quote:
voeg maar toequote:
hahahah mal. Ik bedoel eerst msn ofzo. deli bu kiz yaaquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja sen gel. West of Bijlmer...
Ik had het tegen Ayca..quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahah mal. Ik bedoel eerst msn ofzo. deli bu kiz yaa
ze had het tegen mijquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahah mal. Ik bedoel eerst msn ofzo. deli bu kiz yaa
haha dan is het goed.quote:
Weet je mail niet meer. Pm die shizzles for rrizzles homeboyquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
denk dat jij mij moet voegen.
Lahmacun gegeten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef BrandX het volgende:
drie keer raden wat ik net heb gedaan....
Hmm er spoken heel wat dingen in mijn hoofd maar ik ga maar voor het centraal zetten van dit topic?..quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef BrandX het volgende:
Sjaakie?quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Burakius het volgende:
OMG DIE MAN KEN IK HAHAHHAA. Meneer Swart !
quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef BrandX het volgende:
We hebben al twee koelkasten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef BrandX het volgende:
er gaat er een door voor de koelkast
en ik ga nu The Firm kijken
Ik ga het je vader zeggen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja laatste tijd wel een beetje he..
Komt door turnazz
quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Je gaat branden vriend...in.
Wollah, je wilt niet weten.
Wik is niet eens blond. Stakker.quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef msnk het volgende:
Waar zouden die twee blonde Turken zijn eigenlijk.
Nooit.quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef turnazz het volgende:
Ayça wanneer ga je naakt in de Playboy
maak niet uit, ik heb toch alles gezien..quote:
wat zeur je danquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef turnazz het volgende:
[..]
maak niet uit, ik heb toch alles gezien..
kom we gaan een sextape uitbrengen wordt je wereldberoemdquote:
hadi gel yatagi açtim..quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ga vandaag maat eens vroeg naar bed.![]()
niets en jijquote:
wil je bovenop of onderopquote:
quote:
Wik is verkracht in een cruisegebied teruggevonden..quote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Wat een wendingen vandaag..
Waar is Wik?
Kan jij serieus lachen om dit soort dingen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
Wik is verkracht in een cruisegebied teruggevonden..![]()
[ afbeelding ]
Turnazz wat ben je toch een geile beerquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bu da kim, NLse Ivedikquote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Turnazz wat ben je toch een geile beer
[ afbeelding ]
nee jij bent normaal..quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...quote:Op maandag 13 september 2010 23:55 schreef msnk het volgende:
Ik ben de nieuwe laatste profeet.
Kneel, bitcheeeees.
pics or it didnt happenquote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben moe, ergo ik ga slapen.
Wel chilisaus op mijn nieuwe spange shirtje gemorst, nu maar hopen dat die vlekken eruit gaan!!!!
chilisaus is wel naissquote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben moe, ergo ik ga slapen.
Wel chilisaus op mijn nieuwe spange shirtje gemorst, nu maar hopen dat die vlekken eruit gaan!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen. Tenzij je Ali teltquote:
Nou..quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:34 schreef msnk het volgende:
Je kunt wel duidelijk zien dat dit geen haatbaarden zijn.
Met Ali erbij ken ik 4, en nog 2 waarvan ik het vermoed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen. Tenzij je Ali telt
Waren wel twee jongens op de basisschool die verdacht homo leken, maar geen bewijs. Slappe handjes enzo
Tja dat is toch wat meer geaccepteerd denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:37 schreef msnk het volgende:
Potten komen er wel makkelijker voor uit lijkt 't wel
Senin gibi terbiyesizlere ne diyimquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:24 schreef Ayca het volgende:
Niet eens Iyi geceler zeggen als je weggaat fuu
"Gel beraber terbiyesiz olalım/davranalım.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:47 schreef Ayca het volgende:
Ik begin me echt te irriteren ergeren aan de wenkbrauwen en huidskleur van die vrouw bij cocuklar duymasin.
Saturn icin mi geldin? Daha dun ordaydim.. Gelecek sefer soyle, beklerim haa. Zaandinges. Malloot.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:28 schreef msnk het volgende:
Was weer in Zaandinges vandaag
Waar was je Bilmiyorem, heb staan wachten.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Saturn icin mi geldin? Daha dun ordaydim.. Gelecek sefer soyle, beklerim haa. Zaandinges. Malloot.
Zaandama laf yok. En zeker niet van jou.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar wat de neuk man, overal werkzaamheden, station BERBAT. 't is nog erger dan hier
Bij AK-AL?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:08 schreef Rookert het volgende:
In Stationstraat Leiden lahmacun voor 1,50 die redelijk goed gevuld is met salade en saus voor 1,50 euro
Euh.. geen idee, tegen over die 24-uurswinkeltjes. Als je binnenkomt heb je rechts van die sta-tafels enzo.quote:
Ik denk dat ik weet waar je bedoelt, ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Euh.. geen idee, tegen over die 24-uurswinkeltjes. Als je binnenkomt heb je rechts van die sta-tafels enzo.
Maar erg goed voor die prijs
Goed dat je deze grove fout van Ayça even verbetert. Hij kan namelijk echt niet door de beugel.quote:
Sla je slagquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je bedoelt, ja.
Ja, daarom deed ik het ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed dat je deze grove fout van Ayça even verbetert. Hij kan namelijk echt niet door de beugel.
Neh, ik ben vegetariër.quote:
Die winkeltjes zien er zo onguur uit, en 1,50 maar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Euh.. geen idee, tegen over die 24-uurswinkeltjes. Als je binnenkomt heb je rechts van die sta-tafels enzo.
Maar erg goed voor die prijs
Heb vertrouwen in je medemens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die winkeltjes zien er zo onguur uit, en 1,50 maar?
Misschien heb je wel Mexicaans mensenvlees op.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:47 schreef IHVK het volgende:
Die King Deal van Burger King is ook absurd goedkoop. Maar dat terzijde.
Burger King patat is sowieso bagger, dus die burger erbij zal het er niet lekkerder op makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
1,95 voor een Cheesburger, cola en patatje!!!
2 AH to go's, aan de andere kant zit er dus nog 1.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
Bij Appie To go betaal je 1,70 voor de Cola alleen
We hebben het nu over Leiden CS waar dus een AHTG en BGking zijn.
quote:Turkije dient NOOIT tot de EU toegelaten te worden. Een land met 80.000.000 islamieten is de doodsteek voor Europa als gemeenschap. Turken zullen Europa, net als in de tijd van de Ottomanen, opnieuw gaan zien als gebied dat onder Turkse hegemonie moet worden gebracht. Op elke hoek en in elke straat van die ruigbehaarde breedschedelige mannen (bijv. model Saban B.) en aan hirsutisme lijdende vrouwen - met hoofddoek.
Ze willen je money.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Kapsters die shampoo proberen te verkopen. NEE, IK HOEF GEEN ENERGY OM MIJN HAAR WEER OP TE LATEN KNAPPEN! Het maakt mij niet uit of het echt een 'heerlijk shampootje' is.
Gelukkig hebben ze wel studentenkorting, daar heb ik uiteraard gebruik van gemaakt. Dat zal ze leren!quote:
Jij dekselse rakker!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel studentenkorting, daar heb ik uiteraard gebruik van gemaakt. Dat zal ze leren!
waar haal je deze citaat vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef turnazz het volgende:
[..]
waar haal je deze dit citaat vandaan?
Ja maar die passen zich tijdelijk aan om zo te infiltreren bij westerlingen en zo hun vertrouwen te winnen om dan van binnenuit jihad te voeren, dat deden de terroristen van de WTC ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
1x Bodrum of Alanya en je denkt toch anders lijkt me
Tip: tweakers best buy guide.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Rookert het volgende:
Inlezen in computermarkt![]()
Core i3, i5, i7, quadcore Phenom gtx 460 spinpoint f3![]()
Fuck me, eye-openerquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja maar die passen zich tijdelijk aan om zo te infiltreren bij westerlingen en zo hun vertrouwen te winnen om dan van binnenuit jihad te voeren, dat deden de terroristen van de WTC ook![]()
![]()
![]()
![]()
..Lees jij nooit de krant ofzo
Ja, die heb nu voor me, maar ik wil een soort kruising tussen een basissysteem en iets beters, zodat ik hem best lang kan gebruiken en beetje up to date blijft.quote:
Krijg je er keiharde doekoes voor, of alleen maar boemlauwe kudo's van je school?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
Donderdag ga ik met uitwisselingsstudenten uit Bergama naar Amsterdam als noodtolk.![]()
Kijken of het wat wordt.
Mja enige Turk op school dus ze hebben geen keus whehe
Die fout was onvergeeflijk, Ayça.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vergeef me.
Het was laat en ik was in een rare bui.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die fout was onvergeeflijk, Ayça.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke vondst dat doekoes en kudo's qua klank redelijk gelijk zijn, maar dan omgekeerd qua lettergrepen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Krijg je er keiharde doekoes voor, of alleen maar boemlauwe kudo's van je school?
Ik ga er niet van uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Krijg je er keiharde doekoes voor, of alleen maar boemlauwe kudo's van je school?
Straks gaan ze nog twijfelen aan je Turkzijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef Ayca het volgende:
Ik ga in het begin gewoon zeggen dat mijn Turks heul slecht is, dan kan het alleen maar meevallen voor hun.
In Rotterdam op school zitten en enige Turk zijn gaan niét samen!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef IHVK het volgende:
Enige Turk op school.
Ik weet hoe je je voelt Ayça.
Zie je.. evenknie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef IHVK het volgende:
Enige Turk op school.
Ik weet hoe je je voelt Ayça.
Op de uni bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Rotterdam op school zitten en enige Turk zijn gaan niét samen!!!
Straks denken ze nog dat ik een koerd ben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog twijfelen aan je Turkzijn.
Je weet dat je een zeer gewaardeerde Fok vrind bent toch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Speciaal voor mij? Ik voor me vereerd.
Ach en wee, het leven zit niet mee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik een koerd ben.
Het leven is een kreupele teef.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach en wee, het leven zit niet mee.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik een koerd ben.
Een facepalm vind ik idd wel een mooi compliment.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je weet dat je een zeer gewaardeerde Fok vrind bent toch.
Je waardeert gewoon geen uitingen van vriendschap ik hoor het al.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een facepalm vind ik idd wel een mooi compliment.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je waardeert gewoon geen uitingen van vriendschap ik hoor het al.
Daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
AEGEE dat is die studentenvereniging waar ik iemand van ken
Boks op je hoofd, ouwe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:45 schreef IHVK het volgende:
Oh het was een boks, ik dacht dat je me wilde slaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Interracial boks ftw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:49 schreef IHVK het volgende:
Vinden jullie hem echt mooi? Mij bekruipt ook wel een lichte gevoel van gene omdat ik mijn ziel heb blootgelegd in een gedicht voor jullie namelijk.
Vrijheid van meningsuiting, aaa flikker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef Rookert het volgende:
Oja, was het bijna vergeten, maar ik zat in zo'n Sprinter naar Utrecht CS en op de stoel voor me stond:
"PKK Kurd"
En op de prullenbak en zijkant van stoel stond ook PKK enzo
Ga dat lekker in Turkije roepen ofzo
Ja prima, maar je schiet er geen zak mee op in een treintje in Nederland of wel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, aaa flikker.
Zit je nog steeds op je kutmobiel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
met je aaa flikker.
Ben je een straatmocro ofzo?
Sssst/quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug is nog ongerept
oh... mai..... GAWD.... MUST BUYquote:Tot 70% korting op het mooiste speelgoed!
Profiteer van korting op honderden artikelen! Ook op de bekendste merken, zoals LEGO, Playmobil, VTech, Cars, Nijntje en nog veel meer!
Heb wat spaargeld, shall wequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
Octrooi op LEGO productie loopt vandaag af, iedereen mag ze nu produceren. .
Wat origineel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
We stampen een stad van LEGO uit de grond
Een fucking imperiumquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
We stampen een stad van LEGO uit de grond
Ik heb net kwartier zitten kijken en 4/5 gebeurde op helft van Inter. Mooie passes, soepel. Inter zoekt, maar zal wel scorenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef msnk het volgende:
Eerste 40 minuten spelen ze echt ge-wel-dig
wij hebben een open relatie..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
openbaar forum betekent niet openbaar je vage shit bespreken turnaz
Dit doet Samsun met mensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is Samsunspor. En wat is er mis mee? Waarom haat jij Samsunspor? Huh? HUH?
Ja, dat had ik al gezienquote:
Oh jij noemt het toeval?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezien. Maar dat doet Samsun niet met je hoor. Dan had ik nu al heel veel mensen moeten neersteken
.
uitleg svpquote:
Samsung, samsun, een pot koreaans nat. En gewoon, OMDAT HET KAN! Dit is een vrij land, jongedame.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is Samsunspor. En wat is er mis mee? Waarom haat jij Samsunspor? Huh? HUH?
OH! Je gaat toch niet beweren dat dit de schuld van Samsun is? tsk tsk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh jij noemt het toeval?
Naïef meisje.
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef turnazz het volgende:
zit ik voetbal te kijken Mersin tegen Samsun.. wordt de trainer neergestoken..
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]
OH! Je gaat toch niet beweren dat dit de schuld van Samsun is? tsk tsk.
Domme jongen.
Rotterdam, Rotterdam, wat een lelijke stad. En ohja. We leven in een vrij land, jongeheer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Samsung, samsun, een pot koreaans nat. En gewoon, OMDAT HET KAN! Dit is een vrij land, jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |