die was dan ook wel te hilarisch voor woorden... THOMAS!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 september 2010 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja oke... die gaat nooit meer overtroffen worden
nee die komt er nu achter dat haar muziek mongolen aantrektquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
die Corry Konings ligt nu toch ook stuiptrekkend van het lachen op de grond?
quote:
mwah, dat moet haar al eerder zijn opgevallenquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
nee die komt er nu achter dat haar muziek mongolen aantrekt
Het klopt niet, ze zegt 'ja graag', het zou moeten zijn 'nee, rot op'quote:
wat een topactrice dat mensquote:Op maandag 20 september 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Die schoonzus vindt dat hij mooi kan zingen!
quote:
Die schoonzus moet slijmen bij d'r schoonfamiliequote:Op maandag 20 september 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Die schoonzus vindt dat hij mooi kan zingen!
ben je verbaasd?quote:
Hij is degene wie het Hey Marlous van Zanger Rinus op youtube heeft gezet als eerstequote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb zijn hyves.
Hij staat ook nog als artiest aangegeven.
http://willemkruijt2103.hyves.nl/?ref=sr
quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb zijn hyves.
Hij staat ook nog als artiest aangegeven.
http://willemkruijt2103.hyves.nl/?ref=sr
'Lekker makkelijk!'quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
Corry Konings, heavy metal....
euh,,,
dat wicht vorige weekquote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef roos85 het volgende:
wij zijn brutaal! laat Alberto het maar niet horen
Zie username.quote:Op maandag 20 september 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij is degene wie het Hey Marlous van Zanger Rinus op youtube heeft gezet als eerste
Dat wordt nog watquote:Vanavond ben ik te zien bij het programma fans met Corry Konings het wordt een leuke show, maar ook met negatieve woorden er in... Corry mijn excuses bij deze. Ook zal ik tijdens shownieuws te zien zijn met een rectificatie, dat ik mijn woorden terug neem. Uiteindelijk hoor je iemand niet zo uit te schelden Maar daar sta je soms niet bij stil beste mensen....O ja het begint om 22 o uur @ Drachten
quote:Op maandag 20 september 2010 22:13 schreef -Willempie- het volgende:
"Als ik horizontale strepen aan doe komt mijn buik beter uit!"
Al die fans weten dat van hun idolenquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Hij weet ook al weer welke auto van Corry is, eng.
Viel mij ook al opquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Aventura het volgende:
Ze doen elke week dat Prison Breakmuziekje heur.
Kwaliteitsmontagequote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En Dexter. Wat een overgangen
Dat wist die Grad Damen fan vorige week ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Hij weet ook al weer welke auto van Corry is, eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |