Jij mag heul geen bierquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
BieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
Zo'n kind geef ie toch een fanta [ afbeelding ]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust alleen Yoghi.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbieden
Zijn jij en Pgr niet even oud?quote:
Jaag hem nou niet wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net een Fristi aanbieden
we moeten de hond nog wegbrengenquote:
Ik weet niet een hoe oud-ie isquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesKoffie
![]()
[..]
Zijn jij en Pgr niet even oud?
quote:
Je kan toch zeggen dat je ff weg moet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten de hond nog wegbrengenEn dan is het erg lastig als de visite gewoon dom blijft zitten
En wil op tijd terug zijn voor glee
Maar dat gaat niet meer lukken
Heee badeendjequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesKoffie
![]()
[..]
Zijn jij en Pgr niet even oud?
Baguettequote:
quote:
De visite denkt natuurlijk dat je al lang ingepakt hebt en niet uren van te voren nog bezig bentquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten de hond nog wegbrengenEn dan is het erg lastig als de visite gewoon dom blijft zitten
En wil op tijd terug zijn voor glee
Maar dat gaat niet meer lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |