quote:AMSTERDAM – Defensie werkt aan een aangepast gevechtstenue voor vrouwen. De huidige standaardmaten zijn gebaseerd op het mannenlichaam en is daardoor niet altijd even comfortabel voor vrouwelijke militairen.
Van het zogeheten dagtenue bestaat al een vrouwelijke versie, zo vertelt woordvoerder van het ministerie van Defensie Patricia Sonneveld dinsdag aan HP de Tijd.
Het kledingbedrijf van Defensie KPU werkt momenteel aan de nieuwe lijn. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe gevechtskleding klaar is voor gebruik.
In Nederland is negen procent van de militairen vrouw.
bron: http://www.nu.nl/politiek(...)kleding-vrouwen.html
Aangepaste gevechtskleding voor vrouwen bestaat toch alquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef Mark94 het volgende:
Kom niet zeuren dat ik dit in [DEF] Algemeen Defensie Nieuws topic #2 moet plaatsen want dit verdient toch echt een eigen topic!
[..]
Dat is burgerkleding met een camoprint, dat kun je geen gvt noemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Aangepaste gevechtskleding voor vrouwen bestaat toch al
[ afbeelding ]
Goeie, maar helaas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor een vredes actie ergens in de tropenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat is burgerkleding met een camoprint, dat kun je geen gvt noemen.
Ja en vol onder de parasieten terugkomen, lekker hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor een vredes actie ergens in de tropen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja en vol onder de parasieten terugkomen, lekker hoor
Zijn ze iig flexibel en hoef je niet bang te zijn om nat te wordenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt 't niet helemaal he.quote:
't is nou niet echt alsof het een serieuze post was eh :pquote:
Johquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef Esses het volgende:
[..]
't is nou niet echt alsof het een serieuze post was eh :p
Maar ik vond 't nog steeds een goede suggestie voor een GVT... althans voor 5% van de defensie vrouwenquote:
quote:
Waarom? Alleen zodat bepaalde mannen opgegeild kunnen worden?quote:
Is dat inclusief opblaasbaar modderbad?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe fijn ik billen, heupen en tieten ook vind, ik ben het wat dit betreft met Maitje eens. Heel erg onhandig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |