Zoals Zwabber al zei sterke drankquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
crv, wat missen wij absoluut in de Nederlandse supermarkten?
quote:
Morgen komt er weer een heel zwikkiequote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
kan me voorstellen, wel jammer though.
Bedankt voor al het werk vast greys
Kijk boven jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kaas, horlogesquote:
Mede door zulke postsquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou!
Zeggen!![]()
Desnoods via PM.
quote:
We hebben geen haast hoorquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Greys het volgende:TT!
[..]
Morgen komt er weer een heel zwikkie
En dank je, Senesta doet ook superveel, maar het is de moeite absoluut waard, we hadden eigenlijk nooit durven denken aan zoveel inzendingen alEcht superleuk.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, je blijft vervelend voor crv antwoorden.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het geeft niet drolleke, het is de leeftijdquote:
ik hoor dat vakerquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waren die strips een tijdje terug van jou?
Maximaal 3 inzendingen per persoon inderdaad! En je kunt maar in 1 categorie winnen, maar dat wordt bij het stemmen straks nogmaals uitgelegd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben geen haast hoor
Enne, maximaal 3 he?
ik heb zelf ook geantwoordquote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, je blijft vervelend voor crv antwoorden.
eejjjjjjjjquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef D. het volgende:
Ik kon niet meer reageren want het topic zat dicht, bleek dat ik zelf de schuldige was
quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Het geeft niet drolleke, het is de leeftijd![]()
Ik hou gewoon niet zo van dierenquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maximaal 3 inzendingen per persoon inderdaad! En je kunt maar in 1 categorie winnen, maar dat wordt bij het stemmen straks nogmaals uitgelegd.
Ja sterke drankquote:
Wat flauw weerquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor dat vaker![]()
maar nee, www.explosm.net
[ afbeelding ]
iedere dan een nieuwe, geschreven door drie amerikanen en een ier
Klopt. Maar ik was best tevreden met mijn eerste paint, alleen nu ik al die andere kunstwerken zie zou ik het liefst voor iedere categorie (he, daar heb je dat woord weerquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maximaal 3 per persoon inderdaad! En je kunt maar in 1 categorie winnen, maar dat wordt bij het stemmen straks nogmaals uitgelegd.
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kan komen zuigen
![]()
kut Oh nee, mijn sjef komt woensdag weer![]()
Waarom noem je dr eigenlijk sjef?quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kan komen zuigen
![]()
kut Oh nee, mijn sjef komt woensdag weer![]()
Ik vind ze zo leuk!quote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor dat vaker![]()
maar nee, www.explosm.net
[ afbeelding ]
iedere dan een nieuwe, geschreven door drie amerikanen en een ier
O hihi, ik word er verlegen vanquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, zo zie ik je graag. Ik durfde zelfs alweer met deegrollers te meppen.
maar nou ben ik benieuw waar vaduz op doeldequote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik was best tevreden met mijn eerste paint, alleen nu ik al die andere kunstwerken zie zou ik het liefst voor iedere categorie (he, daar heb je dat woord weer) een paint maken
Zijn schoonouders dachten eerst dat het een jongetje was. Belgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom noem je dr eigenlijk sjef?
Heb jij wel wat te vertellen danquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom noem je dr eigenlijk sjef?
Hij vroeg gewoon wat denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
maar nou ben ik benieuw waar vaduz op doelde
quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn schoonouders dachten eerst dat het een jongetje was. Belgen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben tennis kijken![]()
Djokovic tegen Nadal Finale US Open.
Tot morgen
Vaduz vraagt nooit zomaar watquote:
Het zou me eigenlijk niet eens iets verbazenquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn schoonouders dachten eerst dat het een jongetje was. Belgen waarschijnlijk.
eh?quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
Heb jij wel wat te vertellen dan
Oh wacht je woont noch thuis
quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Een van mijn favorieten![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk een speciale delicatesse. Zoals wij drop hebben.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
maar nou ben ik benieuw waar vaduz op doelde
Jawel, wat jullie wel hebben in de supermarkt en wat wij missen, zo'n rare vraag is het nietquote:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
ga jij ff lekker de NS site bestuderen
niet ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk niet eens iets verbazen
[..]
eh?
Godfatherquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Als ik een paint zou maken kom ik niet veel verder als zoiets:
[ afbeelding ]
Ehm die ene maffiafilmquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
In CH vanzelfsprekend veel chocolaquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk een speciale delicatesse. Zoals wij drop hebben.
Zie je wel Kallyquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, wat jullie wel hebben in de supermarkt en wat wij missen, zo'n rare vraag is het niet
Ik probeer je te redden dudequote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
ga jij ff lekker de NS site bestuderen
Ik zeg toch hetzelfdequote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
In CH vanzelfsprekend veel chocola
in Duitsland dus de sterke drank
In Frankrijk ook sterke drank
Voor de rest is het min of meer gelijk
[..]
Zie je wel Kally
Ja ik mis het punt daarvan altijd. Wat een troep. Donder die zooi in de container en ga slapen. What's the issue?quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wel ff de lakens verschonenquote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis het punt daarvan altijd. Wat een troep. Donder die zooi in de container en ga slapen. What's the issue?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis
Maar ik snapte de uitleg niet
Nja goed, maar dan nogquote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou wel ff de lakens verschonen
is het weer zoverquote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou wel ff de lakens verschonen
ow jaquote:
Dat is een scene uit een filmquote:
waarvanquote:
Ignorance is blissquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een scene uit een film![]()
Een hele grote klassieker
quote:
Het gaat niet om het plaatje inhoudelijk, maar om de beroerde paintskillsquote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis het punt daarvan altijd. Wat een troep. Donder die zooi in de container en ga slapen. What's the issue?
O spannendquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even opruimen nog. Morgen komt mijn nieuwe bank en dan moet alles spic en span zijn![]()
Ben zo benieuwd of ie nou in de woonkamer past
Oh dat is ook een beetje mijn level hoorquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat niet om het plaatje inhoudelijk, maar om de beroerde paintskills
quote:
tofquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even opruimen nog. Morgen komt mijn nieuwe bank en dan moet alles spic en span zijn![]()
Yesquote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
O spannend![]()
Tot morgen poes![]()
![]()
Slaap lekker straks
quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yesen anders maar een stukje schuin tegen de muur op
![]()
Jij ook slaap lekker voor straks![]()
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn film skills zijn nog beroerder dan mijn paint skills
ja die heb ik wel gezien, maar ik onthoud nooit titels en al helemaal geen acteursquote:
die scne met die paard in die bed? Nee. Uit welke film is dat? Iets met mafia of zo toch? Godfather dan?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het voor me nu en wij dan allemaal scheef zitten met POP
quote:
Zie je welquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die scne met die paard in die bed? Nee. Uit welke film is dat? Iets met mafia of zo toch? Godfather dan?
Ik kom zekerquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh god, ik ga het fixen. Denk dat ik anders de woonkamer moet verbouwen
![]()
komt goed en heel leuk als jullie langskomen![]()
Maar dat paard was geen acteurquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die heb ik wel gezien, maar ik onthoud nooit titels en al helemaal geen acteurs
Ohw, maar dat klinkt niet echt heel bijzonderquote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
In CH vanzelfsprekend veel chocola
in Duitsland dus de sterke drank
In Frankrijk ook sterke drank
Voor de rest is het min of meer gelijk
Dag Miauwquote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker mops en beterschapquote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
en ben weer weg
weltrusten
Oorpijn is weer terug, dus ga naar bedparacetamol erbij :¤
Tot morgen
Ik ben echt een film-apaat of zo. Steeds als ik een film gekeken heb ben ik daarna minstens een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen ben. Vet oncool. Dus ik kijk geen films meer eigenlijk. En je raadt nooit door welke film dat nou eigenlijk kwam.quote:
pffft, ik was al ff bang dat ik de enige was die 'm nie kendequote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die scne met die paard in die bed? Nee. Uit welke film is dat? Iets met mafia of zo toch? Godfather dan?
de enige scene die ik feilloos weet te vinden is deze:quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat paard was geen acteur![]()
Dat was gewoon een nepperd in een bed met ketchup
Ik denk de Godfather?quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben echt een film-apaat of zo. Steeds als ik een film gekeken heb ben ik daarna minstens een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen ben. Vet oncool. Dus ik kijk geen films meer eigenlijk. En je raadt nooit door welke film dat nou eigenlijk kwam.
Trusten en beterschap c_a'tjequote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
en ben weer weg
weltrusten
Tot morgen
Beterschapquote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
en ben weer weg
weltrusten
Tot morgen
Die is echt goud, geweldig, ik heb het nagedaan op een terrasquote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de enige scene die ik feilloos weet te vinden is deze:
JA weet je, voor mij is ondertussen alles zo normaal.quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar dat klinkt niet echt heel bijzonder
In Belgie hadden we een winkelwagen vol met ontbijtgranendingen, koekjes en snoep... allemaal rotzooi die we in NL/D niet hebben. Wat dat betreft ben ik wel iemand die nieuwe producten/producten die ik niet ken wil proberen.
Dat hebben ze neit daar in Frankrijk/Zwitserland/Elzass/weet ik veel wat?
ik ben der nogquote:
singin in the rain?quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben echt een film-apaat of zo. Steeds als ik een film gekeken heb ben ik daarna minstens een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen ben. Vet oncool. Dus ik kijk geen films meer eigenlijk. En je raadt nooit door welke film dat nou eigenlijk kwam.
Oh dat fake orgasmquote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de enige scene die ik feilloos weet te vinden is deze:
nou tot ooit danquote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
en ben weer weg
weltrusten
Tot morgen
Waarom dan?quote:
Gewoon. Het greep me aan. Weet ik veel. Heel kut.quote:
Wel doen he, anders had je net zo goednaar U2 gekundquote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef crv het volgende:
kut ik moet nog wat afmaken voor me werk
Had ik heel erg met When we were soldiers, met Mel Gibson, ik was echt van slag van die film.quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Het greep me aan. Weet ik veel. Heel kut.
Heb ik op dvd liggen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Had ik heel erg met When we were soldiers, met Mel Gibson, ik was echt van slag van die film.
Is de 1e lichting die naar Vietnam gaat en het dus niet overleeft omdat ze niet weten wat ze daar te wachten staat, heel erg depri werd ik ervan.
Ik heb hem ook en meerdere malen gekeken. het is meer dat er echt knulletjes werden gestuurd die niet wisten hoe of watquote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik op dvd liggen.
Inderdaad indrukwekkend.
Oh dat hoef ik echt niet te zienquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Had ik heel erg met When we were soldiers, met Mel Gibson, ik was echt van slag van die film.
Is de 1e lichting die naar Vietnam gaat en het dus niet overleeft omdat ze niet weten wat ze daar te wachten staat, heel erg depri werd ik ervan.
Beide niet gezien. Alhoewel ik de eerste zou willen zien. Tweede trekt me abslouut nietquote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het ook wel met bepaalde films.
Twee zijn me het meest bij gebleven: Hotel Rwanda en Passion of the Christ.
Vooral die laatste, daar ging echt iedere klap door merg en been.
HOMO, HOMO!quote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoef ik echt niet te zien![]()
Ik heb trouwens na Minoes nog wel andere films gezien hoor, al zijn die op de vingers van een hand te tellen. Heat, Minority report, Valkyrie, Der Untergang en de enige waar ik de DVD van gekocht heb: Bridges of Madison County![]()
![]()
Verder ben ik meer van het niveau Sissi, Sound of Music. Lach maar hard
Nou nee die heb ik ook allemaal gezien, Der Untergang vond ik echt een superfilm, die man leek sprekendquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoef ik echt niet te zien![]()
Ik heb trouwens na Minoes nog wel andere films gezien hoor, al zijn die op de vingers van een hand te tellen. Heat, Minority report, Valkyrie, Der Untergang en de enige waar ik de DVD van gekocht heb: Bridges of Madison County![]()
![]()
Verder ben ik meer van het niveau Sissi, Sound of Music. Lach maar hard
Untergang is een van de beste/de beste WOII film.quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee die heb ik ook allemaal gezien, Der Untergang vond ik echt een superfilm, die man leek sprekend
Hotel Rwanda moet ik nog zien, maar idd. die 2e je moet er even inkomen en heb niks anders gedaan dan huilenquote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het ook wel met bepaalde films.
Twee zijn me het meest bij gebleven: Hotel Rwanda en Passion of the Christ.
Vooral die laatste, daar ging echt iedere klap door merg en been.
alleen zijn de meeste saenvattingen weer verwijderd van youtubequote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee die heb ik ook allemaal gezien, Der Untergang vond ik echt een superfilm, die man leek sprekend
quote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Untergang is een van de beste/de beste WOII film.
Der Untergang is idd een goeie filmquote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb de film hierquote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen zijn de meeste saenvattingen weer verwijderd van youtubezaten echt steengoeie stukken tussen
by farquote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Untergang is een van de beste/de beste WOII film.
HOMO! HOMO!quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Laatste film die ik gezien heb ik Hairspray, zaterdagavond
Ik ehm verleden week die dansfilmquote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Laatste film die ik gezien heb ik Hairspray, zaterdagavond
ik heb het (bij beiden) niet droog gehoudenquote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Hotel Rwanda moet ik nog zien, maar idd. die 2e je moet er even inkomen en heb niks anders gedaan dan huilen
Zullen we beginnen met ganzeborden? Ik ben niet zo'n vluggerdquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met ganzeborden? Ik ben niet zo'n vluggerd
Die andere film van Mel, Apocalypto is ook erg mooi en aangrijpend, ook wel erg grof maar tochquote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het (bij beiden) niet droog gehouden
quote:
Nooit van gehoordquote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Normaal gesproken ben ik niet zo van drama films, maar PS. I Love You vond ik wel een mooie film. En Premonition (drama/thriller) heeft ook een supergoed verhaald
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*haalt schouders op*quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Meryl Streep toch? Mooiquote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat vinden jullie dan van Bridges of Madison County? Dat is toch helemaal niet zo'n bekende film geweest?Ondanks de Champions League level cast
Was op tv verleden week, tweede deel, maar dat dansen was zo goed weet ff niet meer hoe die heetquote:
Heb je m'n moeder gebeld of zoquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
*ik mag helemaal niet met jou neuken*
Grease.quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Was op tv verleden week, tweede deel, maar dat dansen was zo goed weet ff niet meer hoe die heet
Ik kom wel regelmatig in de bioscoop... Vooral die 3D films zijn echt super om in de bioscoop te zien.quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Tsjonge, echt jaren terug dat ik een bioscoop van binnen gezien heb....
quote:
quote:
vrouwlief en ik zijn niet echt compatible qua filmsquote:Op maandag 13 september 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom wel regelmatig in de bioscoop... Vooral die 3D films zijn echt super om in de bioscoop te zien.
Ik roep ook maar wat.quote:
Dan moet je naar de Put hequote:Op maandag 13 september 2010 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet meer zo single als eerst
Ik wil wel mee hoor, maar of ze dat goed vindtquote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief en ik zijn niet echt compatible qua films
En verder ken ik eigenlijk niemand om mee te gaan
Cheerleaders?quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was dat niet met die cheerleaders ofzo?
Saturday Night Feverquote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat.
Het was in ieder geval de enige, en de eerste dansfilm die boven kwam drijven.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn die films toch met die cheerleaders ed?
O nee dan niet, ja daar heb je ook tig delen vanquote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was dat niet met die cheerleaders ofzo?
Hmmm in het donker zitten met een andere vrouw, ik geef het weinig kansquote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor, maar of ze dat goed vindt
Mijn Zwager belde al, ondanks de regen was het mega gaaf.quote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel doen he, anders had je net zo goednaar U2 gekund
Die jaquote:
heb er ooit jaren terug 1 gezien in het vliegtuig naar de USAquote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
O nee dan niet, ja daar heb je ook tig delen van
haha!quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je naar de Put he![]()
En dan win ik
quote:
Dat lijkt me best leuk.quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Step Up is op zich wel grappig, maar niet echt bijzonder
Morgen 2 aflveringen van Glee![]()
Ja dat ga ik kijken, alleen al om die uitsprakenquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Step Up is op zich wel grappig, maar niet echt bijzonder
Morgen 2 aflveringen van Glee![]()
Hee Koenquote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er ooit jaren terug 1 gezien in het vliegtuig naar de USA
En ik zag een promo op RTL8 vanavond met meisjes in strakke pakjes.quote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ga ik kijken, alleen al om die uitspraken
Ik ga ook kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ga ik kijken, alleen al om die uitspraken
quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zag een promo op RTL8 vanavond met meisjes in strakke pakjes.
Stiekem via de achterdeurquote:
We moeten echt gaan meeten over een week of 5-6quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn Zwager belde al, ondanks de regen was het mega gaaf.
Maar ik ben toch blij dat ik het niet gedaan heb, want had echt mijn tijd en aandacht nodig vandaag
Best mogelijk, ik kijk wel weer als het licht wordtquote:
Ja morgen ook de hele dagquote:
Damesfinale zekerquote:
Het stormt en het komt met bakken uit de hemelquote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar? Hier kan ik de sterren gewoon zien
quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Gordon: "Ik kan best goed koken, al zeg ik het zelf.... Ik heb zelfs een ster"![]()
No no he didn't!quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Gordon: "Ik kan best goed koken, al zeg ik het zelf.... Ik heb zelfs een ster"![]()
Dan woon jij aan de verkeerde kant van het land.quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het stormt en het komt met bakken uit de hemel
TMI TMI TMI TMI TMI TMIquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Volgens buienradar komt het er hier ook zeer spoedig aanquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoax, gordon heeft inmiddels een gapende windtunnel volgens mijquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Ja die gozer, o hi dadquote:
Nadal - Djokovic.quote:
I cant helpquote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Ja lachen tochquote:
GMTAquote:Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
Do you know that dolfins are just gay sharks.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
Do you know that dolfins are just gay sharks.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh Mai Kot... die notes gaan tegenwoordig echt nergens over
Ja stukken beter, was dus toch een virusjequote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Gaat het met jou eigenlijk weer een beetje Kally
Is je hamsterwang ook alweer weg?quote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja stukken beter, was dus toch een virusje
Niet eensquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of de meet nog notes opgeleverd heeft.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
Een man had al een paar jaar een affaire met een Italiaanse vrouw.
Op een avond vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was.
Omdat hij zijn huwelijk en zijn reputatie niet wilde verpesten, betaalde hij haar zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen.
Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financiëel ondersteunen tot het 18 jaar oud was. Ze stemde ermee in en vroeg hoe ze hem moest laten weten wanneer het kind geboren was.
Om het discreet te houden, vroeg hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop slechts het woord "spaghetti".
Dan zou hij ervoor zorgen, dat de betalingen geregeld zouden worden.
Negen maanden later haalt zijn vrouw de post uit de brievenbus.
"Schat", zei ze, "Je hebt wel een heel vreemd kaartje uit Italië ontvangen".
"Geef maar hier", antwoordde hij.
Zijn vrouw gaf hem het kaartje en keek toe terwijl haar man het kaartje las, bleek werd en flauw viel.
Ze pakte de kaart en las:
5x "Spaghetti, drie met balletjes en twee zonder. Stuur extra saus".
Nog een beetje dik, maar ik kan weer eten en geen last meer vanquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is je hamsterwang ook alweer weg?
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog een beetje dik, maar ik kan weer eten en geen last meer van
Ja maar ik bedenk me net dat het toch minder is in het weekend zoiets te krijgenquote:
Beterrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja stukken beter, was dus toch een virusje
zuks komt alleen maar in het weekendquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik bedenk me net dat het toch minder is in het weekend zoiets te krijgen
Meestal... omdat je dan ontspant en weet ik veel watquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik bedenk me net dat het toch minder is in het weekend zoiets te krijgen
ik heb er vorige week nog een "vrije" maandag aan overgehouden.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zuks komt alleen maar in het weekend
Dacht dat jij tennis ging kijken .... in Bedquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
Een man had al een paar jaar een affaire met een Italiaanse vrouw.
Op een avond vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was.
Omdat hij zijn huwelijk en zijn reputatie niet wilde verpesten, betaalde hij haar zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen.
Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financiëel ondersteunen tot het 18 jaar oud was. Ze stemde ermee in en vroeg hoe ze hem moest laten weten wanneer het kind geboren was.
Om het discreet te houden, vroeg hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop slechts het woord "spaghetti".
Dan zou hij ervoor zorgen, dat de betalingen geregeld zouden worden.
Negen maanden later haalt zijn vrouw de post uit de brievenbus.
"Schat", zei ze, "Je hebt wel een heel vreemd kaartje uit Italië ontvangen".
"Geef maar hier", antwoordde hij.
Zijn vrouw gaf hem het kaartje en keek toe terwijl haar man het kaartje las, bleek werd en flauw viel.
Ze pakte de kaart en las:
5x "Spaghetti, drie met balletjes en twee zonder. Stuur extra saus".
Ik ben over het algemeen alleen maar ziek op dagen dat ik toch al vrij was.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zuks komt alleen maar in het weekend
Ik ook... vooral vakantiesquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen alleen maar ziek op dagen dat ik toch al vrij was.
is toch vrij irritantquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er vorige week nog een "vrije" maandag aan overgehouden.
Alhoewel het nog vrij lang doorzeurt, heb nu alweer voor de 3e dag op rij hoofdpijn
En ik nies ook nog verdacht vaak (net weer over m'n scherm heenquote:
ja ik ken datquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen alleen maar ziek op dagen dat ik toch al vrij was.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Pat ik krijg de pm niet open hij is erg traag ik kijk morgen.
Nu ga ik lekker slapen, dag lieverds![]()
Weltrustenquote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ffies verhuizen, voor diegenen die komend kwartier nokken(en evt.
)
anders tot straks!
slaap lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
neem een paintjequote:
Truste Kalquote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Anders ik welquote:
hoi, ik ben zwabber, ik moet met een trein, een metro en een veerpont die een keer in het uur vaart naar schoolquote:
ik hoef ff geen bierquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik een beetje Ba in mijn Co ga doen.
Boooooooootquote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoi, ik ben zwabber, ik moet met een trein, een metro en een veerpont die een keer in het uur vaart naar school
Komt ie weer met z'n pont.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoi, ik ben zwabber, ik moet met een trein, een metro en een veerpont die een keer in het uur vaart naar school
Echt waar?quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |