Mag ik niet eens vragen waarom hij op deze manier een onderzoek doet, in mijn ogen onwaardig aan dat bij een master studie?quote:
Dat kan je ook op een normale manier vragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Mag ik niet eens vragen waarom hij op deze manier een onderzoek doet, in mijn ogen onwaardig aan dat bij een master studie?
Zou ik inderdaad even weghalen en mensen desnoods via PM laten reagerenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:42 schreef Salamando het volgende:
Even offtopic: Ik weet niet of het slim is om je persoonlijke mailadres op een publiek forum te gooien.
Maar de werklozen studeren meestal niet (afhankelijk van hoe je het begrip neer wilt zetten natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 19:40 schreef mafkees01 het volgende:
Online zou ik dit alleen via een enquete doen. Als dat echt niet gaat lukken, spreek dan willekeurige mensen aan op je uni. Als ik in de kantine zit of even wat aan het doornemen ben word ik ook weleens aangesproken door studenten. Zij zijn dan bezig met een onderzoek en willen dan e.e.a. weten. Ik doe daar nooit moeilijk over, zou het zelf ook waarderen. Kortom: gewoon dat doenEn als je een beetje goed eruitziet heb je het helemaal in je zak
wie slaat dat nou af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |