abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 03:03:31 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_86449426
Serieus, wat zijn die dingen enorm irritant :r Laat ik het even opsommen.

Vrachtwagens:

* kunnen scharen ("... vanwege een geschaarde vrachtwagen")
* kunnen kantelen ("... vanwege een gekantelde vrachtwagen")
* krijgen vaak pech ("... vanwege een vrachtwagen met pech")
* halen vaak met 1km/u snelheidsverschil een hele colonne andere vrachtwagens in op een tweebaansweg (A15 :r)
* komen altijd vlak voor je terecht op een klaverblad en rijden dan 40 a 50
* trekken irritant langzaam op
* obstrueren je zicht als je er al dan niet noodgedwongen achter zit
* gooien je hele ruit vol met spray als het regent
* geven je een dreun van wind als je er voorbij rijdt

En zo is er vast wel meer te verzinnen.

Kortom: kunnen die kutdingen niet gewoon een rijverbod krijgen tijdens de spits?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86449429
Jij rijdt liever zelf het hele land door om je dagelijkse boodschappen te verzamelen?
  woensdag 15 september 2010 @ 03:06:45 #3
77130 star_gazer
pi_86449433
quote:
Op woensdag 15 september 2010 03:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij rijdt liever zelf het hele land door om je dagelijkse boodschappen te verzamelen?
Nee, ik zie liever dat winkels wat eerder en/of later bevoorraad worden :*
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_86449457
het enige irritante aan vrachtwagens is is dat ze net zo klinken als je wekkerradioalarm als ze achteruit rijden.
  woensdag 15 september 2010 @ 03:53:09 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_86449534
Het moet volgens mij voor die chauffeurs ook een stuk relaxter zijn 's nachts te rijden.

En zoveel duurder zal dat niet zijn. Ze verbruiken sowieso minder brandstof itt overdag wanneer ze filerijden en constant met het gaspedaal moeten spelen. Dus dat is dan al een stukje compensatie op de kosten die bedrijven maken voor het betalen van chauffeurs die in de nacht rijden.

En goederen verplaatsen zich sneller, efficiënter werken, meer ritten, bla bla, compensatie alom!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_86449600
quote:
Op woensdag 15 september 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
Het moet volgens mij voor die chauffeurs ook een stuk relaxter zijn 's nachts te rijden.

En zoveel duurder zal dat niet zijn. Ze verbruiken sowieso minder brandstof itt overdag wanneer ze filerijden en constant met het gaspedaal moeten spelen. Dus dat is dan al een stukje compensatie op de kosten die bedrijven maken voor het betalen van chauffeurs die in de nacht rijden.

En goederen verplaatsen zich sneller, efficiënter werken, meer ritten, bla bla, compensatie alom!
Moet je ook nog chauffeurs hebben die allemaal alleen maar 's nachts willen rijden.
I spoke proper England since I was a children.
pi_86449818
Dat dat inhalen irritant is snap ik, maar dat scharen, kantelen e.d. niet :') Er zijn vaker ongelukken met auto's dan met vrachtwagens. En dat ze niet hard door een bocht gaan.. logisch he stuk ongeduld :') Een vrachtwagencombinatie weegt snel 50 ton. Dat trek je niet zomaar weg :')
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86449858
quote:
Op woensdag 15 september 2010 03:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja. kusjes
Lost my ipod :`(
  woensdag 15 september 2010 @ 07:14:17 #9
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_86449863
Terechte klacht Ts. Waar je helemaal de pleuris van krijgt is als zo'n pikhoofd meent een van zijn collega's te moeten gaan inhalen. Vervolgens daarmee de hele zaak dichtzet voor de overige weggebruikers.
Laat dat volkje maar 's nachts rijden. :W
Qui habet aures audiendi audiat
pi_86450119
quote:
Op woensdag 15 september 2010 04:45 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Moet je ook nog chauffeurs hebben die allemaal alleen maar 's nachts willen rijden.
en winkels die 's nachts bevoorraad willen worden.

In Amsterdam wil men juist niet dat er 's nachts bevoorraad wordt i.v.m. geluid. Dáár willen ze dan weer elektrische vrachtwagens of trams voor inzetten. enz.enz.
  woensdag 15 september 2010 @ 13:17:26 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_86458048
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:52 schreef TSI het volgende:

[..]

en winkels die 's nachts bevoorraad willen worden.

In Amsterdam wil men juist niet dat er 's nachts bevoorraad wordt i.v.m. geluid. Dáár willen ze dan weer elektrische vrachtwagens of trams voor inzetten. enz.enz.
Klopt. En dan moeten de vrachtwagen het naar een verzamelplaats brengen en dan rijden ze het met geluidsarme apparaten weer door naar de klant.

quote:
Op woensdag 15 september 2010 04:45 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Oude garde zal er moeite mee hebben, de nieuwe mensen selecteer je erop. Er zullen er talloze zijn die het gewoon willen doen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 15 september 2010 @ 13:48:50 #12
77130 star_gazer
pi_86459201
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat dat inhalen irritant is snap ik, maar dat scharen, kantelen e.d. niet :') Er zijn vaker ongelukken met auto's dan met vrachtwagens. En dat ze niet hard door een bocht gaan.. logisch he stuk ongeduld :') Een vrachtwagencombinatie weegt snel 50 ton. Dat trek je niet zomaar weg :')
Verhoudingsgewijs gebeuren er meer ongelukken met vrachtwagens dan met personenauto's hoor. En ik ben niet geïnteresseerd in de reden waarom ze langzaam rijden, want dat begrijpt iedere mongool. Het gaat mij erom dat het overal en nergens gebeurt en dat vrachtwagens daarom beter 's nachts kunnen rijden.
-
pi_86459395
quote:
Op woensdag 15 september 2010 03:03 schreef star_gazer het volgende:

Kortom: kunnen die kutdingen niet gewoon een rijverbod krijgen tijdens de spits?
Als je er zoveel last van hebt, waarom rijd je dan zelf niet gewoon buiten de spits om? :?
pi_86459522
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:48 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Verhoudingsgewijs gebeuren er meer ongelukken met vrachtwagens dan met personenauto's hoor. En ik ben niet geïnteresseerd in de reden waarom ze langzaam rijden, want dat begrijpt iedere mongool. Het gaat mij erom dat het overal en nergens gebeurt en dat vrachtwagens daarom beter 's nachts kunnen rijden.
Dat auto versus vrachtwagen gezeik ken ik nu wel. Ik beaam dat vrachtwagens irritant kunnen zijn, maar dat zijn auto's ook vaak zat. En zonder vrachtwagens hebben we niks te eten. En 's nachts rijden kan misschien een oplossing zijn, maar veel winkels e.d. liggen ook in woonwijken. Leuk als er mensen liggen te slapen :') Het is een kwestie van geven en nemen.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86459878
Die kentekenplaten in de cabine met daarop 'Anita en de kids' zijn al helemaal verschrikkelijk.
  woensdag 15 september 2010 @ 14:10:33 #16
77130 star_gazer
pi_86460104
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je er zoveel last van hebt, waarom rijd je dan zelf niet gewoon buiten de spits om? :?
Dat probeer ik regelmatig, maar ivm kantoortijden lukt dat niet altijd. Daarom pleit ik voor aanpassing van de rijtijdenwet, zodat vrachtwagens buiten de spits hun werk kunnen doen.
-
pi_86460324
Vooral die KUT Action vrachtwagens vinden het nodig om een andere vrachtwagen in te halen met 1kmph verschil. MEt name op de A7 rond een uurtje of kwart over 5 's ochtends. Schijt irritant. Kan je een kwartiertje lekker doorrijden en dan ontstaat er ineens een mini-file omdat een vrachtwagenchauffeur eerder dan zijn collega koffie wilt halen bij het tankstation
pi_86460466
Dit is een discussie die nooit zal eindigen. Hoe vaak kleven automobilisten achter vrachtwagens? Hoe vaak scheren automobilisten net voor vrachtwagens langs als ze een afrit dreigen te missen? Zoals ik al zei: het is een kwestie van geven en nemen.
Ik ben illegaal!
  woensdag 15 september 2010 @ 14:20:19 #19
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86460502
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:17 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Klopt. En dan moeten de vrachtwagen het naar een verzamelplaats brengen en dan rijden ze het met geluidsarme apparaten weer door naar de klant.

Oplossing: Zeppelins!.. :)

Laat vrachtwagens naar terminals rijden aan de rand van een stad en daar laden en lossen, vervolgens vervoeren geluidloze Zeppelins met vier keer het laadvermogen van een vrachtwagen de goederen naar de plek van bestemming in het drukke centrum van een stad, laden en lossen gebeurt vanaf de daarvoor aangepaste daken die dan uitgerust zijn van een laad en los platform, die als men ze tijdelijk niet gebruikt, dan eventueel ook nog eens kan voorzien van zonnepanelen die weer energie opwekken om de buurt voor stroom te voorzien.. :s)

Pfffrrttt..just a brainfart.. 8)7.. :P .. :{w .. :D .. :').. :o .. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Tism op 15-09-2010 14:27:29 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 15 september 2010 @ 14:20:36 #20
78498 classpc
I don't like change
pi_86460514
quote:

[..]

[..]

Oude garde zal er moeite mee hebben, de nieuwe mensen selecteer je erop. Er zullen er talloze zijn die het gewoon willen doen.
Ik zou er geen moeite mee hebben. :Y
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_86460585
Ik ben altijd bang dat de chauffeur in slaap valt net als ik hem wil passeren :')
lol?
pi_86460728
Die postal grapjes gaan me een beetje de strot uithangen.
Weggehaald :O
Juin uit Eigen Tuin!
pi_86461480
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef star_gazer het volgende:

Dat probeer ik regelmatig, maar ivm kantoortijden lukt dat niet altijd.
Laat dat nou exact de reden zijn waarom vrachtwagens ook in de spits rijden.

quote:
Daarom pleit ik voor aanpassing van de rijtijdenwet, zodat vrachtwagens buiten de spits hun werk kunnen doen.
Met welk doel?
pi_86461904
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef Nass het volgende:
Ik ben altijd bang dat de chauffeur in slaap valt net als ik hem wil passeren :')
Wat dan nog? als ie jouw kant op komt duw je em toch even terug :Y
pi_86463206
Ik ben het wel eens met TS, vooral dat onnodig inhalen is zo irritant!
Wat mij dan erg nuttig lijkt is een aanpassing aan vrachtwagens zodat ze automatisch afstand houden, ook al rijden ze vol gas.. Ze hebben nu al automatisch aanpassende cruisecontrol, dus dit kan ook.
Dan heb je naar mijn idee al veel minder ongelukken omdat ze niet meer kunnen bumperkleven bij elkaar.
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_86463299
quote:
Op woensdag 15 september 2010 03:06 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nee, ik zie liever dat winkels wat eerder en/of later bevoorraad worden :*
Leuk als het supermarktpersoneel om 03.00 's nachts (o.i.d.) aanwezig moeten zijn om de wagens binnen te laden :')
  woensdag 15 september 2010 @ 16:11:30 #27
77130 star_gazer
pi_86464530
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Met welk doel?
Om het wegennet te ontlasten tijdens de spits

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
  woensdag 15 september 2010 @ 16:12:01 #28
77130 star_gazer
pi_86464549
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:41 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Leuk als het supermarktpersoneel om 03.00 's nachts (o.i.d.) aanwezig moeten zijn om de wagens binnen te laden :')
ja dus? wat is er mis met een 24-uurs economie?
-
pi_86464913
Lol..

echt te dom voor woorden dit.. en ffs ik reageer er nog op ook..

Wees blij dat die vrachtwagens jouw spullen kunnen vervoeren pauper
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_86465037
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Met welk doel?
Wat denk je. :') Het is toch duidelijk dat het de verkeersstroom overdag en in de spits dan verbetert.
pi_86465110
Ik vind het wel een goed plan om de meerderheid van het vrachtverkeer buiten de "normale" tijden te laten rijden.
pi_86465145
Topic 2624738735849084 over vrachtwagens versus kantoorvolk in auto's.
Ga dan in je woonplaats werken, hoef je ook niet in de spits te rijden en files langer te maken. probleem opgelost. of ga thuiswerken, of ga savonds werken.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_86467903
Trekkers zijn vervelender.. iedere ochtend 3~4 trekkers en dan iemand die niet durft in te halen recht achter de trekker :'(
Die met die rooie broek
pi_86468885
Ik had vanmorgen een vrachtwagen voor me toen ik naar school toe fietste. Hij blokkeerde de weg en toen was ik bijna te laat in de les terwijl ik het normaal gemakkelijk haal }:|
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_86469078
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Ik had vanmorgen een vrachtwagen voor me toen ik naar school toe fietste. Hij blokkeerde de weg en toen was ik bijna te laat in de les terwijl ik het normaal gemakkelijk haal }:|
Met de fiets kan je vrijwel overal tussendoor, dus dit vind ik onzin.
Ik ben illegaal!
pi_86469187
In India weten ze er wel raad mee.
lol?
pi_86469228
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Met de fiets kan je vrijwel overal tussendoor, dus dit vind ik onzin.
Niet bij een drukke weg waar ook nog de stoepen druk bezet zijn :r
pi_86469246
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:30 schreef Nass het volgende:
In India weten ze er wel raad mee.
Net of een paard zo over het asfalt kan schuiven :')
pi_86469307
quote:
Op woensdag 15 september 2010 03:03 schreef star_gazer het volgende:
Tja en voor jouw gerief moeten al die chauffeurs dus maar in de nacht de weg op of tijdens de spits 2 uur verplichte pauze nemen?

Wees blij met die mensen, want alles wat bij jou thuis staat is dankzij diezelfde chauffeurs al eens vervoerd.
pi_86469344
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ja dus? wat is er mis met een 24-uurs economie?
En jij zou zelf wel om 3 uur 's-nachts op je werk willen zijn?
  woensdag 15 september 2010 @ 18:38:25 #41
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_86469375
Je kan er toch gewoon voorbij? Of heb je 4 wielen en mag je alleen in de blokkendoosparade?
  woensdag 15 september 2010 @ 18:38:36 #42
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_86469382
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:37 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

En jij zou zelf wel om 3 uur 's-nachts op je werk willen zijn?
:Y _O_
pi_86469672
Wacht maar tot je naast/boven je lokale appie/super/deen woont en ze midden in de nacht komen lozen... oh nee, daar heb je geen last van in je kasteeltje
likkebaardendlekkerlessendkloekkklinkendfrisdrinkendstemmensmerendrazendflitsendsnelvibrerendkoelkoelkoelklotsend watah...
pi_86469870
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Om het wegennet te ontlasten tijdens de spits

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook zelf daar iets aan doen natuurlijk.
pi_86470219
quote:
Ik denk dat dat nog wel eens enorm tegen kan vallen, er is nu al een tekort, en men verwacht tegen in 2015 al een tekort van 58.000 chauffeurs. 's-nacht werken lijkt misschien lekker, en een hoop mensen doen een hoop voor wat toeslag. Maar als je het éénmaal een tijdje gedaan zul je merken dat het vaak vies tegenvalt. En je sociaal leven gaat er ook vaak kapot van.
  woensdag 15 september 2010 @ 19:03:15 #46
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_86470280
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:47 schreef glaasje_water het volgende:
Wacht maar tot je naast/boven je lokale appie/super/deen woont en ze midden in de nacht komen lozen... oh nee, daar heb je geen last van in je kasteeltje
Dat doen ze bij jou snachts? Hier altijd vroeg in de ochtend :?
pi_86472015
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:38 schreef R-Tech het volgende:
Wat mij dan erg nuttig lijkt is een aanpassing aan vrachtwagens zodat ze automatisch afstand houden, ook al rijden ze vol gas.
Zodat jij er zeker nog net tussen past ;)
I am not death, I am just ignoring you
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:39 #48
77130 star_gazer
pi_87066900
-
pi_87066947
Ah, hier is ie, het wekelijks vrachtwagen-bash-topic c_/
FH 420 eev Globetrotter XL
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:47:25 #50
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_87066961
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag gebeurd.

[ afbeelding ]

Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ongeval-a59.html
Ik heb het gelezen ja. Erg tragisch natuurlijk, maar wat wil je hiermee zeggen?
Ik ben illegaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')