Wat heet lang en mager?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind lange, magere mannen vaak wel leukIets voller mag ook, maar op de ee of andere manier vind ik net iets te dun vaker aantrekkelijk
Lang iig welDas mooi.
(En Ado is helemaal niet zo grootmaar die maakt t goed met zn persoonlijkheid
![]()
)
Voor mij is het ondergewicht met een dikkequote:Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben dikker geworden dus nu mag ik wel afvallen![]()
een halve kilo anders heb ik weer onder gewicht![]()
Sorry... ben al getrouwdquote:Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind lange, magere mannen vaak wel leukIets voller mag ook, maar op de ee of andere manier vind ik net iets te dun vaker aantrekkelijk
Lang iig welDas mooi.
(En Ado is helemaal niet zo grootmaar die maakt t goed met zn persoonlijkheid
![]()
)
Hmmm... het is woensdag fruitdag hier op de zaak, dus lekkerquote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand pitloze druifjes?
Ja, ghighiquote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Keek in je fobo en je bent net zo oud als ik
Zwemmen is wel lekker, maar vind het zo'n gedoeOmkleden, afdrogen, onzin allemaal
![]()
Zit ik hier nou in de snoepwinkel of watquote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ghighi![]()
LL is ook even oud![]()
![]()
quote:Ik ga gewoon elke donderdag zwemmen. Want dat helpt bij mij![]()
En dinsdag yoga
Ik merk wel dat ik lang vaker fysiek aantrekkelijk vind, maar als iemands persoonlijkheid me aanspreekt, wordt ie vanzelf ook wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik val gewoon op een persoon, al neig ik wel naar grote mannen (buikje mag, hoeft niet)
Maar als ik naar mijn exen en mijn man kijk, dan zijn er niet twee waarvan ik denk ja..die lijken wel wat op elkaar
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de boom
Ik heb dus de wii, dat helpt bij mijquote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ghighi![]()
LL is ook even oud![]()
![]()
Ik ga gewoon elke donderdag zwemmen. Want dat helpt bij mij![]()
En dinsdag yoga
Hehequote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
1.90.
* MPG verkoopt zichzelf nog wat schoppen onder de kont... Die 5 cm moet haalbaar zijn.
Aan die 80 kg kom ik overigens nog LANG niet...
Dat is bij mij meestal ook wel met lange mannen ja..en hun lachquote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik lang vaker fysiek aantrekkelijk vind, maar als iemands persoonlijkheid me aanspreekt, wordt ie vanzelf ook wel aantrekkelijk![]()
Alleen dat eerste ogenblik zijn toch echt meestal lange mannen waar ik als een blok voor val (Lees: Van mn kruk glijd)
Lang en niet dik is boven de 1.90 m en tussen de 80 en 100 kilo zeg maar.
Een scharrel van me was 2.08 m![]()
geen idee hoe zwaar trouwens
Hier ook niet zo lang hoor ik geloof 1.68 ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe
Dat hoeft dus ook niet, wat mij betreft
O, ben zelf 1.65 mScheelde met mn ex bijna 30 cm.
Ik 1.68quote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe
Dat hoeft dus ook niet, wat mij betreft
O, ben zelf 1.65 mScheelde met mn ex bijna 30 cm.
Nee, dat zeg ik niet, dan worden mensen boos op mequote:
Hoi vraagquote:
Hoezo dattan?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, dan worden mensen boos op me
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met ontkennen van de mooi enzoquote:
En gelijk hebben zequote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Mooi. Je weet dus dat dat not done isquote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met ontkennen van de mooi enzo
Hier is de zon, kom je taart bakken?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef AskMe het volgende:
waarom geven ze altijd hoop met in de ochtend dat mooie weer, loop je naar buiten is het grauw en winderig
Hier wordt het nu weer beter weer hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef AskMe het volgende:
waarom geven ze altijd hoop met in de ochtend dat mooie weer, loop je naar buiten is het grauw en winderig
AskMequote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef AskMe het volgende:
EGWELquote:
Met 1.95 m en >70 kg voldoe ik niet...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik lang vaker fysiek aantrekkelijk vind, maar als iemands persoonlijkheid me aanspreekt, wordt ie vanzelf ook wel aantrekkelijk![]()
Alleen dat eerste ogenblik zijn toch echt meestal lange mannen waar ik als een blok voor val (Lees: Van mn kruk glijd)
Lang en niet dik is boven de 1.90 m en tussen de 80 en 100 kilo zeg maar.
Een scharrel van me was 2.08 m![]()
geen idee hoe zwaar trouwens
Taaaaaaaaartquote:Op woensdag 15 september 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier is de zon, kom je taart bakken?
Dan moet dat hopelijk hier nog langsquote:Op woensdag 15 september 2010 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wordt het nu weer beter weer hoor.
Hier waaide het heel de dag al hard, wel een lekker zonnetje.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier wordt t juist wat minder nu.
Kom dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef AskMe het volgende:
Taaaaaaaaartwe moeten serieus een xtje bakken
Nee. Ik mag niet liegen.quote:
zeur nou eens niet! Als wij beslissen dat je mooi bent dulden wij geen tegenspraakquote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met ontkennen van de mooi enzo
* suikertaartje flikkert van haar stoelquote:
Ik hoop wel positief, voor zover dat kan hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje flikkert van haar stoel
Dude, ben je dan even mager of nog magerder dan ikquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met 1.95 m en >70 kg voldoe ik niet...
Ja meneer.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
zeur nou eens niet! Als wij beslissen dat je mooi bent dulden wij geen tegenspraak
Das wel heel erg weinig, maar dat kan best hoor, ik gaf maar een voorbeeldquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met 1.95 m en >70 kg voldoe ik niet...
Wat is dat toch met al die lange mannenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef AskMe het volgende:
Ik hoop wel positief, voor zover dat kan haha
* MPG vangt suikertaartje op en kriebelt haar een beetjequote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje flikkert van haar stoel
dat magquote:Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja meneer.
Maar ik mag best mijn eigen mening houden.
dat is inderdaad wel erg weinigquote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel erg weinig, maar dat kan best hoor, ik gaf maar een voorbeeld
[..]
Wat is dat toch met al die lange mannen
Anders kom je naar de meet, en dan gaan we van tevoren taart bakkenquote:
Jawelquote:Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja meneer.
Maar ik mag best mijn eigen mening houden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vangt suikertaartje op en kriebelt haar een beetje.
dat mag ookquote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat magMaar die deel ik niet
Hihiquote:
is datdichterbij ?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou kom dan maar bij mij taart bakken
vertel vertelquote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Anders kom je naar de meet, en dan gaan we van tevoren taart bakken
Jah. Maar ja. Iets met heel veel gepest worden..als jullie het nou net zo lang tegen me zeggen als dat ik gepest ben, dan ga ik het misschien wel gelovenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
Jawel.
Maar wij vinden collectief dat je die een ietsiepietsie bij zou moeten stellen. Want je bent mooi en lief.
och snoesquote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jah. Maar ja. Iets met heel veel gepest worden..als jullie het nou net zo lang tegen me zeggen als dat ik gepest ben, dan ga ik het misschien wel geloven
Ik ookquote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weer eens feestjeDat had ik geloof ik al gezegd
Dan kan ik dansen en flirten () en drinken en klef doen enzo
waarbij?quote:
Ws niet, maar als je kan aannemen dat andere mensen dat ECHT ECHT ECHT vinden, ben je ook al een heel eindquote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jah. Maar ja. Iets met heel veel gepest worden..als jullie het nou net zo lang tegen me zeggen als dat ik gepest ben, dan ga ik het misschien wel geloven
en ik in 't middenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon aan de andere kant
* MPG gaat rustig door hoor, mooi lief suikertaartjequote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik bedacht me net dat ik mezelf daar wel mee heb, zeggen dat jullie het vooral moeten blijven zeggenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat rustig door hoor, mooi lief suikertaartje.
kom dan hier werken, dan hoor je het elke dagquote:Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is wel leuk hequote:Op woensdag 15 september 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
JB en LL: samen naar een feestje gaan en dan geloven dat ze ons mooi vinden?
Trouwens...2 uur toch niet?quote:
Dan meeten we bij Askmequote:Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens...2 uur toch niet?![]()
Maar JB en LL zijn wel dichter bij denk ik ja
nee, want Rotterdamquote:Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
kom dan hier werken, dan hoor je het elke dag
Hoorn is iets langerquote:Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het anderhalf uur (Hoorn)
mijn vriendinnetje woont in Utrecht
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is wel leuk he
Sinterklaasmeet lijkt me ook wel leuk, maar geen idee of ik kan ergens in die weken (kindjes en werk enzo WAAA)
wel, JB is waar?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens...2 uur toch niet?![]()
Maar JB en LL zijn wel dichter bij denk ik ja
Jaaaaaaaaaaaaquote:
dat ookquote:Op woensdag 15 september 2010 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
maar ik bescherm jeje moet alleen lang treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |