Of was het een Micropenis?quote:
Viespeukquote:
Dus nu even doen met troostprijzen maar uiteindelijk er vandoor gaan met de hoofdprijsquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah too bad. Maar zo werkt dat. De staatsloterij win je ook niet na één keer meedoen
In welk opzicht? Hij viel tegen maar je hebt er nu toch een relatie mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden
Is het iemand die ook in dit topic (of Fok) actief is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden
Owquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In welk opzicht? Hij viel tegen maar je hebt er nu toch een relatie mee?
In welk opzicht kan het dan tegen je gebruikt worden?quote:
Nee.. en als dat zo was zou ik dat hier niet gaan posten gek.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Is het iemand die ook in dit topic (of Fok) actief is?
niet die blonde toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Nu op PaiQ een meiske dat in een rolstoel zit maar waar behalve dat ze niet kan lopen de rest het nog wel doet .. toch vind ik zoiets lastig
Het is toch een minpunt dus dan moet ze verder heel leuk zijn om het goed te maken.
[..]
Vroeger wel, nu werkt die optie niet meer. (tenminste bij mij niet). je kunt ook onder 'laatste post' klikken, dan werkt het wel.
Hints!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
ik weet nu al wel met wie ik wil daten van Fokmaar ik zeg niks
![]()
nee deze is nie blondquote:
Game timequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hints!Is het iemand in dit topic of gewoon op het hele forum?
All you need is love Fok!![]()
Nouja, ze was eigenlijk gewoon best leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoezo ben je van gedachten veranderd dan?
Nee, meer iets van vakantie tussendoor en geen telefoonnummer hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij vond haar eerst te lelijk. Nu heeft hij eens goed in de spiegel gekeken, en merkt hij dat hij zelf nóg veel lelijker is. Dus heeft hij zijn normen maar verlaagd.
Niet geschoten is altijd mis! Gewoon doen dus. Ik hou jullie op de hoogte van mijn toekomstige epic fail.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.
Heel sterk komt dit natuurlijk niet over in ons digitale tijdperkquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:05 schreef MHD83 het volgende:
Nee, meer iets van vakantie tussendoor en geen telefoonnummer hebben
Je leeft nog!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heel sterk komt dit natuurlijk niet over in ons digitale tijdperk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
ik weet nu al wel met wie ik wil daten van Fokmaar ik zeg niks
![]()
En ondertussen zit Brunette82 heel hard te laGGen achter haar computer omdat iedereen er zo op in gaatquote:
neuh, die zit nu iig niet hier om te lachenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef Arnax het volgende:
[..]
En ondertussen zit Brunette82 heel hard te laGGen achter haar computer omdat iedereen er zo op in gaat
maar heul stiekem ben ik ook wel erg benieuwd,,,
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef Arnax het volgende:
[..]
Je leeft nog!
Verliefd zijn verwoest mijn internetlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
moet je een long distance relatie via Fok! beginnen. tussen het chatten en cammen door lekker Fok!ken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Verliefd zijn verwoest mijn internetleven
Iemand van de Fok meet toch ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Verliefd zijn verwoest mijn internetleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |