abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88260964
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Maharbal het volgende:
Het is weer duidelijk. Fiscaal recht is het tofst 8-), das pas puzzelen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar maak je een erg grote gedachtesprong :o . Ik kan nu niet zeggen dat belastingrecht een... briljant vak was.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88262511
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef Orbis het volgende:

[..]

Daar maak je een erg grote gedachtesprong :o . Ik kan nu niet zeggen dat belastingrecht een... briljant vak was.
Als het net als op de RuG was: het inleidend vak belastingrecht vond ik ook geen hol aan, je kreeg van alles een beetje en zag er totaal geen structuur in, omdat je er niet diep genoeg in gaat zitten.

Ik vond fiscaal recht m'n eerste 2/3 jaar geen hol aan, totdat ik ineens het licht zag en zag dat ik 't toch erg interessant vond. Dat puzzelen en nieuwe dingen bedenken, want dat kan nog bij fiscaal recht...nieuwe dingen bedenken!

Alle belastingrecht vakken apart waren leuker dan die inleidende vakken :s)
pi_88263075
Nieuwe dingen bedenken?
pi_88263648
Constructies, producten etc. :+
pi_88267346
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:34 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

:Y

Oooo fuck tentamen morgen... ik vrees ervoor. Kut, toch te laat begonnen :'(
Wanneer ben je begonnen dan? Ik vind t echt lastig!
  woensdag 3 november 2010 @ 07:25:21 #206
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88276066
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Wanneer ben je begonnen dan? Ik vind t echt lastig!
Ehmmm... vorige week donderdag oid. Maar toen vrijdag & zondag niks gedaan. Net opgestaan, nu nog alles wat mag in mijn wetboek/wettenbundel kalken en hopen for the best. Ik moet een 3,3 halen wil ik nog een herkansing hebben. En een 5,2 wil ik 'm halen, maar ik vraag me af of dat in een keer gaat lukken.
  woensdag 3 november 2010 @ 08:28:35 #207
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88276655
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef Complexiteit het volgende:
Vanaf morgen Kijken in de ziel: Strafpleiters op tv.

Ben benieuwd. :)
Leuk! Goeie tip :) Ik hoop dat het wat dieper gaat dan: "heb je als advocaat geen last van je geweten?". De serie met psychiaters was super, die met voetbaltrainers was minder.

En o ja :) :
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_88280020
quote:
Op woensdag 3 november 2010 07:25 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ehmmm... vorige week donderdag oid. Maar toen vrijdag & zondag niks gedaan. Net opgestaan, nu nog alles wat mag in mijn wetboek/wettenbundel kalken en hopen for the best. Ik moet een 3,3 halen wil ik nog een herkansing hebben. En een 5,2 wil ik 'm halen, maar ik vraag me af of dat in een keer gaat lukken.
Het gaat om het gemiddelde van de cijfers he? Ik mag volgens mij een 4.7 halen wil ik de punten hebben. Heel veel succes straks, al lees je dit waarschijnlijk pas als je m al hebt gemaakt. Ik kan m helaas niet maken wegens ziekte, lig al paar dagen op bed, en als ik me niet zo naar zou voelen was t echt een blessing in disguise geweest. Moet m 29 november inhalen. Ben benieuwd hoe het was!
pi_88290458
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

En o ja :) :
[ afbeelding ]
Haha, hartelijk om gelachen met de andere fiscalisten hier op kantoor.

Hij is nu uitgeprint en hangt op m'n deur :D
  woensdag 3 november 2010 @ 16:12:41 #210
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88290777
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Het gaat om het gemiddelde van de cijfers he? Ik mag volgens mij een 4.7 halen wil ik de punten hebben. Heel veel succes straks, al lees je dit waarschijnlijk pas als je m al hebt gemaakt. Ik kan m helaas niet maken wegens ziekte, lig al paar dagen op bed, en als ik me niet zo naar zou voelen was t echt een blessing in disguise geweest. Moet m 29 november inhalen. Ben benieuwd hoe het was!
Nou ik ben terug en... het viel opzich best mee! :') Naja wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem heb gehaald, kan alsnog misgaan. Maar ik kon best veel opschrijven, ook al had ik zo slecht geleerd. Het ging over rechtmatige fouillering, Kruslin/Huvig, ad informandum feiten... eigenlijk wel de belangrijkste dingen. Ben sowieso altijd heel blij dat ik geen details leer en vooral alles in de arresten kalk, want die details vragen ze toch niet. Ik ben echt heeeel benieuwd wat ik heb, maar een 3,3 moet er toch wel inzitten :P !
pi_88294497
oeps
  woensdag 3 november 2010 @ 18:00:15 #212
124676 RobertoCarlos
pi_88294786
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Haha, hartelijk om gelachen met de andere fiscalisten hier op kantoor.

Hij is nu uitgeprint en hangt op m'n deur :D
Leuk! :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 03-11-2010 18:11:15 ]
  woensdag 3 november 2010 @ 18:08:34 #213
124676 RobertoCarlos
pi_88295047
Huh? Wat doe ik nu? ...Ik citeert gewoon mijn eigen.... 8)7
  woensdag 3 november 2010 @ 18:09:18 #214
124676 RobertoCarlos
pi_88295079
doe ik het gewoon nog een keer........stomme nieuwe layout :P O-)
pi_88296704
Hoera voor foksilver!
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88299141
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef Orbis het volgende:
Hoera voor foksilver!
Mijn internationaal rechtcijfer viel tegen, bij jou ook?
pi_88299500
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Nou ik ben terug en... het viel opzich best mee! :') Naja wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem heb gehaald, kan alsnog misgaan. Maar ik kon best veel opschrijven, ook al had ik zo slecht geleerd. Het ging over rechtmatige fouillering, Kruslin/Huvig, ad informandum feiten... eigenlijk wel de belangrijkste dingen. Ben sowieso altijd heel blij dat ik geen details leer en vooral alles in de arresten kalk, want die details vragen ze toch niet. Ik ben echt heeeel benieuwd wat ik heb, maar een 3,3 moet er toch wel inzitten :P !
Oh hartstikke goed! 3,3 kan niet misgaan haha! (ff afkloppen :P )Wat bedoel je met alles in de arresten kalken, wat zet je erbij dan? Hoorde van een vriendin van mij dat zij het best pittig vond, dat ze het niet helemaal af had gekregen..
  woensdag 3 november 2010 @ 20:39:21 #218
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_88301439
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Oh hartstikke goed! 3,3 kan niet misgaan haha! (ff afkloppen :P )Wat bedoel je met alles in de arresten kalken, wat zet je erbij dan? Hoorde van een vriendin van mij dat zij het best pittig vond, dat ze het niet helemaal af had gekregen..
Nouja, alle artikelen enzo, en alle voorwaarden/criteria uit de arresten markeren, en in het wetboek zelf de arresten bij de bijbehorende artikelen zetten. En ik doe ook wel eens in een arrest dat ik bijvoorbeeld een s en een p markeer, zodat ik weet dat dat voor subsidiariteit en proportionaliteit staat :P en dat ik dat dus niet moet vergeten. Dat soort dingen O~)
pi_88302149
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Nouja, alle artikelen enzo, en alle voorwaarden/criteria uit de arresten markeren, en in het wetboek zelf de arresten bij de bijbehorende artikelen zetten. En ik doe ook wel eens in een arrest dat ik bijvoorbeeld een s en een p markeer, zodat ik weet dat dat voor subsidiariteit en proportionaliteit staat :P en dat ik dat dus niet moet vergeten. Dat soort dingen O~)
Oh haha, ik dacht dat je veel meer bedoelde, ik dacht ooh mag dat. Weet jij trouwens of ze het nou bij ons op school nog gaan veranderen van dat je bij je herkansing max een 6 haalt? Hoorde dat het misschien omhoog werd gehaald naar een 7?
pi_88303180
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Oh haha, ik dacht dat je veel meer bedoelde, ik dacht ooh mag dat. Weet jij trouwens of ze het nou bij ons op school nog gaan veranderen van dat je bij je herkansing max een 6 haalt? Hoorde dat het misschien omhoog werd gehaald naar een 7?
Wat is dat dan voor vreemde regeling?
Geen referral hier.
pi_88303562
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor vreemde regeling?
Ach vraag maar niks, UU he :'(
De regel is, als je een herkansing wil, moet je zo ie zo bij de eerste keer een 4 halen, anders
moet je het vak volgend jaar weer doen. Als je dan een 4 of hoger hebt en een onvoldoende dus,
dan kun je herkansen, wat ze repareren noemen, en al haal je dan een 9, je krijgt een 6!!!! :'(
  woensdag 3 november 2010 @ 21:36:02 #222
124676 RobertoCarlos
pi_88304425
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:

De regel is, als je een herkansing wil, moet je zo ie zo bij de eerste keer een 4 halen, anders
moet je het vak volgend jaar weer doen.
Dit vind ik op zich nog wel te begrijpen (heb je op de UL ook)......
quote:
Als je dan een 4 of hoger hebt en een onvoldoende dus,
dan kun je herkansen, wat ze repareren noemen, en al haal je dan een 9, je krijgt een 6!!!! :'(
..., maar dit niet :N Treurig dat dat kan. Zijn de verschillen op de uni's toch behoorlijk groot..
pi_88304616
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dit vind ik op zich nog wel te begrijpen (heb je op de UL ook)......

[..]

..., maar dit niet :N Treurig dat dat kan. Zijn de verschillen op de uni's toch behoorlijk groot..
Ik vind inderdaad dat laatste het ergst. Je kan toch gewoon een keer slecht scoren? Maar dan word je ontmoedigd om daarna wel je best te doen, want ondanks dat je dan bijvoorbeeld echt
keihard hebt geblokt haal je toch maar een zesje. Dat cijfer komt dus dan eigenlijk niet overeen
met je kennis over het vak maar komt mooi wel op je cijferlijst te staan!
pi_88314309
Ah verdorie! Hierboven ging het ergens om het niet goed lezen van opdrachten. Nou ik heb het nu ook mooi verpest. Ik ben de hele nacht bezig geweest met een opdracht voor burgerlijk en lees nu pas dat er een vereiste is van 1000 tot 1200 woorden. Ik heb er 500 :') Nou ik vind het wel prima.. Ik lever het zo wel in en ga wel voor de herstelmogelijkheid :(
pi_88314640
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Als je dan een 4 of hoger hebt en een onvoldoende dus,
Wtf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')