ja de orde is hier ver te zoeken. neem dit topic nou als voorbeeld wij praten over moderaten in een defensie kleding topic.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Orde ver te zoeken?
Iedereen moet gewoon lekker zeggen wat hij/zij op zijn hart heeft..
je werkt zeker niet bij Defensie of wel?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Rave_NL het volgende:
Offtopic gaan om je gal te spuwen dat lui offtopic gaan..
Ga naar feedback!
En snel een beetje!
precies... now we're talking...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:04 schreef Pumatje het volgende:
Leo wil het vast graag weer hebben over Defensie meisjes in de kleine kleertjes
So am I...quote:
Voor jullie bedoel je toch? Anyway nice looking... uniforms. Have a cup ofquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef m.k het volgende:
hier 592 pagina's met vrouwelijke militairen voor je
Volgens mij was dat de meeste bekeken thread op mp.netquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef m.k het volgende:
We hadden het toch over nederlandse dames uniform?quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef m.k het volgende:
Is dat zo erg?quote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
We hadden het toch over nederlandse dames uniform?
Zie hier volgens mij alleen maar buitenlandse!
Ja, want we gaan weer offtopic!quote:Op maandag 27 september 2010 19:18 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is dat zo erg?![]()
Zuid Europese vrouwen.
Dit is DEF, wat had je anders verwacht?quote:
Dan zeg ik: banaan.quote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dit is DEF, wat had je anders verwacht?![]()
Als het niet offtopic is na de eerste paar posts is er iets mis.
Dalijk valt je bak koffie nog uit je handen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef KingSizePinda het volgende:
Maar goed, laat ze de kleren niet aanpassen. Kost alleen maar geld en dan kan ik dadelijk niet meer fatsoenlijk mijn bakkie koffie declareren
Je kunt overdrijvenquote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dit is DEF, wat had je anders verwacht?![]()
Als het niet offtopic is na de eerste paar posts is er iets mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |