LOL dat plaatje is geniaalquote:Op woensdag 15 september 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
wok has left the building at warpspeed
Mijne dus nietquote:Op woensdag 15 september 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals? Mijn tieten blijven toch wel
Meestal wel hequote:Op woensdag 15 september 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja er zijn grenzen natuurlijk
Nee, dat lijkt me niet slim dan...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb ondergewicht... dus mag niet afvallen...
ik ben dikker geworden dus nu mag ik wel afvallenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
Zullen we samen aankomen dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
Hey MaleDuckquote:Op woensdag 15 september 2010 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
middag![]()
man... wat een lange vergadering zeg...
Nou,quote:Op woensdag 15 september 2010 16:05 schreef TJDoornbos het volgende:
jammer, we zijn altijd op zoek naar mooie dames
Zwemmenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijne dus niet
Maar goed, ik heb normaal een C-cup, als ik afval wordt t een forse B, dus nog niets te klagen
Ik baal alleen van mn buikje, dat wil niet weg. Maar meer buikspieroefeningen gaan doen
Jawat?quote:
Ik mag ook niet klagen ik heb een C-cup maar draag een B (vat je em nog?)quote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijne dus niet
Maar goed, ik heb normaal een C-cup, als ik afval wordt t een forse B, dus nog niets te klagen
Ik baal alleen van mn buikje, dat wil niet weg. Maar meer buikspieroefeningen gaan doen
Uiteraardquote:
Ja. Waar was je zondag?quote:
Keek in je fobo en je bent net zo oud als ikquote:
Dan ga je naaktquote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Keek in je fobo en je bent net zo oud als ik
Zwemmen is wel lekker, maar vind het zo'n gedoeOmkleden, afdrogen, onzin allemaal
![]()
Ik val gewoon op een persoon, al neig ik wel naar grote mannen (buikje mag, hoeft niet)quote:Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind lange, magere mannen vaak wel leukIets voller mag ook, maar op de ee of andere manier vind ik net iets te dun vaker aantrekkelijk
Lang iig welDas mooi.
(En Ado is helemaal niet zo grootmaar die maakt t goed met zn persoonlijkheid
![]()
)
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand pitloze druifjes?
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand pitloze druifjes?
Forum Opties | |
---|---|