Het is te hopen dat ze voldoende budget hebben voor al die actie anders blijft er weinig over.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
De actie zag er gelikt uit, daarnaast zaten er geregeld mooie shots tussen. Het verhaal was ruk, maar dat is geen verrassing.
Er zit langzaam wel een stijgende lijn in de kwaliteit van de serie. Ik vind hem wel leuk genoeg om te blijven kijken. De serie heeft al een vol seizoens order gekregen dus er komt in ieder geval nog genoeg om te kijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vandaag begonnen met deze serie, zag dat er morgen een nieuwe aflevering online komt. Ben zelf dus pas bij de derde aflevering, de moeite waard om deze te blijven volgen?
Idd gisteren de eerste op veronica gezien, de tweede ondertussen gekeken en de rest volgt deze week.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:34 schreef kenwel het volgende:
Inderdaad een blijvertje. Vanaf maandag komt deze serie ook in NL op TV bij Veronica HD om 20.30 uur
Nicequote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
In de hoop nieuwe kijkers te trekken na een belangrijke football wedstrijd is de nieuwe aflevering vanacht al ipv morgen nacht.
Ze zitten rond de 10m kijkers de laatste afleveringen, niet heel slecht maar het mag wel wat beter. Bovendien, elke stijging die je kunt meepakken is goed voor een show. De vraag is wel of de vaste kijkers blij zijn dat het ineens verplaatst is voor een avond. Maar even afwachten dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice! Thanks voor de tip, maar vallen de kijkcijfers dan zo tegen?
Ja, is volgens mij ook de bedoeling van de aflevering dat je je dat nu aan het afvragen bent...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef Rainesz het volgende:
En het was een goede aflevering!
Gelijk ba het Football gekeken. Vind de sarcastische opmerking naar elkaar echt geweldig! Haha.
Vraag me nu alleen af,hoe die 10mljn weer terug zijn gekomen.
quote:Leading out of the pigskin playoff, a special Sunday showing of Hawaii Five-0 netted the freshman drama all-time highs in total viewers (17.7 million)
Dat zal de gouverneur wel creatief opgelost hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuke aflevering! Wel foutje ontdenkt, er staat een camera midden op de straat
!
Hmm benieuwd waar die 10 mil vandaan komt
Goed nieuws, hopenlijk blijft een deel daarvan kijken.quote:
Waar staat die dan, was mij niet opgevallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel foutje ontdenkt, er staat een camera midden op de straat!
Deze serie moet het ook niet echt van het realisme hebben. Meer van de chemie tussen de hoofdrolspelers, de actie en de leuke plaatjes en daar slagen ze naar mijn idee goed in.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:55 schreef rooneyelst het volgende:
wel knap dat ze via een satelliet de naam kunnen achterhalen van de boot...een satelliet kijkt recht naar beneden...maar ja gaat meer om vermaak dan om realisme
Als die satelliet er niet recht boven hangt kan die natuurlijk gewoon schuin erop kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:55 schreef rooneyelst het volgende:
wel knap dat ze via een satelliet de naam kunnen achterhalen van de boot...een satelliet kijkt recht naar beneden...maar ja gaat meer om vermaak dan om realisme
Klopt, viel me ook al op! Staat midden op de weg en ziet er uit als een flitser, als je het zo vlug ziet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Op een gegeven moment rijden ze ze over een paar lege straten, dan na een bocht staat ie er
Ik vraag me af of de gouverneur er iets mee te maken heeft, denk dan ook dat deze storyline zeer zeker gaat terug komen!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zal de gouverneur wel creatief opgelost hebben. Vond het ook een goede ep
, na 2 dagen geen nieuwe meer was ik er aan toe
. Afgelopen week alle eps gekeken
.
Standaard toch. Wel goede epquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef DaMook het volgende:
Goede ep, al had ik wel meteen in het begin door dat die 2 niet echt waren. Verder spannende ep
.
Hij was wel heel makkelijk deze keer. Op het moment dat dat wijf uit die kast kwam had ik het al doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmm, op zich wel een aardige aflevering, maar deze ontknoping zag je natuurlijk van mijlenver aankomen (nou ja mijlenver .... na een halve aflevering of zo ...)
Als dit tot mei doorgaat, ben ik zeer tevredenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:02 schreef dapluiz het volgende:
Ergens in Mei pas toch ongeveer ?
Word tijd dat Marc Dacascos weer terugkomt, schijnbaar is dat de big bad
Het is een erg leuke serie, ik ben inmiddels hooked! Kijk m meestal ook als eerste op dinsdag als ie uit is, en dat terwijl er meerdere series op die dag zijnquote:
Ik dacht mei pasquote:
Volgens mij gewoon hetzelfde niveau als andere afleveringen, heb hem gewoon tijdens het eten even gekekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:44 schreef DaMook het volgende:
Mwah, redelijke ep, had meer verwacht na zolang wachten.
Goed nieuws! Vind het een heerlijk vermakelijke serie voor erbij, relaxt om naar te kijken (die mannenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Houniet het volgende:
Ik ben ook bij. Het is wel een leuke serie, soms spannend en met de nodige humor erin verwerkt. Het is dan ook leuk om erbij te hebben, maar soms is het te voorspelbaar. Tevens had ik begrepen dat er sowieso een nieuw seizoen kwam.
Klopt, zulke dingen brengen ze echt te duidelijk in beeld op het moment dat ze die Cannon dan de eerste keer ondervragen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Het feit dat P. Diddy de grootste gastrol had, deed me niet zoveel, maar de verhaallijn was wel ok. Dat die zoon van die misdaadkoning er iets mee te maken had, zag je weliswaar van kilometers ver aankomen.
Goed, er komt een 2de seizoen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef rubje het volgende:
Weet iemand hoe die serie nu in de VS loopt na het goede begin?
Dat is nog niet bevestigd toch?quote:
Dat moeten ze ook niet te intensief doen, anders is het moraal van het verhaal verdwenen en dan gaat het nergens meer overquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Nickske1912 het volgende:
Dat is goed nieuws dan!
Hopelijk besteden ze wel iets meer aandacht aan de rode draad verhaallijn dan, komend seizoen.
Dat is juist het leuk aan de serie. Het verschil tussen die simpele actie en de ingewikkelde dingen tussendoor. Als het alleen maar simpel was had ik het zeker niet gekeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef Pollore het volgende:
Ik kijk hawai-five-o juist vanwege de lekkere simpele actie en de interactie tussen de 2 hoofdacteurs. Ik hoef geen ingewikkelde dingen in deze serie daar heb ik al genoeg andere series voor
Dat had ik dus ook, of ze gaan weer bij elkaar komen, OF ... ze gaat eraan. Ik hoop op het eerste, kan ze er volgend seizoen desnoods aangaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Goede aflevering, ze hadden de spanning flink opgebouwd, de promo's waren wel enorm misleidend, maar het einde was goed. Nog één aflevering te gaan, moet twee weken wachten om 'm te zien ivm een vakantie, dus dat wordt lekker veel finales inhalen als ik terug ben (niet alleen deze).
Toen dat laatste stukje Rachel met Grace wegreed in die auto had ik gelijk iets van mm ... dat is verdacht. Het leek wel een afscheidsscene. Ik hoop niet dat ze aan haar einde komt volgende week, dat zou ik zeer jammer vinden.
Haha daar zat ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:54 schreef dapluiz het volgende:
Ik was dus niet de enige die iets verwachtte bij het wegrijden van Rachel
Ik had echt verwacht dat ze (inmiddels cliche) haar ineens vanaf de zijkant zouden laten zien zodat je in de verte een vrachtwagen aan ziet komen rijden die haar dan aanrijdt ofzoMaar wellicht was dat iets te voor amerikaanse begrippen aangezien ze dochter ook nog in de auto zat
Dat !quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef Rainesz het volgende:
Goede finale!
Nu weer paar maanden wachten
quote:
Als Kamakona iets doet dan doet ie het ook goed. Geen kleine KFC Bucket, maar gelijk een grote en zo doet hij dat ook met wapens. Geen lullig pistooltje maar gelijk een heel arsenaal. You gotta think bigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:43 schreef Houniet het volgende:
Ik vond alleen dat wapenarsenaal in zijn tuin wat overdreven!
Lekker toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:35 schreef Nickske1912 het volgende:
Heel het team lijkt op dit moment uit elkaar te vallen, klote dat we tot september moeten wachten op hoe het verhaal zich verder ontwikkelt.
quote:Masi Oka on 'Hawaii Five-O': I'm a series regular!
Look who’s becoming an islander! Heroes alum Masi Oka told EW that he’ll become a series regular on Hawaii Five-O when the drama returns for a second season on CBS this fall. “They were kind enough to offer me more regular work,” Oka told EW while walking the red carpet of the Super 8 premiere on Wednesday. “I don’t know yet if it I will be needed for every episode because they are writing the next season now but Dr. Max Bergman will be more involved. I guess they will need more help from the coroner. I think he got a good response from viewers so they are looking to featuring him more
“I’m happy because I like the show, the guys are great to work with and it’s Hawaii. Who doesn’t want to work in paradise?” Oka continued. “I hope they delve into his personal life more. Max Bergman is a nut and I’d liked to know more about who he is and what he does with his time but that is not up to me. But I think there is a lot left to develop with him. I think it is going to be a fun job. It was not hard for me to accept the offer. We start in July. I am just excited. I love the cast. I love the crew. I liked the original show but I think they have done a great job updating it.”
Bron
quote:Terry O'Quinn joins 'Hawaii Five-0'
Talented Lost veteran Terry O’Quinn has found his next TV gig, and he doesn’t even need to leave the Aloha State to do it.
O’Quinn has joined CBS’ Hawaii Five-0 in a recurring role, sources confirm (we were hoping O’Quinn would get hired to replace Laurence Fishburne on CSI, but alas… ). The actor will play a Navy Seal Lt. Commander who trained Steve McGarrett (Alex O’Loughlin). The move reunites O’Quinn with his former Lost co-star Daniel Dae Kim. O’Quinn starred in ABC’s pilot Hallelujah from Desperate Housewives creator Marc Cherry that was aiming for a fall slot, but the show didn’t get picked up.
Bron
quote:'Bad Boy' Tom Sizemore in Hawaii Five-0
Nadat vorige week een Lost-reunie op Hawaii plaats vond, is er nu opnieuw castingnieuws voor het 2de seizoen van Hawaii Five-0. Saving Private Ryan-acteur Tom Sizemore komt op het eiland de misdaad bestrijden.
bron
20 Septemberquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh ja dit hadden we ook nog.. Wanneer vangt seizoen 2 aan?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:44 schreef eefje801 het volgende:
Eerste aflevering is trouwens 19 september
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:44 schreef eefje801 het volgende:
Eerste aflevering is trouwens 19 september
True! WTFquote:
ach jo, houdt je bezigquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vond het een erg leuke ep, alleen dat einde was weer zo
Zo typisch cliché wtf-een-mol-in-de-organisatie-moment dat bij dit soort series altijd uit de kast getrokken wordt, ben dat wel een beetje zat
Het is niet "shoot a cop" maar "taking out a cop"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat einde, dus toch, ik hoopte er al een beetje op.Zit er weer helemaal in.
Danno: "What the hell did you do? Escape from prison, shoot a cop?"
Steve: "Why are you yelling at me?"
quote:Book 'm Danno
Ja sorry, ik las 't later en dacht, dit klopt niet, maar had geen zin meer om het aan te passenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Het is niet "shoot a cop" maar "taking out a cop"
Na net 4 maanden gewacht te hebben, is één week wel te doen toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef andreas612 het volgende:
Wel jammer dat het 'elke week weer wachten' moment is aangebroken
nee, ik heb 2 weken geleden een aflevering ervan gezien op tv in NL, toen diezelfde avond het hele seizoen gedownload, die vervolgens binnen een week uitgekeken. En toen wilde ik seizoen 2 downloaden, maarrr... die was er nog niet, dus moest ik nog een week wachten op afgelopen episode van seizoen 2.. en vanaf nu dus elke keer een week.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Na net 4 maanden gewacht te hebben, is één week wel te doen toch?
Of ze is bezig met een eigen undercover actie.quote:Op maandag 26 september 2011 01:01 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond het trouwens onlogisch dat degene die het team aan het bewijs hielp dat Steve onschuldig is door die sleutel te vinden, later een mol blijkt te zijn die samenspant met Wo Fat. Door haar is immers het plan van Wo Fat om Steve voor de moord op de gouverneur op te laten draaien mislukt.
Misschien wordt ze wel gedwongen ofzo.
zo'n filmploeg voor deze serie?quote:Op maandag 26 september 2011 23:29 schreef PirE het volgende:
Wat voor SD-kaartje zou die gast hebben gebruikt. Dat ding heeft toch minimaal een week aan beeldmateriaal opgeslagen
Die verborgen camera bij de gouverneur bedoelt iequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zo'n filmploeg voor deze serie?
denk dat er gewoon een HDD in zit
Idd, dat bedoelde ik. Er zit een week tussen season finale en deze uitzending, dat SD-kaartje heeft dus een week aan beeld en geluid opgenomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:19 schreef Piles het volgende:
Die Weston, is dat de zus van Micheal?
[..]
Die verborgen camera bij de gouverneur bedoelt ie
Het is maar waar je je eigen druk over maaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Idd, dat bedoelde ik. Er zit een week tussen season finale en deze uitzending, dat SD-kaartje heeft dus een week aan beeld en geluid opgenomen.
je bedoelt die kale vent? 'k weet niet of je die direct als opvolger van die vrouw kan zien, imo is ze te sterk met de verhaallijn verbonden om nu weg te gaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Interessante case deze week, maar toch vind ik het jammer dat ze niet met het hoofdverhaal verder zijn gegaan. Er is dus een nieuwe teamlid geïntroduceerd (opvolgster Kono?) en Terry O'Quinn schitterende door afwezigheid helaas.
Nee ik doel op die Tori, dat vrouwtje van Homeland Security die door de gouverneur in het team is geplaatst.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je bedoelt die kale vent? 'k weet niet of je die direct als opvolger van die vrouw kan zien, imo is ze te sterk met de verhaallijn verbonden om nu weg te gaan
Hij weet wel veel over de vader hè, misschien ook wel moeder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Nee ik doel op die Tori, dat vrouwtje van Homeland Security die door de gouverneur in het team is geplaatst.
Terry O'Quinn is inderdaad die kale vent. Hele goede acteur is dat. Wat mij betreft krijgt hij een vaste rol, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ze met hem van plan zijn.
uhuhquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef maurisioo het volgende:
Is dat meisje dat ondervraagd wordt in episode 3 toevallig niet een van die hoofdrolspelers uit the event?
mwoa, hij is wel te vertrouwen als in vrienden e.d. alleen is er dus iets wat beter niet uitgelekt kan worden..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dacht al dat White niet te vertrouwen was
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii_Five-0quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef PPL het volgende:
Maakt mij wel steeds nieuwsgieriger wat er nou eigenlijk achter schuilt.
Iemand trowuens nog een actuele / goede wiki(a) te adviseren rondom deze serie?
Ik vind het af en toe wel leuk om een beetje achtergrond door te lezen die ik zelf alweer vergeten ben.
Wat was ook alweer precies de relatie tussen Steve en Cat bijvoorbeeld?
Gewoon oud-collega's?
Ik vertrouw Locke al lang niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer leuk, al vond ik het wel opmerkelijk dat die Mokoto al dood was. Kensi kwam ook even buurten in een witte broekheet deer.
De tering. Ik heb nog even gewacht om met season 2 te beginnen, maar dit is een goede stimulans!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:31 schreef Tazmaniac het volgende:
McGarrett als MMA fighter vs. Chuck Liddell
Vreemd om hem in een ProElite kooi te zien en Buffer als announcer
Wel awesome dat ze zijn echte record gebruikten, maar triest dat ze na knockdowns tussenpauzes hadden
Ook leuk om Shawn Hatosy te zien
en al helemaal deze dame... damn!!
[ afbeelding ]
WIEEEEE, wordt een vette aflevering!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef eefje801 het volgende:
*******SPOILERS********
Halloween-aflevering met Robert Englund
Haha, ik kan het wel waarderen. Is samen met die dikke gast toch wel de komische noot van de serie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef andreas612 het volgende:
heb het gevoel alsof ze met die lijkenschouwer (die chinees) af en toe van die rare personages willen na-apen van andere crime series (zoals abby in NCIS en garcia in criminal minds).
Toen ie daar in z'n matrix pak stond dacht ik echt van 'wtf'
Holy fuck, die link heb ik nooit gelegdquote:Op maandag 7 november 2011 08:02 schreef dapluiz het volgende:
Dat kamekona in de UFC heeft gevochten
Tegen een nederlander nog wel
Het was ook grappig dat "Hiro" op dat moment ook de "bewegingen" maakte die "Matt" altijd deed in heroes als hij iemands gedachten probeerde te manipuleren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer prima, die lijkschouwer was weer een koning.
"You look familiar"
"Have we crossed paths"
Ja in Heroes een andere serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(excuses, wist niet dat er speciale tags voor waren)
[ Bericht 21% gewijzigd door eefje801 op 09-11-2011 08:08:43 ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:55 schreef eefje801 het volgende:
Vond em ook weer leuk! Het verhaal zelf was wat alle kanten uit maar al met al een leuke aflevering met grappige momenten en toch nog wel wat actie. Ik mis alleen wel het grotere verhaal maar dit zijn ook meer fillers volgens mij. Echt tof, Greg Grunberg, blijft een prima acteur.
Volgende week wordt het ook wel grappig *spoiler*Zou daar even echte [ spoiler ] [ /spoiler ] tags omheen mogen? Wel zo fijn, ook al geeft het niet iets heel spannends prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Het was ook grappig dat "Hiro" op dat moment ook de "bewegingen" maakte die "Matt" altijd deed in heroes als hij iemands gedachten probeerde te manipuleren.
Dat was idd grappigquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Het was ook grappig dat "Hiro" op dat moment ook de "bewegingen" maakte die "Matt" altijd deed in heroes als hij iemands gedachten probeerde te manipuleren.
Inderdaad, leuk gedaan!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef Dos37 het volgende:
"You look familiar"
"Have we crossed paths"
Precies. Kan ik het echt natuurlijk nooit, maar dat doet er allemaal niet toe. Gewoon 42 minuten actie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah damn, ep10 was een machtige uitzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Geweldige aflevering! Lekker spannend en goed voor het team-gevoel..Dat was idd helemaal mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Volgende aflevering (S02E11 - Pahele) staat op het schema voor 5 december.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:16 schreef eefje801 het volgende:
Hoe lang is het nu ook weer winterstop?
Ok, dat valt mee! Maar daarna toch pas weer verder in jan. 2012?quote:Op zondag 27 november 2011 11:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Volgende aflevering (S02E11 - Pahele) staat op het schema voor 5 december.
Nope, 12 december als het goed is ook nog éénquote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, dat valt mee! Maar daarna toch pas weer verder in jan. 2012?
You make my dayquote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Nope, 12 december als het goed is ook nog éénEn dan op 9 januari weer verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wederom spannend uit!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij weet wel veel over de vader hè, misschien ook wel moeder.
Zou pas lachen zijn als hij ook met Wo Fat samen werkt
Hmm ik zit er niet ver vanaf denk ik, helemaal niet na het einde van EP11quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dacht al dat White niet te vertrouwen was
Hmm als ie het al wist, had ie die vent niet nodig (kofferbak), tenzij White het van hem weetquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik denk dat White weet wie Shelburn is, ik denk niet dat ie met Wo Fat samenwerkt. Dat zou de afgelopen afleveringen totaal ongeloofwaardig maken.
Vind dat wel tof gedaan ja, ook al een keer gehad dat ze 3 aflevering het er niet over hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ze houden het verhaal met Wo Fat in ieder geval wel steeds warm. Ben inmiddels wel is nieuwsgierig hoe dat gaat eindigen.
Leuke aflevering weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik denk ook de moederquote:Op maandag 19 december 2011 08:29 schreef dapluiz het volgende:
Of ze moeder ? Dat idee heb ik een beetje.
Het enige wat we gezien hebben is dat er geschoten is, niet dat zijn vader ook geraakt is. Zijn lijk is ook nooit in beeld geweest. Het zal niet de eerste keer zijn dat Hollywood een kist zonder lijk wordt begraven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:59 schreef dapluiz het volgende:
Zonder enige reden, gewoon enige wat ik kan verzinnen, ze vader hebben we dood zien gaan en ze moeder heeft nog een mysterie met der aanslag enzo
Ah thx! dacht dat alles wel gestopt was voorlopig, maar dan weet ik het iig weerquote:Op zondag 1 januari 2012 23:38 schreef eefje801 het volgende:
Mooie kickHelaas geen idee wanneer het nog op tv komt hier, kijk het alleen via internet nog. Morgen weer een nieuwe aflevering (in Amerika)!!
Pfff zat er gewoon een dag langs, nu maar ff kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah thx! dacht dat alles wel gestopt was voorlopig, maar dan weet ik het iig weer
edit
Hmm toch niet dus
Haha, en Ted Beneke van Breaking Bad kwam ook nog langs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Bernard![]()
Toch mooi dat deze serie wordt gebruikt om alle werkeloze losties weer aan het werk te krijgen![]()
Heel erg eens met deze post. Ik vond het best wel een slechte aflevering. Zelf het losse verhaal sloeg echt helemaal nergens op. Ze moeten die showrunner, die Peter Lenkov, echt even een schop onder zijn kont geven en zeggen dat hij beter zijn best moet gaan doen. Als je dit niveau vergelijkt met seizoen 1.. verbleekt er gewoon bij. En Lori heeft gewoon geen doel, ze kan alles een beetje maar net niks en heeft ook niet genoeg chemistry met de rest. Al vond ik haar scene met Kono wel ok, misschien moeten ze het over die boeg gooienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Five-O het volgende:
Zal blij zijn wanneer deze Shellburne storyline over is het duurt mij te lang nou! Joe mag ook vertrekken zoals ook Lori ik wil graag het team terug wat we afgelopen jaar zagen in seizoen1
Moet zeggen AOL was geweldig in 2.13 hoe die man kan acteren met zijn gezichtuitdrukkingen awesome!!
Volgende aflevering 16 Januari UGH!!! haat al die breeks! in the USA.
quote:'NCIS LA'-'Hawaii Five-O' crossover planned
CBS is getting ready to cross the streams: NCIS: LA and Hawaii Five-0 will have a two-part crossover stunt for May sweeps.
The story will launch on a Monday with an episode of Hawaii then finish up during an NCIS: LA hour on Tuesday. The story concernsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previously, NCIS: LA co-star Daniela Ruah appeared on Hawaii, so it’s not the first time CBS has tried to cross-pollinate the dramas.
BronWhether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Hmm dan moet ik die aflevering van NCIS ook maar gaan kijkenquote:
En dan hoopt CBS dat je NCIS LA blijft kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik die aflevering van NCIS ook maar gaan kijken
Haha, maar ze zullen het niet tof vinden als ik de serie downloadquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
En dan hoopt CBS dat je NCIS LA blijft kijken natuurlijk.
NCIS moet je sowieso kijken. Alleen al om Kensiquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik die aflevering van NCIS ook maar gaan kijken
Die Kamekona, geweldig weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Five-O, Five-O
What you gonna do? What you gonna do?
When they come for you
Five-O, Five-O
![]()
![]()
Volgens mij niet hoor. Kan me ook geen scene herinneren waarin Joe en Wo Fat samen in een auto zitten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef Dos37 het volgende:
Hij werkt toch samen met Woo-Fat, die zaten toch samen in een auto.
Had ik ook, komt misschien ook omdat je (ik iigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:30 schreef bietelboer het volgende:
Ik had het gevoel dat het een super korte aflevering was, maar dat zal wel door het kleine verhaal komen.
Prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef Dos37 het volgende:
"You look familiar"
"Have we crossed paths"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
sowieso bereik op dat eiland in de middle of fucking nowherequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel mooi dat het meisje uit de openingsscène geen bereik had met haar GSM, maar dat die chick van five-o wel ff kon videochatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |