Tja, ik doe er ook niks aan...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, ben je dan even mager of nog magerder dan ik?
Die houden van koffie?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel erg weinig, maar dat kan best hoor, ik gaf maar een voorbeeld
[..]
Wat is dat toch met al die lange mannen
haha dat weet je nog goed !quote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Jij woont toch ergens in het midden, maar net daarbuiten, Askme?
Lelystadquote:
Er zit hier ok een perfect winkeltje voor kadootjes van een euroquote:
Rottedam... das lekker dichtbij!quote:
Ja, omdat ik daar ooit ook woonde, weet je nogquote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef AskMe het volgende:
haha dat weet je nog goed !maar of het hier kan weet ik niet..niet m'n eigen crib, als jullie snappen wat ik bedoel
want?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rottedam... das lekker dichtbij!
De 1 euro-shop?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zit hier ok een perfect winkeltje voor kadootjes van een euro
Jaaa, daar woon ik inderdaad super vlakbijquote:Op woensdag 15 september 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik daar ooit ook woonde, weet je nog
Gewoon het idee dat iemand uit de SC lekker dichtbij woont isquote:
Of in.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:50 schreef AskMe het volgende:
Jaaa, daar woon ik inderdaad super vlakbij
TJ dan he, ik nietquote:Op woensdag 15 september 2010 16:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat iemand uit de SC lekker dichtbij woont is
Er was altijd zo'n programma op nederland 3 dan gingen ze taarten maken, van die overheerlijke met marsepein enzulksquote:Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben hier een echt taartwinkeltjeDat is wel wat voor taartje
Dat is toch ook iemand uit de SCquote:
Taarten van Abel, dat komt nog steeds, maar tegenwoordig zij het niet meer echt taart-taarten, das wel jammerquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Er was altijd zo'n programma op nederland 3 dan gingen ze taarten maken, van die overheerlijke met marsepein enzulks
ik ga daar straks thuis naar kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben hier een echt taartwinkeltjeDat is wel wat voor taartje
Ja, maar dat je niet de verkeerde dachtquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is toch ook iemand uit de SC
jumquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Er was altijd zo'n programma op nederland 3 dan gingen ze taarten maken, van die overheerlijke met marsepein enzulks
Wel thuis taartjequote:Op woensdag 15 september 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
Maar het is bijna 17:00, dus ik ga zo inpakken en m'n mannen knuffelen![]()
![]()
Tot later liefjes!
Ik ben er nog wel halfquote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef MaleDuck het volgende:
En dan is het weer 5 uur geweest en stil hier...
En ik ben nog aan het werk...
dag schatquote:Op woensdag 15 september 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
Maar het is bijna 17:00, dus ik ga zo inpakken en m'n mannen knuffelen![]()
![]()
Tot later liefjes!
als dat andere er niet is welquote:Op woensdag 15 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap mannen soms niet
Als ik om iets vraag, dan ga je toch niet iets anders meenemen in de hoop dat dat ook goed is
nee neem dan niks meequote:Op woensdag 15 september 2010 17:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als dat andere er niet is wel
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap mannen soms niet
Als ik om iets vraag, dan ga je toch niet iets anders meenemen in de hoop dat dat ook goed is
Dan ben ik inmiddels toch wel goed afgerichtquote:
Ik wou bijna Marijke gaan zoenen, maar die vindt me toch maar een aanstellerquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:53 schreef Panda72 het volgende:
'Nederland krijgt winter met veel neerslag'
Uitgegeven: 15 september 2010 16:22
Laatst gewijzigd: 15 september 2010 16:46
AMSTERDAM – De komende winter in Nederland wordt er een met 'bovengemiddeld veel neerslag'. Dat voorspelt metereologiebedrijf Meteovista, moeder van onder meer Weeronline.nl, woensdag.
© Burry van den BrinkVolgens de onderzoekers van Meteovista zijn er twee mogelijke scenario’s voor de winter van 2010 – 2011. De eerste mogelijkheid is dat er gemiddelde winterse temperaturen komen met relatief veel sneeuw. Zo niet, dan wordt het vermoedelijk een zachte winter met veel regen.
Klimaatfenomeen La Niña, een ophoping van warm water in het westelijke deel van de Grote Oceaan, is de veroorzaker van de natte winter. Volgens de meteorologen zit er een krachtige variant aan te komen en dat gebeurt niet vaak. Het Amerikaanse klimaatinstituut NOAA verwacht dat La Niña aanhoudt tot in het nieuwe jaar.
Of het er veel sneeuw of veel regen valt, hangt af van de koers van depressies die zich vervolgens vormen boven de Atlantische Oceaan.
Elfstedentocht
Voor schaatsliefhebbers die hopen op een Elfstedentocht is de voorspelling slecht nieuws. “Nederland krijgt alleen elfstedenkou bij een bepaald hoge drukgebied boven Scandinavie. Dat lijkt bij de voortzetting van La Niña niet waarschijnlijk”, aldus meteoroloog Hans Roozen.
De onderzoekers houden wel een slag om de arm: "Er is altijd een bepaalde mate van onzekerheid bij voorspellingen. Maar deze verwachtingen zijn goed onderbouwd."
Make that ijzel.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, we zitten in Nederland, dus het zal wel veel regen worden.
op bokken met je sneeuwquote:
Doe maar niet, geen goede ervaring meequote:
Dat zeg ik:quote:Op woensdag 15 september 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar niet, geen goede ervaring mee
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:38 schreef MPG het volgende:
Geen zin om nog es op mn plaat te gaan.
Ik stel voor dat we de winter overslaan en direct doorgaan met het voorjaarquote:Op woensdag 15 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Ik stel voor dat we een droge winter krijgen met temperaturen van -5 tot het vriespunt.
Daar ben ik het zo mee eensquote:Op woensdag 15 september 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de winter overslaan en direct doorgaan met het voorjaar.
Niks mis met winter, lekker koel en fijn slapenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
dat wel in de winter slaap ik zoveel beter dan in de zomerquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis met winter, lekker koel en fijn slapen
Zet je verwarming is zachterquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis met winter, lekker koel en fijn slapen
Die staat al uit, het moet echt koud zijn wil ik hem aan doenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zet je verwarming is zachter
Neequote:Op woensdag 15 september 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb em ook vrijwel nooit aanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die staat al uit, het moet echt koud zijn wil ik hem aan doen
Liebchenquote:
Dudequote:
zolang we de herfst overslaanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is echt niks mis met de winter
1.90 checkquote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik lang vaker fysiek aantrekkelijk vind, maar als iemands persoonlijkheid me aanspreekt, wordt ie vanzelf ook wel aantrekkelijk![]()
Alleen dat eerste ogenblik zijn toch echt meestal lange mannen waar ik als een blok voor val (Lees: Van mn kruk glijd)
Lang en niet dik is boven de 1.90 m en tussen de 80 en 100 kilo zeg maar.
Een scharrel van me was 2.08 m![]()
geen idee hoe zwaar trouwens
Koud. Nat. Glad. Seeuw. Op je bek gaan met de fiets. Koud. Donker. Somber.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga je suikerbeeb nu verlatenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1.90 check
tussen de 8070 en 100 check
pick me pick me
Lekker bij de open haard met een warme cochomelkquote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Koud. Nat. Glad. Seeuw. Op je bek gaan met de fiets. Koud. Donker. Somber.
Het product wat ik wilde hadden ze niet en kenden ze nietquote:Op woensdag 15 september 2010 17:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan ookof bel even. We leven niet voor niks allemaal met een GSM
Datquote:Op woensdag 15 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Ik stel voor dat we een droge winter krijgen met temperaturen van -5 tot het vriespunt.
Mag ookquote:Op woensdag 15 september 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Warme chocolademelk. Mits MITquote:Op woensdag 15 september 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker bij de open haard met een warme cochomelk
Winter is ook tof... metquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
doe mij maar lekker herfst !
beetje regen (L) bewolkt vind et prima
Pleur op met je kouquote:Op woensdag 15 september 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winter is ook tof... metkou
en bevroren sloten en zo
. En natuurlijk warme chocolademelk met slagroom
.
[..]
Jij snapt het.
Maar die koukleuMPG wil dat niet snappen.
Maar zonder winter krijg je dat niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleur op met je kou.
Warme sjokiemel met rum en slagroom, oftewel Warme sjokiemel MIT is wel weer ernstig OK.
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zonder winter krijg je dat niet.
Hoije. Veel plezierquote:
Later LLquote:Op woensdag 15 september 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
Even een afleveringetje kijken van prisonbreak![]()
tot straks
Dat punt bereiken we al ruim voor de winterquote:Op woensdag 15 september 2010 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnenkort: [KSC #1.963] De Friese hel, met hemelse sjokiemel!
Op dit tempo voor het weekend zelfsquote:Op woensdag 15 september 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat punt bereiken we al ruim voor de winter.
Lekker schaatsenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit tempo voor het weekend zelfs.
Lekker iop mn plaat gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |