quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Je begint met een [ maar eindigt met een )
quote:
Dino Riders is nog echt tofquote:
Maar het betekent wel watquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Google is trouwens wel snel met indexeren van dit forum, ik zocht op 73224 (misschien heeft het nog een Speciale Betekenis), kwam als eerste dit topic bovendrijven!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar het betekent wel wat
[ afbeelding ]
Krijg er over een week ook 1tjequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Katten zijn echt DUIDELIJK 10x zo awesome als honden!
quote:
Paul de klojoquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:
SBS 6-show per direct van de buis
goh verrassing, een bericht van pberends om Paul de Leeuw weer even negatief in het nieuws te brengen
quote:
De buuv is de special edition op het werk vergeten.quote:
Erben vind ik dan minder, maar de rest klopt aardigquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef koei het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is tof! Erben is toffer, maar samen zetten ze een erg toffe show neer!
Sinds zijn gezeik op Wilders enzo mag die optyfenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef koei het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is tof! Erben is toffer, maar samen zetten ze een erg toffe show neer!
Heb je nu een deuk in haar wagen geschuptquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
De buuv is de special edition op het werk vergeten.
Nee ik heb haar in der buik geschopt, kan ze voorloppig geen kinderen meer krijgen (stiekem de buurman ook een dienst bewezen dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je nu een deuk in haar wagen geschupt
Goh wat verrassend, een show van Beau die gecanceld wordtquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:
SBS 6-show per direct van de buis
goh verrassing, een bericht van pberends om Paul de Leeuw weer even negatief in het nieuws te brengen
Wat ben je ook een boefje hequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee ik heb haar in der buik geschopt, kan ze voorloppig geen kinderen meer krijgen (stiekem de buurman ook een dienst bewezen dus)
Je moet ook niet boven je modem fappenquote:
De vloek van salami op je pizza, niet een stukje van een plakje af kunnen bijten en dus die gruwelijkhete lap tegen je kin krijgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:25 schreef Morthill het volgende:
Godverdomme hete pizza
[ afbeelding ]
weer gehemelte verbrand
yep was kut slotje wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft er ook iemand Glee gezien?!
quote:
Zet in je sigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef Flodder450 het volgende:
ONE DOES NOT SIMPLY TROLL HIS WAY INTO MODNESS
Moet je er wel bij vertellen wat voor soort boek het is natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
Voor de lezers onder ons; De wereld volgens Garp. Supermooi boek om te lezen.
Nu The dice man maar eens openen.
feminisme is voor mij al een reden om ver bij een boek uit de buurt te blijvenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef Poit het volgende:
Pff, te lastig uit te leggen., te omvangtijk, zeker om met een telefoon te posten. Maar; notendop: feminisme, extremisme, angst, het leven, verschil tussen fictie en realisme. Maar bovenal mooi en vol gevoel geschreven.
Nee, niet doen. Ik ben geen groot lezer maar dit boek kon ik moelijk weg leggen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef koei het volgende:
[..]
feminisme is voor mij al een reden om ver bij een boek uit de buurt te blijvenMaar ik zal eens kijken als ik weer op vakantie ga...
Dat heb ik sowieso al snel bij boeken. Die zijn toch een stuk boeiender dan games of films.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, niet doen. Ik ben geen groot lezer maar dit boek kon ik moelijk weg leggen.
Zeker. Je voelt je alleen soms zo leeg na het uitlezen van een goed boek..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:32 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al snel bij boeken. Die zijn toch een stuk boeiender dan games of films.
Als je die mooi vindt moet je A Prayer for Owen Meany van Irving ook eens proberenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
Lenny! Ik wil een X-ray shirt!quote:
quote:
Duurt lang!quote:
quote:
Kloptquote:
En de zapperquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
KloptZo druk
Binnenkort eens een prototype laten drukken zodra ik weer geld heb
Toch maar beginnen met de nes controller lijkt me?
Nee. Er zijn maar enkele zeldzame musicals die geniaal genoeg zijn om NIET irritant te zijn, en Blues Brothers is daar één vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft er ook iemand Glee gezien?!
Mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:13 schreef GameBabe het volgende:
Zo wakker geworden uit mijn powernap van dik 3 uur
Nu alle dingen doen die ik aan iedereen (waaronder mezelf) beloofd heb...
Heb ik nog dingen gemist op Twente na?
mij meer!quote:
Een powernap mag maar 20 minuten duren........quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:13 schreef GameBabe het volgende:
Zo wakker geworden uit mijn powernap van dik 3 uur
Nu alle dingen doen die ik aan iedereen (waaronder mezelf) beloofd heb...
Heb ik nog dingen gemist op Twente na?
Het was dan ook meer in slaap vallen door totale uitputtingquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een powernap mag maar 20 minuten duren........
quote:
quote:
Ik had jullie graag gemist, maar daar was ik toch echt te uitgeput voor... zelfs te moe om berichtjes van het vriendje te beantwoordenquote:
Het zure is dan altijd dat je daarna nóg brakker bent dan toen je in bed kroop. Dat heb ik altijd als ik ziek ben, sta op een heel raar tijdstip op, val ik in slaap, word ik een tijdje later weer wakkker, nóg brakker en zieker, en daarna is het voor een dag of 2 ZZZZZZZZzzzzzZZZZZZ.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het was dan ook meer in slaap vallen door totale uitputtingEigenlijk moest ik ook judo-en... Maar de drukte op mijn werk en mijn scriptie icm een druk sociaal leven en een nieuw vriendje dat aandacht wil nekken me een beetje op het moment. Volgende week vrij genomen om gezondheidsklachten te voorkomen
[..]
[..]
[..]
Ik had jullie graag gemist, maar daar was ik toch echt te uitgeput voor... zelfs te moe om berichtjes van het vriendje te beantwoorden
Dat heb ik niet, en 3 uur is voor mij bijna een hele nacht, want vannacht had ik 3.5-4 uur geslapen ofzo... dus eigenlijk voel ik me helemaal fit om nog wat te doen maar wel moe genoeg om zo nog heerlijk te kunnen slapenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het zure is dan altijd dat je daarna nóg brakker bent dan toen je in bed kroop. Dat heb ik altijd als ik ziek ben, sta op een heel raar tijdstip op, val ik in slaap, word ik een tijdje later weer wakkker, nóg brakker en zieker, en daarna is het voor een dag of 2 ZZZZZZZZzzzzzZZZZZZ.
Thx voor de tip!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
QFT. Ik heb hem hier liggen. Prachtboek.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
Wow vrij nemen om klachten te voorkomen, dat krijg je bij ons dus echt niet voor elkaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het was dan ook meer in slaap vallen door totale uitputtingEigenlijk moest ik ook judo-en... Maar de drukte op mijn werk en mijn scriptie icm een druk sociaal leven en een nieuw vriendje dat aandacht wil nekken me een beetje op het moment. Volgende week vrij genomen om gezondheidsklachten te voorkomen
[..]
[..]
[..]
Ik had jullie graag gemist, maar daar was ik toch echt te uitgeput voor... zelfs te moe om berichtjes van het vriendje te beantwoorden
Ik heb nog 33 vakantiedagen, dus ze zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wow vrij nemen om klachten te voorkomen, dat krijg je bij ons dus echt niet voor elkaar. Maar wel zeiken dat mensen op hun tenen lopen :/. Heb mijn contract nog steeds niet getekend, salaris praten ze niet eens over want dat is niet het beleid van het bedrijf
.
Extra personeel aannemen om de druk eraf te halen is ook al zo'n punt, kost te veel en is geen beleid. Maar ondertussen wel meer klanten aantrekken en dus meer werk.
En de afgelopen maanden is er elke keer wel 1 vertrokken
Nja ik doe er dan ook geen studie langs, maar vrije dagen opnemen is bij ons ook al sowieso lastig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb nog 33 vakantiedagen, dus ze zullen wel moeten.Stuur gewoon een mailtje naar de directie met "als jullie geen grote bezwaren hebben, dan neem ik volgende week vrij om aan mijn scriptie te werken" en dan is het geregeld
Heerlijk een informeel en betrokken bedrijf
En wij werven wel als het druk is, maar geschikte mensen zijn erg lastig te krijgen omdat het werk heel specifiek is. En het duurt ongeveer een jaar voordat iemand volledig opgeleid is...
Hmm in Amerika vrij goed ontvangen en schijnbaar in NL ook!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn maar enkele zeldzame musicals die geniaal genoeg zijn om NIET irritant te zijn, en Blues Brothers is daar één van
Die ene met dat drupje is tof!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
KloptZo druk
Binnenkort eens een prototype laten drukken zodra ik weer geld heb
Toch maar beginnen met de nes controller lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf manquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag bijna de gehele dag gewerkt. Eerst bij de apotheek en toen bij de Lutt in de Lutte.
Nog snel even bijgepraat met Cas Spijkers, was best een leuk gesprekHij zocht mij ook bewust op
Toen ik naar huis wou riep mijn baas mij tot zich in zijn kantoor. Cas Spijkers had een boek voor mij achter gelaten met de tekst: "Bedankt Remko je bent top met culinaire groet Cas Spijkers"
Volgende week maandag ben ik er weer, ik weet niet of ik Cas Spijkers er dan weer is. Dit is immers niet de enige Cas Spijkers Academie. Maar het was zeker een heel bijzondere dag. Vooral als je realiseerd dat ik in 1998 te horen kreeg via wat toen nog GAK heette dat ik maar beter kon stoppen met de horeca.
Ik ben nu echt kapot, ik ga slapen en morgen nog maar eens rustig nagenieten
Anders ik wel....quote:Op woensdag 15 september 2010 08:32 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Gisteren tandarts en daarna verregend in het centrum, oftewel mijn weerstand is weer getest.
Maar eens een trip UK ofzoiets gaan plannen. Ben wel toe aan een goede vakantie.
Die wilde ik ook graag hebben, supergaaf boekquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef koei het volgende:
Ik heb voor mn verjaardag een boek gehad met 500 dingen die je echt moet kunnen, uitgelegd met simpele pictogrammen. Staan echt absurde dingen in zoals hoe je denkbeeldige monsters moet verjagen. Om dat te doen moet je dus eerst goed naar het kind luisteren, daarna het kind instoppen, dan monsterverdelger onder het bed sprayen, een val zetten en een nachtlampje aan doen
NICE!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag bijna de gehele dag gewerkt. Eerst bij de apotheek en toen bij de Lutt in de Lutte.
Nog snel even bijgepraat met Cas Spijkers, was best een leuk gesprekHij zocht mij ook bewust op
Toen ik naar huis wou riep mijn baas mij tot zich in zijn kantoor. Cas Spijkers had een boek voor mij achter gelaten met de tekst: "Bedankt Remko je bent top met culinaire groet Cas Spijkers"
Volgende week maandag ben ik er weer, ik weet niet of ik Cas Spijkers er dan weer is. Dit is immers niet de enige Cas Spijkers Academie. Maar het was zeker een heel bijzondere dag. Vooral als je realiseerd dat ik in 1998 te horen kreeg via wat toen nog GAK heette dat ik maar beter kon stoppen met de horeca.
Ik ben nu echt kapot, ik ga slapen en morgen nog maar eens rustig nagenieten
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:55 schreef GameBabe het volgende:
En er zit hier een vent die zeikt als een huisvrouwZeikende mannen/mensen
Mogguh...quote:
Werkenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Petti, supertof man! Maar wat deed je op de Academie, gaf je les? Of kwam je ff buurten?
Voor de rest: ben nog steeds kapot van mn eerstejaarsweekend
Google, het weet wat je eigenlijk wiltquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik zocht voor Raad de game even op screenshots voor swat 1, komt google met dit:
[ afbeelding ]
Ook niet erg
Bij jou heb je ook totaal geen privacy hequote:Op woensdag 15 september 2010 15:06 schreef Reintji het volgende:
Hey, een boob- en bibsjob? Een scannetje en we weten het!
DAMN! DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik zocht voor Raad de game even op screenshots voor swat 1, komt google met dit:
[ afbeelding ]
Ook niet erg
Een lekker broodje ei, met een flinke laag ketchup schijnt goed tegen een kater te helpenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:54 schreef Morthill het volgende:
Damn, ik ben echt niks meer gewendheb nu nog steeds last van kater, misschien toch maar wat eten
Het idee alleen al brengt me bijna aan het kotsenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een lekker broodje ei, met een flinke laag ketchup schijnt goed tegen een kater te helpen
Fristi! Dat is zelfs als je misselijk bent nog goddelijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het idee alleen al brengt me bijna aan het kotsen
Pannenkoeken met spekquote:Op woensdag 15 september 2010 15:54 schreef Morthill het volgende:
Damn, ik ben echt niks meer gewendheb nu nog steeds last van kater, misschien toch maar wat eten
Dat klinkt daadwerkelijk als een goed idee. Moet ik wel even zorgen dat ik eieren en spek in huis haalquote:
Die is al uit? Nice! Nog iets voor mijn verlanglijstje voor zondagquote:Op woensdag 15 september 2010 15:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Kickass op bluray gekocht, straks mijn nieuwe televisie ophalen, en dan maar knallen!
Helaas heb ik geen tijd om ze te bakkenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat klinkt daadwerkelijk als een goed idee. Moet ik wel even zorgen dat ik eieren en spek in huis haal
quote:
Waar is de rest?!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet erg
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:00 schreef SpankmasterC het volgende:
5 UUR!!! TIJD VOOR HUIS REACH!!!
Een modderfokking spartan helm, kom op koei, die shit is zo gruwelijk lauwquote:
Oooooh, het is een Spartan helm! Dat verandert de zaak natuurlijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een modderfokking spartan helm, kom op koei, die shit is zo gruwelijk lauw
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:10 schreef Poit het volgende:
Kratos droeg toch helemaal geen helm?
[ afbeelding ]
Hij is al uit idd.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die is al uit? Nice! Nog iets voor mijn verlanglijstje voor zondag
Mag ik je aanraken?quote:
Takke brute filmquote:
Eerder Emaranaalsubstituut230.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder als jij een hamster zou krijgen van je ouders zou je die dan Stoffer230 noemen?
Ik niet, ik had de ps3 alleen gemaakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN, Had je nou je PS3 gejailbreaked?
EmarWii gaat een doorstart maken met DGVFquote:Op woensdag 15 september 2010 19:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eerder Emaranaalsubstituut230.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:20 schreef badboynova het volgende:
Aq hoe is het met je voortijdige zaad zweet lozing
Damn, ik heb gruwelijk hoogtevrees als ik dit zie. Gasten die dit doen zijn echt levensmoequote:Op woensdag 15 september 2010 19:26 schreef koei het volgende:
Ik word hier gewoon misselijk vanBen vorig jaar een vrijstaande kerkklok van zo'n twintig meter hoog in geklommen (gezekerd) en dat vond ik al doodeng, ook omdat de toren toch een klein beetje bewoog. Ik wil echt niet weten hoe dat op die hoogte is
quote:
Nee. Het is een zekere adrenalinekick die je er van krijgt.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, ik heb gruwelijk hoogtevrees als ik dit zie. Gasten die dit doen zijn echt levensmoe
Holy crapquote:Op woensdag 15 september 2010 19:26 schreef koei het volgende:
Ik word hier gewoon misselijk vanBen vorig jaar een vrijstaande kerkklok van zo'n twintig meter hoog in geklommen (gezekerd) en dat vond ik al doodeng, ook omdat de toren toch een klein beetje bewoog. Ik wil echt niet weten hoe dat op die hoogte is
Ik snap niet dat ze niet gewoon basejumping gear bij zich hebben voor de zekerheid, ben je ook sneller benedenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Het is een zekere adrenalinekick die je er van krijgt.
DBZquote:
quote:
Lul geen poep gast. Toen Ducktales op televisie was, zat je nog in de verrekijker van je vader.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:40 schreef Flodder450 het volgende:
DBZ
nooit leuk gevonden, Ducktales was veel toffer
Het heeft wel een venusheuvel maar geen flamoes... Wat is het?quote:
Marilyn Manson met een staart.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het heeft wel een venusheuvel maar geen flamoes... Wat is het?
Oke! Baasjes, is het gelukt?!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik niet, ik had de ps3 alleen gemaakt.
Reintje of lenny waren ermee bezig dacht ik.
toen ie werd herhaald in 1999 heb ik hem gezienquote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lul geen poep gast. Toen Ducktales op televisie was, zat je nog in de verrekijker van je vader.
Mijne is succesvol gejailbreaked jaquote:Op woensdag 15 september 2010 19:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik niet, ik had de ps3 alleen gemaakt.
Reintje of lenny waren ermee bezig dacht ik.
Weer een nieuw woordje vandaag?! komt wel goed met jouquote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen ie werd herhaald in 1999 heb ik hem gezien
kortzichtige
Ik ga je pmenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijne is succesvol gejailbreaked ja
Dude je kent het toch wel..quote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het heeft wel een venusheuvel maar geen flamoes... Wat is het?
Omdat het kan, N900 pridequote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
Vuilakken waarom doen jullie dat met je ps3
Mhh okequote:Op woensdag 15 september 2010 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat het kan, N900 pride
Dat ding heeft al maanden niet meer een plek in de stekkerdoos gehad
Ik kan niet wachten op de homebrew
Als ik een rasechte piraat was had ik niet een xbox360 met enorme stapel games ernaastquote:Op woensdag 15 september 2010 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhh oke
K haal dat streepje voor je naam weer weg
Nja waarom niet eigenlijk?!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
Vuilakken waarom doen jullie dat met je ps3
Waarheid Lennyquote:Op woensdag 15 september 2010 21:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ik een rasechte piraat was had ik niet een xbox360 met enorme stapel games ernaast
Werkt het eigenlijk al met 3.42?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat het kan, N900 pride
Dat ding heeft al maanden niet meer een plek in de stekkerdoos gehad
Ik kan niet wachten op de homebrew
mja, maar blijft 23.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef koei het volgende:
Helaas wel een paar seconden te laat om het echt tof te maken Fallen...
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren geleden voor jou?
Dat is wel veel langer 23 dan iemand die net 23 is natuurlijk!quote:
Dat is meestal zo...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel veel langer 23 dan iemand die net 23 is natuurlijk!
Nee, voor zover mij bekend is niet. De echte beurs gaat ook over een paar uur al beginnen dus als ze wat hadden zou het al geweest moeten zijn, maar dan had Pheno er wel van geweten denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat is meestal zo...
Ik houd het tegenwoordig maar gewoon op 30+.
Maar ff heel iets anders... (leeftijd altijd een vervelend onderwerp).... heeft Sony nog ergens een TGS press conference? En is dat ergens te zien? Ik zie nergens aankondigingen...
hmmzz...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, voor zover mij bekend is niet. De echte beurs gaat ook over een paar uur al beginnen dus als ze wat hadden zou het al geweest moeten zijn, maar dan had Pheno er wel van geweten denk ik.
Dat is 3 uur 's nachts hier.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
hmmzz...
http://www.gtplanet.net/s(...)ference-live-stream/
Zou dat dan vannacht/morgen zijn?
06:00 morgenochtend..
Ja, deuren open om 03:00, om 06:00 Sony Press Conference.quote:
Natuurlijk mag datquote:
Het ies populair! Maar wilde met Frankii gaan spelen, en toen ging die gangster ineens een campaign opstarten in een level waar ik nog niet was!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Net als de overige 6 man die bij mij online waren Spank![]()
awesome, toevallig laatse dragonball afgekeken en nu begonnen aan dragonball Kai ( HD remake van dbz zonder filler , meer actie en nieuwe voice over van de originele cast ect )quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo, definitief besloten dat RDR in de verkoop gaat. Kolere, wat een traag kutspel is me dat zeg. Pfffff
quote:
best wel... (allebei trouwens)quote:Op donderdag 16 september 2010 05:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben je best een prutser als dief.... (oud filmpje btw)
Stel ik wil een spel kopen.....quote:
Dit is de GAM SC, alsof we hier verstand hebben van games....quote:Op donderdag 16 september 2010 06:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel ik wil een spel kopen.....
ik heb een pc en een Wii .... welke zou ik nu het beste kunnen kopen?
Gewoon zo'n spel waar je van alles mag slopen![]()
probeerde ik iets wat OT te gaan....quote:Op donderdag 16 september 2010 06:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit is de GAM SC, alsof we hier verstand hebben van games....
okay okay... ik geef toe.. ik weet het gewoon niet!quote:Op donderdag 16 september 2010 06:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
probeerde ik iets wat OT te gaan....
Mac's zijn op zicht wel leuke dingetjes....maar spelletjes... wat voor spelletjes heb je daarvoor?quote:Op donderdag 16 september 2010 06:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
okay okay... ik geef toe.. ik weet het gewoon niet!![]()
Ik heb geen Wii en wel een Mac, dus ook geen PC games.
Voor de mac niet zo veel. Enkele PC-games komen wel uit voor de Mac en sinds kort is het Steam-platform ook voor osx beschikbaar. Dus langzaam komen games als Half-Life 2 enzo ook beschikbaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 06:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mac's zijn op zicht wel leuke dingetjes....maar spelletjes... wat voor spelletjes heb je daarvoor?
A oke... duidelijke splitsing dus....quote:Op donderdag 16 september 2010 06:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor de mac niet zo veel. Enkele PC-games komen wel uit voor de Mac en sinds kort is het Steam-platform ook voor osx beschikbaar. Dus langzaam komen games als Half-Life 2 enzo ook beschikbaar.
Maar mac is gewoon voor thuis/werk/studie en PS3 heb ik voor de games.
Ik heb er een sinds de introductie in 2007. Nog geen dag spijt van gehad.quote:Op donderdag 16 september 2010 06:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A oke... duidelijke splitsing dus....
PS3 heeft best wel leuke spelletjes.... maar ik heb er geen
quote:Op donderdag 16 september 2010 06:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb er een sinds de introductie in 2007. Nog geen dag spijt van gehad.
Maar welke games zit je aan te denken dan bij de PS3?
quote:
Die dus...quote:Op donderdag 16 september 2010 06:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[...]
PS3 heeft best wel leuke spelletjes.... maar ik heb er geen
Laten die 2 games er nou ook voor PC zijn...quote:Op donderdag 16 september 2010 06:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grand theft bijvoorbeeld of assassins creed
sorry zit alweer met mijn hoofd bij mijn werk.....
en afgelopen...quote:Op donderdag 16 september 2010 07:31 schreef Fallen het volgende:
morning...
TGS Sony Press Conference is nog bezig... en die is me een partij saai...
http://tgs.playstation.jp/
Wat nog leuk is ookquote:Op donderdag 16 september 2010 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Een game waar je alles kunt slopen? Dan moet je Red Faction: Guerilla eens proberen. Alles kan en moet kapot in die game
Het gaat over vampieren een een tienerchick speelt de heldin als ik het goed leesquote:Op donderdag 16 september 2010 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die Lost Girl volgt? Is het wat?
Lijkt me een nieuw soort Buffy achtige serie en ben wel benieuwd
Ik dacht dat de Terminators nog moesten komenquote:
Is het alweer 1999quote:
Het zijn er inmiddels al meer, maar thanks!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
10 handclaps voor Spank!
Dat dekbed!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:53 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same..quote:Op donderdag 16 september 2010 09:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Whassup bitches?
Ik ben ziek, BLIJF UIT DEN BUURT!!!
[ afbeelding ]
Hey Nebo!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:59 schreef Nebo het volgende:
http://www.cbs.com/primet(...)vs=Default&play=true
HIMYM sneak peek
Ik weet niet welk deel je van de demo gespeeld hebt, maar hoewel de gameplay niet heel bijzonder is, speelt de game gewoon lekker weg en zijn het vooral de magische sfeer, de schitterende omgevingen en de epische reis die Trip en Monkey maken die de game zo tof maakt. Het wekt gewoon zo'n special gevoel opquote:Op donderdag 16 september 2010 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Same..
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo vaak het toilet bezocht heb
[..]
Hey Nebo!
Ik zag dat jij Enslaved ultra awesome vind, nu heb ik de demo gespeeld, best prima. Ziet er bloedmooi uit (trip ziet er in de demo zo schattig uit), vooral de uitdrukkingen van de gezichten en shit maar wat maakt de game zo vet?
Het is denk heel vroeg in de game de demo. Je zit nog gevangen, komt los door een explosie en gaat Trip achterna op zoek naar een escape pod.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik weet niet welk deel je van de demo gespeeld hebt, maar hoewel de gameplay niet heel bijzonder is, speelt de game gewoon lekker weg en zijn het vooral de magische sfeer, de schitterende omgevingen en de epische reis die Trip en Monkey maken die de game zo tof maakt. Het wekt gewoon zo'n special gevoel op
Ah ja, het begin van het avontuur. Het wordt nog zoveel mooier allemaal! Het geklauter is redelijk simpel gehouden, kwestie van vaak genoeg op X drukken en dan kom je er wel. Het platformen kan wat houterig zijn maar het leent zich prima voor de game. De game gooit je eigenlijk keer op keer in een groot gebied waar jij turrets of mechs moet slopen zodat Trip door kan. Klinkt eentonig maar de ontwikkelaar heeft keer op keer weer wat anders verzonnen om het afwisselend te houden. Maar die sfeeeeeeeeerquote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is denk heel vroeg in de game de demo. Je zit nog gevangen, komt los door een explosie en gaat Trip achterna op zoek naar een escape pod.
Het ziet er inderdaad erg mooit uit, maar aan de gameplay moest ik een beetje wennen. Het geklauter deed me erg aan Uncharted 2 denken. Het vechten speelde lekker maar het platform gedeelte voelde wat houterig.
Maar ik ga hem zeker wel eens proberen.. Weet alleen niet of ik hem bij de launch ga halen..
Én dat geile wijf!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ah ja, het begin van het avontuur. Het wordt nog zoveel mooier allemaal! Het geklauter is redelijk simpel gehouden, kwestie van vaak genoeg op X drukken en dan kom je er wel. Het platformen kan wat houterig zijn maar het leent zich prima voor de game. De game gooit je eigenlijk keer op keer in een groot gebied waar jij turrets of mechs moet slopen zodat Trip door kan. Klinkt eentonig maar de ontwikkelaar heeft keer op keer weer wat anders verzonnen om het afwisselend te houden. Maar die sfeeeeeeeeer
Je bent aan het ijlen Spanky, ga eens even je bed in! Ze heeft rood haar!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Én dat geile wijf!
Lekker blond, geil, hmm! Daar kan ik wel een trucje op!
als je van rood haar houdt, dan moet je zo ontzettend een keer op vakantie naar Ierland gaan! Het stikt daar van de daywalkersquote:Op donderdag 16 september 2010 11:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je bent aan het ijlen Spanky, ga eens even je bed in! Ze heeft rood haar!
Ik heb niet echt een voorkeur als het gaat om haarkleurquote:Op donderdag 16 september 2010 11:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
als je van rood haar houdt, dan moet je zo ontzettend een keer op vakantie naar Ierland gaan! Het stikt daar van de daywalkers
Ik vond het in Dublin wel meevallen.. Daar wel meer schone deernes gezien dan in Londenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
als je van rood haar houdt, dan moet je zo ontzettend een keer op vakantie naar Ierland gaan! Het stikt daar van de daywalkers
In London lopen de dames wel verrekt opzichtig rond in de zomer zeg. Ze zijn niet bang om hun ondergoed door hun bovenkleding te laten zien, met de meest ranzige combinaties als gevolgquote:Op donderdag 16 september 2010 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond het in Dublin wel meevallen.. Daar wel meer schone deernes gezien dan in Londen
In Dublin the same thing en dat is niet alleen in de zomer..quote:Op donderdag 16 september 2010 11:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
In London lopen de dames wel verrekt opzichtig rond in de zomer zeg. Ze zijn niet bang om hun ondergoed door hun bovenkleding te laten zien, met de meest ranzige combinaties als gevolg
Ik zou voor Dublin gaan inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 11:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Voor het najaar hebben we als vriendengroep besloten te kiezen tussen Dublin en Stockholm, dat is ongeveer kiezen tussen deze twee kwaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nuff said
Duurt nog zo langquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Poit het volgende:
Ik ga trouwens de Team Ico collection ook gewoon halen
Ik ook, beide games nooit gespeeld op de demo na. Ik was nog een arme scholier en had geen geld voor SotCquote:Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Poit het volgende:
Ik ga trouwens de Team Ico collection ook gewoon halen
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je bent aan het ijlen Spanky, ga eens even je bed in! Ze heeft rood haar!
Hij wordt grootquote:
Je gaat dus naar Zweden?!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Voor het najaar hebben we als vriendengroep besloten te kiezen tussen Dublin en Stockholm, dat is ongeveer kiezen tussen deze twee kwaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nuff said
In die paar weekjes dat we hem nu hebben is ie al zo ontzettend gegroeidquote:Op donderdag 16 september 2010 12:40 schreef koei het volgende:
[..]
Hij wordt grootlastig voor te stellen dat hij een paar maanden terug nog zo op mn hand pastte... maar hij heeft zn huisje wel gevonden zo te zien!
die reference naar Wargamesquote:
Awesome!!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens weer echt vreemd gedroomd vanacht. mijn broertje (die ik niet heb) was altijd dikke maatjes met een kalfje (een kleine zwart witte) en opeens een keer in een andere wereld verdwenen, een paar jaar voor ik thuis kwam. ik dus met wat vrienden die ik nog nooit gezien had naar die wereld en op een boerderij zoeken maar niks gevonden. een paar dagen later nog maar eens zoeken na nog een aanwijzing en kom ik weer op de boederij maar nu binnen en daar hebben ze een geheime kamer waar ze medische experimenten doen door kalfjes in babybedjes te doen met de baby erbij![]()
![]()
. Toen kwam de boerin aan die me probeerde te vangen en me steeds weer anders gekleurd poeder probeerde te voeren, maar op een gegeven moment was mn speeksel noet genoeg meer om er niet in te stikken dus moest ik dringend water zoeken. terwijl ik een kraan had gevonden overmeesterde mijn vriend de boerin en samen met de boer kreeg ik mijn nu grote broertje die buiten in het gras lag terug en kreeg ik er gratis nog een bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome!!
Ik droomde vannacht over een volgekotste pleepot..hmmm, ik droomde dat mijn opa was overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was ook niet echt leuk. Gelukkig is het IRL niet zo.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |