Ik snap idd ook niet zo waarom deze dames mooi zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:58 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Gatverdamme ey, ben net wakker man!
No idea wat het probleem van deze Spaanse Militairen is, maar ze zullen vast ook wel KPU problemen hebben daar, die kleren zijn gewoon veel te klein..echt belachelijk ziet dit eruit..quote:
zeug?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
No idea wat het probleem van deze Spaanse Militairen is, maar ze zullen vast ook wel KPU problemen hebben daar, die kleren zijn gewoon veel te klein..echt belachelijk ziet dit eruit..
Een wonder dat die zeug die half in die m113 zit nog geen VRA'tje aan het invullen is voor een nieuwe broek, ding scheurt bijna uit zijn voegen.
Ik weet niet wat jij onder zeug verstaat, maar die meisjes op de foto zijn alles behalve zuigen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
No idea wat het probleem van deze Spaanse Militairen is, maar ze zullen vast ook wel KPU problemen hebben daar, die kleren zijn gewoon veel te klein..echt belachelijk ziet dit eruit..
Een wonder dat die zeug die half in die m113 zit nog geen VRA'tje aan het invullen is voor een nieuwe broek, ding scheurt bijna uit zijn voegen.
Zij is echt niet dik...quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef Pumatje het volgende:
zeug is dikke vrouw,
en what the fuck. m113's ?
Kom op zeg, je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat een M113 is... of vindt je het niet meer van deze tijd dat deze vtgn nog bestaan?quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef Pumatje het volgende:
zeug is dikke vrouw,
Vrouwen met wapens zien er uit als.. kinderen met seksattributen. Out of context, niet serieus te nemen en eigenlijk ook helemaal niet wenselijk.quote:
Ja maar ik zie op de foto geen dikke vrouwquote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef Pumatje het volgende:
zeug is dikke vrouw,
Stel je niet aan zegquote:Op zondag 19 september 2010 16:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Vrouwen met wapens zien er uit als.. kinderen met seksattributen. Out of context, niet serieus te nemen en eigenlijk ook helemaal niet wenselijk.
Hoop dat je wel snapt dat die foto al een paar jaar oud is.quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef Pumatje het volgende:
zeug is dikke vrouw,
elk voordeel heeft zijn nadeelquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom? Alleen zodat bepaalde mannen opgegeild kunnen worden?
Ik denk dat 9 van de 10 vrouwen die het leger in gaan of zitten daar niet zo op zitten te wachten.
Daarbij, hoe strakker iets zit hoe moeilijker je je kunt bewegen.. gaan ze straks weer lopen zeiken dat we nog langzamer zijn...
Ja en dan achteraf gaan zitten zeuren....quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
elk voordeel heeft zijn nadeeliets trager maar beter uitzicht ik zeg niks mis mee
Hoe je het ook went of keert, defensie blijft een mannenwereld. Dus zo gek vind ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Raar eigenlijk dat er nog helemaal geen tenue's voor vrouwen waren.
alle mannen over 1 kam scherenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja en dan achteraf gaan zitten zeuren....![]()
Ik ken mannen langer dan vandaag!!
[..]
Hoe je het ook went of keert, defensie blijft een mannenwereld. Dus zo gek vind ik het eigenlijk niet.
2equote:Op zondag 19 september 2010 16:06 schreef leovanw het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat een M113 is... of vindt je het niet meer van deze tijd dat deze vtgn nog bestaan?
reactie zelf verplaatst naar het topic: '[DEF] Herkenningsquiz #12 Van kogellager tot benenwagen'. Daar hoort het m.i. meer thuis...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
2e
iedereen heeft M113's,en het is iig geen ascod op de foto..
mja m113 heeft een laadklep en deze hebben een deur, zal wel een variant zijn.
Deffers staan er algemeen om bekend dat ze het nooit bij 1 onderwerp kunnen houdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:09 schreef seasushi het volgende:
Huh? ascot, stevie wonder, M113, laadklep? Dit topic krijgt een verassende wending
Als het op het einde van de eerste pagina nog steeds ontopic is (of zelfs maar misschien) dan is het [DEF]-onwaardig..quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:09 schreef seasushi het volgende:
Huh? ascot, stevie wonder, M113, laadklep? Dit topic krijgt een verassende wending
Orde ver te zoeken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef m.k het volgende:
ja een topic zomaar sluiten is inderdaad niet goed. maar de orde is hier ver te zoeken naar mijn mening, maarja misschien hoort dat wel bij defensie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |