quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef Iemand91 het volgende:
Nog iemand die van dit weer wel blues wil spelen?
Ik wel, if I could...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Nu met die BC Rich in de OP houd ik het helemaal voor gezien. En Braddie zal zo ook wel weer langskomen.
The steel drivin' maaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef megalomaan het volgende:
[ afbeelding ]
ff een foto van de bitch die binnen een jaar de mijne zal zijn.GAS, al zou ik geen tremelo erop willen, en geen goude hardwareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Op de body en het element na, zijn het allemaal Fender/Fender replacement partsquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het wel een echte Fender?
Anders is het net zoals die gast laatst die een zelfgebouwde versterker een Marshall noemnde
Ik zou die Planet Waves (meen ik) kopen met tangetje. Toch wel handig, dat tangetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
Zijn deze dingen handig?http://www.thomann.de/nl/thomann_saitenkurbel.htm
Zo'n ding moet ik ook nog hebben. Ik ben nu steeds of mijn snarenwinder kwijt, of mijn tangetje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou die Planet Waves (meen ik) kopen met tangetje. Toch wel handig, dat tangetje.
Watskeburt dan? Heb je weer van die tokkies/andere paupers met een BB gezien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
Na vandaag vervloek ik Blackberrys helemaal.
Maar dat heeft niets met gitaren te maken natuurlijk
Die heb ik dan ookquote:
Hell yeah!quote:
Ducctape.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik ben aan het proberen mijn Sennheiser koptelefoon te repareren, maar dat lukt toch niet helemaal
Het zal vlakbij de plug, maar die krijg ik niet open om alles even mooi opnieuw te solderen. Net alsof ze dat ding later vol met plastic hebben gegoten.quote:
Ja, dat doen ze meestal ook. En die draden zijn zo kut te solderen, die schroeien gewoon weg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het zal vlakbij de plug, maar die krijg ik niet open om alles even mooi opnieuw te solderen. Net alsof ze dat ding later vol met plastic hebben gegoten.
Zoiets moet ik dan ook maar gaan proberen, vind het een beetje zonde om een hele nieuwe koptelefoon te kopen. Ik zie trouwens 4 draden, ik dacht dat er altijd maar 3 in zaten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Libelah het volgende:
Ik heb bij mijn sennheiser al meerdere keren een nieuwe plug (dus niet de oude gerepareerd) aangezet. Zelfs één keer het volledige snoer van stekker tot schelpen vervangen...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh die is waarschijnlijk van Braddie, ik hoorde dat hij de draad volledig kwijt was
Misschien een dubbele nuldraad? Als je gescheiden links en rechtskabel hebt (zo'n raar dubbel snoer, beetje moeilijk uitleggen) zou dat kunnen denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zoiets moet ik dan ook maar gaan proberen, vind het een beetje zonde om een hele nieuwe koptelefoon te kopen. Ik zie trouwens 4 draden, ik dacht dat er altijd maar 3 in zaten?
Dat is het denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef Libelah het volgende:
[..]
Misschien een dubbele nuldraad? Als je gescheiden links en rechtskabel hebt (zo'n raar dubbel snoer, beetje moeilijk uitleggen) zou dat kunnen denk ik
Wij hebben nu Nokia dingen die iedereen vervloekt. Onze Interne Automatisering is helemaal fan van HTC en Android, dus wie weet komend contractjaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook![]()
Maar dat voorkomt niet dat ik tijdens mijn werk met die krengen in aanraking kom
maak 'm niet wakkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:10 schreef blckbb het volgende:
Ik wip weer even langs
en Braddie is er niet
Niet gaan overdriven hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geen inspiratie![]()
Heb ik eens tijd heb ik geen drive/drift![]()
Mijn PM box staat altijd openquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee anders blijft Dean niet meer
Gast, ik weet niet eens meer wat ik gister geluncht hebquote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
Witch, jij had toch ooit zo een optreden waarvoor je victoriaanse kleding dingen zocht, waren ook wat links in dit topic gegeven, heb je die links nog of toevallig het topic nummer?
De gig was 27-2, dus ik zocht eind januari naar die kleding. Dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
wel slecht hoor, zo een kort geheugen
ga ik binnen kort eens die topics door zoekenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De gig was 27-2, dus ik zocht eind januari naar die kleding. Dat weet ik echt niet meer.
Ja, dat idee is echt tof. Niet origineel, want ik heb het ook al jaaaren, maar toch. Ik wou gewoon een dikke Marshall stack met 4x12 in de kofferbak bouwenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toffe John Mayer reclame, ik kende m nog niet (de reclame dus)
Een tijdje terug postte ik dat ik het gitaar spelen aan het leren was. Inmiddels is het een heuse verslaving. Elk vrije uurtje ben ik aan het pingelen. Ik ben nog niet goed, maar nu ik liedjes aan het leren ben (na wat basiswerk) is het echt zo gaafVerder hoor ik vooral nog in het beginners topicje
Zelfde verhaal hier!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Pfff... ik wil wel... maarja, geld
Maar binnenkort vast wel. Heb toch wat snaren en potmeters nodig.
*checkt loon
Ja, net even de rommel uit de oefenruimte gehaald zodat ik kon testen, maar doet het goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef blckbb het volgende:
Dean hoe gaat het met de Spider nou?
Overdrive. Maar je hebt gelijk, op 9 van de 10 youtube-filmpjes staan de settings zo dat je dat niet zo heel erg hoort.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een Tubescreamer? Stel ik zet zo'n pedaal voor m'n Hot Rod Deluxe, wat gebeurd er dan met het geluid? Van Youtube word ik ook niet veel wijzer...
Ok. Want dan wil ik wat meebestellenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Pfff... ik wil wel... maarja, geld
Maar binnenkort vast wel. Heb toch wat snaren en potmeters nodig.
*checkt loon
Ik heb hem ook voor die reden. Niet voor dikke solo's, maar voor wat lead dingetjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef Under_Score het volgende:
het boost je signaal, daardoor meer output. lekker extra punch voor tijdens solo's
Kan wel, wat wil je?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok. Want dan wil ik wat meebestellen.
Welke wil je?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef blckbb het volgende:
Als er nog wat bij GF word besteld jat ik wel een humbuckertje mee.. Laat het maar weten als het zover is
Vet!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toffe John Mayer reclame, ik kende m nog niet (de reclame dus)
Ik geloof dat het je laag ook wat strakker maakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van een Tubescreamer? Stel ik zet zo'n pedaal voor m'n Hot Rod Deluxe, wat gebeurd er dan met het geluid? Van Youtube word ik ook niet veel wijzer...
Hebben jullie al een studio?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Nummer geschreven instrumentaal, als de tekst klaar is wordt ie in oktober wss in de studio opgenomen.
Bedoel je Abbey Road in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben jullie al een studio?
Anders weet ik er nog wel eentje bij jullie in de buurt.
Niks anders vinden?? Die gast is een supergoede eerste keus man. Gewoon gaan!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel je Abbey Road in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.
Yep, die bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel je Abbey Roaden in Roden? Die hadden wij al op het oog als we niks anders vinden, en anders Studio Spitsbergen maar die is veel duurder.
Wat betaal je dan bij zoiets ?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, die bedoel ik
Spotgoedkoop en je hebt er iemand bij die erg goed weet waar hij mee bezig is.
20 euro per uur.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat betaal je dan bij zoiets ?
Het afmixen komt er dan nog bij natuurlijk want daar gaat ook wat tijd in zitten.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja dat is echt niks, ik weet niet of dat inclusief alle kosten is van het maken van de mp3 bestanden ofzo, wij hoeven als we volgende maand bijv gaan niet eens een cd/ep te hebben maar gewoon 3 mp3 bestandjes die we aan café's kunnen laten horen en op Myspace kunnen zetten.
Misschien wel handig als we een geprogrammeerde muziekspeler op onze site kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:53 schreef guitarist het volgende:
Dean: [GEZ] Iemand die een parrot kan inbouwen (regio Friesland)
Wasdatquote:Op woensdag 15 september 2010 19:29 schreef guitarist het volgende:
In bestelling!
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_mstudio_multicorekabel.htm
Hoe ga je een papegaai in een Renault Scenic inbouwen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |