Haha daar zat ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:54 schreef dapluiz het volgende:
Ik was dus niet de enige die iets verwachtte bij het wegrijden van Rachel
Ik had echt verwacht dat ze (inmiddels cliche) haar ineens vanaf de zijkant zouden laten zien zodat je in de verte een vrachtwagen aan ziet komen rijden die haar dan aanrijdt ofzoMaar wellicht was dat iets te voor amerikaanse begrippen aangezien ze dochter ook nog in de auto zat
Dat !quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef Rainesz het volgende:
Goede finale!
Nu weer paar maanden wachten
quote:
Als Kamakona iets doet dan doet ie het ook goed. Geen kleine KFC Bucket, maar gelijk een grote en zo doet hij dat ook met wapens. Geen lullig pistooltje maar gelijk een heel arsenaal. You gotta think bigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:43 schreef Houniet het volgende:
Ik vond alleen dat wapenarsenaal in zijn tuin wat overdreven!
Lekker toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:35 schreef Nickske1912 het volgende:
Heel het team lijkt op dit moment uit elkaar te vallen, klote dat we tot september moeten wachten op hoe het verhaal zich verder ontwikkelt.
quote:Masi Oka on 'Hawaii Five-O': I'm a series regular!
Look who’s becoming an islander! Heroes alum Masi Oka told EW that he’ll become a series regular on Hawaii Five-O when the drama returns for a second season on CBS this fall. “They were kind enough to offer me more regular work,” Oka told EW while walking the red carpet of the Super 8 premiere on Wednesday. “I don’t know yet if it I will be needed for every episode because they are writing the next season now but Dr. Max Bergman will be more involved. I guess they will need more help from the coroner. I think he got a good response from viewers so they are looking to featuring him more
“I’m happy because I like the show, the guys are great to work with and it’s Hawaii. Who doesn’t want to work in paradise?” Oka continued. “I hope they delve into his personal life more. Max Bergman is a nut and I’d liked to know more about who he is and what he does with his time but that is not up to me. But I think there is a lot left to develop with him. I think it is going to be a fun job. It was not hard for me to accept the offer. We start in July. I am just excited. I love the cast. I love the crew. I liked the original show but I think they have done a great job updating it.”
Bron
quote:Terry O'Quinn joins 'Hawaii Five-0'
Talented Lost veteran Terry O’Quinn has found his next TV gig, and he doesn’t even need to leave the Aloha State to do it.
O’Quinn has joined CBS’ Hawaii Five-0 in a recurring role, sources confirm (we were hoping O’Quinn would get hired to replace Laurence Fishburne on CSI, but alas… ). The actor will play a Navy Seal Lt. Commander who trained Steve McGarrett (Alex O’Loughlin). The move reunites O’Quinn with his former Lost co-star Daniel Dae Kim. O’Quinn starred in ABC’s pilot Hallelujah from Desperate Housewives creator Marc Cherry that was aiming for a fall slot, but the show didn’t get picked up.
Bron
quote:'Bad Boy' Tom Sizemore in Hawaii Five-0
Nadat vorige week een Lost-reunie op Hawaii plaats vond, is er nu opnieuw castingnieuws voor het 2de seizoen van Hawaii Five-0. Saving Private Ryan-acteur Tom Sizemore komt op het eiland de misdaad bestrijden.
bron
20 Septemberquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh ja dit hadden we ook nog.. Wanneer vangt seizoen 2 aan?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:44 schreef eefje801 het volgende:
Eerste aflevering is trouwens 19 september
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:44 schreef eefje801 het volgende:
Eerste aflevering is trouwens 19 september
True! WTFquote:
ach jo, houdt je bezigquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vond het een erg leuke ep, alleen dat einde was weer zo
Zo typisch cliché wtf-een-mol-in-de-organisatie-moment dat bij dit soort series altijd uit de kast getrokken wordt, ben dat wel een beetje zat
Het is niet "shoot a cop" maar "taking out a cop"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat einde, dus toch, ik hoopte er al een beetje op.Zit er weer helemaal in.
Danno: "What the hell did you do? Escape from prison, shoot a cop?"
Steve: "Why are you yelling at me?"
quote:Book 'm Danno
Ja sorry, ik las 't later en dacht, dit klopt niet, maar had geen zin meer om het aan te passenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Het is niet "shoot a cop" maar "taking out a cop"
Na net 4 maanden gewacht te hebben, is één week wel te doen toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef andreas612 het volgende:
Wel jammer dat het 'elke week weer wachten' moment is aangebroken
nee, ik heb 2 weken geleden een aflevering ervan gezien op tv in NL, toen diezelfde avond het hele seizoen gedownload, die vervolgens binnen een week uitgekeken. En toen wilde ik seizoen 2 downloaden, maarrr... die was er nog niet, dus moest ik nog een week wachten op afgelopen episode van seizoen 2.. en vanaf nu dus elke keer een week.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Na net 4 maanden gewacht te hebben, is één week wel te doen toch?
Of ze is bezig met een eigen undercover actie.quote:Op maandag 26 september 2011 01:01 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond het trouwens onlogisch dat degene die het team aan het bewijs hielp dat Steve onschuldig is door die sleutel te vinden, later een mol blijkt te zijn die samenspant met Wo Fat. Door haar is immers het plan van Wo Fat om Steve voor de moord op de gouverneur op te laten draaien mislukt.
Misschien wordt ze wel gedwongen ofzo.
zo'n filmploeg voor deze serie?quote:Op maandag 26 september 2011 23:29 schreef PirE het volgende:
Wat voor SD-kaartje zou die gast hebben gebruikt. Dat ding heeft toch minimaal een week aan beeldmateriaal opgeslagen
Die verborgen camera bij de gouverneur bedoelt iequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zo'n filmploeg voor deze serie?
denk dat er gewoon een HDD in zit
Idd, dat bedoelde ik. Er zit een week tussen season finale en deze uitzending, dat SD-kaartje heeft dus een week aan beeld en geluid opgenomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:19 schreef Piles het volgende:
Die Weston, is dat de zus van Micheal?
[..]
Die verborgen camera bij de gouverneur bedoelt ie
Het is maar waar je je eigen druk over maaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Idd, dat bedoelde ik. Er zit een week tussen season finale en deze uitzending, dat SD-kaartje heeft dus een week aan beeld en geluid opgenomen.
je bedoelt die kale vent? 'k weet niet of je die direct als opvolger van die vrouw kan zien, imo is ze te sterk met de verhaallijn verbonden om nu weg te gaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Interessante case deze week, maar toch vind ik het jammer dat ze niet met het hoofdverhaal verder zijn gegaan. Er is dus een nieuwe teamlid geïntroduceerd (opvolgster Kono?) en Terry O'Quinn schitterende door afwezigheid helaas.
Nee ik doel op die Tori, dat vrouwtje van Homeland Security die door de gouverneur in het team is geplaatst.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je bedoelt die kale vent? 'k weet niet of je die direct als opvolger van die vrouw kan zien, imo is ze te sterk met de verhaallijn verbonden om nu weg te gaan
Hij weet wel veel over de vader hè, misschien ook wel moeder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Nee ik doel op die Tori, dat vrouwtje van Homeland Security die door de gouverneur in het team is geplaatst.
Terry O'Quinn is inderdaad die kale vent. Hele goede acteur is dat. Wat mij betreft krijgt hij een vaste rol, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ze met hem van plan zijn.
uhuhquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef maurisioo het volgende:
Is dat meisje dat ondervraagd wordt in episode 3 toevallig niet een van die hoofdrolspelers uit the event?
mwoa, hij is wel te vertrouwen als in vrienden e.d. alleen is er dus iets wat beter niet uitgelekt kan worden..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dacht al dat White niet te vertrouwen was
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii_Five-0quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef PPL het volgende:
Maakt mij wel steeds nieuwsgieriger wat er nou eigenlijk achter schuilt.
Iemand trowuens nog een actuele / goede wiki(a) te adviseren rondom deze serie?
Ik vind het af en toe wel leuk om een beetje achtergrond door te lezen die ik zelf alweer vergeten ben.
Wat was ook alweer precies de relatie tussen Steve en Cat bijvoorbeeld?
Gewoon oud-collega's?
Ik vertrouw Locke al lang niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer leuk, al vond ik het wel opmerkelijk dat die Mokoto al dood was. Kensi kwam ook even buurten in een witte broekheet deer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |