Victimquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van mij weten ze het niet hoor.
Zelfs al zouden ze het weten, stemmen ze nog niet op mij
De verstokten zijn een avondje op schoolkamp in de KSCquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Oke dank
En ik wil echt geen partypooper zijn hoor, maar jullie weten nu allemaal al welke van wie is en dat is gewoon een pietsie jammer. Het zal ook wel onhaalbaar zijn om het allemaal geheim te houden, maar ik wil het toch graag proberen
En als jullie straks gaan stemmen, stem dan alsjeblieft ook op welke paints je echt het leukst/mooist/grappigst vindt en niet puur omdat het bekenden zijn. Alsjeblieft
Owquote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De verstokten zijn een avondje op schoolkamp in de KSC
Hihiquote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heee Sympquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alle fora weer even doorlopen en nu kom ik hier ff bankhangenquote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Symph!![]()
Weer klaar met modje spelen in v&a?
quote:
Sow hé, jij bent echt oud!quote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb alle fora weer even doorlopen en nu kom ik hier ff bankhangen
Ben nog brak van de meet
nog steeds, is al een week geledenquote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb alle fora weer even doorlopen en nu kom ik hier ff bankhangen
Ben nog brak van de meet
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Ik kom hier veel te weinig de laatste tijd
ja je zuipt veels te veel.quote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Ik kom hier veel te weinig de laatste tijd
het is al 20 september hequote:Op maandag 13 september 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee de meet van afgelopen zaterdag
druk met KLB, maar dat gaat de goeie kant op dus er komt weer een beetje regelmaat inquote:
Ben jij een broekkie dan?quote:
Hahahahaha breek me de bek niet open.quote:
beter als droetkerquote:
quote:
JJH was zo lam als een 10tje las ikquote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hahahahaha breek me de bek niet open.
Ik was geloof ik een van de weinigen die nog te verstaan was om een uur of 4, en ik had er wel iets van een krat bier inzitten
Ja duh, dat zien we aan je postsquote:
Ik krijg serieus de indruk dat ik jou niet moet uitdagenquote:
je was er ook maar 2 tellenquote:
Zo hoort het. Is doitsjquote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Vin dhet zo stom dat ze dat nu uitspreken als Utker
quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg serieus de indruk dat ik jou niet moet uitdagen
Nogal jaquote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JJH was zo lam als een 10tje las ik![]()
Ik ben na 1 biertje al dronken
ik probeer ook te minderen jaquote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
Valt best mee. gebeurt maar een enkele keer dat ik wat meer drink. Heb nu pas 1 glas wijn op
Dr Oetlulquote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Vin dhet zo stom dat ze dat nu uitspreken als Utker
quote:
blijft zeker bij proberenquote:
duurt ff voordat de nieuwe zending gepost wordtquote:
Dan is het dus Utlulquote:Op maandag 13 september 2010 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dr Oetlul![]()
http://www.benscore.com/Fun-t-shirt-Dr-Oetlul-blauw-heren
Niks hoorquote:
Wel grappig dat je niet alleen Oetker uitspreekt als Utker, maar andersom geldt het OOKquote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nou en, het was eerst toch ook Oetker
Geen ideequote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
duurt ff voordat de nieuwe zending gepost wordt
quote:
mijn vorige stond er binnen een minuutquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Denk dat ze de boel soms ff opsparen
Hebben zie die dr ook in Suisse?quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel grappig dat je niet alleen Oetker uitspreekt als Utker, maar andersom geldt het OOK
Hahaha je doet het nu bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou!
Zeggen!![]()
Desnoods via PM.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben zie die dr ook in Suisse?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha je doet het nu bijvoorbeeld
Die van mij ook, ik ga voor de nice tryquote:
Ik ben er ook niet zo heel handig mee hoorquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou!
Zeggen!![]()
Desnoods via PM.
Nou dit is dus jochie stiloquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou!
Zeggen!![]()
Desnoods via PM.
die van mij vanmorgen binnen 10 minutenquote:Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
mijn vorige stond er binnen een minuut
Tranenquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleurt prima bij de groene poep
Ja dat zeg ikquote:
[..]
[..]
Ik heb vanavond zo ongeveer na het werk non-stop afbeeldingen zitten uploaden op de FOK!server en de administratie achter de schermen (wat is van wie) bijgehouden. Nu nog heel even lekker nietsen en morgen plaatsen we weer verderquote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
duurt ff voordat de nieuwe zending gepost wordt
verraaierquote:
uhuh, ik denk het welquote:
sterke drankquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
crv, wat missen wij absoluut in de Nederlandse supermarkten?
kan me voorstellen, wel jammer though.quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zo ongeveer na het werk non-stop afbeeldingen zitten uploaden op de FOK!server en de administratie achter de schermen (wat is van wie) bijgehouden. Nu nog heel even lekker nietsen en morgen plaatsen we weer verder
Houtsplijtertjesquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
crv, wat missen wij absoluut in de Nederlandse supermarkten?
dat dusquote:
Onze dank is zeer groot voor jullie, wat een werk maar het is wel een geweldige actiequote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zo ongeveer na het werk non-stop afbeeldingen zitten uploaden op de FOK!server en de administratie achter de schermen (wat is van wie) bijgehouden. Nu nog heel even lekker nietsen en morgen plaatsen we weer verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |