Wat origineel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
We stampen een stad van LEGO uit de grond
Een fucking imperiumquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
We stampen een stad van LEGO uit de grond
Ik heb net kwartier zitten kijken en 4/5 gebeurde op helft van Inter. Mooie passes, soepel. Inter zoekt, maar zal wel scorenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef msnk het volgende:
Eerste 40 minuten spelen ze echt ge-wel-dig
wij hebben een open relatie..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
openbaar forum betekent niet openbaar je vage shit bespreken turnaz
Dit doet Samsun met mensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is Samsunspor. En wat is er mis mee? Waarom haat jij Samsunspor? Huh? HUH?
Ja, dat had ik al gezienquote:
Oh jij noemt het toeval?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gezien. Maar dat doet Samsun niet met je hoor. Dan had ik nu al heel veel mensen moeten neersteken
.
uitleg svpquote:
Samsung, samsun, een pot koreaans nat. En gewoon, OMDAT HET KAN! Dit is een vrij land, jongedame.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is Samsunspor. En wat is er mis mee? Waarom haat jij Samsunspor? Huh? HUH?
OH! Je gaat toch niet beweren dat dit de schuld van Samsun is? tsk tsk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh jij noemt het toeval?
Naļef meisje.
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef turnazz het volgende:
zit ik voetbal te kijken Mersin tegen Samsun.. wordt de trainer neergestoken..
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]
OH! Je gaat toch niet beweren dat dit de schuld van Samsun is? tsk tsk.
Domme jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |