Volgende keer sta je erbijquote:Op woensdag 15 september 2010 21:43 schreef Gestiech het volgende:
TVP
Wil tevens ook wel in de startpost: psychologie te Maastricht, eerste jaar.
Bevalt goed tot nu toe trouwens
Nouja het is deel 2, dus zo merkwaardig is dat nietquote:Op donderdag 16 september 2010 13:38 schreef _Loki het volgende:
Oh oh ik doe ook toegepaste psychologie, aan het Saxion in Deventer.
Dat ik dit topic nooit eerder gezien heb. Even volgen dit!
heb je je al aangemeld?quote:
Als je er meer nodig hebt, dan moet je het maar laten wetenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Atyo473: Voor mijn studie moet ik een interview houden met een MW-er of een ouderejaarsstudent. Moet wel iemand zijn die al redelijk zelfstandig heeft gewerkt (gaat over beroepsethiek en beroepscode).
Zou ik jou misschien een vragenlijst mogen toesturen?
Hoi Auto.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je er meer nodig hebt, dan moet je het maar laten weten
comap.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoi Auto.
Weet je hoe je bij PDO kunt zien welke groep WAIS is en welke WISC?
Ja, ik heb in 2008 mijn diploma gehaald en nu doe ik psychologiequote:Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Automatic; heb jij ook MWD gedaan dan? Even gemist.
Geen dankquote:Op donderdag 16 september 2010 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah nu zie ik het inderdaad. Dank je.
Log, sigma, breuken, machten, elimineren en waarden bepalen. Meer wiskunde A dan B natuurlijk. Ik weet niet waar ze die toets verder nog meer doen behalve bij rug sociologie.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat voor soort wiskundetoets was het? Heb vorig jaar wiskunde B gedaan, maar wat moet ik me hierbij voorstellen, aangezien ik deze in Utrecht niet gekregen heb. Krijg in het derde blok ook pas statistiek.
Van hartequote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
OKE WHAT THE FUCK! Ik heb gewoon de wiskundetoets gehaald!
Tweederde is weer gezakt zag ikquote:Op donderdag 16 september 2010 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Zoveel mensen hebben een 1 gehaald, dat snap ik dan weer niet...je kon eigenlijk van veel dingen letterlijk in het boek zien hoe het moest. Of misschien hadden ze dan dat boek nog niet of zo? Ik had de toets niet eens af gekregen.![]()
YESSS
64 gehaald en 96 gezakt, zoiets was het dacht ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Tweederde is weer gezakt zag ik![]()
Gefeliciteerd!
Met hoeveel zijn julile dan wel niet? Past dat wel in de collegezalen enzo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
64 gehaald en 96 gezakt, zoiets was het dacht ik.
En echt 1/5 of zelfs meer hebben gewoon een 1 gehaald.
Nee, er is vaak geen plek en dan zitten mensen in de ramen.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn julile dan wel niet? Past dat wel in de collegezalen enzo?
Even volhouden tot februari danquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, er is vaak geen plek en dan zitten mensen in de ramen.....
Waarom februari (volgensmij vraag ik nu iets heel domsquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:44 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Even volhouden tot februari dan
Dan is het uiterste uitschrijfmoment waarop je nog een deel van de collegegeld terug krijgt. Nouja zoiets dan. Iig vallen de meeste mensen voor en in februari af. En na de propedeuse natuurlijk, volgens mij zijn er nog 20 tweedejaars ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom februari (volgensmij vraag ik nu iets heel doms) ?
Bij ons starten 400 mensen met psychologie... en dat is op landelijk niveau nog niet eens zo heel veel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn julile dan wel niet? Past dat wel in de collegezalen enzo?
Ik weet wel dat de aantallen bij psychologie veel groter zijn. Ik reageerde op de eerstejaars studentenaantallen bij de opleiding sociologie in Groningen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Bij ons starten 400 mensen met psychologie... en dat is op landelijk niveau nog niet eens zo heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |