaakt. Ik kon daar niet mee omgaan, en ik had echt een instelling van: jij wilt zo graag met mij zijn, doe dan ook maar lekker je best voor me. Maar diep van binnen was ze mn alles. Als ik haar nu nog zie lopen krijg ik een warm gevoel van binnen.
8 Maanden heeft ze dat volgehouden, maar bij het uitmaken gaf ze aan dat ze het idee had dat ze niet zoveel voor mij betekende als ik voor haar, en dat ze haar best had gedaan maar niet het idee had dat ze mij ooit nog tevreden zou kunnen maken...
Mensen mensen wat voel ik me kut daardoor, enorm schuldgevoel en terecht.
Jepquote:Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of hij hetzelfde heeft meegemaakt, of er een patroon in zit. Als hij er niet op zit te wachten kan ie me dat gewoon zeggen, dan laat ik m verder met rust.
Ik heb zulke nare dingen gehoord over hem waarvan ik me afvraag of ze niet gewoon de boel bij elkaar heeft zitten liegen. Het is helemaal niet gezegd dat ie ook op mijn mail in zal gaan, maar het zou fijn zijn als ik een soort van bevestiging had. Voor mezelf vooral. En ik moet erbij vermelden dat ik de situatie ook wel interessant vind, omdat deze break-up zoveel meer impact lijkt te hebben op mij dan mijn voorgaande relaties deden.
[..]
En heb je er iets van opgestoken?
Ik denk dat jij en je ex beiden op dezelfde manier bezig zijn. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar zoals ik het hier lees wijzen jullie beiden met de schuldige vinger naar elkaar. Je ex probeert jou op je plaats te zetten door te zeggen hoe verkeerd je bent, en jij probeert dit nu af te reageren door aan haar ex te gaan vragen of dit niet gewoon een naar karaktertrekje van haar is.quote:Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of hij hetzelfde heeft meegemaakt, of er een patroon in zit. Als hij er niet op zit te wachten kan ie me dat gewoon zeggen, dan laat ik m verder met rust.
Ik heb zulke nare dingen gehoord over hem waarvan ik me afvraag of ze niet gewoon de boel bij elkaar heeft zitten liegen. Het is helemaal niet gezegd dat ie ook op mijn mail in zal gaan, maar het zou fijn zijn als ik een soort van bevestiging had. Voor mezelf vooral. En ik moet erbij vermelden dat ik de situatie ook wel interessant vind, omdat deze break-up zoveel meer impact lijkt te hebben op mij dan mijn voorgaande relaties deden.
[..]
En heb je er iets van opgestoken?
En waarom ?:P Niet alleen in het begin overigens, tot de laatste dag heeft ze tot huilens aan toe geprobeerd de gevoelens uit me te krijgen die ze ook aan mij gaf...quote:Op maandag 6 september 2010 17:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Meiden die in het begin hun 'stinkende best' doen voor je, daar moet je voor oppassen kerel.
Omdat hardlopers doodlopers zijn en die gevoelens die ze zogenaamd 'tot de laatste dag uit jou probeerde te krijgen', was dat nadat ze jou het bloed onder de nagels vandaan had gehaald? Ja he?quote:Op maandag 6 september 2010 17:42 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
En waarom ?:P Niet alleen in het begin overigens, tot de laatste dag heeft ze tot huilens aan toe geprobeerd de gevoelens uit me te krijgen die ze ook aan mij gaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |