Gezellig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, we spelen 18 december samen!
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef wimjongil het volgende:
Kent iemand Ratatat? Ik heb een hoop topics terug geplaatst dat de combinatie DJ + gitarist me echt supertof lijkt (toen kwam genakt met Drummingcorps ofzo), maar Ratatat is dat dus gewoon en dan dik chill
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:.
Je quote de verkeerde!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdIk post toch geen tracks meer?, dus kom op... Be Nice
Nee ik loog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
Die post heb ik helemaal gemist, maar hij postte op de vorige pagina weer een track dus we gaan nog even door!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdIk post toch geen tracks meer?, dus kom op... Be Nice
EUH! HOMOOOOOOO'S!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die post heb ik helemaal gemist, maar hij postte op de vorige pagina weer een track dus we gaan nog even door!![]()
![]()
![]()
Het jaar dat niemand met me mee wilde naar Pinkpopquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
Wil je zoals Braddie worden of niet? That's the questionquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik ben nu wat theorie aan het lezen/leren om wat meer te begrijpen over hoe muziek in elkaar zit. Wat vinden jullie, is het een deel van de basis van het gitaar spelen of is het meer the icing on the cake?
je kan ook zo als braddie worden met muziek theorie op zak (denk ik)quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wil je zoals Braddie worden of niet? That's the question
quote:In the 70s, Blackmore used a number of different Stratocasters. However, around the time of the Long Live Rock 'n' Roll album, Blackmore found one particular Strat that was his main guitar up until Blackmore's Night. Like most of Blackmore's guitars, this Strat had its fingerboard scalloped. The pickups in it have been changed quite a few times, as described below. Blackmore added a strap lock to the headstock of this guitar as a conversation piece to annoy and confuse people.
Hoe bedoel je?, Net zoals Braddie worden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je kan ook zo als braddie worden met muziek theorie op zak (denk ik)
Kom eens van die kast af manquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?, Net zoals Braddie worden?
Jammer! Morgen maar eens wat op studeren, als cover instuderen voor de andere bandquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een erg gave plaat!
Maar nee, geen tabs.
Ja supervet. Dat nummer "Seventeen Years"... Briljant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef wimjongil het volgende:
Kent iemand Ratatat? Ik heb een hoop topics terug geplaatst dat de combinatie DJ + gitarist me echt supertof lijkt (toen kwam genakt met Drummingcorps ofzo), maar Ratatat is dat dus gewoon en dan dik chill
Geen verkeerde keuze lijkt me. Hebben jullie ook een toetsenist dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer! Morgen maar eens wat op studeren, als cover instuderen voor de andere band
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja supervet. Dat nummer "Seventeen Years"... Briljant!
JE BENT GODVERDOMME DE NIEUWE:quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Braddie het volgende:
Ben sinds vandaag bezig met een track met wat arabische invloeden:
Zit een doorlopende gitaar rif in, een bas, en een DX-7 die de strijkers verzorgd.
Hij word nog veel groter, en er komt nog veel meer in qua gitaar/eventueel zang/dergelijke Synth.
maar ik wilde julie de demo niet onthouden dus:
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Arabic%20Guitar%20Demo.mp3
Zonder te hebben gekeken... nee...quote:
Ehm daar kan hij dus echt nooit aan tippenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
JE BENT GODVERDOMME DE NIEUWE:
Echt wel! In die clips van Queen is ie ook de nieuwe Mian Bray!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ehm daar kan hij dus echt nooit aan tippen
Betere headstockquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:49 schreef TeleluvR het volgende:
Even los van het relic-gebeuren, vind ik deze bodyvorm heel cool!
[ afbeelding ]
Zo dan!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer! Morgen maar eens wat op studeren, als cover instuderen voor de andere band
Verrijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?
Hier heb je niks aan?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Echt wel! In die clips van Queen is ie ook de nieuwe Mian Bray!
Hmm, mijn vader heeft er eens eentje voor een paar cent gekocht bij een muziekzaak die helemaal vol met deken en alles zat. Helemaal opgeknapt en werkt nu weer perfect.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik express zo gedaan, omdat sommige arabische nummers ook redelijk...ehh vals klinken.
Heb de Synth express wat ontstemd(DX-7 mastertune stond op 437 inplaats van 440)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |