Nee, ik zie liever dat winkels wat eerder en/of later bevoorraad wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 03:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij rijdt liever zelf het hele land door om je dagelijkse boodschappen te verzamelen?
Moet je ook nog chauffeurs hebben die allemaal alleen maar 's nachts willen rijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
Het moet volgens mij voor die chauffeurs ook een stuk relaxter zijn 's nachts te rijden.
En zoveel duurder zal dat niet zijn. Ze verbruiken sowieso minder brandstof itt overdag wanneer ze filerijden en constant met het gaspedaal moeten spelen. Dus dat is dan al een stukje compensatie op de kosten die bedrijven maken voor het betalen van chauffeurs die in de nacht rijden.
En goederen verplaatsen zich sneller, efficiënter werken, meer ritten, bla bla, compensatie alom!
Ja. kusjesquote:Op woensdag 15 september 2010 03:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij rijdt liever zelf het hele land door om je dagelijkse boodschappen te verzamelen?
en winkels die 's nachts bevoorraad willen worden.quote:Op woensdag 15 september 2010 04:45 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Moet je ook nog chauffeurs hebben die allemaal alleen maar 's nachts willen rijden.
Klopt. En dan moeten de vrachtwagen het naar een verzamelplaats brengen en dan rijden ze het met geluidsarme apparaten weer door naar de klant.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:52 schreef TSI het volgende:
[..]
en winkels die 's nachts bevoorraad willen worden.
In Amsterdam wil men juist niet dat er 's nachts bevoorraad wordt i.v.m. geluid. Dáár willen ze dan weer elektrische vrachtwagens of trams voor inzetten. enz.enz.
Oude garde zal er moeite mee hebben, de nieuwe mensen selecteer je erop. Er zullen er talloze zijn die het gewoon willen doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 04:45 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Moet je ook nog chauffeurs hebben die allemaal alleen maar 's nachts willen rijden.
Verhoudingsgewijs gebeuren er meer ongelukken met vrachtwagens dan met personenauto's hoor. En ik ben niet geïnteresseerd in de reden waarom ze langzaam rijden, want dat begrijpt iedere mongool. Het gaat mij erom dat het overal en nergens gebeurt en dat vrachtwagens daarom beter 's nachts kunnen rijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat dat inhalen irritant is snap ik, maar dat scharen, kantelen e.d. nietEr zijn vaker ongelukken met auto's dan met vrachtwagens. En dat ze niet hard door een bocht gaan.. logisch he stuk ongeduld
Een vrachtwagencombinatie weegt snel 50 ton. Dat trek je niet zomaar weg
Als je er zoveel last van hebt, waarom rijd je dan zelf niet gewoon buiten de spits om?quote:Op woensdag 15 september 2010 03:03 schreef star_gazer het volgende:
Kortom: kunnen die kutdingen niet gewoon een rijverbod krijgen tijdens de spits?
Dat auto versus vrachtwagen gezeik ken ik nu wel. Ik beaam dat vrachtwagens irritant kunnen zijn, maar dat zijn auto's ook vaak zat. En zonder vrachtwagens hebben we niks te eten. En 's nachts rijden kan misschien een oplossing zijn, maar veel winkels e.d. liggen ook in woonwijken. Leuk als er mensen liggen te slapenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs gebeuren er meer ongelukken met vrachtwagens dan met personenauto's hoor. En ik ben niet geïnteresseerd in de reden waarom ze langzaam rijden, want dat begrijpt iedere mongool. Het gaat mij erom dat het overal en nergens gebeurt en dat vrachtwagens daarom beter 's nachts kunnen rijden.
Dat probeer ik regelmatig, maar ivm kantoortijden lukt dat niet altijd. Daarom pleit ik voor aanpassing van de rijtijdenwet, zodat vrachtwagens buiten de spits hun werk kunnen doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er zoveel last van hebt, waarom rijd je dan zelf niet gewoon buiten de spits om?
Oplossing: Zeppelins!..quote:Op woensdag 15 september 2010 13:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt. En dan moeten de vrachtwagen het naar een verzamelplaats brengen en dan rijden ze het met geluidsarme apparaten weer door naar de klant.
Ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt. En dan moeten de vrachtwagen het naar een verzamelplaats brengen en dan rijden ze het met geluidsarme apparaten weer door naar de klant.
[..]
Oude garde zal er moeite mee hebben, de nieuwe mensen selecteer je erop. Er zullen er talloze zijn die het gewoon willen doen.
Laat dat nou exact de reden zijn waarom vrachtwagens ook in de spits rijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef star_gazer het volgende:
Dat probeer ik regelmatig, maar ivm kantoortijden lukt dat niet altijd.
Met welk doel?quote:Daarom pleit ik voor aanpassing van de rijtijdenwet, zodat vrachtwagens buiten de spits hun werk kunnen doen.
Wat dan nog? als ie jouw kant op komt duw je em toch even terugquote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef Nass het volgende:
Ik ben altijd bang dat de chauffeur in slaap valt net als ik hem wil passeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |