quote:
voeg maar toequote:
hahahah mal. Ik bedoel eerst msn ofzo. deli bu kiz yaaquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja sen gel. West of Bijlmer...
Ik had het tegen Ayca..quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahah mal. Ik bedoel eerst msn ofzo. deli bu kiz yaa
ze had het tegen mijquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahah mal. Ik bedoel eerst msn ofzo. deli bu kiz yaa
haha dan is het goed.quote:
Weet je mail niet meer. Pm die shizzles for rrizzles homeboyquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
denk dat jij mij moet voegen.
Lahmacun gegeten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef BrandX het volgende:
drie keer raden wat ik net heb gedaan....
Hmm er spoken heel wat dingen in mijn hoofd maar ik ga maar voor het centraal zetten van dit topic?..quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef BrandX het volgende:
Sjaakie?quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Burakius het volgende:
OMG DIE MAN KEN IK HAHAHHAA. Meneer Swart !
quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef BrandX het volgende:
We hebben al twee koelkasten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef BrandX het volgende:
er gaat er een door voor de koelkast
en ik ga nu The Firm kijken
Ik ga het je vader zeggen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja laatste tijd wel een beetje he..
Komt door turnazz
quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Je gaat branden vriend...in.
Wollah, je wilt niet weten.
Wik is niet eens blond. Stakker.quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef msnk het volgende:
Waar zouden die twee blonde Turken zijn eigenlijk.
Nooit.quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef turnazz het volgende:
Ayça wanneer ga je naakt in de Playboy
maak niet uit, ik heb toch alles gezien..quote:
wat zeur je danquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef turnazz het volgende:
[..]
maak niet uit, ik heb toch alles gezien..
kom we gaan een sextape uitbrengen wordt je wereldberoemdquote:
hadi gel yatagi açtim..quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ga vandaag maat eens vroeg naar bed.![]()
niets en jijquote:
wil je bovenop of onderopquote:
quote:
Wik is verkracht in een cruisegebied teruggevonden..quote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Wat een wendingen vandaag..
Waar is Wik?
Kan jij serieus lachen om dit soort dingen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
Wik is verkracht in een cruisegebied teruggevonden..![]()
[ afbeelding ]
Turnazz wat ben je toch een geile beerquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bu da kim, NLse Ivedikquote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Turnazz wat ben je toch een geile beer
[ afbeelding ]
nee jij bent normaal..quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...quote:Op maandag 13 september 2010 23:55 schreef msnk het volgende:
Ik ben de nieuwe laatste profeet.
Kneel, bitcheeeees.
pics or it didnt happenquote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben moe, ergo ik ga slapen.
Wel chilisaus op mijn nieuwe spange shirtje gemorst, nu maar hopen dat die vlekken eruit gaan!!!!
chilisaus is wel naissquote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben moe, ergo ik ga slapen.
Wel chilisaus op mijn nieuwe spange shirtje gemorst, nu maar hopen dat die vlekken eruit gaan!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |