Maar dan kun je elk filmpje wel in twijfel gaan trekken, dus ook de filmpjes die hier juist worden aangeprezen om te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. audio editting is ook mogelijk. Dit zijn geen live beelden geweest he... en dan nog. Maar goed.. ik snap jullie wel. Dit is heel moeilijk te geloven.![]()
[..]
Er wordt ook niet gesuggereerd dat er geen slachtoffers zijn gevallen. Er wordt alleen gesuggereerd dat de passagiers op de zogenaamde vliegtuigen gefingeerd zijn. Om wat voor redenen dan ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef piepie het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit is toch echt te simpel dat antwoord.
Hoeveel mensen kent 1 persoon echt (honderden/duizenden)? Dat zijn heus niet allemaal alleen maar vrienden die je hoe dan ook in bescherming zullen nemen.
Het verhaal over gefingeerde slachtoffers gaat toch echt te ver in mijn ogen. Waarom zouden er slachtoffers gefingeerd zijn? Het kan toch niet anders dan dat er daadwerkelijk een paar duizend slachtoffers zijn gevallen.
Waarom neig je naar niet? Wat is je motivatie? Welk belast bewijs vind je afdoende dat het officiële verhaal klopt?quote:Of het een inside job is heb ik verder nog geen mening over, al neig ik naar niet.
Ik denk hooguit dat CIA misschien wel op de hoogte van de plannen van de terroristen is geweest, maar er niets mee heeft gedaan omdat het ze wel goed uitkwam.
Gegoocheldquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. audio editting is ook mogelijk. Dit zijn geen live beelden geweest he... en dan nog. Maar goed.. ik snap jullie wel. Dit is heel moeilijk te geloven.![]()
[..]
Niks billenkoek... kijk je filmpje en goochel wat met play en pauze. Je gaat het zien! Niets vertekend beeld. Jij wilt (nog) niet geloven dat je in de maling bent genomen.![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Gegoochelden nog steeds zie ik het niet...het kan toch ook zijn dat jij dingen ziet die er niet zijn? Al moet ik zeggen dat er dus ook mensen bij waren die aangeven geen vliegtuigen te hebben gezien, weird of gewoon verzonnen
Want als je daar echt staat dan moet je een vliegtuig toch horen!?
In de maling ben genomen? Ik durf er nog geen antwoord op te geven![]()
Ik zag laatst een filmpje van een Finse dokter geloof ik, ze vertelde in een interview dat wij iets van 50 jr achter op lopen qua techniek, media etc. Zo zou 3d tv dus ook al veel langer bestaan als dat we dachten en dus beschikken ze misschien wel over een techniek om die vliegtuigen er in te hebben bewerkt zodat het ECHT lijkt. Maar misschien kan dat ook wel met de huidige middelen. Ik weet het allemaal niet, maar vind het reuze interessant en...scary ook wel
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee?
Hier kun je zien hoe ze het eventueel gedaan zouden kunnen hebben. Dit zou iig stof tot nadenken moeten geven:
Hoe kom je er nu bij door te zeggen dat Al-Qaeda niet bestaat. Er wordt gezegd dat het een CIA groep is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus ook Al Qaeda bestaat niet? Allemaal CIA agenten die verkleed zijn of ingehuurde Moslims?
Ik denk dat alles gewoon gebeurd is zoals we hebben kunnen zien, maar dat de CIA wellicht wel van de plannen op de hoogte is geweest maar er geen actie op heeft genomen omdat het wel goed uitkwam.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gesuggereerd dat er geen slachtoffers zijn gevallen. Er wordt alleen gesuggereerd dat de passagiers op de zogenaamde vliegtuigen gefingeerd zijn. Om wat voor redenen dan ook.
[..]
Waarom neig je naar niet? Wat is je motivatie? Welk belast bewijs vind je afdoende dat het officiële verhaal klopt?
Hoe kan jij nou in hemelsnaam weten of de CIA een terreurorganisatie op wat voor manier dan ook ondersteunt? Hoe kom jij er in vredesnaam bij dat jij die info hebt?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe kom je er nu bij door te zeggen dat Al-Qaeda niet bestaat. Er wordt gezegd dat het een CIA groep is.
Dat is iets heel anders. Kennelijk is Amerika/VN er bij gebaat om een dergelijke groepering de ondersteunen, financieren en of bewapenen.
Tja.. gissen geblazen, maar wie zegt dat ook die foto niet van te voren is gemaakt? Denk je nou echt dat ze daar met een motor en een landingsgestel hebben lopen zeulen als het allemaal middels fakery kan?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een compleet landingsgestel midden in de straten van New York, wat zou dat nu wegen? Dat heeft iemand zomaar uit z'n Eastpak getrokken, terwijl heel de wereld naar die torens stond te gapen?
Als ze wisten wat er ging gebeuren, dan wisten ze toch dat ze safe waren waar ze zaten?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik denk dat alles gewoon gebeurd is zoals we hebben kunnen zien, maar dat de CIA wellicht wel van de plannen op de hoogte is geweest maar er geen actie op heeft genomen omdat het wel goed uitkwam.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom Donald Rumsfeld gewoon op het Pentagon aanwezig was die dag. Dick Cheny en Condoliza Rice waren op het Witte Huis (ook een doelwit).
Deze mensen zouden nooit op die plek zijn geweest als ze wisten wat er ging gebeuren.
Het idiote aan deze is ... dat het nu lijkt of deze man die Heinz paar tellen aan de telefoon heeft gehad aanleiding genoeg is om een foto of iets dergelijks er van op te hangen en dagelijks aan hem te denken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zelfde in de academische wereldDe grote baas van het centrum waar ik werk wordt ook gewoon met zijn voornaam aangesproken. Dat was in eerste instantie toch wel even wennen.
Die info is gewoon algemene kennis .. snuggere.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou in hemelsnaam weten of de CIA een terreurorganisatie op wat voor manier dan ook ondersteunt? Hoe kom jij er in vredesnaam bij dat jij die info hebt?
Het valt me in de 9/11-reeks zo op dat als er filmpjes getoond worden van mensen die zelfverzekerd straight-to-the-point praten over het gebeuren, dat die persoon dan liegt volgens de 'complotters', want niemand kan zoiets zo zonder hakkelen vertellen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier dan nog een mogelijke acteur. Let eens op hoe hij hamert op het vliegtuig en het gebouw dat instort ten gevolge van de verzwakte constructie. Lijkt haast wel alsof ie het moet zeggen:
Volk meteen inprenten dat het een vliegtuig was wat het veroorzaakte, als je het mij vraagt.![]()
Er zijn vertrekdata, er zijn passagierslijsten, er zijn originele opname uit de voice-recorders binnen de cockpit, al die passagiers inclusief vliegtuigen zijn tot op de dag van vandaag gemist, er zijn verschillende foto's van landingsstelsels in de straten rondom de Twin Towers, menselijk DNA gevonden van de passagiers etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef piepie het volgende:
De passagiers in die vliegtuigen zijn gewoon aan boord gegaan trouwens.
Daar zijn toch bewijzen voor dat die 4 vluchten gewoon met passagiers en al zijn opgestegen.
Als er geen vliegtuigen in die gebouwen zouden zijn gevlogen, waar zijn die vliegtuigen dan gebleven????? (in the twilight zone ...)
Nou ben benieuwd weer.
je zit hier dus om te trollen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja, en wat doe jij dan precies om elke steen om te draaien, behalve dan anoniem op Fok! linkjes plaatsen naar filmpjes en websites vanuit je luie stoel achter je computer? Want dat kan iedereen. Ik doe dat ook, want het interesseert mij werkelijk geen ene fuck of de regering van de USA nou voorkennis had of niet. Jou interesseert het heel veel, want jij wil graag dat er verandering komt, dus ik mag aannemen dat jij acties op touw zet etc. Ik mag hopen dat het in jouw geval niet blijft bij het anoniem posten op Fok! en misschien nog wat meer fora?
De filmpjes maken me gewoon aan het twijfelen. Ik vond het al heel wat om er achter te komen dat er zoiets als een nwo, illuminati, MJ's (mogelijke) dood etc etc, bestaan. Ik geloof op dit moment dat de amerikaanse overheid ook afwist van de plannen op 911 en dit toelieten. Maar dat die vliegtuigen ook nog eens nep zijn,... dat kan ik op dit moment nog niet aan geloof ikquote:Op woensdag 15 september 2010 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Jij ziet het toch op die afbeelding? Die heb ik van jouw filmpje gemaakt. Je moet wel snel zijn en op het exacte moment pauzeren.
Het kan ook met de huidige middelen. Ik heb je dat toch bewezen middels die 2 filmpjes?
Oh, algemene kennis, vandaar!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die info is gewoon algemene kennis .. snuggere.
Je dacht toch niet echt dat we voor het eerst op Afghaans grondgebied oorlog voeren sinds 2003?
Waar staat dat? Van het 'dagelijks aan hem denken'?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Lambiekje het volgende:
Het idiote aan deze is ... dat het nu lijkt of deze man die Heinz paar tellen aan de telefoon heeft gehad aanleiding genoeg is om een foto of iets dergelijks er van op te hangen en dagelijks aan hem te denken.
Dat iemand hem of haar bij de voornaam aanspreekt is volstrekt on interessant.
quote:http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/2877.html
I met Heinz briefly on the phone in my professional career. He was very nice to me (he complimented my terrible German), enough so that I remembered him five years later when I saw his picture. I'm sorry I didn't have a chance to have another converastion with him.
haha, inderdaad ...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zijn vertrekdata, er zijn passagierslijsten, er zijn originele opname uit de voice-recorders binnen de cockpit, al die passagiers inclusief vliegtuigen zijn tot op de dag van vandaag gemist, er zijn verschillende foto's van landingsstelsels in de straten rondom de Twin Towers, menselijk DNA gevonden van de passagiers etc.
Maar een paar Youtubefilmpjes van een scheef gat in het gebouw geeft de doorslag. Het waren onmogelijk vliegtuigen.
Tja.. heb je wel het hele verhaal goed aandachtig beluisterd? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik plaats mijn post gewoon nog een keer.
[..]
Het valt me in de 9/11-reeks zo op dat als er filmpjes getoond worden van mensen die zelfverzekerd straight-to-the-point praten over het gebeuren, dat die persoon dan liegt volgens de 'complotters', want niemand kan zoiets zo zonder hakkelen vertellen...
En bij de filmpjes van mensen die zitten te hakkelen en moeilijk uit hun woorden komen, die liegen ook volgens de 'complotters', want anders zouden ze niet zo hakkelen...
Hoe 'moet' je dan reageren op zo'n gebeurtenis om geloofd te worden? Vraag ik me af.
En zo'n beetje alle filmpjes met 'bewijzen' dat er geen vliegtuigen waren, die hier getoond worden, zijn allemaal van een dusdanig slechte en vage kwaliteit en barsten van de compressie artifacts (waardoor er vertekeningen kunnen plaatsvinden).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mpeg
Je weet dat RTL/TMF en zo mensen in dienst heeft/had om die godganselijke dag sms-berichten plaatsen op de tickertape bij van die popiejopie programmas.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gast.. ga zelf nou eens een uurtje klikken door die CNN memorial
Overigens: Vrijwel alle berichtjes zijn richting de eerste persoon geschreven en zo clean als wat. Amper spelfouten en dat zelfs van buitenlanders van over de hele wereld.
Photohop!quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja.. heb je wel het hele verhaal goed aandachtig beluisterd? Volgens mij niet.![]()
Ik heb er wel verstand van en dat kan gewoon welquote:Ik heb niet heel veel verstand van compressie technieken en de daarbij optredende probleempjes, maar ik denk niet dat die losgeraakte vleugel een artifact is. Het is een heel mooi recht lijntje wat wordt veroorzaakt door de gebruikte layer die niet goed is geplaatst. Met het blote oog nauwelijks te zien, maar als je frame voor frame gaat kijken, dan valt het meteen op.
En sorry, ik plaats het nu als feit... maar het is mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |