SHIT zeg...
Ik ken vandaag echt het grootste dieptepunt sinds het uit is. 3 (!!) maanden zijn we inmiddels verder, na een relatie van ''slechts'' 8 maanden, houdt het dan nooit op!!
Voor die 8 maanden had ik het prima als vrijgezel, maar heb me sinds het uit is nooit meer hetzelfde zoals toen gevoeld.
Gisteren was het feest hier in het dorp, en mijn ex was daar ook. Ik merk aan haar dat ze zich geen houding kan geven wanneer ik in de buurt ben, of ze wel of niet naar me toe wil gaan en hoelang ze dan bij me blijft staan zegmaar...
Gisteren kwam ze ff vluchtig gedag zeggen, en vertrok weer naar haar eigen groepje. Savonds in de kroeg gaf ik haar even een aai over dr bol (

), en daarnaa duurde het ook maar een minuut voordat ze bij me stond om een praatje te maken... Dat vond ik echt wel leuk ( een beetje te leuk misschien ) ...
Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...