Je kan zn naam niets een normaal schrijven. Wat een afgangquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef voice-over het volgende:
du-ke moderator ...![]()
Wat een afgang.
Wat ben jij toch een enorme troll.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan zn naam niets een normaal schrijven. Wat een afgang
Ja, dit is wat ik stelde; onnavolgbaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de lijn van de partijen die zich zoveel mogelijk afzetten tegen de PvdA. En aangezien Eriksd stelde dat je volgens hem door 11 september in elk geval bij de PvdA vandaan gedreven zou worden...
Nou ja, dit is echt heel kinderlijk. Reactie beneden alle peil!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef voice-over het volgende:
du-ke moderator ...![]()
Wat een afgang.
Wat is er mis met remlof?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef eriksd het volgende:
Erger dan remlof kan het niet worden in ieder geval![]()
du_ke is een enge stalker. Hij zeurt altijd over de inhoud van mijn postings maar die van hem zijn werkelijk hilarisch slecht. Daar zeur ik toch ook niet over?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Nou ja, dit is echt heel kinderlijk. Reactie beneden alle peil!
Du_ke is niet voor niets moderator. Ik denk dat hij dit is geworden omdat de staff hier wel weet dat hij rechtvaardig is en zich niet schuldig gaat maken aan parijidigheid.
Waarom denk je niet even na voordat je post voice-over??
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef eriksd het volgende:
Erger dan remlof kan het niet worden in ieder geval![]()
In de zin van als moderator meedoen in discussies. Het was niet bedoeld als troll maar als ik het zo teruglees kan je die indruk krijgen.quote:
Ja hoor gewoon erover heen lullen. Prima hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:10 schreef voice-over het volgende:
[..]
du_ke is een enge stalker. Hij zeurt altijd over de inhoud van mijn postings maar die van hem zijn werkelijk hilarisch slecht. Daar zeur ik toch ook niet over?
Enfin, het onderwerp is Job Cohen. Man, man, man wat een ontstellend beroerde politicus is dat toch. Als ik Cohen zo zie schutteren in de kamer dan overvalt me een gegeneerd soort medelijden. Maar dat wordt toch ver overtroffen door afschuw en woede over wat hij de oorspronkelijke Amsterdammers heeft aangedaan en wat hij Nederland van plan was aan te doen.
Man denk toch eens na voordat je iets schrijft! Als mensen een ander idee hebben of niet in hetzelfde geloven als jij maakt hen dat geen troll of 'slecht'.quote:
Sorry Mike , had mijn onderstaande reactie al gepost voordat ik je post zag.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:13 schreef Mike het volgende:
Kunnen we weer terug ontopic? In POL loopt een welkomst-topic voor du_ke.
Zoals? Volgens mij is hij enorm populair in Amsterdam hoor, dus dit is echt een beetje een opmerking waar je jezelf wat belachelijk mee maakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:10 schreef voice-over het volgende:
Maar dat wordt toch ver overtroffen door afschuw en woede over wat hij de oorspronkelijke Amsterdammers heeft aangedaan en wat hij Nederland van plan was aan te doen.
Laat die Cohen toch lekker in de Tweede Kamer door de mand vallen en daarmee zijn PvdA onderuithalen. De PvdA kennende zal hij voor de komende verkiezingen vervangen zijn. Als ik een foto van Cohen zie, krijg ik bijna medelijden met deze man. Veel geleerdheid en dan nog zulke domheid uitstralen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:09 schreef Boldface het volgende:
Cohen lijkt me een uitermate geschikte premier, maar het politieke werk in de Tweede Kamer en als fractievoorzitter is relatief nieuw voor hem. Hij is erg gewend om zich diplomatiek uit te drukken; dat is jarenlang zijn rol geweest. Ik denk ook niet dat Cohen nog wezenlijk gaat veranderen. Hij heeft zo zijn eigen stijl (en imago!) en gaat die (dat!) niet overboord gooien.
Dat gezegd hebbende, mis ik Wouter Bos wel degelijk, ja. Ik zat érg op de lijn van Bos, qua politieke standpunten. Niks ten nadele van Cohen, maar ik hoop Bos zeker nog eens terug te zien in de politiek.
Wat ben jij toch een enorme troll.quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Laat die Cohen toch lekker in de Tweede Kamer door de mand vallen en daarmee zijn PvdA onderuithalen. De PvdA kennende zal hij voor de komende verkiezingen vervangen zijn. Als ik een foto van Cohen zie, krijg ik bijna medelijden met deze man. Veel geleerdheid en dan nog zulke domheid uitstralen.
Perfecte analyse. Die arme Job heeft helaas niet veel mensenkennis, anders zou hij weten dat het partijkader de messen al aan het slijpen is. Dat gun je zo'n man toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Laat die Cohen toch lekker in de Tweede Kamer door de mand vallen en daarmee zijn PvdA onderuithalen. De PvdA kennende zal hij voor de komende verkiezingen vervangen zijn. Als ik een foto van Cohen zie, krijg ik bijna medelijden met deze man. Veel geleerdheid en dan nog zulke domheid uitstralen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |