Tja, ik doe er ook niks aan...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, ben je dan even mager of nog magerder dan ik?
Die houden van koffie?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel erg weinig, maar dat kan best hoor, ik gaf maar een voorbeeld
[..]
Wat is dat toch met al die lange mannen
haha dat weet je nog goed !quote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Jij woont toch ergens in het midden, maar net daarbuiten, Askme?
Lelystadquote:
Er zit hier ok een perfect winkeltje voor kadootjes van een euroquote:
Rottedam... das lekker dichtbij!quote:
Ja, omdat ik daar ooit ook woonde, weet je nogquote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef AskMe het volgende:
haha dat weet je nog goed !maar of het hier kan weet ik niet..niet m'n eigen crib, als jullie snappen wat ik bedoel
want?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rottedam... das lekker dichtbij!
De 1 euro-shop?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zit hier ok een perfect winkeltje voor kadootjes van een euro
Jaaa, daar woon ik inderdaad super vlakbijquote:Op woensdag 15 september 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik daar ooit ook woonde, weet je nog
Gewoon het idee dat iemand uit de SC lekker dichtbij woont isquote:
Of in.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:50 schreef AskMe het volgende:
Jaaa, daar woon ik inderdaad super vlakbij
TJ dan he, ik nietquote:Op woensdag 15 september 2010 16:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat iemand uit de SC lekker dichtbij woont is
Er was altijd zo'n programma op nederland 3 dan gingen ze taarten maken, van die overheerlijke met marsepein enzulksquote:Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben hier een echt taartwinkeltjeDat is wel wat voor taartje
Dat is toch ook iemand uit de SCquote:
Taarten van Abel, dat komt nog steeds, maar tegenwoordig zij het niet meer echt taart-taarten, das wel jammerquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Er was altijd zo'n programma op nederland 3 dan gingen ze taarten maken, van die overheerlijke met marsepein enzulks
ik ga daar straks thuis naar kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben hier een echt taartwinkeltjeDat is wel wat voor taartje
Ja, maar dat je niet de verkeerde dachtquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is toch ook iemand uit de SC
jumquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Er was altijd zo'n programma op nederland 3 dan gingen ze taarten maken, van die overheerlijke met marsepein enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |