Vrijheid van meningsuiting, aaa flikker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef Rookert het volgende:
Oja, was het bijna vergeten, maar ik zat in zo'n Sprinter naar Utrecht CS en op de stoel voor me stond:
"PKK Kurd"
En op de prullenbak en zijkant van stoel stond ook PKK enzo
Ga dat lekker in Turkije roepen ofzo
Ja prima, maar je schiet er geen zak mee op in een treintje in Nederland of wel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, aaa flikker.
Zit je nog steeds op je kutmobiel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
met je aaa flikker.
Ben je een straatmocro ofzo?
Sssst/quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug is nog ongerept
oh... mai..... GAWD.... MUST BUYquote:Tot 70% korting op het mooiste speelgoed!
Profiteer van korting op honderden artikelen! Ook op de bekendste merken, zoals LEGO, Playmobil, VTech, Cars, Nijntje en nog veel meer!
Heb wat spaargeld, shall wequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
Octrooi op LEGO productie loopt vandaag af, iedereen mag ze nu produceren. .
Wat origineel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
We stampen een stad van LEGO uit de grond
Een fucking imperiumquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
We stampen een stad van LEGO uit de grond
Ik heb net kwartier zitten kijken en 4/5 gebeurde op helft van Inter. Mooie passes, soepel. Inter zoekt, maar zal wel scorenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef msnk het volgende:
Eerste 40 minuten spelen ze echt ge-wel-dig
wij hebben een open relatie..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
openbaar forum betekent niet openbaar je vage shit bespreken turnaz
Dit doet Samsun met mensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is Samsunspor. En wat is er mis mee? Waarom haat jij Samsunspor? Huh? HUH?
Ja, dat had ik al gezienquote:
Oh jij noemt het toeval?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezien. Maar dat doet Samsun niet met je hoor. Dan had ik nu al heel veel mensen moeten neersteken
.
uitleg svpquote:
Samsung, samsun, een pot koreaans nat. En gewoon, OMDAT HET KAN! Dit is een vrij land, jongedame.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is Samsunspor. En wat is er mis mee? Waarom haat jij Samsunspor? Huh? HUH?
OH! Je gaat toch niet beweren dat dit de schuld van Samsun is? tsk tsk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh jij noemt het toeval?
Naïef meisje.
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef turnazz het volgende:
zit ik voetbal te kijken Mersin tegen Samsun.. wordt de trainer neergestoken..
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]
OH! Je gaat toch niet beweren dat dit de schuld van Samsun is? tsk tsk.
Domme jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |