quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef Iemand91 het volgende:
Nog iemand die van dit weer wel blues wil spelen?
Ik wel, if I could...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Nu met die BC Rich in de OP houd ik het helemaal voor gezien. En Braddie zal zo ook wel weer langskomen.
The steel drivin' maaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef megalomaan het volgende:
[ afbeelding ]
ff een foto van de bitch die binnen een jaar de mijne zal zijn.GAS, al zou ik geen tremelo erop willen, en geen goude hardwareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Op de body en het element na, zijn het allemaal Fender/Fender replacement partsquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het wel een echte Fender?
Anders is het net zoals die gast laatst die een zelfgebouwde versterker een Marshall noemnde
Ik zou die Planet Waves (meen ik) kopen met tangetje. Toch wel handig, dat tangetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
Zijn deze dingen handig?http://www.thomann.de/nl/thomann_saitenkurbel.htm
Zo'n ding moet ik ook nog hebben. Ik ben nu steeds of mijn snarenwinder kwijt, of mijn tangetje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou die Planet Waves (meen ik) kopen met tangetje. Toch wel handig, dat tangetje.
Watskeburt dan? Heb je weer van die tokkies/andere paupers met een BB gezien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
Na vandaag vervloek ik Blackberrys helemaal.
Maar dat heeft niets met gitaren te maken natuurlijk
Die heb ik dan ookquote:
Hell yeah!quote:
Ducctape.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik ben aan het proberen mijn Sennheiser koptelefoon te repareren, maar dat lukt toch niet helemaal
Het zal vlakbij de plug, maar die krijg ik niet open om alles even mooi opnieuw te solderen. Net alsof ze dat ding later vol met plastic hebben gegoten.quote:
Ja, dat doen ze meestal ook. En die draden zijn zo kut te solderen, die schroeien gewoon weg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het zal vlakbij de plug, maar die krijg ik niet open om alles even mooi opnieuw te solderen. Net alsof ze dat ding later vol met plastic hebben gegoten.
Zoiets moet ik dan ook maar gaan proberen, vind het een beetje zonde om een hele nieuwe koptelefoon te kopen. Ik zie trouwens 4 draden, ik dacht dat er altijd maar 3 in zaten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Libelah het volgende:
Ik heb bij mijn sennheiser al meerdere keren een nieuwe plug (dus niet de oude gerepareerd) aangezet. Zelfs één keer het volledige snoer van stekker tot schelpen vervangen...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh die is waarschijnlijk van Braddie, ik hoorde dat hij de draad volledig kwijt was
Misschien een dubbele nuldraad? Als je gescheiden links en rechtskabel hebt (zo'n raar dubbel snoer, beetje moeilijk uitleggen) zou dat kunnen denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zoiets moet ik dan ook maar gaan proberen, vind het een beetje zonde om een hele nieuwe koptelefoon te kopen. Ik zie trouwens 4 draden, ik dacht dat er altijd maar 3 in zaten?
Dat is het denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef Libelah het volgende:
[..]
Misschien een dubbele nuldraad? Als je gescheiden links en rechtskabel hebt (zo'n raar dubbel snoer, beetje moeilijk uitleggen) zou dat kunnen denk ik
Wij hebben nu Nokia dingen die iedereen vervloekt. Onze Interne Automatisering is helemaal fan van HTC en Android, dus wie weet komend contractjaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook![]()
Maar dat voorkomt niet dat ik tijdens mijn werk met die krengen in aanraking kom
maak 'm niet wakkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:10 schreef blckbb het volgende:
Ik wip weer even langs
en Braddie is er niet
Niet gaan overdriven hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geen inspiratie![]()
Heb ik eens tijd heb ik geen drive/drift![]()
Mijn PM box staat altijd openquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee anders blijft Dean niet meer
Gast, ik weet niet eens meer wat ik gister geluncht hebquote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
Witch, jij had toch ooit zo een optreden waarvoor je victoriaanse kleding dingen zocht, waren ook wat links in dit topic gegeven, heb je die links nog of toevallig het topic nummer?
De gig was 27-2, dus ik zocht eind januari naar die kleding. Dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
wel slecht hoor, zo een kort geheugen
ga ik binnen kort eens die topics door zoekenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De gig was 27-2, dus ik zocht eind januari naar die kleding. Dat weet ik echt niet meer.
Ja, dat idee is echt tof. Niet origineel, want ik heb het ook al jaaaren, maar toch. Ik wou gewoon een dikke Marshall stack met 4x12 in de kofferbak bouwenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toffe John Mayer reclame, ik kende m nog niet (de reclame dus)
Een tijdje terug postte ik dat ik het gitaar spelen aan het leren was. Inmiddels is het een heuse verslaving. Elk vrije uurtje ben ik aan het pingelen. Ik ben nog niet goed, maar nu ik liedjes aan het leren ben (na wat basiswerk) is het echt zo gaafVerder hoor ik vooral nog in het beginners topicje
Zelfde verhaal hier!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Pfff... ik wil wel... maarja, geld
Maar binnenkort vast wel. Heb toch wat snaren en potmeters nodig.
*checkt loon
Ja, net even de rommel uit de oefenruimte gehaald zodat ik kon testen, maar doet het goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef blckbb het volgende:
Dean hoe gaat het met de Spider nou?
Overdrive. Maar je hebt gelijk, op 9 van de 10 youtube-filmpjes staan de settings zo dat je dat niet zo heel erg hoort.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een Tubescreamer? Stel ik zet zo'n pedaal voor m'n Hot Rod Deluxe, wat gebeurd er dan met het geluid? Van Youtube word ik ook niet veel wijzer...
Ok. Want dan wil ik wat meebestellenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Pfff... ik wil wel... maarja, geld
Maar binnenkort vast wel. Heb toch wat snaren en potmeters nodig.
*checkt loon
Ik heb hem ook voor die reden. Niet voor dikke solo's, maar voor wat lead dingetjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef Under_Score het volgende:
het boost je signaal, daardoor meer output. lekker extra punch voor tijdens solo's
Kan wel, wat wil je?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok. Want dan wil ik wat meebestellen.
Welke wil je?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef blckbb het volgende:
Als er nog wat bij GF word besteld jat ik wel een humbuckertje mee.. Laat het maar weten als het zover is
Vet!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toffe John Mayer reclame, ik kende m nog niet (de reclame dus)
Ik geloof dat het je laag ook wat strakker maakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een Tubescreamer? Stel ik zet zo'n pedaal voor m'n Hot Rod Deluxe, wat gebeurd er dan met het geluid? Van Youtube word ik ook niet veel wijzer...
Hebben jullie al een studio?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Nummer geschreven instrumentaal, als de tekst klaar is wordt ie in oktober wss in de studio opgenomen.
Bedoel je Abbey Road in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben jullie al een studio?
Anders weet ik er nog wel eentje bij jullie in de buurt.
Niks anders vinden?? Die gast is een supergoede eerste keus man. Gewoon gaan!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel je Abbey Road in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.
Yep, die bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel je Abbey Roaden in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.
Wat betaal je dan bij zoiets ?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, die bedoel ik
Spotgoedkoop en je hebt er iemand bij die erg goed weet waar hij mee bezig is.
20 euro per uur.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat betaal je dan bij zoiets ?
Het afmixen komt er dan nog bij natuurlijk want daar gaat ook wat tijd in zitten.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja dat is echt niks, ik weet niet of dat inclusief alle kosten is van het maken van de mp3 bestanden ofzo, wij hoeven als we volgende maand bijv gaan niet eens een cd/ep te hebben maar gewoon 3 mp3 bestandjes die we aan café's kunnen laten horen en op Myspace kunnen zetten.
Misschien wel handig als we een geprogrammeerde muziekspeler op onze site kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:53 schreef guitarist het volgende:
Dean: [GEZ] Iemand die een parrot kan inbouwen (regio Friesland)
Wasdatquote:Op woensdag 15 september 2010 19:29 schreef guitarist het volgende:
In bestelling!
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_mstudio_multicorekabel.htm
Hoe ga je een papegaai in een Renault Scenic inbouwen?quote:
Dit zijn meerdere lijn en microfoon kabels in 1 kabel, nu heb ik straks niet meer 6 losse kabels van m'n studiotje naar de opname kamer lopen maar 1 dikke kabel.quote:
Tof, ik heb ze 2 weken geleden gezienquote:
Ook leukquote:
Het ik toch maar niet gedaan, anders kwam het niet mooi uit.quote:
Die wil ik ookquote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het ik toch maar niet gedaan, anders kwam het niet mooi uit.![]()
![]()
Deze http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm ()en wat klein prut.
Geen idee. Hun laatste album is al weer een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hebben die zo af ent oe ook nog wat nieuw materiaal wat ze uitbrengen?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:13 schreef guitarist het volgende:
1 voor jou en 1 voor je Red Special?
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef blckbb het volgende:
Ik zat ook nog te twijfelen om naar Santana te gaan... Maar als Braddie ook gaat
Ok, vooruit.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdIk post toch geen tracks meer?, dus kom op... Be Nice
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Dank.quote:
Dat snelle stuk is vet, gare overgang. Ben benieuwd hoe het gaat klinken met de volle bandquote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef Aresdreams het volgende:
Nieuw nummer waarmee we bezig zijn online gezet
Sorry hoor maar die kwaliteit is echt RUK!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef KaMo het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Zebrapad/137881516234454
Fragmenten van de EP online
overgang? gewoon geen overgang, gewoon pats over!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat snelle stuk is vet, gare overgang. Ben benieuwd hoe het gaat klinken met de volle band
Valt wel mee toch? Voor thuisopnamesquote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die kwaliteit is echt RUK!
Voor thuisopnames en demo is het moah. Maar voor een EP....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Voor thuisopnames
Dankje, dat is dan al ietsquote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor thuisopnames en demo is het moah. Maar voor een EP....
Ik heb betere dingen gehoord.
De liedjes zelf zijn wel aardig....
Ja, kwam er net achter dat als je niet ingelogd bent bij facebook het laden niet werkt ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef Aresdreams het volgende:
laden duurt like een eeuwigheid, geen geduld...
ik heb het idee dat er wat kracht mist in de opnames, het klinkt erg braaf zacht @ de instrumenten en de zang ligt er erg bovenop, net of het geen deel uitmaakt van de muziek, dus daar valt voor volgende opnames wel flink wat te halen denk ik bij jullie. De nummers zelf, tja, niet mijn stijl, dus objectief kan ik er moeilijk over zijn, het heeft wel wat thoughquote:Op woensdag 15 september 2010 21:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dankje, dat is dan al iets
[..]
Ja, kwam er net achter dat als je niet ingelogd bent bij facebook het laden niet werkt ofzo.
Gelukkig zijn de fragmenten gehost op http://soundcloud.com/zebrapad/tracks
Wat voor een Mic gebruik je voor Zang?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:53 schreef KaMo het volgende:
Ja dat van die zang was een dilemma tijdens het afmixen, als ik het zachter deed, overheerste de muziek juist teveel naar mijn idee. Toch wat onderschat dat afmixen. Maarja, veel oefenen is het plan
Een paar topics terug vond je de nieuwe Guns N' Roses nog heel slecht in vergelijking met de oudere cd's?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van me is verschrikkelijke Guns & Roses Fan, maar hij heeft zelf al een tijd geen geld(want net nieuwe brommer gekocht) dus ik heb een kaartje voor hem gekocht, Ik vind Guns & Roses ook erg goed overigens, die nieuwe CD vindt ik erg fijn. en ook meteen voor Santana(Aangezien hij sommige nummers van Santana wel kan waarderen).
Ik hoop overigens dat hij iets van z`n nieuwste cd(2002) gaat spelen...
Adouma of Foo Foo zijn wel nice!
http://www.thomann.de/gb/the_tbone_sc400_grossmembranmikro.htmquote:Op woensdag 15 september 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat voor een Mic gebruik je voor Zang?
Ik heb zelf een Samson R21 aangeschaft, zowel voor opnames voor Acoustische gitaar als opnames voor Zang.
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien. Was er niet zo van onder de indruk. Veel te veel gedoe tussen de nummers en niet echt overtuigend gespeeld. Maar wat wil je ook. Als Tool net gespeeld heeft, raak je nergens meer van onder de indruk.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een paar topics terug vond je de nieuwe Guns N' Roses nog heel slecht in vergelijking met de oudere cd's?
Ik wil ze overigens ook wel zien, alleen in oude formatie tho. (Al is die dj ashba wel een competente gitarist!)
Ja ik vind die CD niet te vergelijke met Apetite for destruction of Use Your Illusions maar alsnog is Chinese Democracy wel een goed album.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een paar topics terug vond je de nieuwe Guns N' Roses nog heel slecht in vergelijking met de oudere cd's?
Ik wil ze overigens ook wel zien, alleen in oude formatie tho. (Al is die dj ashba wel een competente gitarist!)
Mooi microfoontje.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/gb/the_tbone_sc400_grossmembranmikro.htm
Die, is trouwens goedkoper geworden zie ik nu!
Dat wil ik gelovenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien. Was er niet zo van onder de indruk. Veel te veel gedoe tussen de nummers en niet echt overtuigend gespeeld. Maar wat wil je ook. Als Tool net gespeeld heeft, raak je nergens meer van onder de indruk.
Daar zit ook wat in. Chinese Democracy is een prima album, jammer alleen dat het onder de naam Guns N' Roses is uitgebracht. Maarja wat wil je, na AfD en UYI kun je sowieso niets beters uitbrengenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ik vind die CD niet te vergelijke met Apetite for destruction of Use Your Illusions maar alsnog is Chinese Democracy wel een goed album.
Ik vind Dj Ashba(k!) een hele te gekke gitarist.
Het is nu meer Axl + Band maar alsnog.. Het gaat me er puur om dat ik Axl heb gezien met Band!! En heb mee kunnen schreeuwen met paradise city/Welcome to The Jungle/Live And Let Die/Sail Away Sweet Sister(Eventueel) Sweet Child O Mine/November Rain/Knocking on Heavens Door/Madagascar.
Die beta 58's zijn iets duurder dan 100 euro volgens mij zo'n 170.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mooi microfoontje.
Ik wilde eerst de Shure Beta 58 kopen maar ik neem soms ook tracks op met wat vrienden, en als we dan koortjes in zingen of duetten dan ga ik niet 2x 100+ euro betallen.
En die Samson was voor mij met XLR - XLR kabel(van 5 meter) slechts 20 euro!
Ik vind die Samson`s wel prima eigenlijk, tuurlijk het is geen top kwaliteit... maar ik neem ook maar sporadisch zang/koortjes op. en heel soms acoustische dingen(piano drums gitaar)quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die beta 58's zijn iets duurder dan 100 euro volgens mij zo'n 170.
Dan kun je altijd nog de PG58 nemen, die kosten nog geen 6 tientjes en zijn bijna net zo goed als een sm 58.
Maar ja, die zijn ook eigenlijk alleen maar leuk voor op het podium. Om zang op te nemen gebruik ik liever een Neumann U87ai of zo.
Ok deze quote ik even.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Braddie het volgende:
Dat is waar!.
Beste albums van GNR.
Chinese Democracy had beter de eerste solo plaat van Axl kunnen worden.
Ik denk namelijk dat er meer mensen op Axl Rose solo afkomen dan op Axl Rose + Guns N Roses(Met geen enkel orgineel lid behalve... jawel.... AXL)
Aha!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het ik toch maar niet gedaan, anders kwam het niet mooi uit.![]()
![]()
Deze http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm ()en wat klein prut.
Met Mike Portnoyquote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef KaMo het volgende:
Ik in November naar Gorillaz, en misschien naar Avenged Sevenfold, maar dat laatste is nog niet zeker
Ja man! Wel goed gebruikt natuurlijk, maar even paar kleine dingetjes doen en dan lekker fietsen. Na de winter maar even nieuwe spuitbeurtje. Ja, of nu, met dit weer fiets ik toch nietquote:
Dat ding laad hier nu al anderhalf uur... geen MySpace?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef KaMo het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Zebrapad/137881516234454
Fragmenten van de EP online
Ja.. wat?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok deze quote ik even.
Je zegt iets verstandigs!
Dat komt ook omdat ik normaal afgezeken word als ik eens iets post in m`n enthousiasme...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef Aresdreams het volgende:
gaat er meer om dat we het niet van je gewend zijn...
okquote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ik normaal afgezeken word als ik eens iets post in m`n enthousiasme...
Dan ga ik natuurlijk niet serieus reageren
Het is wel zo.quote:
ok, niet meerdoen dus.. enthousiast zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet klinkt als iemand die al 5 jaar speelt of zo... Maar in m`n enthousiasme post ik soms wat dingetjes.
Goed doorgaan met enthousiast zijn. Maar niet hier posten neequote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet klinkt als iemand die al 5 jaar speelt of zo... Maar in m`n enthousiasme post ik soms wat dingetjes.
Preciesquote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed doorgaan met enthousiast zijn. Maar niet hier posten nee
Ik ga zeker enthousiast zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jawel man! Heb je niet meer dingen? Voor op m'n iPod en in de auto enzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leuk voor in de filequote:Op woensdag 15 september 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jawel man! Heb je niet meer dingen? Voor op m'n iPod en in de auto enzo?
Inderdaad, zo zorg je er alleen maar voor dat ze je gaan haten vanwege je slechte muziekkeuzesquote:
Uh dude? Schop je nou jezelf de grond in?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zorg je er alleen maar voor dat ze je gaan haten vanwege je slechte muziekkeuzes
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jawel man! Heb je niet meer dingen? Voor op m'n iPod en in de auto enzo?
Ik quote em nog maar een keer, just in casequote:Op woensdag 15 september 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zorg je er alleen maar voor dat ze je gaan haten vanwege je slechte muziekkeuzes
Ok nog 1 keer danquote:Op woensdag 15 september 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat mij ook ff een lolletje hebben pannekoekquote:Op woensdag 15 september 2010 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Jaja nu is het wel leuk geweest kap maar weer
Ja..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Uh dude? Schop je nou jezelf de grond in?![]()
Als je iets post uit enthousiasme wil niet zeggen dat het iets verstandigs is.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ik normaal afgezeken word als ik eens iets post in m`n enthousiasme...
Dan ga ik natuurlijk niet serieus reageren
Ze spelen in brussel AB op zondag 24 oktoberquote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met Mike Portnoy
Goeie band wel... alleen geldloos. Waar en wanneer spelen ze? Denk dat L.no dat ook wel leuk vind.
Dat ding laad hier nu al anderhalf uur... geen MySpace?
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Wel hier en daar wat oplappen, maar wel een vet dingquote:
Nog wel achtergrond zang erbij misschien?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ze spelen in brussel AB op zondag 24 oktober
En hij laad bij niemand die niet ingelofd is op facebook merk ik.
Geen MySpace, anders moest ik 3 sites bijhouden
De tracks kan je ook hier beluisteren http://soundcloud.com/zebrapad
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef wimjongil het volgende:
Hoi gitaristen. Ik leef nog steeds.
Jij ziet me liever dood? MODJES MODJES DOODSBEDREIGING!quote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef Cynic het volgende:
Zegt KX Radio iemand iets? We kregen daar een verzoekje van om eens een keer iets te doen, maar dan moeten er natuurlijk wel mensen luisteren.
Ik geloof dat het een internetstation is van Rob Stenders. Ik geloof dat het om de show gaat die nu draait.quote:
Hihih nee grapje toch..quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jij ziet me liever dood? MODJES MODJES DOODSBEDREIGING!
Okquote:
Oja klopt! Ik dacht dat Stenders op die presentator leek van de Reüniequote:Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef The_Dean het volgende:
Rob Stenders is wel tof. Stenders Eetvermaak op 3FM was altijd erg leuk.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Teksten kunnen schrijven omdat er naasten zijn overleden.![]()
Sterkte man!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Sterkte Braddie.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme net de Crafter op m`n tenen gekregen!.
Dacht dat de tas dicht zat(acoustische tas waar de gitaar van onder in moet) en dat was dus niet zo.
Dus hij klapte op m`n teen, AUUU!!!
De pan uit?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
dog eat dog, wil ik altijd nog eens live zien, maar ben te lui om verder dan 10 minuten er voor te moeten rijzen
Ze spelen vanavond in Weert, dat is bij jou om de hoekquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
dog eat dog, wil ik altijd nog eens live zien, maar ben te lui om verder dan 10 minuten er voor te moeten rijzen
Thanks!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De pan uit?
Overigens: puike monitors voor weinig, ik heb ze ook en ben er erg tevreden mee.
[TK] Alesis M1Active Monitoren
das vandaag, maar ja, geen tijd/geld voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef Metalfreak het volgende:
@Ares: volgens mij kwamen ze ook een keer in de Bosuil in Weert, da's niet eens zover van Eindhoven eigenlijk... (maar kan ook zijn dat dat al geweest is inmiddels)
En wat is het?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:05 schreef wimjongil het volgende:
Ik kan mie goed solderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je de schroeven niet meer die bij mij SD's zaten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:46 schreef The_Dean het volgende:
Waarom zitten er niet standaard lange pickupschroeven bij de elementen? Dan flikkert tenminste niet elke keer mijn nekelement in de gitaar
Weet jij nog waar ik die gelaten heb? Net mijn hele krat overhoop gehad, maar ze lijken spoorloosquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je de schroeven niet meer die bij mij SD's zaten?
Of zijn die ook te kort?
Of in het zakje met die zwarte pup schroeven of in een doosje waar die SD's in zaten denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet jij nog waar ik die gelaten heb? Net mijn hele krat overhoop gehad, maar ze lijken spoorloos
http://www.overtoom.nl/bakkenkast-273_M303049.html?WT.ac=totem_bestsellerquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:01 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet echt binnenkort eens zo'n vakje/ladekastje halen
GASquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.overtoom.nl/bakkenkast-273_M303049.html?WT.ac=totem_bestseller
Die moet wel groot genoeg zijn denk ik.
En? Had ik gelijk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
GAS
Maar heb ze gevonden
Inderdaad een mooi stuk langer!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef guitarist het volgende:
10 shows en nog 1 in optie, lekker veel spelen weer dus!![]()
![]()
Vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef -Menn0- het volgende:
Waar ging je ook alweer spelen binnenkort?
Lijst is alweer iets anders:quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Hier: Gitaristentopic #428: Waar we jaren niet naar de kapper gaan
Heb ik express zo gedaan, omdat sommige arabische nummers ook redelijk...ehh vals klinken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind het een beetje vals klinken, Braddie.
Nee, er komt nog een show. 20 oktober uit mijn hoofd. Maar dat is in een kleinere zaal.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
Hilversum is aardig in de buurt.
Welke dag is Zwolle? Of is dat deze (26-11: Hedon, Zwolle) en staat hij er wel op?
Da's een erg gave plaat!quote:
Haha, we spelen 18 december samen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lijst is alweer iets anders:
http://ikissedcharles.com/home
1 staat er nog niet op, dat is in Zwolle. En Dordrecht is verplaats.
Verdorie, dat halen we niet. Toch goed bezig voor een underground genre!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef guitarist het volgende:
10 shows en nog 1 in optie, lekker veel spelen weer dus!![]()
![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, we spelen 18 december samen!
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef wimjongil het volgende:
Kent iemand Ratatat? Ik heb een hoop topics terug geplaatst dat de combinatie DJ + gitarist me echt supertof lijkt (toen kwam genakt met Drummingcorps ofzo), maar Ratatat is dat dus gewoon en dan dik chill
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:.
Je quote de verkeerde!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdIk post toch geen tracks meer?, dus kom op... Be Nice
Nee ik loog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
Die post heb ik helemaal gemist, maar hij postte op de vorige pagina weer een track dus we gaan nog even door!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
EUH! HOMOOOOOOO'S!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die post heb ik helemaal gemist, maar hij postte op de vorige pagina weer een track dus we gaan nog even door!![]()
![]()
![]()
Het jaar dat niemand met me mee wilde naar Pinkpopquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
Wil je zoals Braddie worden of niet? That's the questionquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik ben nu wat theorie aan het lezen/leren om wat meer te begrijpen over hoe muziek in elkaar zit. Wat vinden jullie, is het een deel van de basis van het gitaar spelen of is het meer the icing on the cake?
je kan ook zo als braddie worden met muziek theorie op zak (denk ik)quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wil je zoals Braddie worden of niet? That's the question
quote:In the 70s, Blackmore used a number of different Stratocasters. However, around the time of the Long Live Rock 'n' Roll album, Blackmore found one particular Strat that was his main guitar up until Blackmore's Night. Like most of Blackmore's guitars, this Strat had its fingerboard scalloped. The pickups in it have been changed quite a few times, as described below. Blackmore added a strap lock to the headstock of this guitar as a conversation piece to annoy and confuse people.
Hoe bedoel je?, Net zoals Braddie worden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je kan ook zo als braddie worden met muziek theorie op zak (denk ik)
Kom eens van die kast af manquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?, Net zoals Braddie worden?
Jammer! Morgen maar eens wat op studeren, als cover instuderen voor de andere bandquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een erg gave plaat!
Maar nee, geen tabs.
Ja supervet. Dat nummer "Seventeen Years"... Briljant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef wimjongil het volgende:
Kent iemand Ratatat? Ik heb een hoop topics terug geplaatst dat de combinatie DJ + gitarist me echt supertof lijkt (toen kwam genakt met Drummingcorps ofzo), maar Ratatat is dat dus gewoon en dan dik chill
Geen verkeerde keuze lijkt me. Hebben jullie ook een toetsenist dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer! Morgen maar eens wat op studeren, als cover instuderen voor de andere band
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja supervet. Dat nummer "Seventeen Years"... Briljant!
JE BENT GODVERDOMME DE NIEUWE:quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Braddie het volgende:
Ben sinds vandaag bezig met een track met wat arabische invloeden:
Zit een doorlopende gitaar rif in, een bas, en een DX-7 die de strijkers verzorgd.
Hij word nog veel groter, en er komt nog veel meer in qua gitaar/eventueel zang/dergelijke Synth.
maar ik wilde julie de demo niet onthouden dus:
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Arabic%20Guitar%20Demo.mp3
Zonder te hebben gekeken... nee...quote:
Ehm daar kan hij dus echt nooit aan tippenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
JE BENT GODVERDOMME DE NIEUWE:
Echt wel! In die clips van Queen is ie ook de nieuwe Mian Bray!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ehm daar kan hij dus echt nooit aan tippen
Betere headstockquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef TeleluvR het volgende:
Even los van het relic-gebeuren, vind ik deze bodyvorm heel cool!
[ afbeelding ]
Zo dan!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer! Morgen maar eens wat op studeren, als cover instuderen voor de andere band
Verrijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?
Hier heb je niks aan?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Echt wel! In die clips van Queen is ie ook de nieuwe Mian Bray!
Hmm, mijn vader heeft er eens eentje voor een paar cent gekocht bij een muziekzaak die helemaal vol met deken en alles zat. Helemaal opgeknapt en werkt nu weer perfect.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik express zo gedaan, omdat sommige arabische nummers ook redelijk...ehh vals klinken.
Heb de Synth express wat ontstemd(DX-7 mastertune stond op 437 inplaats van 440)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |