En gelijk hebben zequote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, dan worden mensen boos op me
Ah. Mooi. Je weet dus dat dat not done isquote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met ontkennen van de mooi enzo
Hier is de zon, kom je taart bakken?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef AskMe het volgende:
waarom geven ze altijd hoop met in de ochtend dat mooie weer, loop je naar buiten is het grauw en winderig
Hier wordt het nu weer beter weer hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef AskMe het volgende:
waarom geven ze altijd hoop met in de ochtend dat mooie weer, loop je naar buiten is het grauw en winderig
AskMequote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef AskMe het volgende:
EGWELquote:
Met 1.95 m en >70 kg voldoe ik niet...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik lang vaker fysiek aantrekkelijk vind, maar als iemands persoonlijkheid me aanspreekt, wordt ie vanzelf ook wel aantrekkelijk![]()
Alleen dat eerste ogenblik zijn toch echt meestal lange mannen waar ik als een blok voor val (Lees: Van mn kruk glijd)
Lang en niet dik is boven de 1.90 m en tussen de 80 en 100 kilo zeg maar.
Een scharrel van me was 2.08 m![]()
geen idee hoe zwaar trouwens
Taaaaaaaaartquote:Op woensdag 15 september 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier is de zon, kom je taart bakken?
Dan moet dat hopelijk hier nog langsquote:Op woensdag 15 september 2010 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wordt het nu weer beter weer hoor.
Hier waaide het heel de dag al hard, wel een lekker zonnetje.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier wordt t juist wat minder nu.
Kom dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef AskMe het volgende:
Taaaaaaaaartwe moeten serieus een xtje bakken
Nee. Ik mag niet liegen.quote:
zeur nou eens niet! Als wij beslissen dat je mooi bent dulden wij geen tegenspraakquote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met ontkennen van de mooi enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |