Ah ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:49 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dan is het uiterste uitschrijfmoment waarop je nog een deel van de collegegeld terug krijgt. Nouja zoiets dan. Iig vallen de meeste mensen voor en in februari af. En na de propedeuse natuurlijk, volgens mij zijn er nog 20 tweedejaars ofzo.
Mwah, er zijn mensen die hem vier keer herkansen ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah ja, dat is waar ook.
Maar dan moeten er nog wel een hoop afvallen...
Sowieso denk ik dat de mensen die een 1 hadden voor wiskunde het wel kunnen vergeten.
Ik ga sowieso het jaar afmaken. En dan zie ik wel. Tot nu toe heb ik nog niet echt het idee dat ik veel leer van de hoorcolleges. En vier herkansingen? Ik dacht dat iedereen maar één herkansing kreeg in januari.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Mwah, er zijn mensen die hem vier keer herkansen ofzo.
Maarre wat vind je er van tot nu toe, ga jij ook afhaken denk je?
Ook niet van inleiding? Dat boek staat op zich vol met interessante info.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga sowieso het jaar afmaken. En dan zie ik wel. Tot nu toe heb ik nog niet echt het idee dat ik veel leer van de hoorcolleges. En vier herkansingen? Ik dacht dat iedereen maar één herkansing kreeg in januari.
Het boek op zich wel...maar in de hoorcolleges tja...vooral veel fimpjes kijken en meningen delen. College 2 hebben we het 45 minuten gehad over Joran van der Sloot en de kenmerken van psychopathie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ook niet van inleiding? Dat boek staat op zich vol met interessante info.
Dat is wel heel anders dan vorig jaar, geeft Wielers het nog wel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het boek op zich wel...maar in de hoorcolleges tja...vooral veel fimpjes kijken en meningen delen. College 2 hebben we het 45 minuten gehad over Joran van der Sloot en de kenmerken van psychopathie.
Yupquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat is wel heel anders dan vorig jaar, geeft Wielers het nog wel?
hear hearquote:
?quote:Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat een verschil vergeleken met het VWO inderdaad.
Ow ik dacht dat je cynisch wasquote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben eerstejaars en ben het dus echt niet gewend om zoveel te doen.Heb op het VWO vrijwel niks gedaan.
Je hebt het volgende jaar dan toch weer om te herkansen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga sowieso het jaar afmaken. En dan zie ik wel. Tot nu toe heb ik nog niet echt het idee dat ik veel leer van de hoorcolleges. En vier herkansingen? Ik dacht dat iedereen maar één herkansing kreeg in januari.
Ik heb het net gehaald met de hakken over de sloot, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ik het met zelfstudie goed aankan.quote:Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Ik heb dus een dikke onvoldoende gehaald op die wiskundetoets (1e jaars soc, rug). Maar dat vind ik helemaal niet erg, ik had er ook niets voor gedaan. Straks doe ik gewoon hard die cursus. Dan weet ik ook nog echt waar ik mee bezig ben ipv met mijn hakken over de sloot en eigenlijk niets weten.
Dat hele verhaal over psychopathie en Joran van der Sloot dan.quote:Ik vind de hoorcolleges van inleiding sociologie echter redelijk bagger. Wielers (zo heetie?) is vooral druk bezig met het showen van zijn youtube collectie, maar verder is het nogal een ongestructureerde brei aan informatie en termen die ongedefinieerd blijven.
Er is niets zo saai als dingen herhalen die je al gehad hebt. En ik bedoel ECHT saai.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt het volgende jaar dan toch weer om te herkansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |