quote:Ik heb vrijdag mijn eerste multiple choise tentamen, en het proeftentamen is echt belachelijk moeilijkOp maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Gestiech het volgende:
Woensdag dus tentamen sociaal gedrag. Vrijdag methoden en technieken.
Toch wel enigszins nerveus voor de eerste tentamens... heb geen idee wat ik moet verwachten, hoe de vraagstelling is, hoe lame de multiple choice is -_-
quote:Oeh, balen! Wat voor project?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:54 schreef Swietje het volgende:
Boh... ons project loopt zo op niks uitDikke onvoldoende voor het conceptplan.
quote:Over dak en thuislozen, 5 studiepunten.
quote:Het zal wel over het boek en de colleges gaan, denk je nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:30 schreef Tamashii het volgende:
Oei dat is naar... Hoop dat het verder dan maar goed afloopt!
Ik moet morgen de toets studievaardigheden maken maar ik heb geen idee wat dit inhoudt. Kan iemand me dat vertellen?
quote:Je hebt niks fout gedaan. De volgende keer dat dit topic geopend wordt, dan sta je er bijOp donderdag 28 oktober 2010 10:03 schreef limbolandjgirl het volgende:
????
Ik heb gisteren mij erbij gezet in het rijtje in de fipo. (bij CMV)
Maar nu sta ik er nog steeds niet bij. Wat heb ik fout gedaan?![]()
ps: Als iemand mij wil helpen zoeken hoe de sociale samenleving in NL in 1980 was, dan vind ik dat heel fijn,
quote:Nee, ging niet over een boek ofzo, anders wist ik het wel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het zal wel over het boek en de colleges gaan, denk je niet
Mits degene dan de nieuwe OP er in zet en niet het "open nieuw topic" knopje gebruiktquote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:07 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Je hebt niks fout gedaan. De volgende keer dat dit topic geopend wordt, dan sta je er bij
Nu ga ik weer druk aan de studie, vrijdag tentamen Internationale politiek.
Uiteraardquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mits degene dan de nieuwe OP er in zet en niet het "open nieuw topic" knopje gebruikt
Ben je wel ingelogd via het universiteitsnetwerk?quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Oh ik heb trouwens echt iets stoms. In een reader ontbreken een aantal artikelen (stuk of 10?). Nou geen probleem, want op Blackboard hadden ze de links naar die stukken geplaatst. Krijg ik serieus bij elke link een error, page does not exist of je moet een abo hebben op het desbetreffende blad om dat stuk te kunnen lezen. Toch maar even melden, want zo kan je het ook niet voorbereiden..
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Woei stand tot nu toe:
Sociologie 8
Geschiedenis sociaal werk Nederland 8
Methodisch werken 8
Nog 1 cijfer moet ik binnenkrijgen...
Maar het ziet ernaar uit dat ik de 1e mag overslaan en gewoon in de 2e mag beginnen
(CMV)
Wauw, ziet er goed uit man!quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Woei stand tot nu toe:
Sociologie 8
Geschiedenis sociaal werk Nederland 8
Methodisch werken 8
Nog 1 cijfer moet ik binnenkrijgen...
Maar het ziet ernaar uit dat ik de 1e mag overslaan en gewoon in de 2e mag beginnen
(CMV)
Via blackboard wel, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je wel ingelogd via het universiteitsnetwerk?
Bij ons (uni) moet je inloggen via VPN om alle artikelen (goed) te kunnen zien. Ik denk dat hij dat bedoeldequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Via blackboard wel, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet?
Anyway, ik heb er 7 van de 11 gevonden iig (die hadden ze er alleen niet ingestopt omdat de reader anders 2x zo duur zou zijn, maar ze zijn dus wel gewoon te vinden op het internet), de rest is voor later in dit blok dus dat zoek ik dan wel uit.
En ziet er goed uit m_t_m
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Laatste cijfer binnen: ook een 8!!
Ik mag het 1e jaar overslaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Super!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Laatste cijfer binnen: ook een 8!!
Ik mag het 1e jaar overslaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
IKT zegt mij niets, wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Super!
Veel plezier in het 2e jaar.![]()
Nu moet ik mijn P zien te halen..
MAAR eerst mijn allereerste IKT toets...![]()
Integrale Kennis Toets.quote:Op woensdag 3 november 2010 06:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
IKT zegt mij niets, wat houdt dat in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |