quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Maharbal het volgende:
Het is weer duidelijk. Fiscaal recht is het tofst, das pas puzzelen
Daar maak je een erg grote gedachtesprongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik kan nu niet zeggen dat belastingrecht een... briljant vak was.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Als het net als op de RuG was: het inleidend vak belastingrecht vond ik ook geen hol aan, je kreeg van alles een beetje en zag er totaal geen structuur in, omdat je er niet diep genoeg in gaat zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef Orbis het volgende:
[..]
Daar maak je een erg grote gedachtesprong. Ik kan nu niet zeggen dat belastingrecht een... briljant vak was.
Wanneer ben je begonnen dan? Ik vind t echt lastig!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:34 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
![]()
Oooo fuck tentamen morgen... ik vrees ervoor. Kut, toch te laat begonnen
Ehmmm... vorige week donderdag oid. Maar toen vrijdag & zondag niks gedaan. Net opgestaan, nu nog alles wat mag in mijn wetboek/wettenbundel kalken en hopen for the best. Ik moet een 3,3 halen wil ik nog een herkansing hebben. En een 5,2 wil ik 'm halen, maar ik vraag me af of dat in een keer gaat lukken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Wanneer ben je begonnen dan? Ik vind t echt lastig!
Leuk! Goeie tipquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef Complexiteit het volgende:
Vanaf morgen Kijken in de ziel: Strafpleiters op tv.
Ben benieuwd.![]()
Het gaat om het gemiddelde van de cijfers he? Ik mag volgens mij een 4.7 halen wil ik de punten hebben. Heel veel succes straks, al lees je dit waarschijnlijk pas als je m al hebt gemaakt. Ik kan m helaas niet maken wegens ziekte, lig al paar dagen op bed, en als ik me niet zo naar zou voelen was t echt een blessing in disguise geweest. Moet m 29 november inhalen. Ben benieuwd hoe het was!quote:Op woensdag 3 november 2010 07:25 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ehmmm... vorige week donderdag oid. Maar toen vrijdag & zondag niks gedaan. Net opgestaan, nu nog alles wat mag in mijn wetboek/wettenbundel kalken en hopen for the best. Ik moet een 3,3 halen wil ik nog een herkansing hebben. En een 5,2 wil ik 'm halen, maar ik vraag me af of dat in een keer gaat lukken.
Haha, hartelijk om gelachen met de andere fiscalisten hier op kantoor.quote:
Nou ik ben terug en... het viel opzich best mee!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Het gaat om het gemiddelde van de cijfers he? Ik mag volgens mij een 4.7 halen wil ik de punten hebben. Heel veel succes straks, al lees je dit waarschijnlijk pas als je m al hebt gemaakt. Ik kan m helaas niet maken wegens ziekte, lig al paar dagen op bed, en als ik me niet zo naar zou voelen was t echt een blessing in disguise geweest. Moet m 29 november inhalen. Ben benieuwd hoe het was!
Leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, hartelijk om gelachen met de andere fiscalisten hier op kantoor.
Hij is nu uitgeprint en hangt op m'n deur
Oh hartstikke goed! 3,3 kan niet misgaan haha! (ff afkloppenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Nou ik ben terug en... het viel opzich best mee!Naja wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem heb gehaald, kan alsnog misgaan. Maar ik kon best veel opschrijven, ook al had ik zo slecht geleerd. Het ging over rechtmatige fouillering, Kruslin/Huvig, ad informandum feiten... eigenlijk wel de belangrijkste dingen. Ben sowieso altijd heel blij dat ik geen details leer en vooral alles in de arresten kalk, want die details vragen ze toch niet. Ik ben echt heeeel benieuwd wat ik heb, maar een 3,3 moet er toch wel inzitten
!
Nouja, alle artikelen enzo, en alle voorwaarden/criteria uit de arresten markeren, en in het wetboek zelf de arresten bij de bijbehorende artikelen zetten. En ik doe ook wel eens in een arrest dat ik bijvoorbeeld een s en een p markeer, zodat ik weet dat dat voor subsidiariteit en proportionaliteit staatquote:Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oh hartstikke goed! 3,3 kan niet misgaan haha! (ff afkloppen)Wat bedoel je met alles in de arresten kalken, wat zet je erbij dan? Hoorde van een vriendin van mij dat zij het best pittig vond, dat ze het niet helemaal af had gekregen..
Oh haha, ik dacht dat je veel meer bedoelde, ik dacht ooh mag dat. Weet jij trouwens of ze het nou bij ons op school nog gaan veranderen van dat je bij je herkansing max een 6 haalt? Hoorde dat het misschien omhoog werd gehaald naar een 7?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Nouja, alle artikelen enzo, en alle voorwaarden/criteria uit de arresten markeren, en in het wetboek zelf de arresten bij de bijbehorende artikelen zetten. En ik doe ook wel eens in een arrest dat ik bijvoorbeeld een s en een p markeer, zodat ik weet dat dat voor subsidiariteit en proportionaliteit staaten dat ik dat dus niet moet vergeten. Dat soort dingen
Wat is dat dan voor vreemde regeling?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht dat je veel meer bedoelde, ik dacht ooh mag dat. Weet jij trouwens of ze het nou bij ons op school nog gaan veranderen van dat je bij je herkansing max een 6 haalt? Hoorde dat het misschien omhoog werd gehaald naar een 7?
Ach vraag maar niks, UU hequote:Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor vreemde regeling?
Dit vind ik op zich nog wel te begrijpen (heb je op de UL ook)......quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
De regel is, als je een herkansing wil, moet je zo ie zo bij de eerste keer een 4 halen, anders
moet je het vak volgend jaar weer doen.
..., maar dit nietquote:Als je dan een 4 of hoger hebt en een onvoldoende dus,
dan kun je herkansen, wat ze repareren noemen, en al haal je dan een 9, je krijgt een 6!!!!
Ik vind inderdaad dat laatste het ergst. Je kan toch gewoon een keer slecht scoren? Maar dan word je ontmoedigd om daarna wel je best te doen, want ondanks dat je dan bijvoorbeeld echtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit vind ik op zich nog wel te begrijpen (heb je op de UL ook)......
[..]
..., maar dit nietTreurig dat dat kan. Zijn de verschillen op de uni's toch behoorlijk groot..
Wtf.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Als je dan een 4 of hoger hebt en een onvoldoende dus,
dan kun je herkansen, wat ze repareren noemen, en al haal je dan een 9, je krijgt een 6!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |